Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
15. 02. 2011 12:42
tonasumik: Opacne se to stat nemuze, natankovat naftu do benzinu, protoze, aspon si to tedy myslim, diesel ma vetsi objem "pistole" tzn. ze by se nevesla do hrdla benzinove nadrze....Ale naftu jsem nikdy v zivote do auta nedaval, tak si nejsem 100% jisty, ale nekolikrat jsem bral benzin u pumpy kde maji i naftu a to jsem poznal nejenom podle prumeru pistole ale taky podle smradu po nafte....thumbs up smiley
Re: auto
15. 02. 2011 13:14
Moje manželka, když ještě měla Peugeot 205 s naftovým motorem, do něj načepovala benzím. Takže to jde.
(dopadlo to docela dobře - stálo mě to jen 3.000,-)
avatar Re: auto
15. 02. 2011 13:23
HonzaD: Jak videt tak se to stat muze vsude a obvzlast tady, kde jezdi 99% aut na benzin...
Re: auto
15. 02. 2011 14:52
Jde to dost dobre. Kamarad kdysi narval Skodu 125L az po hrdlo naftou :-) A jak pisi vyse, prumer pistoli je je sice jiny, ale benzinova je mensi, takze benzin do naftaku taky bez problemu.
Re: auto
15. 02. 2011 18:04
Kdoví, co tam leje tenhle kousek?thumbs up smiley
[www.stream.cz]
avatar Re: auto
15. 02. 2011 18:35
Moooc pěkná jízda ale na obyč benzin asi nejezdí,jednou sem řídil škodu octávii s kámošem co je testuje a můžu říct super jzda.smileys with beer
Anonymní uživatel
Re: auto
15. 02. 2011 18:51
průměr pistole diesel i benzin je stejný, Pouze tzv "dělo" pro nákladní vozy má větší průměr a silnější čerpadlo. Tak jako identifikace : sleduj barvu a pro barvoslepé čti nápisy. Každá pistolka je důkladně značená. A není možno zasunout pistolku jinam. Byly by proti sobě jiné barvy a nápisy.
Dříve byly stojany v řadě special, natural, diesel. Dnes tam jsou také stojany ale každý má min. 3 hadice a tam musíš být opatrnější.grinning smiley
Re: auto
15. 02. 2011 19:19
Jo, jo to je hned, člověk šáhne vedle a je hotovo. A jináč, benzín do nafty jde, ale do benzínového naftu nelze.
Re: auto
15. 02. 2011 20:55
Do benzínu naftu lze. Dá ji tam už čerpadlář.thumbs down
Re: auto
15. 02. 2011 20:59
Ten malý průměr hrdla nádrže benzínových aut a tedy i malý průměr pistole byl zaveden v devadesátých letech spolu s bezolovnatým benzínem. Byl to jednoduchý způsob jak zabránit natankování olovnatého benzínu do auta s katalizátorem.

Například ještě karburátorový Favorit se vyráběl ještě s velkým hrdlem. Až později když začali montovat do Favoritů katalizátor přidali do hrdla vložku s malou dírou.

Malé hrdlo zůstalo dodnes a proto není možné do benzínového auta natankovat naftu. Opačně to samozřejmě jde snadno.
Re: auto
15. 02. 2011 21:13
Já jezdím na LPG a zaměnit palivo se mi ještě nepovedlogrinning smiley
avatar Re: auto
15. 02. 2011 22:07
Jsem automechanik a již jsem se setkal,že lidi do diesela dali benzín naposled do renault Scenic 1.9TD asi tak 5l nafty a 10litrů benzín jízda cca 80km a zjistilo se to když dojel a auto šlo jak špatně sehranej orchestr.Nalil jsem tam adetiva a dotankoval plnou a auto se srovnalo.A to to natankoval člověk kterej jezdí profesně jako řidič svoje auto má benzínové?Třeba Multikára na benzín na sekačku nejede též jsem opravoval .Pionýr na směs benzín nafta a ředidlo jezdí jako moskvič,ale to je na jiné téma.
Re: auto
15. 02. 2011 22:25
Natankoval jsem jednou plnou do firemní feldy a po pár km občas škubnutí, při staru občas rána. V servise si nevěděli rady, až v novinách jsem se náhodně dočetl, že čerpačce přivezli benzín a měli k tomu v cisterně cca 200l nafty. To jsem nevěřil, že takové množství nafty v cca 23 tisících litrech benzínu nadělá takovej čurbes i v blbu vzdorný feldě. Čerpačka se k tomu postavila čelem a zacvakali servis i plnou nádrž bez mrknutí oka. Kamarádka zase natankovala do oktávky tdi cca 10 litrů naturálu. Volala co s tím. Tak jsem tam dojel, lupnul do nádrže velkýho panáka oleje a dotankoval naftou až po hrdlo. A bez problémů.
avatar Re: auto
16. 02. 2011 00:05
v 90 - tejch létech jsem běžně do svých prvních dieslů v zimě dotankovával tak 5 litrů benzínu na nádrž. A jezdilo to jako fík. Jednou se mi podařilo nalít do nádrže u 205 asi 30 litrů technického benzínu. Auto sice moc netáhlo, ale jelo. Ujel jsem na to asi 30 km. Pak se to zastavilo. Na vině byla kónická gumová uzávěrka, kterou se zavíral přívod do čerpadla a tím se zhasínal motor. Působením benzínu totiž nabobtnala a uzavřela tak přívod. Po výměně této gumičky jsem dotankoval naftu a motor šlapal zase jako hodinky. Kdyby se to tenkrát neucpalo tak bych asi utavil střiky.Zlatý starý diesly. jezdilo to téměř na vše. Teď se člověk pomalu modlí aby nebyla v naftě náhodou nějaká nečistota. Pravidelně přidáván do nafty aditiva. Jak v zimě tak v létě. Už jsem tak zblblej, že to přidávám i do manželčina benzíňáku.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Luděk (16. 02. 2011 00:06).
avatar Re: auto
16. 02. 2011 01:47
Jak to tady ctu tak jsem cim dal vic rad ze jsem z Ceskoslovenska odesel uz jenom kvuli tomu ze dnes bych mozna v CR jezdil v aute z motorem s traktoru a jeste bych byl spokojenej....thumbs up smiley
Nic ve zlem vyznavaci dieslaku...yawning smiley
Sakra ja tem "s" a "z" davam asi pekne zabrat, kdyz to napisu spatne tak me prosim opravte, dekuji...:-)
Re: auto
16. 02. 2011 07:28
No, to neni jen o dieslech, takhle muzes natankovat i do benzinaka, znamej takhle oddelal vstriky do fabie, kamarad zase natankoval plnou u Shellu do Forrestera a uz neodjel...

Ale k tem profi ridicum... jeden znamej kdysi daval k lepsimu, jak se vracel z jihu do Opavy a jak byl unavenej, tak v Madarsku nalil do Iveca dveste litru benzinu a zjistil to az kdyz se pri placeni pumpar podivoval na benzinovym Ivecem, to prej jeste nevidel.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jozka (16. 02. 2011 07:28).
Anonymní uživatel
Re: auto
16. 02. 2011 10:12
Florido a ostatní,
to že amerika nemá diesly - hloupost. Na př. Oldsmobile Delta 88 již od r. 1966.
tento je z r. 1977
Pod kapotou
V mohutné přídi velikosti škuneru pracuje, jak jinak, velkoobjemový vidlicový osmiválec, který startuje ze dvou akumulátorů. Oproti očekávání však spaluje naftu, což je mezi americkými osobními vozy skutečná rarita. V době svého uvedení na trh šlo o poněkud opožděnou reakci koncernu General Motors na ropnou krizi počátku sedmdesátých let. Nepřeplňovaný motor o zdvihovém objemu 5,7 litru dává při poměrně vysokém kompresním stupni 23 slušný výkon 120 koní, točivý moment však vrcholí hodnotou 298 N.m, která je navíc k dispozici již při 1 600 ot./min! Stejný motor se tehdy montoval i do vozu Oldsmobile Regency a v roce 1980 se nakrátko stal dokonce základní pohonnou jednotkou v luxusním voze Cadillac Seville.
avatar Re: auto
16. 02. 2011 11:06
Satava: Jo, to bylo nejvetsi "fiasko" v automobilove historii ten motor...thumbs downthumbs up smiley
5.7 Litre Diesel
Used in various GM applications starting with the 1978 model line, the 5.7L 350 Oldsmobile Diesel wngine was the first domestic Diesel engine offered to the public in passenger cars. The Diesel V8, was easily able to acheive "small car" fuel economy in a full size sedan at a pricey, yet affordable price...The economy matched or exceeded that of smaller cars powered by 4 cylinder gas engines of that same time. Since the engine however was introduced to the public too soon, many problems arose after a year or so of use..That combined with poor fuel situations and "lead foot" drivers led the engine through many stages and a number of improvments untill its final year in 1985 when all Oldsmobile Diesel engines where discontinued for all GM applications in 1986. It is claimed to be one of the largest failing disasters in all automotive history, I belive that outlook is not entirly true...the problems that remained up untill its end in 86' where not completly improved, and that is where this all falls into place, in the information listed below on the Oldsmobile 5.7l Diesel V8, 1978-1985
Re: auto
16. 02. 2011 12:45
Ani se tomu nedivim, US automobilovy prumysl byl prebornikem v tom, jak produkovat veci, kterym ani trochu nerozumi. Podobnym prikladem byl Chevrolet Corvair...
avatar Re: auto
16. 02. 2011 12:46
Netušil jsem , že armáda tenkrát na vysokých školách místo ruštiny už vyučovala američtinu...........prosim o překlad naši bejvalou hodnost a stále připraveného záložáka. Nepochlubyl jsi se,že umíš číst američtinu. Asi to bude překladatelský oříšek, ale já Ti věřim, že se dočtu dobrých zpráv v českém jazyce o autech. Díky
avatar Re: auto
16. 02. 2011 17:48
... Mirekxy ... někde psal že světové zásoby ropy klesají ... yawning smiley

Re: auto
16. 02. 2011 18:27
Fl.89 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jak to tady ctu tak jsem cim dal vic rad ze jsem z
> Ceskoslovenska odesel uz jenom kvuli tomu ze dnes
> bych mozna v CR jezdil v aute z motorem s traktoru
> a jeste bych byl spokojenej....thumbs up smiley
> Nic ve zlem vyznavaci dieslaku...yawning smiley
> Sakra ja tem "s" a "z" davam asi pekne zabrat,
> kdyz to napisu spatne tak me prosim opravte,
> dekuji...:-)

Odmítání dieslů do os. aut je úplná blbost, vždyť sám na jiném místě píšeš, že se může stát, když si někdo půjčí dieslevé auto, natankuje do něho omylem benzín, neboť v podstatě ani nepoznal s jakým motorem jezdil.Nezlob se, ale je to megalomanské chování Američanů, kteří si myslí, že všeho je dost a bude dost navěky, takže nemusí hledět na žádnou spotřebu. Ale proč je cena ropy již dnes na 100 dolarech za barel a to se ještě průmysl pořádně po krizi ani nerozjel? Stačí nějaké nepokoje v arabských zemích a hrozba výpadku je hned znát a cena vyletí a to byl zatím jen "blbý" Egypt,který ropu nevyváží.Co by se asi stalo v případě opravdového výpadku např. Iránu, Alžírska, nebo nedej bože Saudské Arábie? A co až se bude muset splácet ty stamiliardy dolarů, které Obama napumpoval do ekonomiky v očekávání závratného růstu, který se však nekoná. Kdo to potom zaplatí? Nebudou se na tom nakonec podílet i motoristé přes různé spotřební daně, vždyť podobně jako u nás je to velmi jednoduché od nich vybrat.Pak budete rádi za každé úsporné auto a nepohrdnete ani dieselem.
Re: auto
16. 02. 2011 18:48
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil L.K. (16. 01. 2013 21:42).
avatar Re: auto
16. 02. 2011 19:08
CHlapci aby sme tak jak jede "Bessy" brzo nedopadli za chvíli všichni cena ropy jde stále nahoru a nevím nevím jak tohle jednou skončí.Ale tuning je to pěknej.thumbs upthumbs up
Anonymní uživatel
Re: auto
16. 02. 2011 19:13
Psal jsem, že jezdím s více auty. Nebudu vzpomínat VIANO.
Vzpomenu pouze XC70 2,5T crosscountry a C70 kabrio/coupe D5
XC70 .............průměr dlouhodobý 11,4 lt/100km na nádrž cca 620 km benzin na 1 km ---- 3,87 kč
C70..............průměr dlouhodobý 5,8 lt/100km na nádrž cca 1120 km nafta na 1 km ---- 1.79 kč thumbs up
Do obou se pohodlně vejdou čtyři osoby + zavazadla. U kabria ale nesundám střechu. Menší zavazadlový prostor.thumbs down
crosscountry HR a zpět ..................9.675,- kč
kabrio HR a zpět ........................ 4.475,- kč
o jizdě ve dvou v létě a stažené střeše a nějaké kočce vedle (o tom pouze sengrinning smiley) , to musí být krása jak bejk. Neříkejte že néééééé !!!!! Ale mít tak 25 let.
V mém věku se raději schovám do toho super bezpečného volva XC70 i když mne ta spotřeba sejří. To je 5200,- kč a za to by mohlo být v HR pěkné hoplapó !!!!
A faktem je jedno - diesel je už dnes tak vymakaný že si ani američani nezasloužejí s ním jezdit. Já jim dám traktor. Těch pět válců - to jsou nebeské varhany, čistý šepot květin. Když někdo ale udělá motor 5,7 a jen čtyři válce - co potom chce. Výkon 120 ps ? angry smiley Nebuďme ale zlí. Tento motor se vyráběl od roku 1966. To i v Evropě byl diesel v plenkách. A dnes Peugeot s dieslem jezdí LeMans a AUDI také. Takže klídek !!!!!! Vzpomeňte jak se kdysi žhavilo !!!!!grinning smiley A dnes? drinking smiley
Anonymní uživatel
Re: auto
16. 02. 2011 19:38
toto byl také nafťák

to bylo pohodlíčko.

čekatelé na čalounění


toto mělo asi 350 ps. Na křižovatce čekalo okolní překvapení !!!!!thumbs up smiley

někdo je prostě cvok - v dobrém slova smyslu !!!!!

Raději již dost. To by bylo na dlouho.
Václav



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Šatava (16. 02. 2011 19:47).
Anonymní uživatel
Re: auto
16. 02. 2011 20:05
Nevydržím - JAG je prostě auto.



avatar Re: auto
17. 02. 2011 10:42
KarelM.: At si kazdy jezdi v cem chce, to je KAZDEHO vec. To ze treba 16ti leta holka nepozna jestli jede v dieslu nebo v "normalnim" aute a da do benzinaku naftu se neni co divit, a nejenom 16ti leta holka, protoze tady velka vetsina lidi ani nevi jaky maji v aute motor, tim myslim ze nevi jestli maji 4 cylinder motor, 6 nebo 8 cylinder a to uz vubec nemluvim kdyz se clovek zepta kolik ma jejich auto hp (koni)...To je ale jedno, me at nikdo diesel nenuti, protoze pokud to jenom trochu pujde budu jezdit cim budu chtit a protoze jak uz jsem napsal nekolikrat mam k auto trochu jiny vztah nez "bezny" ridic, disel, hybrid nebo elektricke auto to NIKDY nebude, teda pokud se jeste v budoucnu "normalni" auta budou vyrabet a to i kdyz by stal gallon benzinu $10 coz je skoro 3x tolik nez je ted.
Jinak nejsem ekonom tak Ti nepovim jak se z tech dluhu dostaneme, ale zatim jsme se vzdycky z problemu dostali a i kdyz to tentokrat bude stat vic odrikani, snahy a usili, dostaneme se z nich zase! Ja bych nevymenil a nesel zpet do CR ani za NIC!

proud to be an American
avatar Re: auto
17. 02. 2011 10:49
Fl.89 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> KarelM.: At si kazdy jezdi v cem chce, to je
> KAZDEHO vec. To ze treba 16ti leta holka nepozna
> jestli jede v dieslu nebo v "normalnim" aute a da
> do benzinaku naftu se neni co divit, a nejenom
> 16ti leta holka, protoze tady velka vetsina lidi
> ani nevi jaky maji v aute motor, tim myslim ze
> nevi jestli maji 4 cylinder motor, 6 nebo 8
> cylinder a to uz vubec nemluvim kdyz se clovek
> zepta kolik ma jejich auto hp (koni)...To je ale
> jedno, me at nikdo diesel nenuti, protoze pokud to
> jenom trochu pujde budu jezdit cim budu chtit a
> protoze jak uz jsem napsal nekolikrat mam k auto
> trochu jiny vztah nez "bezny" ridic, disel, hybrid
> nebo elektricke auto to NIKDY nebude, teda pokud
> se jeste v budoucnu "normalni" auta budou vyrabet
> a to i kdyz by stal gallon benzinu $10 coz je
> skoro 3x tolik nez je ted.
> Jinak nejsem ekonom tak Ti nepovim jak se z tech
> dluhu dostaneme, ale zatim jsme se vzdycky z
> problemu dostali a i kdyz to tentokrat bude stat
> vic odrikani, snahy a usili, dostaneme se z nich
> zase! Ja bych nevymenil a nesel zpet do CR ani za
> NIC!


Máš recht.........úplně stačí když jsi tady na foru
avatar Re: auto
17. 02. 2011 11:13
Kalach Andrej: No ver me ze kdyz by sem chodili jenom takovi lidi jako jsi Ty ze bych sem rozhodne nechodil...smiling bouncing smileythumbs up smileyhot smiley
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 180
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.