Mára napsal(a):
-------------------------------------------------------
> V 62. tis. km se převodovka rozpadla úplně, resp.
> rozpadl se diferenciál, který je součástí bloku
> převodovky. To se mi stalo v Německu 600 Km od
> českých hranic. Nezbývalo než nechat auto opravit
> tam. Zde musím říci, ze škodovácká 'Záruka
> mobility' zafungovala. Kontrola auta, odtah a
> přistavení náhradniho vozu proběhlo zdarma a na
> jedničku.
> Oprava vyšla na 99 tis. Kč. Říkal jsem si, že jsem
> možná měl auto nechat odtáhnout do Čech. Jaké bylo
> moje překvapení, když jsem volal do jednoho
> značkového servisu a ptal se, na kolik by podobná
> oprava vyšla u nich. Odpověď: nová převodovka 118
> tis. Kč (v Německu 54 tis. Kč), nová spojka 35
> tis. Kč (v Německu 17 is. Kč) a tak bych mohl
> pokračovat. Zjistil jsem, ze příště bude lepší si
> nechat auto odtáhnout na opravu do Německa. Ke cti
> Škody musím dodat, ze přiznali, že se jedná o
> známou konstrukční vadu diferenciálu a celou
> opravu mi proplatili.
>
> Karle,tak jsem ti to sem musel vložit,důležitá je
> poslední věta.
> Opakuji,každé auto má nějakou tu konstrukční
> vadu,tato výše popsaná odpovídá té co popisuješ ty
> pro Picasa.Píšeš,že se můžeš vyjadřovat ke svému
> vozu.Čiň tak i nadále,je totiž viděť,že na netu
> najdeš zásadní závady jak u
> Škodovek,frantíků,němců,italů ...
Co Ti k tomu mám napsat. Že je závadou nedostatečný servis, výrobní vada, co já vím? Dělat závěry z jednoho případu si opravdu netroufám. Může být i výrobní vada, konstrukční vada, to nikdo neví, vytrhovat jeden případ z tontextu je velmi odvážné, když nevíš víc.To je jednotlivý případ, navíc takové auto nevlastním,( mám jiný typ) ale pokud se v minulosti ve víc případech něco takového stane,u stejného auta alespoň trochu zbystřím.Ale zůstat bez oleje z ničeho nic bez varování je skandál, to si alespoň myslím já.