Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
18. 04. 2011 08:33
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Darko, obhajuješ neobhajitelné. I kdyby se to
> stalo jen dvěma majitelům, tak zbystřím.Nelze to
> srovnávat s prasklou žárovkou, to je zásadní
> nedostatek vinou špatné konstrukce. Vlastnil jsem
> různá auta, která nebyla ani nějak moderní, ale
> takovými zásadními nedostatky netrpěla. Co může
> být ještě horší? Možná až začnou upadávat za jízdy
> kola, nebo přestane auto brzdit.Ty bys i to s
> přehledem obhájil.

Použiju tvúj styl, ale obráceně: Koukl jsem se na oktávka forum, teda tolik závad, jak s tím můžeš jezdit, váha vzduchu, turbo a stovky jiných poruch, no fuj.
Začínáš být s tou zaujatostí trapnej, nevyzkoušíš a jen pomlouváš.
avatar Re: auto
18. 04. 2011 09:24
p.winkler napsal(a):
-------------------------------------------------------
> $33-34K.... Co vyjadřuje toto číslo?
33 až 34 tisíc dolárov.
avatar Re: auto
18. 04. 2011 09:29
elton má pravdu,už to je trápne, to už hádam ani nemá nič spoločné s autom. Mne to príde už ako čistá osobná vec Karla proti Darkovi.
Re: auto
18. 04. 2011 10:23
Myslím si ,že Mihal306,sem dal pro Karla dnes 18.4.11 v 00:02 odkaz pro zamyšlení,a jasnou odpověď,že i oktávka má konstrukční chyby,což v článku dle autora přiznal i výrobce,a Karlíček už přestane na písečku mlátit bábovičkama,že on má nejlepší kyblíček a lopatičku,podud si ten článek ve své zaslepenosti ovšem přečte.
avatar Re: auto
18. 04. 2011 11:26
Ahoj lidi, přečetl jsem si poslední dvě stránky a jednu první stránku tohoto vlákna a musím říci, že to tu začalo celkem nevinně. To že se tady najdou "blbové" a budou stále omlývat pořád to samé do kola, to se dá čekat. Chěl bych navázat na první stránky tohoto vlákna.
Do Chorvatska jsme jeli 7 krát Felicií combi r. 1997 1,3 50 kW. Ani jednou nás ve štychu nenechala i když měla natočeno přes 100000 km. Řekne se 100 a 120 tisíc nic není, ale na to, že tomu stačila běžná údržba, bez servisu je celkem podstatné. Strýc měl Octávii 1,9 TDI, tu starou motorizaci a také naprosto bez problému. Dvakrát tam táhl loď, vlastně jednou tam i zpět menší člun, ovšem naložený aby bylo více místa v autech (tenkrát jsme jeli kolona čtyř aut: 2x Felície, 1x Ibiza a 1x Octavia). Po druhé vezl mnohem těžší loď na kterou Octávka neměla papíry, že to uveze (1,7 t je opravdu dost), tam si ji nechal dovézt od známého a zpět loď dokázala Octávka dovézt bez problému přes maďary. Dvakrát tam jel bratr s 308 1,6 benzín (frantíkem), samozřejmě bez problému a jednou (loňský rok) jsem tam jel už já (že jsem řídil svůj kočár) s Fabií rok 2003 1,4 16V 74 kW, měla natočeno okolo 120 tisíc km. Také bez problému, jen olej jsem musel dolévat, což je u mého vozítka velmi časté cca po 2000 km.
Do autocempu kam pravidelně jezdíme už přijeli tací veteráni jako dva Spartaky z Čech a dva Trabantíci z Německa. Dvoutakti táhli za sebou ještě vozíky, vypadali jako vyrobené taky ve Zwickau. Jo a jednou tam přijeli hodně pozdě v noci/večer tři hodně veselí frantíci 205kou. Vyjeli z Francie, někde od Bourges, pežotíkem, který si před cestou koupili a jeli přes Rakousko do Bratislavy, tam prý na baru popíjeli s pražákama (divili se, že si můžeme bez problému koupit pití na baru), pak zamířili do Budapeště, kde byli na nějakém "muzikálním" festivalu, pak přes Mostar dorazili do Chorvatska. Pežotíka koupili slušně ojetého a cestou doufali, že se někde nerozpadne. Když dorazili do kempu, tak jim nešli otevírat páté dveře, kvůli bouračce že to do nich někdo trefil. Vipili jsme pár lahví vínka. Ovšem nevím jestli dorazili zpět do Francie v pořádku.
Takže dojet do Chorvatska s něčím, co někdo považuje za nemožné, lze bez problému. A z České republiky je to kousek, tak bez problému i zpět. Ovšem člověk musí mít štěstí, které často pokouší. Je to přeci jen hromada součástek a elektroniky, která se může kdykoli po.....

PS: o těch blbcích - je to pouze všeobecné označení člověka, který se tak chová, není tím myšlena konkrétní osoba. Pokud ale někdo na toto oslovení urážlivě zareaguje, tak jen potvrdí a určí sebe samotného, koho nazývám blbcem.

thumbs up smileythumbs up smileythumbs up smileysmiling bouncing smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Baxoid (18. 04. 2011 13:34).
Re: auto
18. 04. 2011 11:26
ježiš všem vám děkuji že jste se mě zastali,už jsem myslel že se v tom budu plácat sám smileys with beer
avatar Re: auto
18. 04. 2011 13:11
Baxoid felda z r2007?
avatar Re: auto
18. 04. 2011 13:34
to mihal306: smiling bouncing smiley thumbs up smiley dik, opravuji grinning smiley
Re: auto
18. 04. 2011 13:45
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil L.K. (14. 01. 2013 21:21).
Re: auto
18. 04. 2011 14:46
Říkat, že je nějaké auto francouzské, německé či japonské je na pováženou. Manželky první auto, Suzuki Wagon vyrobeno v Maďarsku. Česká skla, elektronika taky, něco vyrobeno v Rakousku, něco v Polsku atd. Známá dělá v jedné fabrice, kde vyrábějí díly pro automobilky. Dělají od škodovky, přes audi i pro japonské a korejské značky. V ostatním je to podobné. Bosch vyrábí v čechách, Svíčky v Brisku (i když na svíčce je napsáno něco jiného), vstřikovací čerpadla taky u nás. Vyrábí se toho tady hodně, a nejenom u nás. Jinak by auta stála úplně jiné peníze, pokud by si každá automobilka vyráběla všechno sama. A tak má třeba oktávka stejná ramena jako audi, Mondeo stejné komponenty jako Jaguár atd.
Ale určitě se nebudu do krve hádat, že je nějaké auto sr..ka a to moje je nej, že je nějaké chrochták a jiné sporák. Pokud to přeroste nějakou mez, musím se ozvat taky. To, co se tady dělo, je jen nestravitelnost jedince, že někdo má něco jiného, než vyhovuje mě a tím pádem je to špatné.
P.S. Loni mě fasinovalo, kolik bylo cestou dolů a zpět odstavených oktávií II pro závadu. Byla i jiná auta, ale oktávek opravdu hodně. A teď Karle do mě.
Re: auto
18. 04. 2011 15:07
Skutečně, co značka, to může být nějaké překvapení. U nás byla prodejna a servis Fiatu. Přestěhovala se jinam a místo Fiatu se etablovalo BMW. Já tam se svým fiatem jezdil stále, protože jsem to měl vedle domu a zůstali tam fiatovští prodejci. Divil jsem se, že mají dvůr nacpaný baworáky do servisu. Dostalo se mně vysvětlení: jó, pane, to byste se divil, jak se ta auta kazí. Takže ono asi neplatí, že dražší = kvalitnější.
Re: auto
18. 04. 2011 15:36
to: najčastejším prispievateľom
Myslím si, že je to detinské presviedčať sa, ktorá značka je lepšia, alebo horšia. Každý má svojho "miláčka".
Kúp si hoc aj Mercedes, alebo BMW, ak na ňom bude jazdiť Talian, alebo Arab, urobí z toho spomínaného "chrochtáka". Asi to je skôr o hlave a rukách každého vodiča, ako sa pripravil na cestu na dovolenku, ale aj ako sa celý rok k autu správal. Ďalším nie nezanedbateľným faktorom je výroba a kvalita materiálu vo vozidle. Ten kto má "horšiu kvalitu", (zámerne to dávam do úvodzoviek) musí častejšie na prehliadky a má viac starosti o vozidlo. Nie je to však vždy pravidlom. Pred nedávnom sa v tomto vlákne písalo, kto sa ako pripravuje s autom na cestu k Jadranu. Tí čo sú pripravení, sú málo kedy prekvapení, že ich auto nechá na ceste. Opäť ale výnimka potvrdzuje pravidlo.
Preto by možno bolo vhodnejšie poradiť ako "prudit", aké najčastejšie problémy má ktorá značka, resp. z vlastnej skúsenosti poradiť iným, čo za záhadné sa vám prihodilo s technickým stavom Vášho auta. Potom má toto vlákno naozaj zmysel, poradiť a zároveň predchádzať opakovaniu chýb a stresov pri cestovaní.
Veľa šťastných kilometrov za slnečným Jadranom bez nehody a poruchy !!!
Re: auto
18. 04. 2011 15:41
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ježiš všem vám děkuji že jste se mě zastali,už
> jsem myslel že se v tom budu plácat sám smileys with beer

Frantíci všech zemí spojte se proti německým a škodováckým kapitalistům, kvalitu si vybojujeme, i kdyby trakače padaly.
avatar Re: auto
18. 04. 2011 16:00
O auto sa treba starať celý rok, neexistuje značka pri ktorej to neplatí. čiže príprava na jadran by mala spočívať v dokonalom vyčistení čelného skla, kto je pred výmenou (olej,brzdy...) nech to vymení, zkontrolovať kvapaliny, tlaky v pneu a plnú nádrž. u starších aut aj kuknuť či sa nahodou niečo nechystá odísť, čo je aj tak relevantné bo moj sa do poslednej chvile tváril že je v poriadku a z Prahy som išiel s výfukom v kufri. ak tomu autu už dlchšie niečo je, myslím že vodič to musí vedieť takže pred odchodom na dovolenku sa už tiež nieje na čo pripravovať. Vačšine veci sa aj tak nedá moc predísť.
akurat si dovdety chcem poriešiť plnohodnotnu rezervu a hever, lebo taliani ma obdarili len sprejom na defekt a kompresorom. sice sa FIAT asistance vztahuje aj Chorvatsko, takže aj v prípade šlus defektu sa nemusím obavať ale komu sa chce čakať na odťah..
avatar Re: auto
18. 04. 2011 16:08
jest v mužské přirozenosti, že každý si myslí, že jeho auťák je nejlepší, že je každý dokonalý šofér a že je v posteli absolutní špička....smileys with beer
Re: auto
18. 04. 2011 16:12
On je prostě lehce opožděn ve vývoji. On má svou pravdu a ta je jediná správná. Je mi ho velmi líto.

Js13 Pelješac Blaževo
avatar Re: auto
18. 04. 2011 16:14
mack napsal(a):
-------------------------------------------------------
> jest v mužské přirozenosti, že každý si myslí, že
> jeho auťák je nejlepší, že je každý dokonalý šofér
> a že je v posteli absolutní špička....smileys with beer
problem je že tu nik netvrdí že ten jeho je lepší ale že toho duhého je horší grinning smiley
inak u nas škoda a rovno aj oktavia obsadila prvé priečky popularity v minulom roku, VW v tesnom zavese TOP 10
priznajme si, je to hlavne koli nahradnym dielom
Re: auto
18. 04. 2011 17:33
Vážení přátelé,
mám na rozdíl od Vás nějaký nadhled, i když si to možná nechcete připustit. Asi si myslíte opak, vím, že je to tady nepřehledné, nikomu se nechce číst dlouhé články a pak reaguje impulzivně. Nikdy jsem neříkal, že Škodovka a její model Octavia je zcela bezproblémová, mluvil jsem jen o motoru 1,9 TDi, 66 kw nebo 81Kw, který ve své skromnosti vlastním já, a myslím si, že se jedná o velmi povedený motor, který se montoval do první řady Octavií. Již jsem někde výše uvedl, že když jsem v roce 2005 kupoval současnou Octavii TDI, rozhodoval jsem se mezi dvojkovou řadou a tou původní, nakonec jsem zvolil raději tu původní ze dvou důvodů: v tu dobu začaly problémy s převodovkami druhé řady a nový motor 1,9 Tdi PD 77 kw bere asi o 1 litr nafty na 100 km více. Proto jsem se rozhodl pro jedničkovou řadu a raději jsem si připlatil za kombík, než mít v budoucnu problémy. Když jsem toto napsal nedávno do fóra, byl jsem nařčen Darkem, že mám chrochťáka, Ochcávku a podobné hanlivé názvy, jako kdyby toto auto byl naprostý šunt.Přiznám se, že mě to vyvedlo z míry, protože až tak špatné auto z vlastní zkušenosti nemám ( zveřejněné poruchy jsou uvedeny výše a netajím se s němi), a neslyšel jsem o nějakých větších problémech od dalších majitelů, spíše opak, protože byli většinou spokojeni kvůli spolehlivosti a nízkým nákladům na provoz a pohonné hmoty. Z tohoto důvodu jsem se začal zajímat, s kterými auty ten dotyčný pisálek jezdil a které vlastnil v minulosti. Pátral jsem jednak na internetu a také u automechaniků, kterých znám za ta léta požehnaně.
Nebudu zde uvádět všechny reakce, protože bych byl znovu nějakým způsobem nařčen z podujatosti, ale ty problémy s XSARA Picassem( znovu říkám benziňákem ,ne třeba 1,6 HDI) mě potvrdili, že uvedený motor je opravdu v tak těžké karoserii problematický, tudíž méně pružný a někdy i dost hlučný se zvýšenou spotřebou benzínu a někdy i oleje s možností úniku velkého množství oleje nečekaně přes měrku.Tomu jsem snad ani nechtěl uvěřit, s takovým jevem jsem se nesetkal ani u daleko starších aut a zpočátku jsem těm mechanikům nevěřil, že si vymýšlejí, Avšak našel jsem i majitele, kteří komunikují přes internet s cílem, aby uvedenou závadu odstranili.Při vší skromnosti se domnívám, že přesto, že takovou závadu nemuseli všichni majitelé uvedeného auta dosud poznat, je to potencionálně dost závažná vada, vyvolaná konstrukční nedokonalostí,která za určitých vnějších okolností (asi mrazu)může uvedený jev vyvolat u každého auta tohoto provedení.Proto si myslím, že uvedený motor není zcela dobře konstrukčně zvládnut a také se domnívám, že třeba srovnávat zatuhlé stěrače u Octavií (což je také konstrukční vada) je nesrovnatelné s výše uvedenými problémy.O to víc mě překvapila reakce dalších majitelů ostatních francouzských značek, jako kdybych píchl do vosího hnízda, a proto i má poslední reakce o všech Frantících, za kterou se dodatečně omlouvám.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (18. 04. 2011 17:50).
Re: auto
18. 04. 2011 18:09
Mihal306 ti na minulé str.dal odkaz na majitele oktávky,kterému se rozpadla spojka,(oprava za 90.000,-kč.)Škoda mu přiznala,že se jedná o běžnou závadu(konstrukční chybu)a opravu po záruce proplatila.Už to naznačuje,že jde o něco běžného.Mě by asi taková závady znechutila takové auto.Tím nechci naznačit,že je oktávka nějaká katastrofa,ale jen to,že i Škodovky mají konstrukční vady,srovnatelné s Citroeny.Vůbec mě ale nepřekvapuje,že se ti tato informace do tvého krámu nehodí,a tak ji ignoruješ,nebo si ji ani nepřečteš.
Mám francouze,jsem s nimi nadmíru spokojen,a proti Škodovkám nic nemám.,čekám jen,až nebudou předraženy a jejich výbava bude na stejné úrovni jako u Francouzů,jinak bych se její koupě opravdu nebál,měl jsem Favorita a tehdy jsem byl spokojen.
Re: auto
18. 04. 2011 18:18
Mára napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Mihal306 ti na minulé str.dal odkaz na majitele
> oktávky,kterému se rozpadla spojka,(oprava za
> 90.000,-kč.)Škoda mu přiznala,že se jedná o běžnou
> závadu(konstrukční chybu)a opravu po záruce
> proplatila.Už to naznačuje,že jde o něco
> běžného.Mě by asi taková závady znechutila takové
> auto.Tím nechci naznačit,že je oktávka nějaká
> katastrofa,ale jen to,že i Škodovky mají
> konstrukční vady,srovnatelné s Citroeny.Vůbec mě
> ale nepřekvapuje,že se ti tato informace do tvého
> krámu nehodí,a tak ji ignoruješ,nebo si ji ani
> nepřečteš.
> Mám francouze,jsem s nimi nadmíru spokojen,a proti
> Škodovkám nic nemám.,čekám jen,až nebudou
> předraženy a jejich výbava bude na stejné úrovni
> jako u Francouzů,jinak bych se její koupě opravdu
> nebál,měl jsem Favorita a tehdy jsem byl spokojen.

No já nevím,nemám Octávku 1,8 T benzin, mám 1,9 TDI 81 Kw, tak se ptej na ni, spojka i převodovka je jiná. Znovu říkám, že se ne vše povedlo, ale ptej se na model, co mám. Ale i tam se mohou vyskytnout závady, to nezastírám, ale není to nic zásadního,masově se projevujícího, např. zatuhlé stěrače apod. to je naprostá prkotina proti ztrátě oleje.
Re: auto
18. 04. 2011 18:31
V 62. tis. km se převodovka rozpadla úplně, resp. rozpadl se diferenciál, který je součástí bloku převodovky. To se mi stalo v Německu 600 Km od českých hranic. Nezbývalo než nechat auto opravit tam. Zde musím říci, ze škodovácká 'Záruka mobility' zafungovala. Kontrola auta, odtah a přistavení náhradniho vozu proběhlo zdarma a na jedničku.
Oprava vyšla na 99 tis. Kč. Říkal jsem si, že jsem možná měl auto nechat odtáhnout do Čech. Jaké bylo moje překvapení, když jsem volal do jednoho značkového servisu a ptal se, na kolik by podobná oprava vyšla u nich. Odpověď: nová převodovka 118 tis. Kč (v Německu 54 tis. Kč), nová spojka 35 tis. Kč (v Německu 17 is. Kč) a tak bych mohl pokračovat. Zjistil jsem, ze příště bude lepší si nechat auto odtáhnout na opravu do Německa. Ke cti Škody musím dodat, ze přiznali, že se jedná o známou konstrukční vadu diferenciálu a celou opravu mi proplatili.

Karle,tak jsem ti to sem musel vložit,důležitá je poslední věta.
Opakuji,každé auto má nějakou tu konstrukční vadu,tato výše popsaná odpovídá té co popisuješ ty pro Picasa.Píšeš,že se můžeš vyjadřovat ke svému vozu.Čiň tak i nadále,je totiž viděť,že na netu najdeš zásadní závady jak u Škodovek,frantíků,němců,italů ...
avatar Re: auto
18. 04. 2011 18:44
Řekl bych zakopat válečnou sekeru 1 Oktávia motorově dobrej typ,Jako Peugeot 306 TD oba 66kw nebo Renault Megan a vše co má ještě klasické čerpadlo rotační s elektronikou nebo bez elek. Každá značka má své Škoda-VW ,seat poruchové motory 1,2 htp přeskakuje rozvod,řetěz podpalují se ventily atd. 1,6 oktávia 75kw probém s převodovkou konstrukční vada .
Citroen problémové auto elektronika celkově též třeba P807 vstřiky nejdou vyndat na opravu vyndat hlavu ,ale ta nejde bez demontáže motoru atd., Hdi motory problém nafta od pochybných zdrojů.Opel motory žerou olej kolem pístů ,dále EGR ventil má každý motor co má cca 100000km a více v háji. opravdu každá značka má své a jsou výjimky že nám to maká a třeba zrovna ten typ auta je poruchovej ale hlavně že to jede bez velkejch nákladů. Mel jsem Fiata super mám peugeota280000km 3 krát chorvatsko a renaulta 185000km a snad ok.podotýkam staré herky před rokem 2000.
Re: auto
18. 04. 2011 18:53
Mára napsal(a):
-------------------------------------------------------
> V 62. tis. km se převodovka rozpadla úplně, resp.
> rozpadl se diferenciál, který je součástí bloku
> převodovky. To se mi stalo v Německu 600 Km od
> českých hranic. Nezbývalo než nechat auto opravit
> tam. Zde musím říci, ze škodovácká 'Záruka
> mobility' zafungovala. Kontrola auta, odtah a
> přistavení náhradniho vozu proběhlo zdarma a na
> jedničku.
> Oprava vyšla na 99 tis. Kč. Říkal jsem si, že jsem
> možná měl auto nechat odtáhnout do Čech. Jaké bylo
> moje překvapení, když jsem volal do jednoho
> značkového servisu a ptal se, na kolik by podobná
> oprava vyšla u nich. Odpověď: nová převodovka 118
> tis. Kč (v Německu 54 tis. Kč), nová spojka 35
> tis. Kč (v Německu 17 is. Kč) a tak bych mohl
> pokračovat. Zjistil jsem, ze příště bude lepší si
> nechat auto odtáhnout na opravu do Německa. Ke cti
> Škody musím dodat, ze přiznali, že se jedná o
> známou konstrukční vadu diferenciálu a celou
> opravu mi proplatili.
>
> Karle,tak jsem ti to sem musel vložit,důležitá je
> poslední věta.
> Opakuji,každé auto má nějakou tu konstrukční
> vadu,tato výše popsaná odpovídá té co popisuješ ty
> pro Picasa.Píšeš,že se můžeš vyjadřovat ke svému
> vozu.Čiň tak i nadále,je totiž viděť,že na netu
> najdeš zásadní závady jak u
> Škodovek,frantíků,němců,italů ...

Co Ti k tomu mám napsat. Že je závadou nedostatečný servis, výrobní vada, co já vím? Dělat závěry z jednoho případu si opravdu netroufám. Může být i výrobní vada, konstrukční vada, to nikdo neví, vytrhovat jeden případ z tontextu je velmi odvážné, když nevíš víc.To je jednotlivý případ, navíc takové auto nevlastním,( mám jiný typ) ale pokud se v minulosti ve víc případech něco takového stane,u stejného auta alespoň trochu zbystřím.Ale zůstat bez oleje z ničeho nic bez varování je skandál, to si alespoň myslím já.
Anonymní uživatel
Re: auto
18. 04. 2011 19:09
Toto napsal Karel M.
Ale i tam se mohou vyskytnout závady, to nezastírám, ale není to nic zásadního,masově se projevujícího, např. zatuhlé stěrače apod. to je naprostá prkotina proti ztrátě oleje.

Asi na 200 tis. mi nešel stěrač světla. Zadřený motorek. Vyhodil jsem je oba. Po dalších 100 tis. mi odešel motorek stěrače zadního skla. Ptal jsem se v servisu kolik že to Kč ?
Pomalu dva důchody. Tak jsem si řekl - ne. Tady dvorní mechanik a jeho kamoš elktrikář - za 500,- kč provedená oprava.
Vztekal se že je elektrikář a ne laborant na miniatury ale maká to. A je lepší než švédové, protože motorek na to zadní okno zabezpečil proti zatékání vody a případné další poruchy. A v létě si sundám přední nárazník a pujdeme na motorky stěračů světel. Pokud na mě takzvaně nehodí bobek !!! Prostě je to takový "štemínek". Ruce jak kladiva ale jak bral do prstů ty malé matičky a šroubky. Pozor čtyřky a šestky. Machr !!!!!thumbs up
avatar Re: auto
18. 04. 2011 19:10
Karel neuraz sa, ale z Tvojích príspevkov my vyplíva už len jedno, nech ti aj koleso odpadne, piest vyskoči cez zadné dvere von, ale ostať zrazu bez oleja? ak sa to stane stale sa to rieši ovela jednoduchšie ako preskočeny remeň,prasknuté spojkové lanko, DEFEKT na dvoch kolesách.. ten hrozí uplne každému a rovnako bez varovania a nielen v zime a dalšie iné... Si proste zaujatý a nijak inak to už neobhájiš. V živote su aj horšie veci ako občasný únik oleja, napríklad občasný únik moči,to už je teprv zle...
avatar Re: auto
18. 04. 2011 19:16
šatava mne tiež prestal chodiť zadný stierač, rozobral som, premeral,zakorodovane relé v cyklovači,nový cyklovač 32eur.... nové relátko necelé euro. uvažoval som že si urobím (naprogramujem) vlastný cyklovač, ale táááá lenivosť smiling smiley
Re: auto
18. 04. 2011 19:34
Když mu to sama Škoda potvrdila,že jde o konstrukční vadu,tím že to po záruce proplatla tím to potvrdila.No nevím,rozpadne-li se mi spojka(diferák) oprava je za 90tisíc,je to to samé,jako když přijdu bez varování o olej v motoru.Co s tebou je,že označíš(konstrukční)vadu u Škodovky v ceně 90tis.za banalitu a vyteklý ole o Citroenu za zásadní vadu.Jak bylo popsáno,stačí tam dát nějaký návlek(jistě za pár tisícwinking smiley ) a je po problému,jak předejdeš této závadě.Zanedbaná závada,do diferenciálu jsem dolejval olej u žigula 2101,od té doby už do žádného auto,stačí je kontrolovat stav oleje v převodovce,jak bys udržoval diferenciál ty?Vlezl pod auto a na jaře a na podzim ho umyl od bláta?
Už toho nechme,KAŽDÉ auto má konstrukční závady.Hlavně když jdou lehce odstranit(viz návlek na potrubí u Picasa)
avatar Re: auto
18. 04. 2011 20:30
Diferák na octávce je nejtovaný a špatný nebo málo oleje a prudké rozjezdy natáhnou nýty a diferák se rozletí a praskne obal převodovky -konstrukční vada které pomuže též ke zkáze styl jízdy někdy smiling smiley
avatar
FAT
Re: auto
18. 04. 2011 21:39
Značka auta vôbec nie je dôležitá. Dôležitý je šofér. Ras dokáže zničiť aj ROLLS ROYCE. Uštvať auto dokáže každý. Ja osobne som nikdy nehodnotil šoférov podľa toho, čo zničili, ale podľa toho čo dokázali zvládnuť. Poznal som mnohých, čo mali utrhnutý kardan aspoň raz do mesiaca, ale len málo bolo takých, čo sa dokázali vrátiť domov s nalomeným okom.
Anonymní uživatel
Re: auto
19. 04. 2011 20:22
Mihal306,
já mohu přeměřit akorát bábu. Elektrice vůbec nerozumím.grinning smiley
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 247
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.