Zdravím.
Už jsem doma ,dovolená a cesta OK.
Bessy,
ad1, psal jsi že to máš ověřené ,napiš mi pls. servis kde to už dělali a jméno technika ,rád bych to s ním probral.
ad2,dle mně je to blbost že by vzduch navíc oddělal kat,ten vzduch za válcem maximálně ochladí spaliny z ostatních válců,kat oddělá nafta
nespálená ve válci která dohoří v katalyzátoru díky jeho teplotě která je vyšší než zápalná teplota nafty.
U motoru BMP by mohl reálně odejít filtr pevných částic,anebo by vyhodil hlášku na maxidotu"motor do dílny", a to z důvodu nemožnosti
regenerace,která probíhá zvýšením vstřikovaného množství nafty do válce a tím zvýšená teplota spalin,při provozu na tři válce asi nemožné.
ad3,asi bude málo servisů kteří řešili prasknutí hlavy po jízdě na 3 válce , protože tahle závada je na podval a odvoz do servisu.Ale bude
mnoho servisů kteří řešili tuto závadu na motorech 2.0 TDI 16V BKP,ročníky 05,06 ,porucha z běžného provozu.
ad4,co myslíš tím ventilem turba?
ad5,není nad 1,9 TDI 81kW.