Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
12. 01. 2013 14:23
Třaba vzal za ručku? grinning smiley
Re: auto
12. 01. 2013 16:15
Takový konec potkal stará auta va Švédsku. Karel
[auto.idnes.cz]
avatar Re: auto
12. 01. 2013 16:42
... Martine, Porsche má ručku, nebo elektronickou brzdu ... ostatně při 180ti ... to by musel kaskadér smileys with beer
avatar Re: auto
12. 01. 2013 16:49
elton napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Peťas, Karle a další rýpalisti do jiných značek
> než koncernových.

> proč asi tak dlouho v rally
> dominovali citroeni a nyní ve F1 dominuje Renault.
> Většinou koncern výbavy a nové technické věci
> kopíruje od ostatních, což asi jste nechtěli vědět
> a začnete ještě více útočit a nadávat.

Rýpání (natož útočení a nadávání) vypadá jinak, jenom ty nějak nechceš šlyšet, že někdo může mít na toho tvojeho milovaného francouze, nebo korejce jiný názor a nemá je rád.

Rally a F1 vozy nemají s běžnými auty prakticky vůbec nic společného. Co se týká moderních výbav, tak jsem osobně radši, když se v autě objeví už odzkoušená věc. Nejpřijde mi vhodné mrsknout do auta každou novinku, hlavně ať mám mám něco, co jiní nemají a testovat ji až na kupujícím. A to nemluvím o tom, že plno těch vifikundací v praxi spíš otravuje.
Re: auto
12. 01. 2013 17:35
Bessy napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ... mám dotaz ... na tomto videu dojde u
> Porsche ke smyku, proto ten dým z pneumatik
> [www.novinky.cz]
> -zpomalil-pred-radarem-o-150-km-h-trestu-presto-ne
> unikl.html ... já měl za to, že ABS nedovolí smyk
> ...
> jak to tedy je ? ... děkuji smileys with beer

Rojzeď se alespoň osmdesátkou na suché silnici a naplno zabrzdi. Na silnici budou černé čáry a okolo auta bude cítit spálená guma i když máš ABS. ABS nereguluje brzdný účinek spojitě. Neumí tedy brzdit těsně na hranici smyku. Reálně je to pouze přerušovaný smyk.

Nesmíme také zapomínat na to, že sportovní řidiči si často ABS deaktivují, protože umí lépe brzdit bez tohoto systému.
avatar Re: auto
12. 01. 2013 17:53
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------

>
> Rýpání (natož útočení a nadávání) vypadá jinak,
> jenom ty nějak nechceš šlyšet, že někdo může mít
> na toho tvojeho milovaného francouze, nebo korejce
> jiný názor a nemá je rád.

A nebo taky nechcou slyšet, že někdo může mít na ty jejich milované škodovky, nebo koncerny jiný názor a nemá je rád.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil elton (12. 01. 2013 17:53).
avatar Re: auto
12. 01. 2013 18:16
Asi jsi to nezaregistroval, ale vyrobit auto tak, jak jsem to nastínil, nemusí nutně znamenat, že to musí být koncern. A když už nějaká ta tvá oblíbená automobilka náhodou dokáže vyrobit něco co se mi i líbí (a našlo by se jich pár), tak to na 100% zprasí něčím v interiéru a to takovým způsobem, že se až divím, jako mohl nějakou takovou šílenost myslet někdo vážně a pustit to do výroby.

Problém je ale v tom, že Ty nechceš slyšet o tvých miláčcích nic špatného, protože jsi přesvědčený i jejich dokonalosti a nepřípouštíš si, že někdo na ně má zcela opačný názor.
avatar Re: auto
12. 01. 2013 19:28
Ale to je nesmysl, jenom oponuji nesmyslům o kvalitě, ergonometrii a jiných tvrzení odpůrců francouzů, korejců atd. Netvrdím, že jsou frantíci dokonalí, ale připusť, že Škoda a koncerny taky ne. Třeba mě vadí rozsvícení světel na palubovce a tobě třeba ne. Jenomže ty řekneš, že rozsvícení světel páčkou u volantu nazveš špatnou ergonometrii atd. Když si přečteš diskuse tady na foru tak tři roky zpět. Zjistíš, že ten kdo se pochlubí jiným autem než škodou,převážně francouzy, tak hned ostatní začnou rýt. Třeba karel do darka atd. Takže jediní kdo jsou přesvědčení o dokonalosti jsou prostě Škodovkáři a pak koncernysti. Ať už je léto a začnem se těšit na jadran, protože ty zimní hádky jsou každej rok stejné.
Re: auto
12. 01. 2013 20:04
Ať je to jak je, tak fyzikální zákony platí pro všechny stejněsmiling smiley
PS: S cisternou jsem dojel v pohodě, ale jak jsem zastavil sama se vydala opačným směrem.

[www.facebook.com]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil milann (12. 01. 2013 20:05).
avatar Re: auto
12. 01. 2013 20:28
Hlavní je ,že to bylo jen na tu stranu se škarpou a ne na druhou koukám ,že tam je trochu rokličkayawning smiley
Re: auto
12. 01. 2013 20:39
To jó, ta roklička je pořádná. Místo klasického posypu sorbent a s pomocí podmítacích řetězů jsem vyjel sám. Bylo to v tom lesíku jeden led v délce cca 100m, nešlo se udržet ani na nohách. Máňa z toho vyvázla bez viditelných šrámů.
avatar Re: auto
12. 01. 2013 21:05
To ani nemusí bít náledí a kamion zvedne trochu most
Most
Re: auto
12. 01. 2013 21:23
Elton s Darkem se rádi navážejí a rýpají do VW a Škodovek. A propo to v této diskuzi také začali. Ať se potom nediví odezvě. A nevím, kdo je z nás ostatních takový šílenec, který zveřejní vedle svého nicku mlácení kladivem koncernového znaku. Ale jinak je odolný, když ne a ne ho rozbit.
Pokud se odvoláváš na rally, slyšel jsi někdy o Fabii S 2000? Ve své kategorii s přehledem již 3 roky vyhrávala i nad žabožrouty.Třeba v IRC, což je druhý nejprestižnější šampionát po MS, již 3 krát za sebou v jezdcích i značkách vyhrála. Ale to ty neznáš nebo nechceš vědět. Samozřejmě, je to všechno o penězích, které Škodovka neměla nikdy nazbyt, jinak by vyvinula i vůz specifikace WRC, které to mistrovství světa ve vrcholné kategorii jezdí. Naši lidé jsou technicky velmi zdatní, o tom doufám nepochybuješ.Nicméně VW vyvinula i za technického přispění Škodovky pro letošek WRC Polo, takže uvidíme do budoucna, jak se jim bude dařit.
Jinak, buďme rádi,že se automobilkám na našem území daří - ať je to již Škoda, Hyundai, PSA( těm již tolik ne). A vůbec i německému průmyslu, na kterém jsme jako stát hodně závislí.A chvála Bohu, že v 90. letech Škodu nekoupil Renault, jak se předpokládalo - to bychom dnes jezdili v autech na úrovni Dacie.
Re: auto
13. 01. 2013 06:10
Máš snad něco proti Dacii! yawning smiley
avatar Re: auto
13. 01. 2013 08:50
Karle pokud vím, tak jsi začal ty prvně rýt do darka a jeho citroenu a na základě toho se tu vedou tři roky nesmyslné debaty.
Re: auto
13. 01. 2013 18:54
Eltone, já jsem tehdy jen zjistil pro mě nevídanou věc - totální konstrukční zmetek motoru v Xsaře Piccaso ( a možná i používaných v dalších typech). Nejednalo se o žádnou prkotinu, ale o vadu, která postihuje všechny motory, benzínové. Ani jsem se dále nepídil, jestli se ten problém týká i naftových - je mě to docela šuma fuk. Jedná se o to, že v mrazech může za jistých okolností zamrznout odvětrávání klikové skříně motoru a tím pádem nastane vlivem přetlaku během chvíle nečekaný únik veškerého motorového oleje přes otvor měrky pod auto.
Věc nevídaná, věř, že takovou zásadní vadou netrpí žádná škodovka počínaje embéčkem a konče novými modely.U každého auta může dojít k závadě něčeho, ale toto je věc zásadní a velmi nebezpečná jak pro motor, který se může zadřít a také pro další účastníky silničního provozu.
A aby toho nebylo dost, uvedený motor trpí sám o sobě po ujetí pár desítek tisíc kilometrů zvýšenou spotřebou motorového oleje.
U současných motorů je spotřeba minimální, že mezi servisními prohlídkami není třeba olej dolévat a to platilo i u favoritů a felicií, které jsem v minulosti vlastnil. Poslední škodovkou, kdy jsem byl nucen olej dolévat byla Š 120.

milanne - nemám nic proti Dacii, vzhledem k nízké ceně se dá uvažovat o koupi. Je to vždy věc každého zhodnotit poměr ceny ke kvalitě. Musíš uznat, že ta kvalita zatím ještě pokulhává, ale je fakt, že se neustále zlepšuje. Je samozřejmě o hodně lepší, než původní Dacia pod označením myslím 1310 z 80. let, to byla opravdu pomsta.
Re: auto
13. 01. 2013 22:18
Ja se do zabo-mysich valek na tema ktere auto je lepsi nezapojuji. Kazdy ma jine pozadavky. Osobne preferuji, kdyz je auto dobre opravitelne a dily na nej jsou dobre dostupne a za rozumne ceny. Kazde auto je obcas nutne opravit a ja to delam sam.

Pokud si chcete udelat obrazek o tom, ktera auta jsou dobra, vsimejte si cim jezdi automechanici.
Re: auto
14. 01. 2013 08:33
ale no tak Karle....... [forum.skodahome.cz]
Re: auto
14. 01. 2013 09:33
Karle, Karle, tvá slepost je do nebe volající! Konstrukčních a nebezpečných vad mají škodovky hodně. Nejen dříve, ale i teď. Začnu posledním problémem s praskáním hlav u motoru 2,0 TDI, praskání hřídelek olejového čerpadla u téhož motoru (a tudíž zadření motoru), u 1,6 benzínu ohýbání hlavní hřídele převodovky (s tisícihranem), praskání housenky u téhož motoru, kdy housenka byla součástí prvního dílu výfuku a měnilo se celé (golf jí měl jako samostatný díl, na rozdíl od šáde), kroucení karoserie u favorita - zkus se s ním otočit na ruční brzdu, otevřou se ti všechny dveře. Ještě další příjemné věcičky, výměna žárovky v hlavním světlometu u Fábie I, nemusel si náhodou vyndávat akumulátor, aby šla vyměnit? Co červená chladící kapalina, co dávala škoda do nových aut? Sežrané těsnění pod hlavou, vyžraná pumpa. Shodné klíče pro několik vozů. Nebudu dál pokračovat, zbytečně bych zde zasíral vlákno.
Automechanik Martas74 jezdí s Renaultem grinning smiley
Re: auto
14. 01. 2013 10:59
Neříkám, že škodovka je zcela bez chyb a závad. Jako i další jiné značky. Neměl jsem nikdy v autě motor 1,6 MPI 55 KW, vím, že až tak podařený z různých důvodů nebyl. Já měl svého času 74 KW a kromě zamrznutí benzínu při - 20°C se mě nic nestalo.
Ale znovu říkám, že s únikem oleje přes měrku jsem se nikdy nesetkal ani jsem o ní neslyšel. Pokud se to někdy vyskytlo u motoru 55 KW, tak to musel být asi ojedinělý jev, určitě se tak nedělo zcela masově, jako u benzínu v Xsaře Pikaso a kdo ví, v kterých modelech je ten motor ještě namontován. Nestojí mě za to, ještě tyto věci zjišťovat, nemám důvod, čas ani náladu.
A s další věcí, to se již opakuji, že spalovací prostor a jeho utěsnění je na úrovni Š 120, to je taky pravda a opět masový jev.
A propo Darko, přiznej se, kolik oleje musíš dolévat na tisíc kilometrů, kolikrát Ti unikl olej přes měrku? Abychom případné zájemce o koupi stejného, tak skvělého vozu, objektivně informovali. Pokud nechceš být konkrétní, tak diskuze ( od slova diskutovat) nemá smysl. Já jsem své závady a poznatky před časem uveřejnil.Tak to zveřejni i Ty, neboj se, nemlž, aby toto byla opravdu diskuze ke konkrétnímu problému a problematice zvané "auto" a ne obecné žvásty.Třeba mě přesvědčíš koupit si stejné auto, kdo ví?
avatar Re: auto
14. 01. 2013 11:01
k těm automechanikům, já co některé znám, tak nejezdí moc ve vlastních, ale v těch opravovaných v rámci zajížděcí kontroly po opravě smileys with beer
Re: auto
14. 01. 2013 11:07
a co že tě ta měrka tak fascinuje,že ji zminuješ v každém příspěvku ? Že by se ti zalíbilo Picasso a nemůžeš spát ? thumbs up smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil darko (14. 01. 2013 11:07).
Re: auto
14. 01. 2013 11:20
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> a co že tě ta měrka tak fascinuje,že ji zminuješ v
> každém příspěvku ? Že by se ti zalíbilo Picasso a
> nemůžeš spát ? thumbs up smiley


A mlžím a mlžím a mlžím. Toď mé krédo, další je ještě mrtvý brouk.
Re: auto
14. 01. 2013 11:46
no,spíše zasněženo,jak koukám z okna.Ještě že nemusím dneska do práce.je to o držku smiling smiley
Re: auto
14. 01. 2013 13:07
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> no,spíše zasněženo,jak koukám z okna.Ještě že
> nemusím dneska do práce.je to o držku smiling smiley


To jsme se toho zase dozvěděli.
Re: auto
14. 01. 2013 14:02
Aby se Darko poučil:[www.xsara.cz]
avatar Re: auto
14. 01. 2013 14:08
Kluci je jedno zda jedeš v Trabantu nebo mercedesu hlavně když dojedeš a je jedno zda na chatu ,nebo k moři .
Každá značka má své pro a své proti .Když nekoupíš nové auto kde ti v záruce odstraní závadu ,tak na starší káře se projeví těch závad více většinou závisí na péči všech majitelů .Na Fiata hodně lidí nadává-já byl spokojenej ,Kamarád má mondeo 45000km najeto a vstřik.čerpadlo ko. soused fabku 1,2 podpálené ventily, v práci to období fábii 1,2 potkané motory každej měsíc 1-2ks (jsme bazar v té době 600aut na place)bejvávalothumbs down Mazda 6 ta ti uhnije u zadních lemů .Mercedes CLK atd turbokompresor a váhy vzduchu většinou po 100000km KO.
Já kupuju auto z praktického používání (prostor ,spotřeba a náklady na provoz) Vozim si prdel v práci ve všech značkách aut, diagnostikuju závady a podle toho řeším opravu buď sám nebo to jde do servisu (když je to elektronika a ,nebo nemám diag.na tuto značku)
Mám kolegu ten Audi TT já bych to nemohl mít ,umlátil bych se v tom yawning smiley
Každý má svuj názor můj je Dostat se z bodu A do bodu B a přijet v pohodě smiling smiley
Re: auto
14. 01. 2013 18:10
To. Martas74. Tak nějak to vydím i já.
Re: auto
14. 01. 2013 18:49
Vlastním již 16 let O1 1,6 55 kw a housenku (asi vlnovec), mám původní. Co mě tam odcházelo, tak během pěti let čtyři lambdy a tři škodovka uznala na reklamačku. Zhruba každých pět, šest let výměna části výfuku, do dvou tisíc s prací. Kolega má 1,9 naftu o rok mladší a výfuk ještě neměnil. Po osmi letech měněn zadní blatník, začal se objevovat rez kolem víčka nádrže, měněno v rámci záruky. Kolem toho víčka rezaví všechny O1 vyrobené do konce roku 1997. Kromě normální údržby, žádný problém, každý rok HR. Rak.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil jirkaa (14. 01. 2013 19:20).
Re: auto
14. 01. 2013 21:56
Mam ten samy motor a mimo oleje a svicek jsem na nem nic nemenil.
Vlnovec se urve tem, co neumi namontovat vyfuk, pripadne namontuji druhovyrobu. Spoj za katem se musi sesadit tak, aby vlnovec nebyl prosponovany. Kdo to za kazdou cenu dorazi nakonec, nebo tam nacpe ausus z druhovyroby s nepresnou delkou trubek, ten dopadne nedobre.
S vetsinou ostatnich zavad je to podobne.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 108
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.