Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
09. 01. 2013 13:24
fauvé problém s řetězama vyřešil, problém byl ve vytahávání, stalo se to i kolegovi na Altee, opraveno na prodlouženou záruku...
tichost řemenu nic nenahradí, pořád je slyšet jakoby šicí strojsmiling smiley

_______________________________________________________
Re: auto
09. 01. 2013 20:36
To: jirkaa
Porovnej 1.2TSI ve Fabii a 1.2TSI v O3 případně Golfu. Ty motory jsou v zásadě odlišné v tom, že novější verze TSI (v O3) je 16V, zatímco starší verze 8V. Nový motor je prostě evoluce. Má proměnné časování ventilů, nemá škrtící klapku... Vůbec nemáš šajna proč se rozhodli použít řemen.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil atnarfus (09. 01. 2013 20:39).
Re: auto
10. 01. 2013 15:11
avatar Re: auto
10. 01. 2013 21:26


obzvláště poslední pozice jsou zajímavé thumbs up smiley
avatar Re: auto
10. 01. 2013 21:35
Auto Bild je neobjektivní časopis a tyto tabulky nevypovídají o ničem. Němci si hold hlídají své. A kdo na to pořád poukazuje, tak jen tiše závidí, že nemá pohodlného francouze, itala, korejce atd., ale jen koncern bez fantazije.
Re: auto
10. 01. 2013 21:58
No s těmi francouzi, nevím. Před 14 dny kolegovi z práce rupla přední pružina u 406 a včera přišel další s tím že kamarádovi z fotbalu rupla pružina u 407 (obě přední). Je to asi rarita, shoda náhod, ale o něčem to asi svědčí. Já jsem o pružinách, aspoň co si pamatuju, tak jsem ještě neslyšel.
avatar Re: auto
10. 01. 2013 22:20
já na Auto Bild peču, ale jen člověk s fantazií bude tvrdit, že si Němci hlídaj svý ( kdo by si nehlídal ) a přitom flákaj na přední místa samé Japonce yawning smiley
Nikdy mne tu nepřestane bavit, jak jsou někteří jedinci schopní se za tu SVOU značku poprat thumbs up smiley
Re: auto
10. 01. 2013 22:49
jirkaa napsal(a):
-------------------------------------------------------
> No s těmi francouzi, nevím. Před 14 dny kolegovi z
> práce rupla přední pružina u 406 a včera přišel
> další s tím že kamarádovi z fotbalu rupla pružina
> u 407 (obě přední). Je to asi rarita, shoda náhod,
> ale o něčem to asi svědčí. Já jsem o pružinách,
> aspoň co si pamatuju, tak jsem ještě neslyšel.


To je u frantiku vlastnost. Na prvni generaci meganu praskaji na predku pruziny take. Vzadu pro zmenu tlumice. Plati to i pro Scenic.
avatar Re: auto
11. 01. 2013 06:19
Než jsem kupoval Peugeot 406, tak majitel měnil obě přední prasklé pružiny. Auto mělo najeto cca 200000km po 8 letech provozu.
Re: auto
11. 01. 2013 10:53
Holt frantíci nejsou zvyklí na české "silnice".
Re: auto
11. 01. 2013 10:57
elton napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Auto Bild je neobjektivní časopis a tyto tabulky
> nevypovídají o ničem. Němci si hold hlídají své. A
> kdo na to pořád poukazuje, tak jen tiše závidí, že
> nemá pohodlného francouze, itala, korejce atd.,
> ale jen koncern bez fantazije.


No jo, vše je zfalšované, Toyota i Honda se přestěhovali do Německa.
Re: auto
11. 01. 2013 11:05
Soused má VW polo clasic a loni v německu zničeho nic rána a ejhle prasklá pružina na levé přední straně. Každé auto se někdy rozbije, předloni jsem prodal fabii 1.2 HTP a koupil dacii mcv 1.6 16V. Někdo mi výměnu schvaloval, někdo mi říkal, že jsem se zbláznil.
Když to shrnu - fabia dobrá na nákupy a po městě. Dacia mcv má VĚTŠÍ kufr, motor žere méně benzínu než 1.2HTPeye popping smiley - divné, a jediné co mi trochu vadí je, že při 140km/hod musím malinko přidat hlasitosti na rádiu, přeci jenom aerodynamika je trochu horší. Ale co je hlavní, je to, že jsem spokojen a doveze nás autí v létě k Jadranusmileys with beer.
Anonymní uživatel
Re: auto
11. 01. 2013 11:24
Milanne, představ si tu hrůzu, že ve fabi 1,4 Mpi, pětidvéřové s 50 lt LPG bandou nad zadní nápravou jsme ve čtyřech +pudl L.P. 2008 jeli do Omiše. Sice s rakvína střeše, ale přece jen. Po 280 tisiících kilometrech jsem ji vyměnil. Taky mi říkali, žejsem cvok, že jsem si pořídil žabožroutský auto. Máme už 14 měsíců mR-mégane generation 1,6, benzín. 22 tisíc kilometrů a dosud nám anižárovka nepraskla.
K Tvé volbě Dacie MCV.. Znám taxíkáře, který ji má, též benzínovou a ujel s ní vprovozu taxislužby 220 tis kilometrů. Jen jednou se mu nějak talepil vstřikovač. To je vše,krom spotřebníhom ateriálu(destičky, pakny, ap.)
Ať je to jak chce, ani Ty, ani já, nepatříme k těm, kdo si dík autu honí triko.
Myslím, že v Tvé Dacii a mém meganu je týž motor.Kolik Ti bere?
avatar Re: auto
11. 01. 2013 13:32
Problém není v pružinách ,ale uložení (ložisko) pružiny u Rencků to maji trochu jinak dělané než ostatní značky je to choulostivé na bordel a tak se ložisko přestává točit při zatáčení a přemáháš to přez pružinu. U Renaultů je ložisko dole pod pružinou a ostatní to mají nahoře nad pružinou takže je to lépe ochráněné před vodou a bahnem .
Re: auto
11. 01. 2013 14:24
Příklad konstrukčního zmetku. A pokud je jich na autě víc, tak potěš Pánbůh.
avatar Re: auto
11. 01. 2013 14:53
Zmetek to neni je to jen to ,že ložisko má určitou životnost a pružiny mají jiný tvar ,proto Frantíci mají svezení jako v obýváku .Ono záleží na péči o auto.Když měníš tlumiče u všech aut tak máš vyměnit i horní uložení (ložisko) když šetříš cca.300kč za kus tak ti rupne pružina i u Fábie jen to trvá déle .To jsem u Santafee před svátkama chtěl něco dělat na autě zespodu tak zvedám a najednou bm kolo upadlo v závěsu tlumiče (horní uložení ) urezlo. Fábie Seat Polo 1,2 (podpálené ventily,přeskočený řetěz,mrtvé labády,nebo škrtící klapky) opel EGR venily,zapal.lišty KO .Citroen xara C5 náhlá smrt (BSI,imobilizer) VW Passat vstřiky(nafta) ko a koncern VW neustále problém s kabeláží airbagů pod sedadlem ,teplotní čidla na motoru, poruchy centrálů kabeláž .
Jinak mám poznatek servis Citroen řeší opravu FAP filtr pevn.částic tím ,že demontuje filtr a vezme horkého Wapa a filtr propláchne . filtr potom znovu funguje třeba 100000km .Síla co? mám to od kamaráda co tam dělá (běžná oprava) 18000 a více Kč. Takže český člověk si poradí se vším .yawning smiley
Re: auto
11. 01. 2013 20:18
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Příklad konstrukčního zmetku. A pokud je jich na
> autě víc, tak potěš Pánbůh.

Tak to koukni i na zadní nápravu a ty jejich slavné torzní tyče a ramena uložená na jehlová ložiska. Nateče tam voda, vyrezne to a je vyděláno. Když jsem se loni při vybírání nového auta ptal jestli to má pořád jehlová ložiska na zadní nápravě, tak se prodejce urazil, že to už současné modely nemají, že už to mají v gumách jako ostatní.
avatar Re: auto
11. 01. 2013 22:27
>.... tak jen tiše závidí, že
> nemá pohodlného francouze, itala, korejce atd.,
> ale jen koncern bez fantazije.

Ono je asi fakt super "mít auto s fantazíí", kde nic není na svojem místě (a pro jistotu to ještě uděláme v každém modelu a každé generaci všechno úplně jinak), houpe se to jak kačena, sedačky v životě neslyšely nic o bočním vedení a jsou tak měkké, že po nich za chvíli bolí záda atd...

V autě mám rád vše jednuché, funkční a "dokonalé" (samozřejmě v rámci možností). Mám rád, když sednu do auta a všechno je +/- přesně tam, kde to má být a je jedno, jestli je auto staré rok, nebo deset let.

Pro Tebe je to možná bez fantazie, ale to je právně na tom to perfektní. Automobilka, která s každým modelem všechno překope tak, že na stejném místě zůstane snad jenom volant, zvenku je každá generace modelu úplně jiné auto, ve mě nechává dojem, že neví co chce, není spokojená s tím co vytvořila a tak to zkouší pořád znovu a znovu, ale nějak se neumí najít.

Ostatně prodeje aut hovoří jasnou řečí.......
Re: auto
12. 01. 2013 00:25
Z těchto důvodů jdu z octávie r.v. 1997 do novýho golfa. Kamoš má novýho megana a za mě, zvenku celkem dobrý, ale nelíbí se mě vnitřek. Jsem prostě zvyklý na vw group a golf mě dostal. Měl jsem ještě doma čtyři roky 306, teď stojí v bazaru, takže o francouzech něco málo vím, ale to mě stačí na to, že auta na F - fiat, ford a francouz, tak za mě - nebrat.
Re: auto
12. 01. 2013 08:00
Pokud se budu chtít houpat, tak si koupím houpací křeslo do obýváku. V autě je nechci.
Re: auto
12. 01. 2013 08:42
mám sice Picasso,ale rozhodně neplatí rovnice měkký podvozek= houpavá jízda.Auto se mě nehoupá,ale pěkně tlumí rázy od podvozku.Asi se moc koukáte na filmy s Funésem.
Re: auto
12. 01. 2013 10:12
Moje zkušenosti s Francouzema jsou jenom kladné,mám už druhé. Měl jsem dvě Škodovky a jezdil jsem dost často měnit součastky do servisu a moje výhoda byla, že servis byl u nás a opravovali mi to za cenu dílu. Teď mám servis v Orlové a jezdím tam jenom na záručni kontroly a zatím jsem neměl žádnou poruchu, proto nedam na svoji C 4 dopustit.thumbs up
avatar Re: auto
12. 01. 2013 10:21
Ano , jsi štastný človék čavis , každý nemá takové štěstí jako Ty váž si toho .thumbs up
Re: auto
12. 01. 2013 11:36
Asi mám taky hodně štěstí, otec má asi taky hodně štěstí, dokonce dvojnásobné, další človíček z vesnice má taky asi hodně štěst, obsoused musí mít setsakra štěstí, ten vozí v autě stále cca 400kg zátěž, je instalatér, topenář, takže autogenem počínaje a fitinkami konče. Takhle bych mohl jmenovat dále. Všichni žabožroutský auta, již léta. Bez jakýchkoliv potíží. Asi místní záhada.
avatar Re: auto
12. 01. 2013 12:27
Peťas, Karle a další rýpalisti do jiných značek než koncernových. Nejdříve otestujte a pak mluvte. měkost 405 už dávno není, ergonomtrie je klasická jak v jiných autech a boční vedení tam taky je. Prostě jen nechcete uznat, že existují i jiné skvělé značky. Neobhajuji jen francouze, ale i korejce, italy atd. proč asi tak dlouho v rally dominovali citroeni a nyní ve F1 dominuje Renault. Většinou koncern výbavy a nové technické věci kopíruje od ostatních, což asi jste nechtěli vědět a začnete ještě více útočit a nadávat. Jedno je fakt, kdyby se přestali prodávat koncernovky, tak by se moc zvětšila ekonomická krize, protože evropu drží němci nad vodou. Proto utrácejte za předražené auta bez výbav ať se nám všem daří. Sory já si prostě koncern nekoupím. A teď do mě.
avatar Re: auto
12. 01. 2013 12:33
... mám dotaz ... na tomto videu dojde u Porsche ke smyku, proto ten dým z pneumatik [www.novinky.cz] ... já měl za to, že ABS nedovolí smyk ...
jak to tedy je ? ... děkuji smileys with beer
avatar Re: auto
12. 01. 2013 12:41
hele Eltone ty seš taky jak boxer v ringu thumbs up smiley
Já mám koncernový auto ( už třetí v řadě ) ale nijak za něj neboxuju. Jediné co mne u něj drží je motor a velikost kufru. Na velikost kufru se dotahují už i jiní,ale motor ( TDI ) je pro mne osobně furt špička. Se závadama jsem neměl nikdy žádný velký problém. Jiná otázka je úroveň interieru, kde třeba moje autí vypadá jak z doby o 20 let zpátky. Jelikož ale nevyhledávám elektronické vymoženosti mi to zas až tolik nevadí. Klidně bych si koupil i toho frantíka, nemám s tím problém. Taky taková i30 a i40 Hundai by mi nevadila. Nějak furt nechápu co si tu obhajujete. Na špatnej kus můžeš kápnout i u Mercedesu. Osobně se mi nelíbí uspořádání palubky třeba u Citroenu Grand C4, ale asi bych to klidně vydržel a zvyknul bych si. Třeba bych po čase byl nadšenej...co já vím. Dyk je to chlapi JEN auto. yawning smiley
avatar Re: auto
12. 01. 2013 12:49
Trosečníku, ty jsi můj člověk a první, kterej to krásně řekl.
Re: auto
12. 01. 2013 13:43
Co se týká měkosti, tak jsme měli v sedmdesátých letech doma SIMCU 1300 a potom 1301, (pro mladší - francouzské auto) samozřejmě byly to ojetiny a ta měkost tam opravdu byla. Taky si ale pamatuju, když si otec ty auta spravoval, tak to bylo pořád, k...a francouz.
avatar Re: auto
12. 01. 2013 14:05
Zahajskej napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Asi mám taky hodně štěstí, otec má asi taky hodně
> štěstí, dokonce dvojnásobné, další človíček z
> vesnice má taky asi hodně štěst, obsoused musí mít
> setsakra štěstí, ten vozí v autě stále cca 400kg
> zátěž, je instalatér, topenář, takže autogenem
> počínaje a fitinkami konče. Takhle bych mohl
> jmenovat dále. Všichni žabožroutský auta, již
léta. Bez jakýchkoliv potíží. Asi místní záhada.


[www.q3.cz] -- [www.q3.cz]


[maps.google.cz] - [maps.google.cz] - [www.citroen-auto.com]
[maps.google.cz]

Zdravim do česko- francúzkého " MARANELLA " . Konečně jsem pochopil tu místní " záhadu " už mlčim .
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 75
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.