On výběr auta je vždy především záležitostí budocího vlastníka. S anestezioložkou si nepotrpíme na drahá auta(volné prostředky cpeme do postupné rekonstrukce jí zděděného a zajištění na dobu stáří) a tak vloni 6. prosince devítiletou fabii vystřídal Renault Mégane Generation, benzínový, 1,6/74 kW.(vedle něj vlastníme passata 1,9 D z r.1993, když jsme jej před třemi lety získali, byl to nejdražší pasat svého ročníku v této zemi-smutnej příběh). A ač je mnoho těch( i na tomto foru), kdož pohradí značkou Renault, musím napsat- 21 tis. kilometrů BEZ jediné závady, nikoliv však bez investic- já hlupec při couvání po dvoře zrušil pravé zrcátko a byla to rados za osm tisíc Kč), ve čtyřech dovolená v HR jetá trasou Doksy-Mikulov-Zagreb-Novo Mesto.Banja Luka- Mostar-Gradac, s následným výletem do Ploče a také na Sv. Jure. Cesta zpět: Gradac-Brela-Plivice-Karlovac-Ljubljana-Bled, s okruhem na Kranjska Gora,Vršiˇč, Most na Soči, Podbrdo(autovlak do Bohinjske Bystrice)-Bled, další den pak Bled-Loibelpass-Klagenfurt(mMnimundus)-Kastchberg- O´bertauern-Radstadt-Schladming( to byla odbočka... s výhledem na místo konání následujícího MS v sjezdovém lyžování) Salzburg-Linz-D.Dvořiště- Č. BUdějovice- Doksy. cca 4 tisíce kilometrů(neved přesnou statistiku) při spotřebě okolo sedmi litrů, při zátěži osobami 120,103,72,70 kg půius bagáž.
Po roce naprostá spokojenost.Vizuálně auto co se nál líbí, krásně červené, na hliníkových kolech(zimní plechové disky), servis, kde bylo koupeno a prováděna oprava,resp. výměna tohonešťastného zrcadla rychlý, jednání přívětivé až milé.
Takže spokojenost. No, anestezioložka šilhá po Koleosu, leč až za čtyři roky, až dojde leasing tohto.
Shrnutí: Mnozí opovrhují, my jsme spokojeni.
Vážně je to o individuálních požadavcích a vkusu.
Já sám miluju hranatá auta. Přemýšlím, že bych si na dlouhé večry pořídíl nějakou Ladu 2105 či 2107 a po dvou třech letech práce ji uvedl do společnosti jako leštěnku na neděli.