Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
08. 09. 2011 21:06
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> to Karel M: jsi trapný jak arménské
> rádio.Mimochodem siliku obsahují všechny zimní
> pneu.A právě u protektorů o tom silně
> pochybuji.Jejich nízká cena je způsobená tím,že do
> směsi siliku nepřidávají.Je to letní,tvrdá směs se
> zimním vzorkem.Pneu Vraník a čínské protektory
> jsou toho důkazem.

To Darko, Jsi trapný hlavně Ty, protože nic o tom nevíš. Firma, kde pracuji já, se zabývá výrobou gumárenských směsí. A nejsem trapný, mluvím jen pravdu. Běžně se prodávají zimní gumy nové se silikou a bez ní. A protektory se silikou vyrábí např. i Tebou citovaný Vraník.Stačí se podívat na jejich stránky. A že sis koupil auto s větší spotřebou oleje a možností zamrznutí odvětrávání motoru a tím možností náhlého úniku motorového oleje přes měrku, je bohužel skutečnost a já za to nemohu. Já mluvím jen pravdu,to není žádná pomluva, ztrácíš hochu nervy.
P.S. Nemám čas reagovat na rozdíl od Tebe v pracovní dobu, proto píši až teď.
avatar Re: auto
08. 09. 2011 21:58
Jak se dá parkovat Přiznejte se kdo to byl [media.novinky.cz] [www.novinky.cz]
Re: auto
08. 09. 2011 23:38
Hradečák napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Tak to vidíš Michale. Na převodovkách se skončilo,
> budeme se hádat o galuskách. Když se zeptáš na
> barvu helvétského kříže - nebudou z poloviny
> vědět. Budou hádat.


Sorry,nebylo to o převodovkách,nýbrž o spojkách.Jen chytrý Hradečák a několik dalších, si prostě vybere,co se mu hodí.Viz. změna nicku a pod.
A helvétský kříž?To už jsou skutečně kecy o ničem.

Karel
Re: auto
09. 09. 2011 05:00
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Nic až tak vyjímečného u chrochtlů..... Přes turbo
> valí olej do sání a otáčky letí na maximum =>
> přetočený motor bez oleje se zadře. Pokud se to
> stane během jízdy a auto je v manuálu, je jediné
> řeření nechat zařazené a přes brzdu to natvrdo
> zastavit a tím zdechnout motor. S automatem nejde
> dělat v podstatě nic. ;-)

Karle, čti pozorně závěr Peťasova příspěvku.
No a s tím křížem. To bylo jen takové rejpnutí. Vždyť to já jen tak, z legrace.
Co se týká nicku - jako jeden z mála jsem se neschovával za přezdívku. když jsem zjistil tu zášť která zde funguje - tedy u některých - oficielně jsem požádal admina o změnu nicku. Nic víc, nic míň. Mám jeden nick a jsem tak tajemný jako jste Vy ostatní. Hradečák. A Hradců je několik a tak jsem nyní na fóru inkognito. Takže již ani foto z rodinného ala moc nezveřejňuji a nesmím - podle rodiny - ani psát kdy jedeme na dovolenou. Prý aby nás někdo nevykradl.A nakonec mne napadneš i Ty. Zase důvod k napití. Asi dnes nepůjdu do práce.smiling smiley Ano, potrestám se , nejdu !!!!sad smiley Budu na PC pátrat, kdo má více jak jeden nick. Stejně Ti řeknu, mají to lidi starosti.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Hradečák (09. 09. 2011 05:14).
avatar Re: auto
09. 09. 2011 07:41
Už jsem se trochu ztratil v tom, kdo tu co komu napsal....

Pokud jde o knec mého příspěvku, není asi napsaný zcela jasně, ale z logiky celého příspěvku se dá pochopit, že věta "S automatem nejde dělat v podstatě nic. ;-) " souvisí s možností zastavení vytočeného motoru. Příspěvek, na který jsem reagoval byl totiž taky o vytočeném motoru a né o tom jak zastvit rozjeté auto. ;-)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Peťas (09. 09. 2011 07:48).
avatar Re: auto
09. 09. 2011 07:46
Luděk napsal(a):
-------------------------------------------------------
> U Tiptronicu se spojka nazývá hydrodynamický
> měnič. grinning smiley Před dvěma měsíci jsem ho měnil.

1) Tiptronic je jenom obchodní název pro klasickou, tedy hydrodynamickou převodovku - to jenom pro upřsnění
2) Měnič je v místě, kde bývá u manálu spojka a plní v podstatě její funkci. Ale i samotný měnič obsahuje spojku, která slouží k přemostění měniče. V úplně starých autometech nebyla, někdy v 90-tých letech spínala na nejvyšší ev. na předposlední stupeň a to ještě při opravdu ustálené jízdě a v dnešních převodovkách je seplá, kromě doby přeřazení, trvale.
Re: auto
09. 09. 2011 13:51
to karel M. nemohu za to,že tvá pracovní doba se nezhoduje s mojí,nehledě na to že ti to může být jedno.Přestan se navážet do mě a mého auta,já tvoje auto nekomentuji.Obuj si tedy ty svoje ultrasuper siliko-křemíkové protektory s kamínky a běž si někam zadriftovat



Upraveno 1krát. Naposledy upravil darko (09. 09. 2011 16:51).
Re: auto
09. 09. 2011 15:18
Tak jsem se mrknul na Vraníka a shledal to, co je obvyklé u každého prodejce, t.j. že každý vychválí (s prominutím) to svoje hovno jako nejlepší věc na světě. Podle popisu ty zimní protektory za babku snad ani nemají konkurenci.
Re: auto
09. 09. 2011 17:03
zajímavý článek o chiptuningu ( a hlavně ta diskuze) [www.novinky.cz]
Re: auto
09. 09. 2011 17:56
V mém autě je správně 209 ps. Od výrobce je tam ale poctivých 250 ps. Když mi dělali motor - komplet, vrátili to na původních 209 PS. Tedy s mojim souhlasem. Ono to má menší spotřebu a nejede to tolik. Stejně jezdím tak max do 100 na normální silnici a na dálnici mám nastaven tempomat na 140 - 145.
To mi bohatě stačí a jak říkám . jsem normálně běžně předjížděn. Ve vesnici jedu 55 - 60 a jsem považován za brzdu provozu. Tuhle jel jeden přese mne a kroutil hlavou . Nevím proč. Že by ho bolela? Vesnice, sice rovina, já 60 a on kolem mne tak 90? Asi spěchal s tou hlavou.
Re: auto
09. 09. 2011 21:50
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> to karel M. nemohu za to,že tvá pracovní doba se
> nezhoduje s mojí,nehledě na to že ti to může být
> jedno.Přestan se navážet do mě a mého auta,já
> tvoje auto nekomentuji.Obuj si tedy ty svoje
> ultrasuper siliko-křemíkové protektory s kamínky a
> běž si někam zadriftovat


Darko, nenevážím ani neurážím Tě v ničem, toto vláknu beru jako výměnu zkušeností s auty,jinak se zde jen chválit postrádá smysl. Někdy na jaře jsem zde uveřejnil zkrácený "palubní" deník svého auta se závadami, které se vyskytly po ujetí určitého množství kilometrů.
Proto jsem se Tě ptal, jakou fintu jsi vymyslel , aby jsi eliminoval možný nekontrolovatelný únik oleje z motoru vlivem zamrznutí odvětrání motoru, což je typickým jevem motoru, který máš v autě.Tato informace by sloužila jako pomoc dalším majitelům stejného typu aut.Místo toho jsem se dočkal obvinění, že Tě urážím. Myslím si, že nejsme již alespoň v tomto směru v minulém režimu, kdy bylo povinností jen chválit.
Pokud tady píšeš o pneumatikách, tak se prosím drž zpátky, opravdu tomu nerozumíš, stejně jako já nerozumím stavebnictví, do kterého nekecám. Ty protektory nejsou za pětistovku, jak píšeš o nějakých čínských, stály v rozměru 195/15 více než 1300 Kč. Za tyto peníze třeba pořídím nové barumky v novotě.Rozdíl je v originálním vzorku a speciální směsi se silikou.Třeba jsem naletěl, ale určitě za každou cenu nebudu sám sebe vychvalovat, pokud jsem nekoupil dobře.
Pamatuji ještě doby, kdy si motoristé vyměňovali zkušenosti, ale neměli ty možnosti přes internet, co jsou dnes. Třeba éru Š 1000 MB, jejímž typickým projevem bylo třeba za určitých podmínek rozkmitání řízení i na rovném asfaltu. Řešilo se to montáží speciální pružné podložky pod převodku řízení.
Darko, na auta a pravopis jsem opravdu pes.Všimni si, že v osobních zájmenech (např. Tvá, Tvůj) píši vždy velké písmeno, bývalo to vždy dobrým zvykem a v souladu s pravopisem. A pokud se jedná o první větu mně adresovanou, tak ve slově neshoduje se píše "s" a ne "z", alespoň tak nás to učili před pár desítkami let, pokud mě ještě dobře slouží paměť. Takže se uklidni, vy mladí jste moc rychlí na úkor pečlivosti. A přiznat omyl není slabost.
Re: auto
10. 09. 2011 12:02
To Karel M : když dojdou argumenty,příjde na řadu gramatika.Klasika....Pokud ti na srdci tak leží to,že by mi mohl vyletět olej,tam mi kup pětilitrovku 10W40 .Nejlépe Valvoline Durablend.V Hobby Marketu ho seženeš nejlevněji.Tobě se uleví a já ušetřím.Co se týče těch protektorů, tak sem hodˇ odkaz,atˇ se na ten zázrak všichni podíváme.
P.S. : únik oleje u motoru 1.8 16v :tato závada se MŮŽE vyskytnout pouze za silného mrazu (pod -18 C ) a v případě že je vozidlo provozováno dlouhodobě na velmi krátkých trasách kdy se nezahřeje motor.V tomto případě kondenzát vody z klikové skříně namrzá na vnitřní straně hadice odvětrávání motoru a může dojít k jejímu ucpání.Stejný problém postihoval i Fordy Sierra a Escort. Něco podobného se stávalo i u Audi 80 a MB 190, kde docházelo k roztržení či vyvlečení hadice odvětrávání motoru. Stačí pane expert na Citroeny??
Re: auto
10. 09. 2011 12:29
To Darko,

Nevím, proč se chováš tak podrážděně. Opatření proti úniku oleje by jistě uvítali majitelé stejných aut. O tom tady ta diskuze snad je, ne jen samochvála, ta většinou jen smrdí.
Pokud chceš vidět ty "zázračné" pneumatiky - možná zázračné nejsou - uvidíme, tak na stránkách www.pneuvranik.cz, provedení GREEN DIAMONT, já jsem to koupil v rozměru 195/65/R15. Je to poměrně nová technologie i zajímavý vzorek do hlubšího sněhu. Pro Vraníka vyrábíme ve firmě směsi, takže o to pro mě zajímavější.
Re: auto
10. 09. 2011 14:15
na stránkách Vraníku je jen samá sebechvála až do druhé galaxie (logicky), ale já jsem narazil na toto zajímavé vlákno a tam to tak optimistické není. [forum.volvoklub.cz]
Re: auto
10. 09. 2011 18:20
Však já je zatím nevychvaluji, jen jsem napsal,že jsem zvědavý, jaké budou mít vlastnosti. I když i v té diskuzi má každý jiný názor. Co je tedy pravda, je problém s vyvážením. I když obecně firma Vraník v poslední době dělá kvalitativní pokroky,toto se jí zatím úplně nedaří. Ale pokud si pneumatiky necháš hned nazout na ráfky v jejich pneuservisu, tak vidíš, jak to vypadá. Jednu pneumatiku jsem si nechal díky tomu operativně vyměnit, pokud bych si ji vzal domů s tím, že si je nechám někdy nazout, musel bych ji trochu složitě reklamovat.
Jinak, kdybych jezdil v zimě převážně dálnici, tak bych si protektory asi nekoupil. Avšak do hlubšího sněhu a náledí třeba do blízkých hor se mě zdají zajímavé. Měl jsem teď na ráfcích zimní barumky a přestože ještě měly 4 mm a tudíž jsem s nimi mohl odjezdit ještě jednu zimu, dal jsem je pryč. Jednak 4 mm do sněhu již je opravdu málo, navíc jsem vloni zastavil do mírného kopce a již jsem se nemohl rozjet, zatímco ostatní auta za mnou se bez větších problémů rozjela a já jsem tím brzdil provoz.Pneu od Vraníka mají hluboký a členitý dezén, když jsem je měřil, tak 9 - 10 mm, tím pádem pochopitelně na suchu a mokru nebudou mít vlastnosti letních gum, s tím je třeba počítat, i když na druhou stranu je běhoun zhotoven z měkké směsi.
Žádná guma nebude mít na všech površích ideální vlastnosti, je to vše o kompromisu, k tomu je třeba vzít v potaz další ukazatele, jako životnost, hlučnost, valivý odpor apod.
Jeden známý má na služebním Superbu zimní Continentalky, vyměňuje je však po každé zimě za nové, holt jsou z tak měkké směsi, že víc jak 18 tis. km nevydrží. Je mu to však jedno, že nové stojí 20 tis. Kč, když to platí firma.
Re: auto
10. 09. 2011 23:25
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> To Karel M : když dojdou argumenty,příjde na řadu
> gramatika.Klasika....Pokud ti na srdci tak leží
> to,že by mi mohl vyletět olej,tam mi kup
> pětilitrovku 10W40 .Nejlépe Valvoline Durablend.V
> Hobby Marketu ho seženeš nejlevněji.Tobě se uleví
> a já ušetřím.Co se týče těch protektorů, tak sem
> hodˇ odkaz,atˇ se na ten zázrak všichni podíváme.
> P.S. : únik oleje u motoru 1.8 16v :tato závada se
> MŮŽE vyskytnout pouze za silného mrazu (pod -18 C
> ) a v případě že je vozidlo provozováno dlouhodobě
> na velmi krátkých trasách kdy se nezahřeje motor.V
> tomto případě kondenzát vody z klikové skříně
> namrzá na vnitřní straně hadice odvětrávání motoru
> a může dojít k jejímu ucpání.Stejný problém
> postihoval i Fordy Sierra a Escort. Něco podobného
> se stávalo i u Audi 80 a MB 190, kde docházelo k
> roztržení či vyvlečení hadice odvětrávání motoru.
> Stačí pane expert na Citroeny??

Dlužíš, jaké opatření jsi vymyslel.To, že nebude -18 stupňů neuváděj, neboť k zamrznutí docházelo dle jiných i při menších mrazech - a navíc odkazy např. Sierra - většina z nich jsou již po smrti - není se nač odkazovat.A těsnost spalovacího prostoru a tudíž běžná spotřeba oleje u Tvého PIČ..SA není ani na úrovni Felicie - tam jsem mezi výměnou oleje nemusel nic dolévat. Připomíná mně to doby Š 120, ale abych nekřivdil, je to přece o něco méně.
Re: auto
11. 09. 2011 11:08
Den před odjezdem sem koupil od kamaráda Mondeo 2005, 2.2 TDCI 114kW... dojelo tam (Pelješac) i zpět (Praha) :-)

[img847.imageshack.us]
Re: auto
11. 09. 2011 14:14
Pokud to bylo od kamaráda a věděls, v jakém je přesně stavu, tak jo. Jinak bych nejel ani náhodou, až po nějaké době odzkoušení.
Re: auto
11. 09. 2011 15:41
dj.DEKL napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Den před odjezdem sem koupil od kamaráda Mondeo
> 2005, 2.2 TDCI 114kW... dojelo tam (Pelješac) i
> zpět (Praha) :-)
>
> [img847.imageshack.us].
> jpg


a můžeš mi říct na koho to auto bylo napsáno,když si jel ? Přepis trvá min. dva dny ,kromě toho je nutno si vyřídit pov. ručení. To vše za jeden den ? A s neznámým autem,které navíc ani nemám "v ruce", bych min. měsíc na dovolenou nejel.Kamarád nekamarád. Měl si velké štěstí
Re: auto
11. 09. 2011 15:52
darko napsal(a):
> a můžeš mi říct na koho to auto bylo napsáno,když
> si jel ? Přepis trvá min. dva dny ,kromě toho je
> nutno si vyřídit pov. ručení. To vše za jeden den
> ? A s neznámým autem,které navíc ani nemám "v
> ruce", bych min. měsíc na dovolenou nejel.Kamarád
> nekamarád. Měl si velké štěstí

Přepis u nás zvládnu za 3-4 hodiny úplně v pohodě. Včetně pojistky.
Re: auto
11. 09. 2011 15:53
dj.DEKL mi nepřipadá jako trouba. Mě stačí že řekl : od kamaráda jsem koupil auto a druhý den jsem sním jel do HR. A ostatní věci - to je jejich problém. Zcela jistě měli nějakou smlouvu sepsánu atd. Na to nepotřebuji dny ale stačí minuty.
Já také jezdím kolikrát s autem které není napsané na mne. Do HR zcela jistě. Kolik lidí bylo v cizině s cizím autem ? Já letos v HR 2x. No a žiji.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Hradečák (11. 09. 2011 15:56).
Re: auto
11. 09. 2011 16:45
to Hradečák :Já věřím jenom tomu co vlastním.Z cizím autem bych se fakt bál,neznám ho a nevím co na něm zrovna "dochází". Proč vlastně nejezdíš z vlastním ? Firemní cesta ?
Re: auto
11. 09. 2011 17:03
Je to jednoduché a prozaické.
Když jsem před lety odcházel do starobního důchodu, byl jsem přemluven ať ještě vydržím půl roku a jsem k ruce nově nastupujícímu. No a za odměnu jsem dostal své bývalé služební auto a platějí za mne roční silniční daň. Ostatní si hradím sám. Když něco "hořelo", byl jsem a i nadále jsem k disposici atd.
Prostě chovám se ke každému slušně ale vyžaduji i slušnost od ostatních. Toto byla od společnosti již slušnost malinko se vymykající určitému zaměstnaneckému vztahu. Pro mne ovšem milá. Prodal jsem svoji Octavii com. a nechal si toto.
Re: auto
11. 09. 2011 20:10
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> to Hradečák :Já věřím jenom tomu co vlastním.Z
> cizím autem bych se fakt bál,neznám ho a nevím co
> na něm zrovna "dochází". Proč vlastně nejezdíš z
> vlastním ? Firemní cesta ?

Souhlas. Až na ten 7. pád, kdy místo "z" se píše "s". Pak vše ztrácí smysl.
No nic , Darko, nejsi zdaleka jediný. Ta čeština je ale sviňa!
Re: auto
12. 09. 2011 06:34
Kamarád má servis Ford a bylo to jeho vozidlo, tak proto sem se nebál... jinak přepis + pojištění není problém v Praze zařídit za 2-3hodiny
Re: auto
12. 09. 2011 10:00
KarelM
nevím zda si souhlasil s darkem nebo se mnou. Faktem je,že kolkrát člověk musí jet s tím co mu dají. Dříve s tím až takový problém nebyl ale dnes??? Ať šofér zkusí říci že nepojede !!!
Ovšem na tomto místě se jedná skutečně o kamarády a když už zde by člověk neměl věřit ?
Re: auto
12. 09. 2011 21:12
To Hradečák:

Václave, služebním autem ( třeba ve větší firmě nemám ponětí, v jakém je stavu) bych určitě jel - co jiného by mě stejně zbývalo.Ale soukromě bych autem, které mám den ve vlastnictví, bych určitě nejel - třeba až na vyjímku, jak popisuje dj.DEKL - to je něco jiného. Rozdíl je samozřejmě v tom, kdo hradí náklady pro případný odtah nebo opravu v cizině. Pokud je to firma, tak to až tak nebolí.
Jinak pokud kupuješ ojeté auto, je to trochu sázka do loterie. I když si vezmeš s sebou při koupi automechanika, ani ten nemůže odhalit vše - třeba načaté těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava a následný pomalý úbytek chladící kapaliny, nadměrná spotřeba motorového oleje apod. To se většinou pozná až po několika stovkách ujetých kilometrů.
avatar Re: auto
12. 09. 2011 21:47
Se svým současným autem jsem jezdil měsíc, najel asi 1600km, pak jsem ho pověsil v myčce ke stropu, sundali jsme ho a následující den jsme jeli na Pelješac. To mu bylo 9 let a těsně nad sto tisíc km. Ale o tom jsem tu už kdysi psal.
Dnes hlásím, že v 06:25 letního času mu naskočilo na tachometru potřetí 50000km, zrovna na úrovni Benziny Robousy, kde jsem si nedávno poprvé pokecal s Tommem. To znamená, že máme najeto čtvrt milionu kilometrů. A, jestli se nezmění předpověď do čtvrtka, vyrazíme v pátek nebo v sobotu zase na Pelješac.
Letos jsme tam ještě nebyli a to je hroznej absťák...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Hill (12. 09. 2011 21:49).
Re: auto
13. 09. 2011 06:27
Hille,
když mělo Tvé auto při koupi 100 tisíc km a teď má na tachometru 50 tisíc km a pokud budeš zpátečku používat tak často jako doposud, po návratu z Pelješacu budeš mít na tachometru nulu a můžeš ho prodat jako "novasa" ! smiling smiley

Šťastnou cestu a pěknou dovču.
avatar Re: auto
13. 09. 2011 07:37
Nojo, to jedno místo na počítadle tachometru chybí. Jenže dnes už to eviduje Dekra z údajů STK a skutečný stav lze snadno dohledat případně dopočítat.
Ale už asi bude čas přejít na čtyři hrnky, jak mi prorokoval před lety kolega, když jsem přešel z Trabantů na Swifty. Ty už se s tříválcem nedělají a už by slušel nový (asi však u firmy vědí, že chci zase Suzuku, tak nějak drží ceny). Slušně málo ojetých zrovna na výběr není, leda bych si přivezl zvenčí. To rozhodnutí ještě nepadlo.
A o dovolené taky - až podle předpovědi počasí.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 215
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.