Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
27. 09. 2012 15:36
Takže emise na technický asi neřeší,ale s tímhle motorem jezdí i Oktávka...shit.

Lignano 9/03,
Turanj 9/05,
Trpanj 8/08, 7/09, 7/10, 6/11, 6/12, 6/14, 6/15, 6/16, 9/16, 6/17
Radomír
Re: auto
27. 09. 2012 15:50
Tahle motorizace je sympatická.


Zájemce o diesely uspokojí jediný motor – 1.6 TDI (77 kW), který má v základní verzi Active cenovku 384 900 korun.

Jen ta cena už není pro běžné rodiny.
Re: auto
27. 09. 2012 18:09
Nejlepším ukazatelem je prodejnost, takže nepředbíhejme. Vždyť ti zde vychvalovaní Frantíci ( na rozdíl od Škody) jsou v současné době v prodejnosti v kelu, zemanovsky řečeno v žumpě a to neplatí jen v ČR.
Osobně bych si však také v Rapidu vybral jen motor 1,6 TDI, kvůli spotřebě i kroutícímu momentu. Nemusí být špatný ani 1,4 TSI o výkonu 90kW, ale mám pochybnost v životnosti a také ke spotřebě zvláště při vyšších rychlostech. Znovu musím konstatovat - nejlepší motor 1,9 TDI 81 kW - asi se jen tak ho nevzdám - vydrží klidně i půl milionu kilometrů. Ať si každý jezdí čím chce, v jednoduchosti je však síla.
Re: auto
27. 09. 2012 18:27
v jednoduchosti je síla,to ano,ale ne v tříválci ze zahradní sekačky.A už vůbec ne za tu přemrštěnou cenu.Ale nějaký blbec co si to koupí se samozřejmě najde.Karle,než něco plácneš,tak si to ověř : [www.vybermiauto.cz]



Upraveno 2krát. Naposledy upravil darko (27. 09. 2012 18:32).
avatar Re: auto
27. 09. 2012 19:31
hm, já bych napsal těmhle chlapcům ze Škody Auto [www.skoda-auto.cz] ,že jsou to břídilové a že se vůbec nedívají na žvanírnu na portálu Chorvatsko.cz...smoking smiley
Re: auto
27. 09. 2012 21:10
Já bych jim nepsal nic. Prostě nekupovat. Před rokem jsem koupil dvoulitra. Dnes mě mrzí že jsem nekoupil dvaapullitra. Holt hoši obsah ničím nenahradíte.
Re: auto
27. 09. 2012 22:12
Ono je to těžké. Každopádně dnes motory (a vůbec žádné výrobky) nejsou vyráběny na to, aby dlouho vydržely. Doba minulých roků je za námi. Je potřeba si vybírat individuálně. Já mám v C4 Picasso benzinový motor, 155 koní, 1,6 turbo, 240 kN, při 130 km/hod. točí 3000 otáček a je nesmírně tichý. Jak dlouho vydrží, Bůh suď. Ale dát do poměrně většího vozu, kterým je Rapis, 1,2 tříválec, to je fušeřina. Nakonec už to tady bylo ve Fabii, i když ne s turbem, a hodně lidí od toho utíkalo.
Re: auto
28. 09. 2012 08:05
Máš pravdu Hanah, ty nové motory zdaleka nevydrží tolik co dřív:


Re: auto
28. 09. 2012 09:00
Přemo, já tento problém měl v roce 2010 ihned poté, co jsem vůz koupil jako nový. Jezdil jsem s tím půl roku, protože si s tím nikdo nevěděl rady. Pak se na to přišlo, co to dělá, napínák byl vyměněn a nyní je to již 30 tisíc km v pořádku. Otázka, na jak dlouho. I přes tuto poruchu mám ten motor rád, protože jízda s ním je skutečně výborná. No, ale která automobilka nemá potíže, že?
Re: auto
29. 09. 2012 08:48
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> v jednoduchosti je síla,to ano,ale ne v tříválci
> ze zahradní sekačky.A už vůbec ne za tu
> přemrštěnou cenu.Ale nějaký blbec co si to koupí
> se samozřejmě najde.Karle,než něco plácneš,tak si
> to ověř :
> [www.vybermiauto.cz]
> e-v-evrope-poprve-probojovala-mezi-desitku-nejprod
> avanejsich-znacek

Vždyť se podívej sám, s čím jezdíš. Ten Tvůj motor mě připomíná také vychozenou zahradní sekačku, do které je třeba neustále lít olej.
Jinak jsem se bavil o vývoji prodeje jednotlivých značek v Evropě v současné době, třeba za 1. - 8. měsíc 2012: Renault: - 137470 aut, Peugeot: - 93300 aut, Škoda: +4561, KIA: + 42250, Hyundai :+ 27900 aut v porovnání se stejným obdobím loňského roku.
Osobně bych také tříválec nebral, ale je to každého věc, co si koupí. A napsat"nějaký blbec si to koupí" je dost odvážné a od Tebe namyšlené.A tou jednoduchostí jsem nemyslel motor, ale celkovou koncepci auta.
Darko- ležící, spící, vyčkávající - když dojdou argumenty. Ale jinak největší expert přes Škodovky. A co třeba Hyundai i 30 kombi nebo KIA ceed kombi nové generace?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (01. 10. 2012 11:27).
avatar Re: auto
02. 10. 2012 18:04
Co vy na to?
Tříválec Ford motorem roku.
Jízda s tříválcem.

____________________________________________________
Metajna (Pag), 3x Tučepi, Slatine (Čiovo), Zaostrog, 12x Hvar
Re: auto
02. 10. 2012 22:17
Video jsem si prohlédnul a teď nevím - podle zvuku je ten litrový tříválec patrně diesel. Děkuji, nechci.
Re: auto
03. 10. 2012 08:17
Diesel to není, je to benziňák. Bohužel se snaží automobilky v současné době šetřit, kde se dá, aby nalákali lidi cenou. I za cenu mnohdy neuvážených technických řešení. Auto se pomalu stává spotřebním zbožím, kde se již nebude hledět na výdrž, prostě skončí záruka a pryč s tím.Litr o výkonu přes 100 koní je již v podstatě závodní motor, takže výdrž bude nevalná a zřejmě nemá cenu auto jakkoliv po jiné stránce šetřit. K tomu přispívají i ekotororisté se svými Eury 4,5,6 atd. Málo lidí třeba netuší, jak systém stop - start odrovnává motor - kromě startéru dochází díky neustálému vypínání a startování k nedokonalému mazání motoru a tím k většímu opotřebení ojnic, čepů,vaček, ložisek apod.
Díky tomu má třeba motor podstatně menší výdrž a co je tedy z hlediska životního prostředí lepší - auto, které vydrží několikanásobně více třeba jen s EUREM 2? Ale to se již neřeší, co by koneckonců automobilky dělali, ty potřebují neustále chrlit další auta.
Re: auto
03. 10. 2012 13:07
125 kobylek na 1L motoru, životnost 240 tis.km. To snad ani nemyslejí vážně. Taky mě pobavilo, že redaktor řekl, že motor je tiší než 1,6 nafťák. Kam to všechno spěje. Z auta se stává pračka nebo lednička, prostě když se potento, tak se koupí nový, protože cena opravy překročí hodnotu vozu. Euro sem, euro tam, čim vyšší číslo, tak mi připadá, že auta více žerou.
avatar Re: auto
03. 10. 2012 19:42
Letos dovolená super (Mimice - Omiš). Cesta tam super, cesta zpět bohužel od Karlovace takhle: spinning smiley sticking its tongue out



Uploaded with ImageShack.us



Upraveno 2krát. Naposledy upravil shubeny (03. 10. 2012 19:52).
Re: auto
03. 10. 2012 20:07
Co se stalo jestli se můžu ptát ? Jestli to odečítám z fotky dobře 1,6 ? benzín ?
Re: auto
03. 10. 2012 21:34
Zahajskej napsal(a):
-------------------------------------------------------
> 125 kobylek na 1L motoru, životnost 240 tis.km. To
> snad ani nemyslejí vážně. Taky mě pobavilo, že
> redaktor řekl, že motor je tiší než 1,6 nafťák.
> Kam to všechno spěje. Z auta se stává pračka nebo
> lednička, prostě když se potento, tak se koupí
> nový, protože cena opravy překročí hodnotu vozu.
> Euro sem, euro tam, čim vyšší číslo, tak mi
> připadá, že auta více žerou.

Jako technika mne nenapadá žádná závislost výkonu, objemu a životnosti motoru. Když použiji do litrového motoru klikový mechanizmus z dvoulitru, proč by neměl vydržet? Nemyslíte si doufám, že přeplňovaný litrový motor je stejný jako litrová amosféra a bylo pouze doplněno turbo.
Naopak přeplňovaný motor může mít delší životnost než atmosferický stejného výkonu. Z jednoho prostého důvodu. Turbomotory mají vysoký kroutící moment v nízkých otáčkách, proto mají delší převody a při stejné rychlosti jízdy nižší otáčky.
Re: auto
03. 10. 2012 22:44
Z otázkou se budu opakovat..co se stalo?Jelikož jsem vlastnil stejného mazlíka 1.9tdi.L.P.2004.
Jsem napjatý a to i proto co nás motoristy může překvapit a čemu lze předejít.Díky..shubeny.
avatar Re: auto
04. 10. 2012 17:56
Ano, ano, 1,6 benzin, 55kW, vždy bez problémů, v Chorvatsku již podruhé, bohužel alternátor si usmyslel že si dá letos také dovolenou. Buhužel ve 2 v noci, v neděli a ještě k tomu ve svátek. Žádný servis, asistenční služba k povinemu ručení nepomohla. Nakonec nás odtáhl známej, 600km od domova, na odpočivadle Modruš, těsně za Malou Kapelou (z pr... klika že to nechcíplo tam)
Než se vše vyřídilo a pomoc přijela, tak čekačka celý den na odpočivadle (14h).

Celkem odtah za 11tisic i s odměnou za strávený čas řidiče.

Alternátor dovezen elektrikářovi a za 1000kč spravený spinning smiley sticking its tongue out Nějaké relé, nebo regulátor.. a směle funguje dál smileys with beer

Jinak jestli tomu lze předejít nevím, auto bylo v pár servisech a vždy vše ok. Prostě to najednou odešlo. Z ničeho nic. Akorat v blbej čas. Asi smůla smiling bouncing smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil shubeny (04. 10. 2012 17:58).
Re: auto
04. 10. 2012 18:51
Jo hold altík,tak u něho se špatně předpokládá konec.
Nám se stalo v minulosti tototongue sticking out smileyPři zpáteční cestě z Hrvt.někde na dálnici za Bratislavou se ozval s podkapoty zvláštní zvuk (silné šustění)
Po pár km.jsem si všiml že svítí právě kontrolka dobíjení.Tak jsem na nejbližší pumpě za chodu motoru zvedl kapotu a ejhle...na motoru ležel řemen,který právě pohání alt,klimu servo.Tak jsem vypl všechny el spotřebiče a dojeli jsme až domů na baterii.Bylo to asi 270km bez zastavení.
Doma jsem si říkal že jsme měli obrovskou kliku a že baterie musí být kaput.Jaké bylo mé veliké překvapení,když jsem se po chvíli pokusil nastartovat a on naskočil.?
Z toho plyne že někdy to vypadá ze začátku hůře než jak to dopadne.
Jo a po ohledání jsem zjístil že nás zradila vratná kladka,kde se rosypalo ložisko.
avatar Re: auto
04. 10. 2012 19:06
Tak to jste meli docela stesti, nam se kontrolka rozsvitila mnohem drive, ale jeste sme asi 200km dojeli na baterku, bohuzel v noci aspon svetla museli svitit. Pak prave za malou kapelou (cca 50m) zhasl motor a konec, stesti ze to je z kopce a hned za tunelem odpocivadlo s restauraci a pitnou vodou, jinak nevim.

Stane se a kazdopadne me to neodradilo od dalsiho cestovani.
Re: auto
04. 10. 2012 20:45
Ono je však rozdíl, zda máš diesel nebo benzin. S dieslem, pokud vypneš další spotřebiče, dojedeš mnohem dál.
Re: auto
04. 10. 2012 21:56
Porucha altíku je jedna z věcí, které se obávám. Už jsem i uvažoval zda si nekoupit náhradní regulátor a vozit ho sebou.

Do O1 se i po faceliftu ještě montoval motor AEE 1.6 55kW?
Re: auto
05. 10. 2012 09:00
atnarfus napsal(a):
-------------------------------------------------------
> > Jako technika mne nenapadá žádná závislost výkonu,
> objemu a životnosti motoru. Když použiji do
> litrového motoru klikový mechanizmus z dvoulitru,
> proč by neměl vydržet? Nemyslíte si doufám, že
> přeplňovaný litrový motor je stejný jako litrová
> amosféra a bylo pouze doplněno turbo.
> Naopak přeplňovaný motor může mít delší životnost
> než atmosferický stejného výkonu. Z jednoho
> prostého důvodu. Turbomotory mají vysoký kroutící
> moment v nízkých otáčkách, proto mají delší
> převody a při stejné rychlosti jízdy nižší otáčky.


Problém je ve vysokých měrných tlacích ve válcích, na ojnice, písty, ventily apod. To by jsi potom mohl pohánět auta s motory od jejich modelů. Dvoulitrová, sice atmosférická soutěžní Fabia S 2000 má výkon 260 koní, je to dvoulitr. Na litrový motor od Fordu tak připadá přesně polovina,i když jak píšeš, je to motor s turbem. A to je již hodně, ten motor ve Fabii vydrží tak jednu delší soutěž typu Barum Rally a je vyroben jako hodinový strojek a jsou použity speciální materiály.Však cena takového auta je kolem 7 milionů korun.
Re: auto
05. 10. 2012 15:07
s benízenm se moc daleko na baterku nedojede,ještě to šlo když nebyly řídící jednotky to to jelo klidně i na 8V dokud se baterka fakt nevyklepala,ale elektronika jak klesne napětí pod určitou úroveň vypoví službu i když světla třeba ještě dokážou svítít,takže těch 200km se světlama to je hodně slušný číslo,to musela bejt baterka v dobrý kondici,ale teda nevím jestli bych v tomhle případě volil odtah,stejně to je čekačka to se pak už dá počkat do dalšího dne a takovou věc opraví kdekoliv
avatar Re: auto
05. 10. 2012 19:53
Já to kupovat nebudu ale možná se najdou lidé , kterým to bude vyhovovat -šel by tady někdo do toho nenašel jsem tam cenu -ta by měla být zajímavá .[www.novinky.cz]
Re: auto
06. 10. 2012 14:10
Dokud není vidět detail vypadá Dacia obstojně, ale taky bych to nechtěl.Jde to ale dobrou cestou a kdo ví co bude za 10. let.Nejsem žádným odborníkem na auta,pouze řidič,ale něco mi rve oči.Měl jsem Citroen Berlingo a už bych si nikdy nekoupil žádné francouské auto. Dačii považuji za sestru.Dívám se pouze pohledem líbí, nelíbí.Detaily jsou nedotažené.Nechci rozpoutat debatu o kosočtvercích.Do auta si člověk sedne a musí být v pohodě, potom je šance, že dojede do cíle.Mám spoustu známých, kteří opakovaně kupují tyto auta, takže je to o pocitu nic víc.Po škodovkách mám Golfa a jsem rád.Kdyby tam víc vešlo tak by balo líp, ale to by již nebyl Golf.Jediné co mi na něm vadí, že sním nejde jezdit rychle s otevřeným oknem, už 100.km to vadí. Větrání má dobré, ale když je léto mám to rád.
Re: auto
10. 10. 2012 17:47
Pěkný autíčko eye popping smiley
[www.youtube.com]#!
Re: auto
10. 10. 2012 20:35
Nevím do jaké "kolonky" to vložit. Obě věci ale stojí za to. Letadlům nerozumím ale ta motorka je super. :


motorka asi maďarské výroby :

Na tom přijet do chorvatska !
Re: auto
11. 10. 2012 20:56
Tak to je teda rarita,jen ta nádrž mi připadá neúměrně malá k tomu agregátu.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 100
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.