Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
05. 01. 2013 11:45
já jet do HR ve čtyřech Golfem ( teda jestli se nejedná o kombi ) a mít člun a motor, tak sebou vezu už jen kartáček na zuby. Nemůžu to pořádně nacpat ani do Oktávie combi a to jedem ve třech a box mám na střeše taky. Budu muset asi z kartáčků ulámat ty rukojeti thumbs up smiley.
Potřeboval bych tvůj plán ukládání bagáže.
Re: auto
05. 01. 2013 12:23
Ve čtyřech jezdím celý roky, ale holky už odrostly tak s náma pojede možná jen jedna. Jinak jezdím octavií a je pravda, že v Mikulově mám problém dát do kufru bagetu. Nejvíc zabere člun 330+podlážky+motor. Jezdíme tak na deset dní a asi nevozíme tolik jídla, ale je pravda, že skládání jsem dotahl k dokonalosti. První co bylo v autosalonu VW, tak jsem vzal metr a změřil kufr golfa jestli se mě tam vlezou podlážky od člunu. Kdyby ne, tak ho neberu a když to viděl prodavač, tak prej to jsme tady ještě neměli. Zlatá octavie, ale 16 let je 16 let.
avatar Re: auto
05. 01. 2013 12:58
jirkaa
Nojo WV golf ,to je asi jiná hudba , ale co byste chtěli od Škodovky , snad ne EMBÉČKO od AZNP . a ,, že Škodovka si nechá svoje auta zaplatit , to se ví .
Re: auto
05. 01. 2013 13:53
Známej toho Rapida 63 kw scháněl před vánoci a bez metalízy, ale v eleganci+ paket zdarma(parkováky, multifunguční volant, sunset, výhřev sedaček atd.) takže se vším všudy v plné palbě a sleva prodejce se dostal na 342 tis.
To samé ale s77kw a tím pádem s 6gang , vycházelo na 370 tis.
Nakonec se nám to furt zdálo drahé a vzal roční Octávii 1,4 Tsi elegance. za ty samé prachy.
Re: auto
05. 01. 2013 20:32
Ta cena je jenom zaváděcí. Počkejte za půl roku. Bude to o padesát dole. Je to stále se opakující taktika škodovky.

Když kolegá táhne člun, tak nějaké harampádí nacpe do něj.
Re: auto
05. 01. 2013 21:18
atnarfus,je to tak.Škodovka sníží ceny,ale musí něco tu novinku přebít.Co tak nová Octávia.spinning smiley sticking its tongue out
avatar Re: auto
05. 01. 2013 21:44
Klasika od škodovky, málo muziky za hodně peněz. Časem jim to zase dojde, přidají na výbavě(možná) a zlevní.
Re: auto
05. 01. 2013 22:33
Např. Roomster se dnes prodává za 270k v použitelné výbavě. Za kolik začínal? Nepamatuji si přesně, ale pod 350 to nebylo. Škodovka to tak prostě léta dělá. Nasadí šokující cifru a pak sleví.
To že nesleví až na úroveň například korejců má své opodstatnění. Prohlédněte si napříhlad horní část rámu dveří na korejských autech. Ručně dělané sváry ručně obroušené flexou a neočištěný rozstřik, to na škodovkách prostě nenajdete.
Re: auto
05. 01. 2013 23:28
Máte pravdu lidi, můj Romík v akci a po slevě před dvěma roky za cca.280 peněz, v roce 2007 by to byl v té výbavě bez mála půlmilion. Ale Rapid rozhodně není zatím cenově to co ŠA propagovala-relativně velké auto za malý peníz pro obyč lidi ! V porovnání s konkurencí je to velmi daleko od reality !
Re: auto
06. 01. 2013 10:04
Škoda dostala naklepáno přes prstíky od svého mateřského VW. Musela snížit výbavu při zachování ceny. Klesaly prodeje předraženích VW, protože lidičkové kupovali Škodovky, stejné komponenty ze stejného koncernu za nižší cenu s lepší výbavou. A tak škoda žije z patriocismu, protože je pořád mraky lidí, kteří by si jiné auto, než to boleslavské, nekoupili. Je to vidět i v bazarech, kde za ojetou oktávku chtějí nekřesťanské peníze.
Jen malá poznámka ke kvalitě škodovek. Znám mnoho lidí ve svím okolí, kteří ve škodě dělaj a poslouchat, jak se co odrbává, jen a by se vyrobilo co nejlevněji, je i pro hroší kůži silné kafe.
Re: auto
06. 01. 2013 12:09
Z těchto důvodů jsem po 27 letech ježdění ve škodovkách šel do golfa, i když do HR budu mít problém s kufrem. Na posledních škodovkách je až moc vidět jak se šetří, jak na materiálech, tak na výbavě viz. Rapid. Každý se těší na novou octávku, ale když jsem viděl fotku základní verze, tak má čirá skla, černý zrcátka a kliky a to se ještě neví jak bude základ za nějakých cca 330 vypadat uvnitř.
Re: auto
06. 01. 2013 13:06
Ale Rapid byl veřejně koncipován jako levné auto, kde se ušetří prostě na všem. Akorát to má jeden háček, nemá to tu proklamovanou cenu.
Re: auto
06. 01. 2013 13:29
Pokud ve škodovce přes vánoce nedali hlavy dohromady a pustí do výroby O 3 v základu v tom jak jsem psal, tak mají český zákazníky za opravdu velký srdcaře. I když ani anbiente nemá mít el. okna vzadu, loketky, elektrony atd. Holt zas budou pakety, pakety a pakety.
avatar Re: auto
06. 01. 2013 14:38
A proto pořád říkám, že nejsem tak bohatej abych si koupil Škodu.
avatar Re: auto
06. 01. 2013 15:06
jen abych vás pozlobil kluci ....co si přečíst nějakou tabulku yawning smiley
1
2
3
a hádejte co mám za auto thumbs up smiley
Re: auto
06. 01. 2013 15:37
Že by japonec?
Re: auto
06. 01. 2013 18:57
Škoda však ještě žádnou fabriku nezavřela, na rozdíl od vynikajících žabožroutů a jiných. A patriotismus s tím nemá co dočinění, hlavní prodeje jdou na vývoz.
avatar Re: auto
06. 01. 2013 19:12
No a to je důvod, proč kupovat předražené šádethumbs up smiley
avatar Re: auto
06. 01. 2013 19:21
oni budou asi předražené všechny, proto si můžou taky všichni dovolit zlevňovat auta někdy i o stovky tisíc. Někdo pak kupuje auto protože se mu líbí, někdo proto že má velkej kufr a někdo zas protože má motor jaký hledá. Předpokládám, že každý kdo si auto koupí ( a je jedno jakou značku ) ho kupoval s přesvědčením že dělá dobrý obchod. Není přeci blbec, aby dělal špatný. Vyprdněte se na fantíky a škodovkáře. Dyk je to jedno...hlavně když to slouží ku spokojenosti smileys with beer
avatar Re: auto
06. 01. 2013 19:39
Re: auto
07. 01. 2013 23:08
V mém motoristickém životě jsem jezdil JAWA 50, 250 Pérák, pak už auta Š. Octavia r.v. 1963, Š 1000MB -68, Š 120- 87, Ford Escort-97, Š Oct.-2009 a včíl mam
Š Rapid -2012.Poslední 2 jsem si udělal radost, byly nové.U Rapida mě dostaly parametry Motoru 1,2 TSI ve spojení s 6-ti stupn'ovou převodovkou a proti O 1 je vevnitř prostornější.
Za označením 1,2 TSI se ukrývá čtyřválcový agregát s objemem 1197 cm3, ze kterého dává největší výkon 77 kW (105 k) při 5000 min-1. Maximální točivý moment 175 Nm je dostupný od 1550 do 4100 min-1 a kombinovaná spotřeba je 5,4 l na 100km.
Octavia byla 1,6 75kW s 5-ti stupn'ovou převodovkou.
Max. výkon při otáčkách: 75Kw při 5600ot./min.
Max. točivý moment při otáčkách: 148 při 3800ot./min a kombinovaná spotřeba 7,1 l na 100km. Jezdil jsem +/- 0,3 l na 100km.
Při jízdě po Chorvatské dálnici O 1-4000ot/min. u Rapida to bude o 1000 mín', při stejné rychlosti. To tak nějak jsou důvody proč jsem O 1 poslal do světa.Karel.
Re: auto
08. 01. 2013 08:51
Re: auto
08. 01. 2013 10:23
Vždyť i ta dámská kabelka s okřídleným šípem, CITIGO, na silnicích taky není vůbec vidět.
Re: auto
08. 01. 2013 11:03
Karle, všeobecným trendem je snižování obsahu motoru a zvyšování výkonu pomocí turba. Nic proti tomu, pokud se to osvědčí a motory i celé auto budou mít i výdrž. A to přinese čas a hlavně najeté kilometry. Bohužel se zatím domnívám, že v poslední době se i auta stávají tzv. spotřebním zbožím. Výrobci kalkulují, že třeba po 5 - 6 letech provozu bude třeba obměna a koupí se auto nové a to staré auto se hodí rovnou do šrotu nebo bude mít minimální zůstatkovou hodnotu. Kam jinam by prodávali auta, které chrlí ročně ve statisících až milionech kusů.
V souladu s výše uvedeným jde ruku v ruce i celkové snižování nákladů ve výrobě, aby se ta auta i prodala a tudíž byla konkurenceschopná.
Pokud bude dostatek lidí, kteří budou schopni auta neustále obměňovat, je to asi v pořádku. Ale bojím se, že vzhledem k současné ekonomické situaci v celém světě to zdaleka tak být nemusí a celý automobilový průmysl se dostane přes veškerou snahu být co nejlevnější stejně do pasti, což je vidět již nyní.
Pro mě závěr: pokud bude motor 1,2 TSI spolehlivý a bude mít i výdrž, rád si ho časem obstarám. Do té doby zůstanu u motoru 1,9 TDi, 81 kW v Octavii, který je již léty ověřený a jehož životnost dosáhne klidně i půl milionu kilometrů.Ale je to individuální,hodně záleží, jak dlouho chceš to auto mít. Fakt jsem zvědavý na dlouhodobější testy. Spotřebě 5,4 litru moc nevěřím, zvlášť po dálnici zřejmě při zachování rychlostního limitu půjde spotřeba o moc výš.
Re: auto
08. 01. 2013 11:51
Já jsem měl 12 let škodu 130 a nedám na ni dopustit, teď mám 16 let O1. Chtěl jsem zas škodovku, ale Rapid se mě prostě uvnitř nelíbí. Co se týká současných 1,2 tsi, tak snad už vyřešili ty rozvody, ten řetěz je tam asi nejslabší místo. Na druhou stranu já jdu do golfa, kde je úplně nový motor 1,2 tsi a nikdo neví co zase odrbali na něm. V tom golfu je to pětikvalt a při 130 točí 2900.
Re: auto
08. 01. 2013 14:11
Proč řetěz nejslabší místo? Proč se automobilky vracejí po několika letech rozvodových řemenů zpět k řetězům? Protože s řemeny šlápli do ho.na. Řetěz jako takový problémy nedělá, ale šponováky. Š105-120 žádný šponovák neměla a taky to jezdilo. Kolikrát se řetěz vyměňoval až když prodřel víko.
Re: auto
08. 01. 2013 14:49
Jenže právě řetěz dělá u motorů VW největší problémy, vytahuje se a je nebezpečí že by přeskočil. V současné době jak škoda , tak VW tvrdí, že je problém vyřešen - x tá sada řetězů, nálitek na víku od rozvodu řetězů aby nepřeskočil, potom ale nechápu, proč vyvinuli nové motory které dávají do golfa, leona, A3 a do O3 a tyto motory mají rozvody poháněné řemenem. Asi se jim někde vloudila chybička.
Re: auto
08. 01. 2013 15:59
To jirkaa. ,,Má pravdu předsedo !" yawning smiley
Re: auto
08. 01. 2013 20:19
Řemeny lépe tlumí rázy a tím nejsou tak hlučné. Každý pohon má své výhody a nevýhody. Řemeny dobře udělané nejsou určitě šlápnutím vedle.
Re: auto
08. 01. 2013 21:28
Trochu z jiného Soudku. Marně jsem hledal kam to dát a protože s tím jde čistit a konzervovat i auto, tak sem. Zajímavý čistící a konzervační prostředek. Karel
[nanopena.cz]
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 123
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.