Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Reklamace elektronické platby mýta

Autor Radomír 
avatar Reklamace elektronické platby mýta
07. 10. 2010 14:52
Jsme rodina která cestuje do Chorvatska po celém úseku dálnice a to od Goričanu až po výjezd v Ravče.
Snažíme se veškeré poplatky platit kartou-Visa.Až do letošní cesty zpět bylo vše v pořádku a platby proběhly rychle a bez výrazného čekání.Proto jsme i letos využili rychlé placení kartou na Lučku.Jelikož jsme cestovali os.vozem byli jsme zařazeni do sk.A1.Nemění na tom fakt,že máme Peugeot Partner s boxem.Přesto nás chybou mýtnice v Ravče systém zařadil do sk.A2.Tudíž jsme místo obvyklé ceny 187 kn platili 289 kn.Bohužel jsme si nesprávné platby všimli až při nájezdu na dálnici směr Goričan.Mysleli jsme si mylně,že platbu reklamujeme na Goričanu.Avšak tyto dvě mýtnice nemají spolu nic společného.Tudíž nám slušně oznámili reklamovat pl. po telefonu.Protože se jednalo o 102 kn tuto možnost jsme zamítli.Po návratu domů jsme dohledali doklad o elektr.transakci a emailem jsme kontaktovali správce Autocesta Rieka-Zagreb d.d zde na tento email: Reklamacije ARZ na stránkách www.arz.hr bezplatné tel.číslo ale POUZE z Chorvatska je 08000111 .Prostě jsem jim popsal náš problém a oskenoval platební doklad s ostatními doklady z téhož dne se správným zařazením do skupiny A1.Vše jsem přeložil v překladači od Googlu.Překvapila mě rychlost reakce Chorv.strany s tím,že uznávají chybu v zařazení a také mou pohledávku na 102 kn.Poté mě ještě kontaktovali z jejich banky pro dotaz na mé konto.Vše proběhlo v řádu několika dnů!Tuším 4 dny.Poté mi jejich administrátor v rekl.odd.sdělil,že mi do 30 dní převedou peníze.Převod Z JEJICH strany trval dle mého výpisu 5 dní.Tudíž od zahájení reklamace vše trvalo 9 dní.
I když je částka 354,45 kč s přihlédnutím na cenu dovolené zanedbatelná,není důvod pokud jde o oprávněnou reklamaci tuto částku nepožadovat zpět.Musím uznat,že se Chorv.strana k celé záležitosti postavila,a s přehledem vše vyřešila.Pokud se vám tedy tato situace stane máte velice slušnou šanci své peníze dostat zpět,a není tedy důvod nevěřit elektr.platbě mýta i když se stane chyba.Pokud se ještě chcete na něco zeptat,co se týče reklamace rád vám odpovím.....
Kuny mi samozřejmě má banka převedla v denním akt.kurzu na koruny...
S pozdravem

Lignano 9/03,
Turanj 9/05,
Trpanj 8/08, 7/09, 7/10, 6/11, 6/12, 6/14, 6/15, 6/16, 9/16, 6/17
Radomír
Re: Reklamace elektronické platby mýta
12. 01. 2011 22:56
Tedy klobouk dolů před vaší trpělovostí ač vládnu obstojně jazykem asi bych to neřešil. Nicméně ve vašem textu mě zarazila jedna věc, píšete že mýtnice Ravča tedy nájezd na Dalmatinu z jihu vás špatně identifikoval. Já vím že jsou senzory na výjezdech při platebních terminálech ale na vjezdech o tom nevím. Na mag. kartě je podle mě záznam pouze o mýtnici a času vjezdu a k vyhodnocení dochází až při platbě. Asi jste projížděl bezobslužnou mýtnicí Demerje ne Lučko. Na Lučku se sice také dá platit kartou ale je tam obsluha. Pro doplnění jsou tři dálniční společnosti a některé mýtnice mají společné např. Lučko a Demerje + pár úseků k Bosiljevu. ARZ (Rijeka-Zagreb), HAC (Bosiljevo - Ravča /Ploče/), AZM (Zagreb - Macejl) . Lučko a Demerje má na starosti právě ARZ , protože to byla vlastně první společnost která stavěla dálniční úsek dál od Karlovace na Rijeku. A mýtnice SV. Helena směr Goričan patří HACu.
Re: Reklamace elektronické platby mýta
20. 03. 2011 05:41
Měl jsem stejný problém, ale na úseku patřícím AZM (Zagreb - Macelj). A bylo to v létě 2007. Zjistil jsem to až z výpisu, začal jsem to mailem řešit (anglicky), během několika dnů mi přišlo uznání reklamace a že předávají věc na jejich finanční oddělení, nicméně od té doby ani čárka a ani flok.

Pavel.
avatar Re: Reklamace elektronické platby mýta
21. 03. 2011 16:14
Jak píši zaslal jsem veškeré doklady a peníze mi vrátili v pořádku....asi jsem měl štěstí na ochotné lidi.A nebo to nebylo tolik peněz,kdo ví.Každopádně jsem se nenechal odbýt,a totéž radím i vám.S pozdravem

Lignano 9/03,
Turanj 9/05,
Trpanj 8/08, 7/09, 7/10, 6/11, 6/12, 6/14, 6/15, 6/16, 9/16, 6/17
Radomír
Re: Reklamace elektronické platby mýta
13. 05. 2011 21:32
tak já zase zažil příjemný šok cestou ze Splitu do Záhřebu...při vjezdu do mýtnice na vyjezdu,třímajíce v ruce kreditku,troubí na mne zezadu bus,závora zvednutá,semafor nazeleno...měl jsem to zadarmo,což mi potvrdil i výpis z karty pozdějc...Nereklamoval jsem to nikde smiling smiley
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 252
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.