Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR

Autor LOVA 
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
13. 01. 2010 21:38
Děkuju smileys with beer



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tony Stark (13. 01. 2010 21:40).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
13. 01. 2010 22:17
...ahoj Tony... stejný názor na Slovince s Passatem...smiling smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
13. 01. 2010 22:40
ahoj Bessy, Slovinští celníci byli opravdu "příjemní", když jsem jezdíval s Octávkou, tak to vypadalo, že je pomalu obtěžuju, když jsem jim podával pasy, ale s pašíkem - jak mě uviděli tak hned: "mala kontrola" a ukázal, že mám popoject, dva létali okolo auta, pod autem, pak se dívali, jestli mám v kufru jednotku naklápění xenonů atd...nikdy víc

abych nebyl off-topic - je to myslím 3 roky, když jsem jel dom po staré cestě a někde v kopcích ( už si nepamatuju kde přesně) mě předjela fabia combi 1,2 HTP - ale pánové, ten borec sní jel, jak kdyby to byl dvoulitr! nechtělo se mi tomu věřit, já s Octávkou jsem mu málem nestačil.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
13. 01. 2010 22:49
U nás v ulici má mladý nášláplého favouša který mu udělá 190km. Když se na to podíváš řekneš stará vrana. Podvozek motor vše překopané. Prostě mazec.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
14. 01. 2010 21:29
Tony Stark napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Poslední dvě léta s Passatem B5,5(2004) 1,9 TDI
> 96kW ........ je to permanentní 4x4.

Passat opravdu není permanentní 4x4. ;-)
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
14. 01. 2010 23:17
Ale je smiling smiley alespoň modely 3B a 3BG winking smiley (3BG vlastním)má diferenciál Torsen, až ti novější pašíci ( 3C) od roku 2005 mají "jen" Haldex. Je to dáno uložením motoru. 3B a 3BG mají motor uložený podélně, 3C mají motor napříč. Každopádně v zatáčkách je to jak tramvaj smiling smiley



Upraveno 3krát. Naposledy upravil Tony Stark (14. 01. 2010 23:35).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
15. 01. 2010 07:53
...ahoj Tony...jaký máš názor na VW B5 TDi Variant 81 kW...?... mám ještě Ibizu 1,8 GLXi ... a rozdíl ve spotřebě je neuvěřitelný ( když pominu nafta / benzin )...a přitom ten prostor uvnitř... nicméně 1,8 Golfácký motor s Ibizou pěkně cvičí... takže pro svěží svezení je to taky má krevní skupina...smiling smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
15. 01. 2010 12:10
Ahoj Bessy, no můj názor je takový, že je to velmi dobrá kombinace a pokud se o to autko budeš starat(což bezpochyby děláš smiling smiley )Tak tě to auto přežije smiling smiley S TDI 81kW jsem v Passatu nejel, jen v Octavce, která měla natočené okolo 400 000 km a furt ok. Člověče Ibizu měl můj bratranec (nevím už přesně jaký motor) a ten se s tím vůbec nepáral, auto lehké motor silný...ale je pravda, že tankoval hodně často smiling smiley

Zajímalo by mě, za kolik s tou naftou v tom Variantu jezdíš? Musí to být hodně málo - když uvažuju velikost/hmotnost toho auta. Já s tím mým normálně tak za 7L - nevýhoda stálého 4x4 a taky trochu těžší nohy, abych to nesváděl jen na techniku grinning smiley grinning smiley
Peťas,
myslím že některé starší modely VW toto měly a jmenovalo se to syncro. Haldex se začal používat později.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
15. 01. 2010 14:53
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Peťas,
> myslím že některé starší modely VW toto měly a
> jmenovalo se to syncro. Haldex se začal používat
> později.


Pravda, do roku 2000 se to obchodně jmenovalo Syncro, po roku 2000 až do roku 2005 4motion, ale jde pořád o Torsen, od roku 2005 je tam Haldex a jmenuje se to furt 4motion, aby v tom nebyl binec... smiling smiley Jinak Torsen je i v Audinách (kromě A3 - Haldex), ale ty mají jinak rozdělený výkon na nápravy, u nich to je obchodně Quattro.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
15. 01. 2010 19:27
...Tony...dnešní malá zkouška...cestou ze zaměstnání... do Vyškova 39,5 km ( viz. ukazatel ujetých km ...126,1 - 86,6 )
...po absolvování celých cca 40 km dělá průměrná spotřeba 4,3 litru nafty na 100 km... cestou musím překonat výškový rozdíl cca 300 metrů t.j. Kojál u Lipovce ( zaměstnání i bydliště mají přibližně stejnou nadm. výšku, tj. cca 300 metrů ) a cesty ...hrůza kopce, sněhové jazyky ...
...v podstatě to odpovídá dlouhodobým průměrům ve spotřebě Passatu 1,9 TDi Variant 81 kW ...na to, že prázdný má 1,5 tuny...smiling smiley
... plně naloženo, s klimou, střešním boxem po dálnici něco kolem 5 litrů...
... ten co VW dovezl...mně upozornil, že tento motor ( 81 kW ) nebere olej a měl pravdu...




Upraveno 3krát. Naposledy upravil Bessy (16. 01. 2010 11:01).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 10:45
Tony Stark napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Šatava napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Peťas,
> > myslím že některé starší modely VW toto měly a
> > jmenovalo se to syncro. Haldex se začal
> používat
> > později.
>
>
> Pravda, do roku 2000 se to obchodně jmenovalo
> Syncro, po roku 2000 až do roku 2005 4motion, ale
> jde pořád o Torsen, od roku 2005 je tam Haldex a
> jmenuje se to furt 4motion, aby v tom nebyl
> binec... smiling smiley Jinak Torsen je i v Audinách (kromě A3
> - Haldex), ale ty mají jinak rozdělený výkon na
> nápravy, u nich to je obchodně Quattro.

Když ho máte, tak to asi víte no,....... ;-)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Peťas (16. 01. 2010 10:48).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 14:30
Nebyla náhodou zelené barvy a za ní kousek dál jela krátká šedé metalízy a nebylo to z Vilachu na malý přechod na Jesenici, tam se mám v serpentinách pletli pomalá auta?
To já když pojedu skutečně na spotřebu - udělám tak 7 lt/100 km. Jenže tak dlouho a takovou vzdálenost z kopce nejsem schopen jet, protože tady nikde takový kopec není.angry smiley Takže jsem zase zpátky na těch svých 11 lt/100 km. Pochopitelně benzin. Jo když se rozjíždím - to ani nebudu popisovat ta divná čísla co tam na té přístrojovce skákají. Když to tady tak pročítám, tak se divím že vyvíjejí ty hybridy.
Asi jak píší kamarádi - Ajax a spol. začal jsem vyvíjet jednání - začínám u mamky - na instalaci plynu. Hoši, to je najednou babka chytrá, že by mohla i myši chytat. Co slyší - nese domů. Bouchá to, několik aut už shořelo, nezapáchá ale doslova to smrdí, a hlavně v těch vedrech v HR.
Bessy, já nevím, ale za 4,3 lt s motorem 1,9 ? To si jel ale opravdu jenom na spotřebu. To ale potom není objektivní !hot smileysmileys with beer
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 18:14
...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil housle (30. 01. 2011 18:21).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 18:14
V Oktávce mám 1,9 TDi, 81 KW,průměrná roční spotřeba za 2009 6,02 l/ 100 km. Píši si každé tankování, pak to 1 x za rok vyhodnotím.Jinak dovolená asi 5,5 litrů, auto naložené po střechu i se zapnutou klimou. Pozor - palubní počítač u většiny aut ukazuje o 0,2 - 0,3litru méně, než je skutečnost. Samozřejmě, pokud si dám záležet a není moc kopců, hravě 4,3 litru podle pal.počítače taky udělám. Benzínová Oktávka mě brala přesně o 2 litry více.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 21:17
...Václave...na spotřebu s naším Azurem umím za 3,8...ale tak se mi jezdit nechce... ty 4,3 litru / 100km to je normál...pravda že jsem jel pomaleji ale ne kvůli spotřebě...ale kvůli tomu, že ho v těch našich současných podmínkách nechci rozbít...samé ledovky ...kopce, časté řazení smyky...vyšplhat cestou domů o 300 metrů jako na Eifelovku ( u Kojálu )... dovedu si představit plynulejší i rychlejší jízdu... dlouho jsem se radil, jaký motor a jaké auto z It. dovézt...jo, Seat Ibiza....do té teče benzin ( jak říká Tony ) podstatně jinak...
...ostatně ta Ibizka v létě umí na to, jaká je nenápadná žaba 210... ( poslední řádek prosím platí pouze když je kolem bezpečno )






Upraveno 4krát. Naposledy upravil Bessy (16. 01. 2010 21:29).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 21:58
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Fido (18. 12. 2012 16:04).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 22:45
Lidi, jak to tady taky čtu...nechcete někdo vyměnit 81 kW za 96 kW PD? smiling smiley smiling bouncing smiley Nepatřím mezi ty, kteří honí spotřebu - a vím, že tento motor v mém autě míň jak za 6 - 6,5 L neumí jezdít (nebavím se o brutálním podtáčení)....Ale jezdít s takto relativně velkým a těžkým autem pod 5 litrů nafty je skoro "zázrak" smiling smiley Když jsem vybíral to své, tak v mých podmínkách bylo rv. 2004-2005, highline, combi, míň jak 80 000km - a do takových se už 81 kW TDI nedávala....

Bessy, ještě mám dotaz, máš 5-ti nebo 6-ti kvalt? Já mám 6-ti kvalt a ta převodovka má hrozně krátké stupně (jak jsem se dočetl, tak i díky pohonu 4x4)
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 23:05
...Tony...je to 5 kvalt...
P.S. bere Ti VW nějaký olej mezi servisními výměnami...? ...smiling smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
16. 01. 2010 23:20
Bessy...musím říct, že ne smiling smiley , teda aspoň ne tak, abych si toho všiml
Bessy,
pěkné video.
a) dochází Ti benzin - natankuj.spinning smiley sticking its tongue out
b) max 130 km/hod.grinning smiley
c) předjel si BMW X5 a to je hrůza !!!!!!!angry smiley
Prostě 2,5 litru v turbu a benzinu a 2 tuny váha, a 4x4 a 250 koní to 5 lt neuživí. S Octavii jsem schopen za těch 6 lt a i míň také jezdit. A to si myslím že je slušné.drinking smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 00:53
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
"to 5 lt neuživí"


pěkně napsáno, prostě je tomu potřeba dopřát drinking smiley drinking smiley drinking smiley , když si to žádá smiling smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 09:00
Tak se přidám.Měl jsem Octavii 1.9 TDI 66 KW.Spotřeba 5.4L.A to jsem ji docela honil.Lepší motor asi nebude i co výdrže a poruchovosti týče.Dnes mám OT II 2.0 16 V 103 KW.Tady je spotřeba do 6 L a pokud jde o olej tak se nedolívá ani kapka.To se ale tvrdí že tyto motory žerou olej a jsou poruchové.Zatím 125 tis.km a vše OK.Tak doufám že mě to nepotká třeba o dovolené.smileys with beer



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Pavel.R (17. 01. 2010 10:52).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 09:57
...Vašku... pokud jde o spotřebu u Azura ( VW ) ...tak to není žádný výmysl ( vidíš, na palubovce kde je ukazatel nafty ...po ujetí 126 km...a to ještě není vyjetý první dílek ...) tankuji vždy naplno...a nuluji při tankování...na půl nádrže cca 550 až 600 km )
...máš pravdu s rychlostí 130...ale už jsem to tam vysvětlil...zcela vyjímečně ... ostatně v Ibize při 200 musí protíkat hrubo přes 15 litrů / 100 km...smiling smiley
mimochodem, po předjetí toho BMV jsem zahlídl nahoře Polis... a to hned byli všichni " hodní "...smiling smiley



...kolik jsi jel Ty ...na své F1...max...?grinning smiley



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Bessy (17. 01. 2010 10:31).
187 ps a 177 kg váha - motocykl. Podle tacho 290 podle ofic měření policie asi 275. Na obrazovce bylo 232 a já jim začal ujíždět. Ti co stáli na konci dálnice tak měli těch 274. Nevím třeba by se ještě rozjelo. Ale moje váha cca 108 kg. Od nádrže mne hrozně bolel žaludek. Toto bylo na otevřené silnici. Na okruhu s tímto motocyklem se na rychlost moc nesvezeš. Samej vingl a věčně jsi na brzdách. No a spotřeba při tomto kalupu kolem 14 .16 lt. I víc. Průměrná byla tak asi 7 lt. Podle způsobu jízdy. Upozorňuji že se jednalo o otevřený stroj. Nic staženého jako prodejní kus z krámu. Zajímavější na tom bylo to že mi v roce zatknutí policií pro tento přestupek bylo 52 let a proto mně ten který měřil - byl o měsíc mladší jak já jen řekl - ty vole, ty ses snad zbláznil. No a jel jsem dál.
Sranda byla, když jsem v HK před křižovatkou zajel mezi dvě auta a čekal na zelenou. Ten v pravo ode mne stáhl okénko a řval na mne : táta ti měl raději dát na prdel aby ses naučil jezdit a né Ti kupovat takovou motorku. Tak jsem si jenom nadzvedl štítek a povídám mu : tata se mi zabil v padesátým čtvrtým a na motorce. No chtěl jsem ještě něco dodat jenže padla zelená, otočil jsem heftem a po prdelce - pryč. Holt někoho prostě štve, když tomu druhému něco funguje. Dnes je všechno pryč. Máme jenom jednoho bandita a jinak auta. Jenže den má jenom 24 hodin. A restaurování stojí moc času a peněz. Bessy, když už nic jiného - mám na co vzpomínat.smileys with beer
Jo a jeden rozdíl je tam mezi Seatem a Volvem je :Ty když jedeš 200 padá tam asi 15 - já když jedu 200 padá tam asi 22 lt. No a to zase moc velký rozdíl není. Ale jinak průměr - markantní rozdíl.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 11:42
Pavel.R napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Tak se přidám.Měl jsem Octavii 1.9 TDI 66
> KW.Spotřeba 5.4L.A to jsem ji docela honil.Lepší
> motor asi nebude i co výdrže a poruchovosti
> týče.Dnes mám OT II 2.0 16 V 103 KW.Tady je
> spotřeba do 6 L a pokud jde o olej tak se nedolívá
> ani kapka.To se ale tvrdí že tyto motory žerou
> olej a jsou poruchové.Zatím 125 tis.km a vše
> OK.Tak doufám že mě to nepotká třeba o
> dovolené.smileys with beer

OI 66KW a jim podobne auta se stejny motorem - jak od VW, Skodovky nebo Seatu byly nejvetsi drzaky a to z jednoducheho duvodu = zadne pumpe duse, ale klasicky rotacni cerpadlo.. Tyhle rotacky totiz sezerou skoro vsechno - od slunecnicoveho oleje po nejlepsi naftu od Shellky v Německu...
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 12:14
Tony Stark napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Lidi, jak to tady taky čtu...nechcete někdo
> vyměnit 81 kW za 96 kW PD? smiling smiley smiling bouncing smiley Nepatřím mezi
> ty, kteří honí spotřebu - a vím, že tento motor v
> mém autě míň jak za 6 - 6,5 L neumí jezdít
> (nebavím se o brutálním podtáčení)....Ale jezdít s
> takto relativně velkým a těžkým autem pod 5 litrů
> nafty je skoro "zázrak" smiling smiley Když jsem vybíral to
> své, tak v mých podmínkách bylo rv. 2004-2005,
> highline, combi, míň jak 80 000km - a do takových
> se už 81 kW TDI nedávala....
>
> Bessy, ještě mám dotaz, máš 5-ti nebo 6-ti kvalt?
> Já mám 6-ti kvalt a ta převodovka má hrozně krátké
> stupně (jak jsem se dočetl, tak i díky pohonu 4x4)

Osobne bych nemenil a to uz jen z toho duvodu, ze 81kW motory (AFN, AVG,ASV) jsou takovou zlatou stredni cestou. Imho jsou to hned po tech rotackach (66kW ALH) nejvetsi drzaky. Ackoliv po 200,000km casto odchazi vaha vzduchu, zatuhla regulace turba, holt tam jsou uz ty lopatky sad smiley a pak samotne turbo... Vse zalezi jak s tim majitel jezdi a zda poctive dochlazuje. Do tech 200,000km krome bezneho opotrebeni jsem se s nicim nijak extra nesetkal... Za to jsem se setkal s taxikarem, ktery mel Passata AFN a na tachometru pres 700,000Km....

Co se tyce motoru 96kW (AWX), tam bych byl obezretnejsi - sice ma vykon/Nm, ale zase jsem se setkal s dost pripadama, kde byly poruchy vstriku a to nejsou zrovna male potize...jinac na upravy to je nejlepsi motor a to z toho duvodu, ze tam je ten 6Q.

Dal motor 2.5tdi R5 103 kw.. spotreba okolo 6,5l/100km, od cca roku 2000. Dle me motor absolutni spica, az na tu spotrebu, to je na me uz dost sad smiley

A pokud chcete motor se kterym najezdite milion a porad bude jezdit tak jak ma, tak si kupte nejaky stary Polo 1.9D nebo Fabii 1.9SDI. Videl jsem nekolik kusu, co se blizily k milionu a motor k nezaplaceni, sice tam chybi vykon, ale...

A vse je zase o tom, jak se o to kdo stara... Pokud nekdo do PDcka tankuje nejakou no-@#$%& naftu od Pepy z kravina, tak se pak nesmi divit, ze ma zaneseny vstriky, odchazimu podavaci a tandemove cerpadlo, apod..., ackoliv dnesni kombajny a traktory - napr od Fordu (New Holland) nebo od Deera maji mnohem prisnejsi kriteria na olej a naftu, takze vynechat i benzinky typu ONO, apod, kde hrozi stara nafta, pripadne smes nafty s olejem, atd. Do kazde nadrze pridavam aditiva od VIFu - jak zimni, tak letni, pravidelne pridavam aditiva na cisteni trysek a vstrikovaciho systemu (zvlast, pokud menim palivovy filtr) Taky zalezi na kvalite oleje - syntetika nebo polo je dneska jedno (prakticky marketingovy tah), ale presna specifikace dle norem + specifikace pro zemi, kde auto jezdi. Dnes uz davno neplati, ze je jedno jaky olej - hlavne, ze tam nejaky je. Dal jsem se setkal se spousou lidi, co veri marketingovym tahum a lejou do znackoveho oleje nejaka olejova aditiva - taky prasarna. Do oleje NIC nepatri!

Pravidelne vymeny vseho! Casto se setkavam s lidmi, kteri jezdi s PD, maji uz 20,000km od vymeny oleje a jeste si rikaji.. tak ten mesic to jeste vydrzi a pak to vymenim... spatne.. menim vzdy po 12,000km a intervaly by se mely po 100,000km castecne zkratit. Nebo mi prijede pani, ze ji to auto skoro nejede a ze to je smejd a uz nikdy takovy nechce, prvni co udelam, ze projdu filtry a sorry, ale obcas tak zaprasenej vzduchovej filtr se jen tak nevidi... a pak to ma tahnout a nejak slusne jet...

Vse je o udrzbe - klasicky PD motory vydrzi opravdu silene moc, na to jak je to docela slozity motor odchazi malo veci, kdyz odejde vaha vzduchu, tak ji holt odpojim a z toho chorvatska nejak dojedu, horsi je, kdyz mi odejde to turbo (ale to ma zase za nasledek nedochlazovani). Jinak jsou vsechny PD motory poddimenzovane ->proto jsou tak oblibene u tunningovych dilen, lze z nich ze serioveho stavu vymacknout az o 40% vice, bez ztraty zivotnosti (pokud neni majitel prase)..

A co se tyce te spotreby - mam Ibizu 1.9TDI 74kW a nejsem schopny se pri normalni jizde dostat (mesto, mimo mesto) pod 5,3 - 5,5l. .. nevim jak lide jezdi, ale (soudim dle sve matky) spousta lidi zaradi ve meste na 50km/h 5Q a jede na 1100otacek, auto jakztakz drzi, apod.. dalsi prasarna - podpalene pisty, casto to odnasi setrvacnik a samotnemu auto to vubec neprospiva, dusi se - hlavne, ze palubni pocitac ukazuje aktualni spotrebu 2,5l/100kmh, to je dle me setreni na nespravnem miste..

Dle meho nazoru by se s PD motory nemelo jezdit pod 2000 rpm a to z vyse uvedenych duvodu...a neni to jen muj nazor, to mi verte smiling smiley.

A dalsi vec, kterou jsem si zarucil, ze jsou PDcka opravdu nesmrtelne je ta, ze mam "kamaradku", ktera za mnou prijela, ze potrebuje servisovat golfa IV 66kW a Fabii I (pred FL) 74kW.. Kdyz jsem se v tech autech projel (kazde ma 90,000Km), tak jsem byl zdeseny. S ani jednim autem jsem se nedokazal rozjet na 100km/h. Nevytacelo se to, auta totalne v pr*eli. Po rozebrani jsem zjistil, ze olej co z toho vytekl neni olej, ale jakesi kusy usazenin, kabinovy, pylovy filtr prakticky neexistoval, protoze byl zalepeny bordelem a humusem, o stavu brzd, tlumicu, sil.bloku, horniho ulozeni, apod., radsi ani nemluvim... ALE - zdeseni prislo, kdyz jsem se podival do servisni knizky - posledni servisovana vymena oleje u obou aut pred 2,5 roky, obe auta najezdili na olej pres 50,000Km. Od te doby nebyly meneny filtry, nic. Auta slouzi jako provozni na rozvoz obedu a jak jsem videl, tak se s tim rozvozaci vubec nemazou - ono to nejede, tak tomu dam plnej kotel, aby to trochu jelo..

Tak jsem si rikal, kolik by ty PDcka jeste vydrzely v tomhle stavu... No holka, totalne blba.. mysli si, ze auto bude jezdit porad a kdyz se vys*re, ze za to nemuze....



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Lucano (17. 01. 2010 12:23).
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 12:33
Lucano napsal(a):
-------------------------------------------------------

> A vse je zase o tom, jak se o to kdo stara...
> Pokud nekdo do PDcka tankuje nejakou no-@#$%& naftu
> od Pepy z kravina, tak se pak nesmi divit, ze ma
> zaneseny vstriky, odchazimu podavaci a tandemove
> cerpadlo, apod...,

Svatá pravda..... já poslední dobou tankuju Verva diesel od Benziny....věřím, že je alespoň o trochu lepší
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
17. 01. 2010 12:47
Ahoj

chlapy tady je to sama spotřeba, to já jsem minulou dovolenou se dostal s Oct 1.combi, 4x4, 1,9 PD, cca 140hp, pod 9 litrů !!!
beru to jako uspěch, cesta cca1000 km a byli jsme tam asi za 12 hodin.

bob
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 228
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.