Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
12. 12. 2012 14:28
Takové řešení není nic nového. Ale to není ono....... Pádla pod volantem, nebo kvedlání dopředu a dozadu (kde navíc mají skoro všichni nelogicky "+" dopředu a "-" dozadu) mě nebere.
Re: auto
12. 12. 2012 14:40
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil L.K. (21. 12. 2012 22:20).
avatar Re: auto
12. 12. 2012 15:13
Pokud nebudu brát v potaz americké výrobce automatických převodovek, tak jediný výrobce který to umí dělat na úrovni je ZF Getriebe GmbH. Zbytek jsou jen nekvalitní napodobeniny a dříve nebo později se projeví jejich neduhy.
Tom
Re: auto
12. 12. 2012 15:30
Jezdím teď v práci hodně Insignií a naprostá spokojenost. Atm řadí vcelku dle mého vkusu a jen zcela výjimečně řadím ručně.
Ovšem jedno negativum to má a to je zvyk a následná změna přechodu na manuál v rámci dne. 2x na začátku jsem sešlápl brzdu jako spojku a ten chudák co jel za mnou mně asi dal jmen. Ale to se stalo asi všem.
No a nedávno jsem to dotáhl k dokonalosti. Skočil jsem do manual Pašíka šlápl při startu na brzdu, neřešil šaltrpáku a nastartoval. Vzedmul se vyskočil 20cm nad zem,zařval a málem přerazil tu značku přede mnou.
Asi mám problém s identitou grinning smiley
avatar Re: auto
12. 12. 2012 22:10
Luďku, nejsem expert, ZF Getriebe je dokonalost samá, je skvělý jako většína toho co pochází z německa, ale na jejích základě výrabí jiné fabriky kterých je po světě víc, mi osobně za ty roky vychází, že právě ty nejspolehlivější automaty se dělají za louží BMW - tam je ZF getriebe pravidlem - hlavně US verze, dále Porsche, Chrysler-Dodge-Jeep, Cadillac, Tesla, GMC, SAAB, Honda, Subaru. Mercedes tam žel nezapadá, co řada to jiná a většinou nešťastná až na S-klasse. Ford a Chevrolet dělá fakt hrozné šunty a to jak ve verzích USA tak i EU. Základní pravidlo jak najet s klasickým hydraulickým automatem statisíce km. je prosté, hlídát si každý měsíc hladinu kapaliny (a to vždy při zahřátem motoru), otevřít kapotu, vytahnout měrku, přivonět, pomaslít se s tím mezí prsty, opět zasunout měrku, chvílku počkát, opět vyndát a musíš mít 4 políčka (otvory v měrce) zalíte kapalinou, pokud tomu tak není dolít ATF4 a hlavně jednou za 60-70 tis.km (nebo 3 roky) vyměnít celý obsah, vypláchnout, dát nový filtr, těsnění a nalít 4L nového oleje to vše za 1800 Kč s dph - je to prostá matematika, zanedbaš = nejedeš, amící se diví co to tu s těma autama děláme když v USA běžně vydrží kvalitní automat 500 tis.km. (jezdíl jsem se služebními Voyagery V6 3,3 a Lincoln Town Car V8 5,7 vše benzín kde měl každy +/- půl mega a šel do šrotu kvůli korozí a ne agregátům. Sám mám na Chrysleru přes 330 tis. km, řadí plynule, nic neškube, nic necuka...ale časy se mění a už i GM společně s Fordem pracují na 12 st. hydro-automatu, má byt v prvním autě na přelomu 2013/14, a určítě sis všíml, že všechný Hybridy mají automat (CVT).
Re: auto
13. 12. 2012 13:58
Menší dotaz. Syn má automat XC70 a jeho převodovka je kleklá. Ve Volvu mu řekli, že to není problém a za pár tis. mu udělali opravu a za měsíc bylo opět to samé. Takže prý mozek převodovky. Ten je nutné vyměnit. Zase ale v jiném firemním servisu mu řekli že se musí propláchnout. A bude vše OK. Tak jsem z toho zmatený. Kdo má pravdu ?
A proč píši ?
Nevíte kdo a kde je schopen takovou převodovku ooravit ? Prosím, poraďte. Předem díky.smileys with beer
Re: auto
15. 12. 2012 13:22
Hradečáku, www.usacarsantl.cz.

Karel
avatar Re: auto
17. 12. 2012 17:52
co to je "klekla"? Jako že nereaguje na nic? Pak jezdí a za měsíc to samé? Mozek = složita elektronika, lze odděleně sehnat na DSG, některe ameriky a to je tak asi vše a když "klekne" tak na ámen a mění se ganz cela almára, jo Antl je dobrej a děla i Volvo, nevím zda jsi z okolí Hradce Králové (podle nicku "Hradečák"winking smiley - Antl je v Olomouci, pak je ještě spousta fachmanu v Praze, zkus www,prevodovka.cz, nebo do vyhledavače napiš "servis automatické převodovky volvo" a najde to dost odkazu, Volvo nema špatné převodovky, ale XC je čtyřkolka, kde žel občasne cesty mimo zpevněnou silnicí si moc nerozumí s podvozkem a kardanem, problem může být v hydro měničí, elektronice převodovky, nebo i úplňe jinde (kardan, 4x4, el. snímač zařaz.rychl.), měl jsem kdysí V70 4x4 Cross Country 2,4 Turbo benzín, r.v.2001, starší verze automatu 5-ti kvalt (ty máš už 6-ti rychl.), auto jezdilo dobře ač žralo to víc jak americký 8-mi válec ,smiling smiley jednou v zimě jsem zapadl ve sněhu (se čtyřkolkou ,smiling smiley) po několika pokusech dostat se z toho rozhoupáním vozidla přeřazovaním z 1 na R a tak dokola, jsem ucitíl zápach spaleiny, byla to převodovka, pozdějí v servisu zjistili málo oleje v převodovce (to jsem si ještě myslel, že náplň je bezúdržbová...) a navíc selhání elektriky kardánu (nějakej snímač) prostě přestálo těsně před tím fungovat 4x4, já měl málo oleje v převodovce a už to bylo...od te doby už se ji nikdy na 100% nepovedlo opravit, ač prošla repasi za 18 tis.(otevřeli, vyndali poškozené simerinky, dalí nové, nové planžety, jedno čídlo a teoreticky mělo být vše ok), dále prošel výměnou snímače u kardanu a kontrole hydroměniče a elektriky souvisejicí s převodama, nic na plat, prokluzovala, neřadila někdy 2, někdy zas zpátečku...
Re: auto
17. 12. 2012 20:13
Jo jo, ale jinak jsou automaty bez problemu :-D
avatar Re: auto
17. 12. 2012 21:07
...ejhle, zaručený znalec problematiky s geniální rozlišujicí schopností mezí černou a bílou se vždycky v putice najde. Což tak se vrátit k podstatě toho blogu čilí "chorvatsko" ?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bukowski (17. 12. 2012 21:27).
Re: auto
19. 12. 2012 11:53
Bukowski, tak tá cena 1800,- CZK s DPH komplet je super, ale to máš fajn, že Ti tam idú iba 4l oleja.
Do mojej Imprezy ´99 ide 7,3 l, t.j. musím kúpiť 8 l v cene EUR 6,10/l, teda spolu 48,80 EUR len za olej (kde je tesnenie, filter a práca (práca ca. 20,- EUR).
avatar Re: auto
27. 12. 2012 12:25
Také musím vzít o lítr navíc (5L) vždy něco zbude na doliti a cena 6 Eur není špatná, platím za Mopar ATF4 skoro 5 Eur, lepši je ale těsnit silikonem než orig. těsn.
Re: auto
27. 12. 2012 21:17
Dámy a Pánové, nemáte někdo zkušenosti s tímto? Přemýšlím o koupi. Karel.
[www.ekupectvi.cz]
Re: auto
28. 12. 2012 08:07
Přečetl jsem si to a je to úsměvné. Sáček bude obsahovat totéž, co obsahují sáčky, které jsou v krabicích s obuví či s elektronikou. Má v autě klimu? Tak ji používej i v zimě. Klima vysouší.
avatar Re: auto
28. 12. 2012 08:55
347 Kč s dopravou není tak moc, objednal jsem výrobek pro syna, parkuje před barákem, vlhkosti v zimě v autě má "habakuk", ráno minimálně 1 km jízdy není vidět z okna skoro nic, jak se sklo zamlžuje, klimu nemá, věřím, že pomůže.
Re: auto
28. 12. 2012 14:32
-



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (28. 12. 2012 14:33).
Re: auto
28. 12. 2012 14:36
auto.aktualne.centrum.cz/fotogalerie/2012/12/18/nejporuchovejsi-auta-podle-zebricku-tuv-report-201/#utm_source=atlasHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-4
avatar Re: auto
28. 12. 2012 18:41
Zahajskej napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Má v autě klimu? Tak ji používej i v zimě. Klima vysouší.

tohle má ovšem jeden, a zato dost podstatný, háček. Kompresor klimatizace se pod určitou teplotou (individuální podle značky, modelu atd.) vůbec nespíná. Takže vzduch nemá co vysušovat. ;-)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Peťas (28. 12. 2012 18:41).
Re: auto
28. 12. 2012 19:26
Ten sáček s tím vysoušedlem je obyčejný Branogel nebo Branopag (známe z bot, elektronika atd.) jak kdo chce. Také jsem s tím experimentoval, neb jsem k tomuto měl přístup, a nějak se mi to neosvědčilo. Prostě na tu zimní vlhkost u auta parkujícího venku, i když vyléváte koberečky atd, to nestačí. Měl jsem cca. dva ty sáčky odpovídající velikosti v odkazu. A připomínka výše je také na místě, spousta aut má pojistku a klimu když je méně jak 4 stupně nad nulou nesepnete.
Re: auto
29. 12. 2012 13:29
Mám v autě taky nezávislý ohřev vzduchu foukajícího na přední okno na topení. Takže to funí teplej vzduch skoro hned po nastartování. K tomu malinko otevřít okno a nevím, co je to zamlženo.
V zimě je nutno hlavně hodně větrat. I třeba při mínus 15 vždy na chvilku otevřít okno a vyhnat vlhkej vzduch z auta. Parkuji obě auta před barákem a s vlhkostí problém nemám. Jednak do práce jezdím 50km, takže auto se pěkně prohřeje a cestou několikrát otevřu na chvilku okno a vyvětrám.
avatar Re: auto
29. 12. 2012 13:47
co je to nezávislý ohřev vzduchu v autě ?
avatar Re: auto
29. 12. 2012 15:34
Ano je to tak , toto je nezávislý ohřev vzduchu v autě ? Už i kachna Citroen 2 CV to měla-
[media.sh.scdn.cz]
Re: auto
29. 12. 2012 17:01
V ofuku okna je topné elektrické těleso. Takže když zapnu ohřev předního okna, fouká mi na okno téměř okamžitě teplý vzduch. Citroen Xsara Picasso. Mají to i pažouti. Super věc. Stačí si u okna v zimě proškrábat průzor jak u tanku a po pár kilometrech už jde okno stáhnout stěračem.
avatar Re: auto
29. 12. 2012 17:13
po pár kilometrech s průzorem jseš už v pangejtu thumbs up smiley
tak proto ty auta vůbec nejedou....musej tahat velkou spotřebu elektřiny....jen nevím Zahájo, ty to máš zapnutý i v létě? yawning smiley
Re: auto
29. 12. 2012 17:30
no mám taky Picasso a při zapnutí funkce odmlžení se zapne i klima (jde slyšet kompresor) a vzduch ani omylem není teplý.Teplý fouká až se začne zahřívat motor.Když bych se snažil odmlžit bez klimy,tak bych čekal do vánoc.U tatovy Mazdy,která nemá klimu se okno odmlžuje úplně v poho..
avatar Re: auto
29. 12. 2012 18:16
Já nemam Xaru ani Picasso , a ani dokonce francúze , já mam jen obyčejného focuse a - fén a stačí to v pohodě .
Re: auto
29. 12. 2012 19:10
Darko, tak to ti to topení pak nefunguje. Já když to nechám zapnutý dýl, tak to i prohřeje trochu auto, než to začne topit od motoru, protože nafťák se ohřejvá celou věčnost. Fouká to pěkně teplý. Klima se do toho spouští, aby to okno i vysušilo.
avatar Re: auto
29. 12. 2012 19:42
mám za to ,že Pikaču má předehřev vody v malém okruhu topení (žhavící svíčky ve vodě ) kamarád to má nefunkční v Pikaču a blbě to topí při couračkách .
Re: auto
30. 12. 2012 12:23
jenže já mám benzín 1.8i a tam je topení konstruováno možná jinak než u dízla.Termostat to nebude,protože teplota je celoročně na dvou čárkách,i v létě v koloně.Akorát že v zimě musím ujet cca 1 km aby to začalo trochu topit.
P.S.: nemám zadeklovaný spodek motoru,existuje ten kryt ?
Re: auto
30. 12. 2012 18:34
cca 1km než začne auto v zimě topit je podle mě normální , jsem na tom s 1.6 renckem úplně stejně.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 105
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.