Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
19. 08. 2012 16:17
ještě taky kam tu pojistku dal a jestli je to originál rádio. Není jen v háji pojistka na napájecím drátu u rádia...ta skleněná? Jinak bez rádia bych si cestu dovedl i představit ....ti půjčím na cestu mého mladýho, ten nezavře pusu po celou cestu thumbs up smiley
Re: auto
19. 08. 2012 18:47
Osobně moc radio ani DVD nebo CD v autě neposlouchám ani nesleduji. Dozadu pustím děckám co je jejich a víc nic. Kdybych pustil rodině Smetáčka nebo Barbera tak je jebne a hotovo. A samotnému na světě je dost smutno.confused smiley A pokud si někdo myslí, že by je cimbál postavil zpět na nohy? Chybná myšlenka. To mohu poslouchat pouze když jsou na sto km od bydliště. Nemají smysl pro krásu. Proč taky, když jsou vykulení z té partičky nebo jak se to jmenuje.angry smiley A jných uměleckých pořadů na všech stanicích TV. Oni si myslejí, že ja každému tak do 40ti let. Starší již asi jsou dinosauři nebo co.
Re: auto
20. 08. 2012 09:16
trosečník - jj, je originál. Bůh ví, je to na můj vkus moc dobře všechno zadělané, pod plasty. Ve Feldě mi stačilo se jen ohnout pod palubku a už jsem mohl se dívat co a jak..a zkoušet a tam? vše zabezpečené.., toho mladého beru.. thumbs up smiley
pučili mi aspoň DVD přehrávač..dozadu, pro ně..a já dopředu si dám asi, měnič napětí..a starší bedny od pc a bude to smiling smiley

Hradečák - njn, dnešní doba, nic nenaděláš.. sad smiley

Hrvat Mishell

______________________________________________________________________________________________________________________
Krk, Trogir, Makarska, Stupin Čelinne, Podgora, Gradac, Turanj, Pakoštane, Pakoštane (2012 - 2x), Pakoštane, Pakoštane,..
Re: auto
20. 08. 2012 10:08
napsal Mishell ...........vše zabezpečené.., toho mladého beru..

Tedy Pavle, jak se dovedeš mistrně zbavit dětí! A na pár dní máš weekwnd a na "Bahamách".Hlavně aby ten tvůj mladý nebyl starší jak Mishellsmileys with beer Nebo stejně staří. To by pak byla lahůdka.
Já taky říkám moji mladí a ono je jednomu 44 a druhému 37. To je k vzteku, jak ty naše děti stárnou.
avatar Re: auto
20. 08. 2012 16:59
no Vašku mladýmu je 14 a je tedy o malej kousek mladší než Mishell yawning smiley Von by mi ho ale v tu ráno vrátil neboj, protože mladej se nedá "vypnout" .
avatar Re: auto
27. 08. 2012 19:16
Re: auto
tosiko
17. 08. 2012 16:34 Datum registrace: 4 roky (let) nazpět
Příspěvků: 74
Bessy.
Tohle je podle mně jenom teorie,ještě jsem neslyšel ani od maniku co tyhle úpravy(opravy) siemens vstřiku dělají, že by šlo dojet po odpojení vstřikovače u motoru 2.0 TDI 16V BKP 103kw.Když odpojíš vstřik od elektrické rampy pod víkem ventilů nesmažeš chyby! v řj.
Ale kdyby to co jsi napsal fungovalo,neměl by se zničit katalyzátor, poněvač bys měl odpojený vstřik a nedával by naftu do válce ...


Tosiko ... už jsi OK doma ... ?
1) ... takže prý je jedno, jestli se jedná o Bosch či Siemens ... pokud fyzicky odpojíš 1 vstřik ( jak jsem výše psal ) tak ho na SW smažeš jako chybu a počítač ve VW už na něj nereflektuje ... proto dojedeš šetrně na 3 válce i těch 1000 km ...
2) ... katalyzátor Ti odejde vzhledem k tomu ... že to způsobí ten jeden válec, který se veze ... a ten se veze bez nafty, pač je odpojený vstřik ... ale valí tama vzduch, který tím, že podporuje vyšší teplotu vypálí keramiku v katalyzátoru ...
P.S. ... nicméně katalyzátor lze sehnat za 3 až 4 tisíce ...

... takže pokud technik ( v HR ) přijde na závadu tohoto druhu ( když odejde 1 vstřik ) ... tak dojetí za výše uvedených omezených podmínek vyjde 5x levněji, než odtah do ČR ... týká se motoru TDi 2,0 103 kW ...



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Bessy (28. 08. 2012 09:23).
Re: auto
28. 08. 2012 10:18
Pokud by ovšem v této situaci nevylezla na povrch další slabina těchto motorů a to prasklá hlava. Nerovnoměrný ohřev vynecháním pálení v jednom hrnku by asi s hlavou zamával, jelikož praskají i samy od sebe v běžném režimu. Prý konstrukční vada.
avatar Re: auto
28. 08. 2012 10:58
... Michale ... máš úkol ...
... nahoď konkrétní případ u motoru TDi 2,0 103 kW ... kdy došlo k prasknutí hlavy vlivem jízdy na 3 válce a který servis to řešil yawning smiley
Tom
Re: auto
28. 08. 2012 13:06
Ahoj, nejsem nějak velký znalec, ake pan Google sám rozřešil že dvoulitrový turbodiesel představuje jasně nejhorší možnou volbu. Potýká se s celou řadou poruch (vadná ložiska, praskání hlavy válců ať 1,2,,4 smiling smiley) ) a nezřídka nadměrně spotřebovává olej. Spotřebou nafty se s devatenáctistovkami rovnat nemůže ,já mám 1,9TDI 96Kw tím ho nijak nevyzdvihuju,jen glosuju a žere mi to mnohééém míň než kamošoj. Navíc se montoval s filtrem pevných částic,to znamená další rizika. Často zlobí čidlo výfukových plynů, někdy i filtr.
Takže: než tento motor, tak rači ke kolistoj na štangličku spinning smiley sticking its tongue out
Re: auto
28. 08. 2012 14:28
Zahajskej - ale praskání hlav těchto motorů bylo způsobeno především jejich nekvalitou-porézností. Tento problém byl časem vyřešen a dnes už jezdí minimum vozů (spíše žádný) s problematickou nevyměněnou hlavou. Asi takový je problém.
avatar Re: auto
28. 08. 2012 14:54
... mám odjetý VW Passat B5 1,9 TDi 81 kW, služební B5 1,9 TDi 96 kW a doma B6 2,0 TDi 103 kW ...
... nejlepší motor pod 5 litrů nafty a dostatečný výkon má první zmiňovaný ... s ním jsem při šetrné jízdě, sám, na 100 km a opakovaným převýšením cca 350 metrů ( Vyškov ... Kojál ... Blansko a zpět ) udělal 3,9 litru nafty / 100 km ... ale tak se jezdit nedá ... bez závad, sežere vše
... s 96 kW spotřeba 6,3 litru ... jezdím i dost po dálnici ... bez závad, sežere vše
... 103 kW ... komfortní auto ... ale nebezpečí u vstřiků, resp. ventil turba, choulostivý na palivo ... nicméně se servisní knížkou do 150.000 km a 5 let stáří ve značkové opravně zdarma výměna vadných vstřiků ... ( když už se stane ) smoking smiley
Re: auto
28. 08. 2012 18:10
Zdravím.
Už jsem doma ,dovolená a cesta OK.
Bessy,
ad1, psal jsi že to máš ověřené ,napiš mi pls. servis kde to už dělali a jméno technika ,rád bych to s ním probral.
ad2,dle mně je to blbost že by vzduch navíc oddělal kat,ten vzduch za válcem maximálně ochladí spaliny z ostatních válců,kat oddělá nafta
nespálená ve válci která dohoří v katalyzátoru díky jeho teplotě která je vyšší než zápalná teplota nafty.
U motoru BMP by mohl reálně odejít filtr pevných částic,anebo by vyhodil hlášku na maxidotu"motor do dílny", a to z důvodu nemožnosti
regenerace,která probíhá zvýšením vstřikovaného množství nafty do válce a tím zvýšená teplota spalin,při provozu na tři válce asi nemožné.
ad3,asi bude málo servisů kteří řešili prasknutí hlavy po jízdě na 3 válce , protože tahle závada je na podval a odvoz do servisu.Ale bude
mnoho servisů kteří řešili tuto závadu na motorech 2.0 TDI 16V BKP,ročníky 05,06 ,porucha z běžného provozu.
ad4,co myslíš tím ventilem turba?
ad5,není nad 1,9 TDI 81kW.
Re: auto
28. 08. 2012 20:17
Nekvalitní hlavy a vůbec nepovedený motor 2.0 TDi se hodně řešil na fórech vlastníků vozítek s těmito motory. Tož tak. Ale není to poprvé, co nějaký výrobce autí šlápl vedle.
avatar Re: auto
28. 08. 2012 20:24
Tosiko ... máš SZ ... tel. zítra po 08,00 ... smileys with beer
P.S 2) .kde jsi vzal nespálenou naftu ... chceš říct, že když je odpojen vstřik ... tak stejně vstřikuje ... ? yawning smiley
P.S.3) já neřeším ... ani servis z poslední doby nezná prasklou hlavu u TDi 2,0 / 103 kW, stejně jako 6hran u olejového čerpadla ...
P.S. ...xy ... co prosím víš o bezplatné výměně nefunkčních vstřiků u výše uvedeného motoru od r.v. 2007 do 150.000 km ve značkových servisech ?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bessy (28. 08. 2012 21:31).
Re: auto
29. 08. 2012 01:34
ad2,samozřejmě odpojený vstřik nedává naftu,to je vysvětlení co odpíše katalyzátor.
ad3,změn servis,prasklé ,zkroucené hlavy se řešili ze začátku výroby na 16V motorech a to i u škodovky.Šestihran je výrobní kiks VW a doporučoval bych to nepodceňovat,zvlášt při nájezdu větším jak150tkm.Dal jsem Ti odkaz na vw club +dieselpower ,je tam toho o pohonu olejového čerpadla a vyvažováků hodně napsáno i vyfoceno jak to dopadne.
...výměna vstřikovačů na kulanci ,na to byla kdysi myslím svolávačka,jinak budeš muset mít v servisu hodně dobrého známého ,který to s vw dotáhne do konce(zdarma).Co jsem se doslech tak tam byly doplatky za díl v řádu desítek procent a samozřejmě zaplatit celou práci.Jestli máš vstřiky síemens tak si je nech upravit a máš klid,dělají to celé(4 ks.) i s výměnou elektrické rampy za cca. 10 tis.kč.Já sám mám auto z roku 2008 a v benzínu,jako soukromé auto s malým nájezdem se mi nafta nevyplatí.
Jo a ješte problém s podávacím čerpadlem v nádrži jsem nevzpoměl,to je taky dost častá závada těchto aut,dojel na to kolega v práci a nepomohla mu ani garance mobility,zaplatil odtah + opravu.Taky vše záleží jak se k tomu postaví servis.

Další dvě perly toho auta,tj tlačítko ruční brzy-neodbrzdíš,a zámek řízení -nenastartuješ protože ti servopohon neodemkne volant,ale tohle mělo být od modelového roku 2007 vylepšeno.

ps,kdysi mě opravy aut živily,teď už to je jenom koníček.
avatar Re: auto
29. 08. 2012 08:06
... ahoj Tosiko ... zaplať Bůh závady, které uvádíš ... mě nepotkaly,
... nicméně Tvé rady přenáším na svůj autoservis a konzultuji to také tam ... proto mi nesedí rozdílný názor Tvůj na problém níže uvedený ...
takže Tě prosím, aby jsi dnes zavolal na tel., který jsem Ti včera poslal SZ a probrali to ...
výsledek ověřený praxí možná bude zajímavý i pro ostatní čtenáře, kteří disponují motorem TDi 2,0 103 kW smileys with beer

Bessy [ Soukromá zpráva ]
Re: auto
17. 08. 2012 15:19
Tosiko ... 2,0 TDi 103 kW ... má dostatečný výkon na to aby i 1000 km ( ale ne 150 / hod po dálnici ) dojel na 3 válce při poruše jednoho vstřiku ... to, že by pravděpodobně odešel katalyzátor, to už jsem zde zmínil ...
když jsem mluvil o úpravě ... tak tu samozřejmě neudělá každý, na to musíš mít PC s diagnostikou ... předpokládalo by to sundat víko ventilu odpojení problémového vstřiku, složení ... a na diagnostice vymazat chybu
Re: auto
29. 08. 2012 09:24
Loni 14dnů před dovolenou každoroční servis u prodejce (Octavia-II) po 30 000km. Tři dny po servisu se rozsvítila kontrolka chybějící brzdové kapaliny. Po zběžné prohlídce v čem je problém jsme zjistili, že dochází k úniku kapaliny u brzdy na zadním levém kole (rozstřik na podběhu). Zpět do servisu, tam zjistili, že špatně utáhli odvzdušňovací šroubek (vyměňovali brzdovou kapalinu po 2letech).

Letos 16dnů před dovolenou opět vyšel pravidelný servis. Pět dnů po servisu se rozvítila kontrolka závady výfukového systému. Takže opět zpět do servisu, problém odhalen za 5min. Prasklá podtlaková hadička k ovládání EGR ventilu. Zkrátili ji - opraveno. Půl roku před tím EGR ventil čistili kvůli emisím - neprošli jsme, protože byla změřena velká kouřivost (je to naftový motor). Nedal bych za to hlavu na špalek, ale hadičku museli na 90% při odpojování EGR poškodit. Možná byla steřelá, ale to asi není omluva...

Co z toho plyne? Teda alespoň pro mě. Určitě jezdit na servis s dostatečnou rezervou před plánovanou dovolenou. Nikdo není bezchybný jak je vidět. První zmíněná závada je velmi vážná, borci zezelenali, několikrát se omlouvali - OK, chovali se velmi slušně. Druhá nesouvisí s pravidelnou prohlídkou, spíše s tím čištěním EGR ventilu a navíc není závažná, jen se zhorší emise oxidu dusíku.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Martin_77 (29. 08. 2012 09:29).
Re: auto
29. 08. 2012 22:03
Jak to tady pročítám tak pouze problémy s naftou. Proč nejezdíte benzínem?confused smiley
avatar Re: auto
29. 08. 2012 22:13
Jezdíme...... :-D :-D
Re: auto
29. 08. 2012 23:05
Nafta byla bezproblémová před 20ti lety,čím novější,tím větší prů..r.Včera jsem slyšel o vstřiku za 19tis.kč,tuším nějaký Nisan?Kdo to vymyslel?Většina z nás ví,že je to kus železa,pravda,přesně vyrobeného.Za ty prachy by ale musel být zlatý,no ne?

Karel
Re: auto
30. 08. 2012 05:58
Je to jenom předražený jako všechny autodíly. Originální díly se běžně prodávají za mnohonásobek ceny, za kterou je automobilka nakupuje u dodavatele. Vidím do cen kompresorů klimatizace. Běžná cena kompresoru je kolem tisíce korun (subdodavatel v tom má započítaný vývoj, vybavení linky...). Automobilka má náklady pouze se skladováním a distribucí. Za kolik se kompresor prodává jako náhradní díl? 12-15 tisíc.
Re: auto
30. 08. 2012 08:20
Všechny náhradní díly jsou předražené... Koupíš si tiskárnu za 3tis a náhradní tonery stojí téměř 2x tolik co stála tiskárna. Určitě by bylo zajímavé srovnání co výrobce utrží za výrobek a co za náhradní díl.

Ovšem myslím si, že nějaký ten náhradní díl do auta je směšný, když si spočítáte kolik stojí auto ročně, když s ním ujedu cca 30tis km. Vychází mi to na cca 90 000,- Kč (je v tom PHM, servis, pojištění). Když si koupím auto za 600tis, tak za 4roky je celková cena cca 1mil Kč. A prodám ho za 200tis. Zkrátka auto je žumpa na peníze, ale bohužel bez něj to zatím nejde...
Re: auto
30. 08. 2012 10:51
ajax napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jak to tady pročítám tak pouze problémy s naftou.
> Proč nejezdíte benzínem?confused smiley


Protože spořím proti benzínové verzi 2l/100km, což je nyní již 80 korun. Protože motor má velký kroutící moment, což se projeví na dynamice.Protože mám velmi kvalitní a spolehlivý 1,9 TDI 81 KW s rotačním čerpadlem, který vydrží v pohodě 500 tis. km.
A proč nemám benzín s LPG: Protože předělání stojí několik desítek tisíc. Protože je motor v porovnání s naftou lenivý. Protože je omezená životnost nádrže. Protože se chodí jednou ročně na kontroly. Protože je menší kufr a zasraný dalšími hadicemi a provrtaný jak řešeto. Protože celý systém může být a mnohdy je zdrojem dalších poruch. Protože v případě nájezdu menšího počtu kilometrů není rentabilní.
Takže vše má klady i zápory a je na každém, jak se rozhodne. Ajax je zatvrzený příznivec LPG, já zase nafty - nejsem zase však takový demagog, abych to neustále dával při každé příležitosti najevo.
avatar Re: auto
30. 08. 2012 11:14
s tou spotřebou nesouhlasím, je to o víc jak 2 litry
jel jsem s kolegou co má LPG v ochcávce a spotřeba u něj 10,5L, já jel galaxem v tédéí za 6,3L
oba plně naložený (což u mě je asi o 400kg víc)
stačí????

_______________________________________________________
Re: auto
30. 08. 2012 11:17
Jednoznačně se naftový motor vyplatí. Nic levnějšího zatím neexistuje. Ovšem s podmínkou, že je nutné najezdit alespoň 20tis za rok. Taktéž je nutné přihlédnout na provoz. Určitě není vhodný na krátké trasy, popojíždění...
Re: auto
30. 08. 2012 13:27
Peter1: Úsporu 2 litry jsem myslel v porovnání s čistě benzínovou verzí, při provozu na LPG ty cca 4 litry sedí.
avatar Re: auto
30. 08. 2012 14:36
Jen tak pro zajímavost:
[www.skodacanada.ca]

Lignano 9/03,
Turanj 9/05,
Trpanj 8/08, 7/09, 7/10, 6/11, 6/12, 6/14, 6/15, 6/16, 9/16, 6/17
Radomír
Re: auto
30. 08. 2012 17:51
Měl jsem problémy s turbem. Jede to skoro stejně jenže turbo hvízdá jak hrom. Jezdím tedy opatrně max 140 po dálnici a mimo méně. Mechanik říká - jezdi, Václav jezdí.
Spotřeba klesla na 8,8 lt/100 km. To je spotřebička. Škoda že je již nové turbo v dílně. Repas tam nechci dávat. Pouze nové.
To zase bude spotřeba než si zvyknu. 12 - 13lt jak nic. Potom si to dlouhodobě sedne tak na 11,5 a to je slušné. drinking smiley
Re: auto
30. 08. 2012 18:11
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil L.K. (02. 01. 2013 22:08).
Re: auto
30. 08. 2012 18:33
Vašku,jen tak pro orientaci....kolik to nové turbo vyjde?A to špatné si berou na výměnu?
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 68
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.