Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR

Autor LOVA 
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 14:18
Mě zas není jasné , co dělal ten druhý řidič takovou dobu někde v podpalubí, obvzlášť když autobus zadrncal jak přejel přes pangejt před tou dírou do tunelu ?? eye popping smiley ... ale měli kliku jako hrom , měli to nasměrované přímo mezi ty 2 tubusy thumbs down...a stát se to v noci , kdy všichni spí ... asi by se málokdo již probudil sad smiley

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 14:22
Z toho plyne už mnou výše napsané.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 17:01
Druhý řidič měl spací pauzu,takže dole spal.
Ještě co se týče auto nebo bus.Znám lidi co jezdí do Chorvatska více jak 40let,dnes je jim už přes 70 a odřídit si to již netroufnou.Ale nedovedou si představit, že by si na Jadran nevyjeli a tak nezbývá než to řešit linkou nebo si zaplatit cestu u cestovky.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 17:35
nikdo neví, koho kdy postihne kolaps...příčin desítky. vzácně, ale přece....pilot letadla, řidič osobáku, co rozmašíruje v protisměru lidi, cyklista, co zapoměl pít a padl jako špalek z dehydratace etc... akorát mašinfírové ve vlaku to mají to mají nějak ošetřené, že když jedou sami, tak když v určitém okamžiku nezmáčkne tlačítko, tak se vlak zastaví...buďme na zemi...
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 18:47
mack napsal(a):
-------------------------------------------------------

> každý to pleská jak umí a může.... hlavně se
> nestat o stav posádky, jak dojela třeba ve
> Smartu.....já za totáče jsem 2 x absolvoval
> Jugošku Škodou 110, a jednou Š 120....krásné
> zážitky z cest a to se nesmělo přes Rakousko....
> btw.... dnes mám čtyřdveřové Mitsubiši Pajero a
> NIKDY by mne nenapadlo ohrnovat nos na cestě nad
> slabším autem ....

Proč bych se nemohl zeptat v jakém stavu dojeli ? Já NIKDY neohrnuju nos nad slabšíma autama, sám mám octavku s 55kw, vím jak vypadá cesta do HR se slabým, plně naloženým autem, kdy si musím 4x rozmyslet předjetí, maximálka do 140...taky jsem dojel, ale vysedal celkem polámaný, oproti současnému autu...je to o zvyku...

Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------

>Dacii z r. 1977

Zhruba tak starou jsme měli doma kdysi taky. Nikdy nezapomenu na měkké zadní sedačky. Perfektní kočár, otec teda říkal, že hodně žrala, ale jinak super auto, nehnilo... a s tím vylepšování "já" - ono někdy je lepší takové pustit, nechat předject....už se mi stalo, že jsem borca s nějakým starším autem evidentně zdržoval předpisovými 90, tak jsem ho nechal ať jede, o pár km dál, jsem mu pomáhal dostávat auto z příkopu...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tony Stark (01. 02. 2010 19:19).
Tony,
nedomnívám se že je to o zvyku. Prostě tenkrát byla škoda 1000 MB tak se jelo škodou. Pak jsem si koupil FIAT 125 S a jel jsem s FIATEM. Pan Novotný měl Trabantíka lim. a sbalil dvě děti a jeli pěkně Trabantem. Já s rodinou za nimi Dácií a ani jednomu to nevadilo.
Dnes bych vylezl ze Škodovky a dva dny bych se dával do kupy. Jenže tenkrát mi bylo 30 a dnes mi je více. Čili správně bych musel být za ta léta zvyklý jezdit a nic by mne nemělo bolet. Asi jsem si tedy odvykl. Hřbet mne bolí i ve VOLVU. A co teprve když jsem si loni pustil větrání sedaček. Ani mne nenapadlo jaký vliv to může mát na záda. No a dříve - okna stažená a pohoda. Dnes by mne snad jeblo.angry smileyangry smiley A to jsem slušný chlapec.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 19:27
Šatava já to napsal blbě, myslel jsem to tak, jak píšeš ty, jezdilo se / jezdí se s tím co je. Prosímtě, jak fungují ty odvětrávané sedačky? Jde cítít nějaký "průvan" nebo nevím jak to napsat...
Tony,
měl jsem v tom motor z Hakspeedu a ten šel jak vítr. Do HR jsem dal ale zpět ten původní R 12. Ten Hak by vydržel po dálnici asi tak 400 km a končil by. Už ani nevím ale měl kolem 160 ps. Ale na převodovku již prachy nebyly.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
01. 02. 2010 19:38
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Tony,
> měl jsem v tom motor z Hakspeedu a ten šel jak
> vítr. Do HR jsem dal ale zpět ten původní R 12.
> Ten Hak by vydržel po dálnici asi tak 400 km a
> končil by. Už ani nevím ale měl kolem 160 ps. Ale
> na převodovku již prachy nebyly.

Páni, 160 vraníků v takové káře. Vždycky když vidím Dacii(stále vzácnější jev), tak nostalgicky zavzpomínám, jak jsme tu naši před 10 lety rozebírali.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 06:59
alesim napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Druhý řidič měl spací pauzu,takže dole spal.
> Ještě co se týče auto nebo bus.Znám lidi co jezdí
> do Chorvatska více jak 40let,dnes je jim už přes
> 70 a odřídit si to již netroufnou.Ale nedovedou si
> představit, že by si na Jadran nevyjeli a tak
> nezbývá než to řešit linkou nebo si zaplatit cestu
> u cestovky.

alesim nic ve zlém , ale jela jsi někdy podobným autobusem ? V tom prostoru , odkud vybíhal 2. řidič , je jen WC a ta jejich minikuchyňka , kde o přestávkách vaří kávu a čaj,.... tam by těžko nalezl místečko k přespání. . grinning smiley
Navíc to bylo již dopoledne , těsně před příjezdem k moři - jel jsem několikrát autobusem, a v tu dobu už žádný řidič nikdy nespal. A pokud spal (v noci) , tak vždy na předním sedadle vedle řidiče... yawning smiley

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 07:06
Isekon: Asi záleží, jaký je to autobus. Osobně jsem viděl, že u dveří v prostřední části autobusu bylo WC vpravo (při pohledu nastupujícího) a vlevo byla "ložnice", resp. psí bouda, kam momentálně neřídící řidič doslova zalezl a možná i spal (zatáhl za sebou dvířka). Takhle nějak si představuju spaní v ponorce. Jinak pokud by měl řidič klaustrofobii, určitě tam nevleze a klimbá na tom předním sedadle.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 07:47
Tak já se taky přidám.Do Hr jsem autobusem nejel,ale jel jsem asi 10 krát do Španělska kam je to asi 2000 km a vždy s náma jeli řidiči 3.Jeden řídil druhej seděl vedle něho a třetí spal v tom prostoru jak popisuje som70.Takže to co se stalo na tom videu v tomto případě nehrozilo.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 07:59
...téma z kolapsu řidiče autobusu jsem přesunul...na " příhody "...yawning smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 11:31
mack napsal(a):
-------------------------------------------------------
> no,např v Německu je už dávno hranice pro důchod
> 65 let, (žádné odpočty), mluvil jsem v HR s jednou
> učitelkou, 4 děti, odchod do důchodu v 65 jako
> ostatní... jiná věc ovšem je, co si tam za ten
> důchod koupí proti nám....

Ono ani nejde o to, co si za svůj důchod koupí, ale ti lidé v Německu prožili svůj život do 65 let za docela jiných podmínek než naši nastupující důchodci. Myslím tím, že žili v normálně fungujícím státě s určitým luxusem služeb, fungováním úřadů a pod. U nás odchází většina lidí dost vyčerpaná bojem o základní jistoty a strachem z budoucnosti - viz náklady na bydlení apod.
Je to sice mimo téma, ale nedalo mi nezareagovat.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 16:14
...ještě malá poznámka ke Smartu... toto je jeho výhoda...grinning smiley


avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 17:56
no, ten "ocucanej bonbon", jak tu někdo psal, má třeba s motorem Brabus :
- výkon 72 kW / 98 koní
- maximální rychlost elektronicky omezenou na 155 km/hod
- automatickou 5 st převodovku
- klimatizaci s automatickou regulací teploty
- panoramatickou střechu se sluneční clonou
- elektr ovládání oken atd....
a kdo na to má, tak nepotřebuje zavazadlový prostor na řízky do HR, kreditky se mu tam vejdou.... smiling smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil mack (03. 02. 2010 18:03).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 18:21
...Mack ...bravo...tleskám... tomu říkám dynamitový...pardon dynamický pohon...
................akorát.............mi vrtá hlavou...
...když von má ty kreditky...proč von si nekoupí větší auto...? grinning smiley
U nás byla firma Zděnek Hák a kvůli tomu že v Německu byla firma Zaakspeed tak těmto motorům od Háka se říkalo Hakspeed. Ono to jezdilo i ME okruhy. No a já měl nějakou takovou odnož - původně to bylo Gordini (i kryt ventilů tak byl označen) a tak se na tom něco upravovalo a jezdilo to fest. Byl li to original Hak to nevím a asi to nevěděl ani ten co mi to prodával. Na brzdě to mělo asi 158 ps.
Ale do tehdejší YU jsem s tím nejel. To jsem si netroufl.smileys with beer
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 19:57
...Václave...pořád tajíš...kolik HP má Tvé moto a kolik jsi jel max...grinning smiley
Netajím, Otevřený model R1 -187 HP a 177 kg váha. Max rychlost byla udávána Yamaha Moto PHA byla 290 km/hod.Se mnou to ale tolik neudělalo . V tom kvaltu se nedíváš na tacho, spíše pouze na otáčky .Osobně si myslím, že jela víc než 300 protože to potvrdilo více hochů kteří tu Yamahu jeli. Měli jsme ji v podstatě asi dva roky a byl to poslední model který měl rychloměr normální. Nový model měl již digi. Já měl 600 R ta se mnou jela tak 250 víc ani Ň. To byla asi 110 HP motorka. a Petr měl R 1 jako firemní / předváděcí. Pavel ten měl 535 To byl Choper.No a neboť čas pokročil, zůstal nám doma jenom Suzuki Bandit a to jenom proto, že Pavel dělal nějakou zakázku a ten pán mu dal bandita jako protihodnotu. A na něm si někdy skočíme. Asi Ti bude jasné, že za rok 09 se najelo asi 900 km. Prostě není čas.smileys with beer
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
03. 02. 2010 23:31
mack napsal(a):
-------------------------------------------------------
> no, ten "ocucanej bonbon", jak tu někdo psal, má
> třeba s motorem Brabus :
> - výkon 72 kW / 98 koní
> - maximální rychlost elektronicky omezenou na 155
> km/hod
> - automatickou 5 st převodovku
> - klimatizaci s automatickou regulací teploty
> - panoramatickou střechu se sluneční clonou
> - elektr ovládání oken atd....
> a kdo na to má, tak nepotřebuje zavazadlový
> prostor na řízky do HR, kreditky se mu tam
> vejdou.... smiling smiley

Jednotlivé body vypadají dobře, otázka je, jak to funguje jako celek.....prostě pořád to je "ocucanej bonbon" na steroidech. smiling smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 09:00
...hahaha...ale na parkování dobrý...grinning smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 09:15
Bessy napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ...hahaha...ale na parkování dobrý...grinning smiley

To určitě ano, s takovým autem bych si nemusel dělat starosti, jestli zaparkuju nebo ne......vždycky se někdy vleze.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 11:32
je pravde ze ten "OCUCANY BONBON"sa da dat do peknej vybavy ,ale aj tak je to auto stavane vylucne do mesta ako reklama na kolesach,k jadranu by som sa na tom neodvazil...nie koli ...vybave,ani koli ...malo miesta,ale hlavne koli ..malo bezpecia ... staci zrazka s nejakym osobakom , a auto je na maderu...co potom ta posadka......

aj ked je pravda ze su situacie kde vas ani SUV neochrani....viz mala ukazka , zahrabal som trocha v archive.....ako dopadlo audi vs. scania na rovinke pri moravskej trebovej..UPOZORNUJEM len pre ozaj silne zaludky.sad smiley

[mail.zoznam.sk]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil jusil (04. 02. 2010 12:05).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 14:25
jusil .. asi bude někde chybička ... The Server failed to retrieve the requested data

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 14:35
Zřejmě proto, že dává odkaz na soubor ve svém emailu...
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 15:23
neviem co sa stalo vzdy mi to fungovalo.... neviem inak pridat worldovy subor...len tak ze si ho dam ako prilohu do mailu a potom len skopirujem odkaz a vlozim na forum.... ak niekto viete inu moznost,prosim poradte mi ... cez imageshack mi to nejde......dakujem.
.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil in0x (15. 05. 2018 13:51).
.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil in0x (15. 05. 2018 13:50).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 20:42
podobná tragedie se stala mému kamarádovi, řidiči kamionu, do kterého to na rovné silnici narval sebevrah (který doma nechal dopis na rozloučenou)...kamaráda to sebralo tak, že si našel jiné zaměstnání....kdo ví, jestli ta hrůza od jusila nebyla něco podobného....
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 60
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.