Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
10. 10. 2011 22:09
Pořizuješ si auto s automatickou brzdou?
Re: auto
10. 10. 2011 22:38
Já to u svého auta nemám ale u toho co s ním jezdím do HR tam to je. To má vůbec takových vychytávek, že když jsem s tím jel poprvé, připadal jsem si jak trubka.
avatar Re: auto
10. 10. 2011 22:55
a co takhle značku vozítka....?
Re: auto
10. 10. 2011 23:37
VOLVO XC 70 2,5 T r.v. 2004 209 PS a VOLVO XC 70 2,5D r.v. 2009 185 PS. Ten diesel tu brzdu má - benzin je dědeček a bohužel.
Jinak ale lepší dělník je ten benzin. Ten diesel je až moc přetechnizován. Na můj vkus. Na př. navigace - houby vidím, na noviny pouze s optikou a na navigaci - jak by smet. Nepoužívám ji.
Prdelka od nového a vzadu je také vidět :
[img8chybny-odkaz-rajced0802] [img8chybny-odkaz-rajced0802]
no a toto je to starší : [img8chybny-odkaz-rajced0801]



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Hradečák (11. 10. 2011 08:48).
avatar Re: auto
11. 10. 2011 09:54
Elektronická brzda je dobrá. Nicméně má to své proti. Tou je třeba výměna destiček. Ty už vám vymění pouze přes počítač (alespoň u mé A6 to tak je). Taky se v zimě v zatáčce nesklouznete. Ani se přes ručku neotočíte.
avatar Re: auto
11. 10. 2011 10:27
Což o to, přes ručku se otočím, ale už ji nevypnu.
Re: auto
11. 10. 2011 11:28
Prostě Luďek má pravdu. Toto možné není. Otočit se na ruční brzdu vyžaduje cit a zcela jistě praxi. A v zimě - to krásné projetí zatáčky tzv.všema čtyřma je dnes s tím autem doslova nemožné ESP, Haldex a já nevím co vše je u auta pro to aby to nešlo skutečně udělá vše pro to aby to nešlo.
Pánové, LADA 1600 a to bylo smyků jak hrom. Z chalupy nahoru na Studené a co zatáčka, to auto bylo ve štorcu. Stačilo jenom trochu přitáhnout ručku, ono to posloužilo jako špéra na diferák a už jsem byl ve svém živlu. A furt pod plynem. Olaf Ludvig měl hrubší vzorek na galuskách. A v zimě? Lahůdka.
Co chceš dnes s těmi moderními auty. Ani se nedivím že hoch chytne šmíra a je z toho rána do stromu. Smyk se nedá vyrovnat, smyk musíš podchytit od samého začátku a kontrolovat ho. Jinak končíš.
To vše co Ti ukazují "jezdci" v TV to je normální vyvolaný a kontrolovaný smyk.
Chtěl bych vidět vyrování smyku - nečekaného - třeba s náklaďákem. Kolik máš otáček volantem od kraje do kraje. A ať mi nikdo neříká, že to klidně stačí srovnat.
Půjčím klidně XC 70 a zkuste si zasmykovat. Prostě buď vše odpojit nebo nic. To spíše uděláš auto na střechu než cokoliv jiného.
avatar Re: auto
11. 10. 2011 12:33
... byl jsem si ho prohlédnout ... Passat B6 High Line ... B5 půjde tchánovi ...
a tento ... s krabičkou místo klíče ... elektriky jak když nas...re, el. brzda, samé senzory ... na déšť, na světlo automat v tunelech ... verze Itálie, kde se ve dne nesvítí ale ve tmě samo zapne světla, el. stavitelná sedačka, o vyhřívání nemluvě, 10 airbagů ... ovládání ve volantu
ale ta el. brzda ... to mě děsí ( 40 let řízení s ručkou ) ... no, přátelé mi dali darem osla ... teď budu načas ... za vola ...
ntem ...
Re: auto
11. 10. 2011 12:52
An nevite, jak jsem byl stastnej, kdyz jsem zjistil, ze u noveho auta, ktere prislo rodicum neni vychytavka, ktera mne sere u vsech aut uz asi patnact let. Nevim kdo, ale nejakej myslivec kdysi prisel na to, ze to, po cem ridic touzi je spusteni steracu po prvnim brnknuti na ostrikovac. Drakula to nema! Hura...

Mnoho elektriky - auta smrt.
avatar Re: auto
11. 10. 2011 13:46
Já nevím ale mám pocit že na mé A6 se ta elektronika ani pořádně nedá vypnout. Přepnu na manuelní řazení vytočím jedničku a ten krám si tam dá sám dvojku. Zařadím jedna a zase si to samo přeřadí za dva. Vypnu ESP vlítnu do zatáčky a ten mrzák mě stejně zastaví. Zadriftovat si taky nezadriftuju. K čemu je potom to že mám 4-kolku, když mě to stejně nenechá jít do smyku. Estli já to nemám nějaký rozbitý. A ty automatický stěrače s dešťovým senzorem to je taky vychytávka. Žije to svým životem, který ale krátí život mě. Jediné dobré je snad automatické zapínání xenonů. Bez zbytku bych se obešel.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Luděk (11. 10. 2011 13:47).
Re: auto
11. 10. 2011 14:04
S těma stěračema je to fakt volovina. U citrouše alespoň stříká do vějíře, takže nejdou nasucho, ale tam, kde to stříká jen tou nitkou, tak to dřou gumičky nasucho, než se voda rozmaže .
avatar Re: auto
11. 10. 2011 16:30
Karel M ...A to si měnil proč ty pístní kroužky, jenom proto "že motor ten olej trochu žral"?A co takové rozvody, silentbloky, čepy?

Karle , Nissan Primera má rozvodový řetěz , tam rozvody řešit nemusíš :-), akorát to časem trochu chrastí

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Isekon (11. 10. 2011 16:32).
Re: auto
11. 10. 2011 21:14
Nejlíp se dalo "roztočit" přes ručku s Citroenem BX smiling smiley
Re: auto
11. 10. 2011 21:16
Luděk napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Já nevím ale mám pocit že na mé A6 se ta
> elektronika ani pořádně nedá vypnout. Přepnu na
> manuelní řazení vytočím jedničku a ten krám si tam
> dá sám dvojku. Zařadím jedna a zase si to samo
> přeřadí za dva. Vypnu ESP vlítnu do zatáčky a ten
> mrzák mě stejně zastaví. Zadriftovat si taky
> nezadriftuju. K čemu je potom to že mám 4-kolku,
> když mě to stejně nenechá jít do smyku. Estli já
> to nemám nějaký rozbitý. A ty automatický stěrače
> s dešťovým senzorem to je taky vychytávka. Žije to
> svým životem, který ale krátí život mě. Jediné
> dobré je snad automatické zapínání xenonů. Bez
> zbytku bych se obešel.

Tak to rychle prodej.Jedině Mitsubischi Lancer nebo nebo Subaru, s tím je zábava.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (11. 10. 2011 21:32).
Re: auto
11. 10. 2011 21:20
Isekon napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karel M ...A to si měnil proč ty pístní kroužky,
> jenom proto "že motor ten olej trochu žral"?A co
> takové rozvody, silentbloky, čepy?
>
> Karle , Nissan Primera má rozvodový řetěz , tam
> rozvody řešit nemusíš :-), akorát to časem trochu
> chrastí


Když to začne chrastit, je to jako za dřívějška u žigula. Krásný zvuk. A po těch pár kilometerech ty pístní kroužky, to je teda u japonské značky velká ostuda.Asi to dělají v Asii.
Re: auto
11. 10. 2011 21:39
Přema napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Nejlíp se dalo "roztočit" přes ručku s Citroenem
> BX smiling smiley


Ten měl myslím ručku na přední kola. Docela mě to jednou v zimě překvapilo.
Re: auto
12. 10. 2011 04:58
Když já měl citroeny jenom do r. 1993. Nejprve asi čtyři CX a poslední jsem si koupil XM 2,1 TD. Potom jsem šel od nich pryč. Tady nebyl servis. Na CX GTI mi vyměnili hadičku od vstřiků a mechanik mi tam dal namísto tlakové obyčejnou. Jak to mohlo dopadnout. V novinách potom stálo - .....škoda na autě byla odhadnuta na 180 tis. kč. To bylo v r. 1990 v dubnu.
Tak jsem přijel potom s novým XM. No a s tím se skutečně závodit nedalo.
Re: auto
12. 10. 2011 08:47
KaJe napsal(a):
> Ten měl myslím ručku na přední kola. Docela mě to
> jednou v zimě překvapilo.


No, měl ji na přední kola. Kdo to nevěděl, byl většinou při pokusu roztočit to přes ručku nemile překvapen.
Re: auto
12. 10. 2011 08:47
Ahoj.
Jsem viděl parádní Ferrari.
[www.facebook.com]
avatar Re: auto
12. 10. 2011 11:30
Tohle legendární video spíš asi patří do vlákna "co mne rozesmálo...", ale když už jste nakousli toho Citróna BX...
Těžká demence tuzingářů od Rožnova.


Re: auto
12. 10. 2011 14:12
předpokládám že všechny ty splašené spermie z toho videa skončí ve stromě.Darwinovi by to udělalo radost
Re: auto
12. 10. 2011 20:18
Přema napsal(a):
-------------------------------------------------------
> KaJe napsal(a):
> > Ten měl myslím ručku na přední kola. Docela mě
> to
> > jednou v zimě překvapilo.
>
>
> No, měl ji na přední kola. Kdo to nevěděl, byl
> většinou při pokusu roztočit to přes ručku nemile
> překvapen.


Ten. který vymyslel ruční brzdu na přední kola, byl totální pitomec. A ten, který si myslí, že ho jen a jen zachrání ESP a že neplatí fyzikální zákony, tak je pitomec na druhou. Tyto vymoženosti svádějí jet o mnoho rychleji v domnění, že je z toho elektronika dostane.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (12. 10. 2011 20:40).
avatar Re: auto
12. 10. 2011 20:24
To jsou magoři jediné auto co tam mělo nějakou sílu byl ford akorád ten mezikus mezi pedálem a volantem ten nestíhal.
Re: auto
13. 10. 2011 05:13
V Opavě je servis BMW a když jsem měl 735 tak jsem tam jezdil. Měli předváděčku a půjčili mi M5. Tak tam jsem nestíhal řadit. To byl běs a asi 400 koníků. Než jsem to pochopil, auto jsem vracel. I tak zážitek. Prostě za jedna a plnej a byl jsem nad otáčkama ! Za dvě a plnej a byl jsem nad otáčkama. Rychle za tři a to samé. Snad ta šestka již byla lepší. Jenže to tam již bylo přes dvěstě.
avatar Re: auto
13. 10. 2011 09:35
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Když to začne chrastit, je to jako za dřívějška u
> žigula. Krásný zvuk. A po těch pár kilometerech ty
> pístní kroužky, to je teda u japonské značky velká
> ostuda.Asi to dělají v Asii.

Karle , ono to začíná chrastit někde u najetých 200.000 km ... a s pístníma kroužkama nic nebylo, chrastilo to jen díky únavě řetězu = běžný fyzikální jev. Teda já to neslyšel - slyšelo to jen ucho zkušeného mechanika při otevřeném víku motoru . V Asii to určitě dělají ... ono jaksi Japonsko se nachází v Asii :-)

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist
avatar Re: auto
14. 10. 2011 11:51
Hradecak: To pises o BMW M5 (E39), 1997-2003, to melo 4.9L V8 400hp motor a podle meho nazoru E39 byla nejlepsi 5-series co se jizdnich vlasnosti a ovladatelnosti tyce vubec, tim nemyslim pouze M5, ale E39 celkove. Ja jsem mel ctyri roky (nejdele ze vsech aut ktere jsem vlastnil vubec) 2003 540i Sport (M package) 4.4L V8 290hp a udelal jsem velkou chybu ze jsem ho vymenil za A6 Quattro....
Moje nove 2010 BMW 535i (E60) twin-turbo I6, 300 hp, Premium, Navigation, Sport je sice pohodlnejsi, ma vic technologii, v rychlosti taky skoro na stejne urovni, ale co se tyce "zabavy" a radosti z rizeni se to neda srovnat s E39. Ale pozor, porad je to BMW a to si myslim a podle meho nazoru je to to nejlepsi co si muze obycejny clovek z dostunych aut koupit.
Re: auto
14. 10. 2011 13:12
BMW - co si může obyčejný člověk z dostupných aut koupit? Úsměvné...
Re: auto
14. 10. 2011 14:25
No, ony ty ceny a platy jsou za louzi v trochu jinam pomeru.

Me spis vzdy vrtalo hlavou na co jsou vlastne auta s maximalkou 250+ .U nas si alespon muzou obcas zajet do Nemec a prubnout na dalnici, ale v USA? S jejich rychlostnimi limity?
Re: auto
14. 10. 2011 15:03
To víš, pokud auto nemá alespoň 350 KW a šest válců, poháněných benzinem ( nafta se leje pouze a pouze jen do traktorů), tak s tím Američan neumí jezdit.
Re: auto
14. 10. 2011 21:04
Auto má pouze 2kw. ale jede svižně.
[img2chybny-odkaz-rajced5]
Je synovo.?
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 258
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.