darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Poldi Kladno,Plzenská Škoda padly a přežili jsme
> to.Asi sis nevšiml že Škoda již 15 let patří
> němcům.Mimochodem v Česku vyrábí auta Hyundai a
> Toyota a s těch jdou daně taky do našeho
> rozpočtu.Ano děkuji,při koupi auta jsem měl dosud
> štastnou ruku,protože sem neskočil hned po prvním
> co sem viděl.Nikdy jsem ale netvrdil že jsou
> bezporuchová.Z Tvých příspěvků mám pocit že tvé
> auto je bezúdržbové jako akumulátor a dolíváš tam
> akorát naftu.Mě se Škoda prostě a jednoduše nelíbí
> a tak si kupuji cizinu.
Prostě obhajuješ neobhajitelné. Auto s takovým konstrukčním nedostatkem, to je tedy síla, netušil jsem, že něco takového je vůbec u moderních aut možné.Podle toho, co se píše na internetu mě nepřipadá, že by tento nedostatek byl jednoduše odstranitelný, vzhledem k tomu, co tam zoufalí majitelé píší. Přiznej si, koupil sis DODO, t.j. DOdělej DOma. A když jsem to odhalil, tak děláš machra, jak jsi perfektně nakoupil.
Neříkám, že Škodovka je zázrak přírody,jsou i lepší auta jako třeba Japonci, ale určitě netrpí takovými zásadními vadami. Vždyť takové auto by vlastně nemělo co pohledávat na pozemních komunikacích, když na vozovku může vytéct jen tak 2 až 3 litry oleje.
A abych jen tak nemluvil, tak jsem ve své dieslové Oktávce1,9 Tdi, 81 KW měnil za 182 tis. najetých kilometrů:
- kotouče včetně brzd. destiček na všech kolech .
- stahovačku zadního levého okna
- rozvoďák po 95 tis.km
- žhavící svíčky po asi 150 tis. km
- tlumiče po 150 tis.km
- gumy a kosti na stabilizátoru přední nápravy vždy asi po 70 tis.km
- těsnění u předehřevu oleje po 140 tis.km
- kulové čepy na předních ramenech po 150 tis.km
- napínák klínového řemene po 140 tis.km ( bohužel odešel v nepravý čas v Chorvatsku, má se měnit preventivně, nikdo mě však neupozornil)
- výměna silentbloků na ramenech přední nápravy po 160 tis.km
- akumulátor po 5 letech
- doplnění klimatizace po 3 letech
- pneumatiky - vydrží cca 45 tis.km
Jinak je vše původní, včetně všech ložisek, alternátoru, váhy vzduchu, turba, apod.Tlumič výfuku je z nerezi a také stále původní.Samozřejmostí jsou servisní prohlídky po 15 tis.km a plná syntetika kvůli mazání turba. A rozumný způsob jízdy, roční průměr spotřeby 6l/100km nafty s velkým podílem městského a příměstského provozu, na delší vzdálenosti spotřeba něco přes pět litrů.
To mám na takové auto nadávat?