Neříkám, že škodovka je zcela bez chyb a závad. Jako i další jiné značky. Neměl jsem nikdy v autě motor 1,6 MPI 55 KW, vím, že až tak podařený z různých důvodů nebyl. Já měl svého času 74 KW a kromě zamrznutí benzínu při - 20°C se mě nic nestalo.
Ale znovu říkám, že s únikem oleje přes měrku jsem se nikdy nesetkal ani jsem o ní neslyšel. Pokud se to někdy vyskytlo u motoru 55 KW, tak to musel být asi ojedinělý jev, určitě se tak nedělo zcela masově, jako u benzínu v Xsaře Pikaso a kdo ví, v kterých modelech je ten motor ještě namontován. Nestojí mě za to, ještě tyto věci zjišťovat, nemám důvod, čas ani náladu.
A s další věcí, to se již opakuji, že spalovací prostor a jeho utěsnění je na úrovni Š 120, to je taky pravda a opět masový jev.
A propo Darko, přiznej se, kolik oleje musíš dolévat na tisíc kilometrů, kolikrát Ti unikl olej přes měrku? Abychom případné zájemce o koupi stejného, tak skvělého vozu, objektivně informovali. Pokud nechceš být konkrétní, tak diskuze ( od slova diskutovat) nemá smysl. Já jsem své závady a poznatky před časem uveřejnil.Tak to zveřejni i Ty, neboj se, nemlž, aby toto byla opravdu diskuze ke konkrétnímu problému a problematice zvané "auto" a ne obecné žvásty.Třeba mě přesvědčíš koupit si stejné auto, kdo ví?