Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
12. 04. 2011 19:35
ajax napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jak jsem koupil tak prodávám. Nemohu posoudit,
> Pašíka jsem neřídil. Jenom mě štve že jsou
> zbytečně předražené vč. skodovek. Zas tak kvalitní
> nejsou No a o náhradních dílech nemluvě. Z 80
> procent to lidi kupují ze snobysmu. Já mám Pašíka
> kdo má víc.


To myslíš Bessyho? smileys with beer Nebo patří do těch zbývajících 20%? spinning smiley sticking its tongue out
avatar Re: auto
12. 04. 2011 19:37
Karle, já na passata mám, ale připadne mě zbytečný kupovat tuctové auto kde když chci mít nějakou výbavu, tak musím cvakat jak mourovatej. Dnešní auta jsou kvalitou stejně. Je to jenom masáš médií, že jsou německé auta lepší než ostatní.
Re: auto
12. 04. 2011 19:42
Jurajs napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ajax napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jak jsem koupil tak prodávám. Nemohu posoudit,
> > Pašíka jsem neřídil. Jenom mě štve že jsou
> > zbytečně předražené vč. skodovek. Zas tak
> kvalitní
> > nejsou No a o náhradních dílech nemluvě. Z 80
> > procent to lidi kupují ze snobysmu. Já mám
> Pašíka
> > kdo má víc.
>
>
> To myslíš Bessyho? smileys with beer Nebo patří do těch
> zbývajících 20%? spinning smiley sticking its tongue out


proč Bessyho at si každý jezdí čím chce. Akorát mě tady štve že každý kdo má Němce haní ostatní značky. psal jsem já snad že P406 je nejlepší a hanal druhé značky? Mě prostě vyhovuje francouz protože je pohodlný. Mladé léta již mám za sebou abych řádil s autem které má tvrdší podvozek.
avatar Re: auto
12. 04. 2011 19:48
To měla být sranda. spinning smiley sticking its tongue out Měl jsem oboje auta a názor už jsem napsal. Samotného mě překvapilo jak je P406 dobrý auto.
Re: auto
12. 04. 2011 20:01
já nepsal o tobě že nemáš na Passatasmiling smiley u mě je tuctový auto Picasso a Megane, nejde o to že sem měl Passata,smiling smiley
avatar Re: auto
12. 04. 2011 20:19
Sory, já to tak bral spinning smiley sticking its tongue out Jinak nemám ani Picasso a ani Megana. Každý máme ten vkus jindeyawning smiley
avatar Re: auto
12. 04. 2011 20:30
... hoši ... to je o ničem ... smileys with beer
... já mám němce a jsem spokojen ... nějaké opravy když koupíte 7 let staré auto musíte očekávat ... je z Itálie, ( kde se nesolí ) ... takže spodek super ... po 1. majitelce, která ho vyměnila za novou Audinu ( tedy ne přes bazar ) ... měl 132.000 km ... nové bylo v plné výbavě v přepočtu na CZK přes 800 ... nás stálo 200 ... slouží nám 5 let a jsme spokojeni ... potřebovali jsme velké rodinné auto kvůli inval. vozíku a zároveň s dobrou aerodynamikou a spolehlivým a úsporným motorem ( 81 kW ... do 5 litrů nafty / 100 km ) ale nic není věčné, takže bychom to letos opět rádi " otočili " a tento půjde aspoň na 3 roky do nějakých dobrých rukou ... VW na to má ... tedy někomu, kdo nejezdí ročně přes 40.000 km ( jako já ) ...
zároveň si nemyslím nic o snobismu jak u VW, tak ani nehaním jiná auta ... kdybych tehdy nekápl na VW ... tak jsem šel do tmavěmodrého P 406, aby si nás s Ajaxem pletli ... yawning smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bessy (13. 04. 2011 09:41).
Re: auto
12. 04. 2011 20:36
nene to vubec neni na nikoho,já sám mám prd prachy,mě s elíbí aut,spíš poslouchám co kde kdo o autech povídá.dělal sem v Autojarov a znám dost mechaniku.ale stejně to každej musí brát jak s čím byl v životě spokojenej,někdo měl francouzský a byl spokojenej a někdo už to nechce,a tak i s VW nebo jiný značky,já mám ted poprvé vysněnou 5let starou Hondu a doufám že mě nezklame.v Čr se tyhle auta moc nekupujou ale podle hodně lidí sou jejich auta vyborný. tak uvidím co budu já tvrdit za pár let. zatím sem spokojenej a je to krásný svezení.
Re: auto
12. 04. 2011 20:36
Eltone, mně se teda Picasso - samozřejmě C4 Picasso, nikoliv Xsara Picasso líbí a určitě bych jej díky jeho tvarům nepovažoval za tuctové auto. Ani kvůli poněkud vyšší ceně. Svůj vkus samozřejmě nikomu nevnucuji. Ale slovo "tuctové" má jiný význam.
Re: auto
12. 04. 2011 20:40
hanah: jeden nezaujatý postřeh..muj soused moc ho neznám teda.. si koupil před rokem Picasso,,jdu kolem něj a řikám mu: je to pěkný jak se vám s tim jezdí? a on mi odpovídá: no hodně místa a interier krásnej,ale to víš passat to neni,ta jízda není taková jak sem čekal.to podepisujusmiling smiley)))))
avatar Re: auto
12. 04. 2011 20:46
Hanah, já myslel xsaru picasso, c4 je už lepší, ale mě uchvátil její bráška peugeot 5008 a rok si jej už vychutnávám. Karle, nemůžeš porovnávat jízdní vlastnosti střední třídy a MPV.
Re: auto
12. 04. 2011 20:55
mužeš ale porovnávat kde co vrže a jestli to plave ataksmiling smiley) Peugeot nebude nikdy v jízdě tak dobrej jak VW nebo Audi,ikdyž Audi to je snobský auto už.)) dobrou
avatar Re: auto
12. 04. 2011 20:58
Jéje a mě nic nevrže a neplave a to mě nedělá ani ve 206 a nedělalo ani ve 407. Jinak nová 508 má podle novinářů lepší jízdní vlastnosti než passat, ale horší než mondeo.
Re: auto
12. 04. 2011 21:02
Je fakt že s P406 i Lagunou jezdím v obci 50,mimo obec 90,po dálnici 130,při těchto rychlostech nic neplave,jízdí vlastnosti paráda.Matně si vzpomínám,že náv v autoškole (1991) říkali,že to jsou max rychlosti v ČR povolené.Tak nač řešit,jestli projedu zatáčku za městem 90 nebo 120.
Re: auto
12. 04. 2011 21:45
Karlehotvathe, co jsou to lepší jízdní vlastnosti? Pro mě u Picassa právě měkkost (vzadu mám vzduchové měchy), akcelerace (150 koní), robotická převodovka a ticho (benzinový motor a všechna skla zdvojená). Uznávám ale, že pro někoho jiného mohou být lepšími jízdními vlastnostmi možnost rychle projíždět zatáčky, byť za cenu poněkud tvrdšího auta. Někdo rád vysoká auta, třeba já, protože když z nich vystupuji, tak necourám kabát po sračkách na zemi. Jiný zase považuje nízká auta za lepší, protože se při rychlém průjezdu zatáčkami méně naklánějí. Někdo považuje líný posilovač za lepší, já zase považuji za lepší tak výkonný, že mně k řízení stačí jeden prst.
Re: auto
12. 04. 2011 23:16
Když už se tu mluví o VW a Passatech, tak se podívejte na forum VW na Passaty. Poslední model hlavně 2,0 TDI se asi moc nepovedl, protože co jsem si tam přečetl, jak sami majitele na něj nadávají a nedoporučují ho, tak mě to docela překvapilo, protože, když je jakékoliv forum na něco zaměřené a někdo to tam začně hanit, okamžitě ho někdo napadne argumenty že nemá pravdu, ale tady mu jen přitakávají.
Anonymní uživatel
Re: auto
13. 04. 2011 05:04
hanah napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karlehotvathe, co jsou to lepší jízdní vlastnosti?
> Pro mě u Picassa právě měkkost (vzadu mám
> vzduchové měchy), akcelerace (150 koní), robotická
> převodovka a ticho (benzinový motor a všechna skla
> zdvojená). Uznávám ale, že pro někoho jiného mohou
> být lepšími jízdními vlastnostmi možnost rychle
> projíždět zatáčky, byť za cenu poněkud tvrdšího
> auta. Někdo rád vysoká auta, třeba já, protože
> když z nich vystupuji, tak necourám kabát po
> sračkách na zemi. Jiný zase považuje nízká auta za
> lepší, protože se při rychlém průjezdu zatáčkami
> méně naklánějí. Někdo považuje líný posilovač za
> lepší, já zase považuji za lepší tak výkonný, že
> mně k řízení stačí jeden prst.

toto se absolutně zakládá na pravdě a je to systém celého sporu.
Prostě : někdo má rád holky jiný zase vdolky. A já mám rád oboje. V tom je síla zvyku.
Když jsem si koupil BMW 7, do dé doby jsem měl max. šíři pneu 205. A najednou 235 ! Co to se mnou dělalo na silnicích v ČSFR tenkrát ? Auto široké, pneu široké. V těch vyjetých kolejích jsem lítal jak hadr po podlaze. Za týden jsem si trochu zvykl.
Sednu do svého XC70 r.v.2004 a šlápnu na brzdu. Normál. Sednu do nového XC70 r.v. 2009 šlápnu na brzdu tak jak u mého - a nos mám na předním skle.
Někdo točí volantem jak kolem u míchačky a někdo jedním prstem. Oba jsou spokojeni. Ale trend je jasný - pohodlí, bezpečnost a využívání novinek v automobilové technice. A s tím asi každý bude souhlasit.
Jen tak mimichodem. Kdo z Vás pamatuje auto na př. bez synchronu tedy spíše řečeno, kdo s ním jezdil. A nebo bez posilovače?
Pokud jsem já napsal že Scenic dělal synovi a dvěma známým problémy s centrálem - ano. Dělal. Ale u dalších modelů scenica se toto již asi neobjevuje. Závada se ve výrobě již vyřešila.grinning smiley Tady již není potřeba něco řešit.
Anonymní uživatel
Re: auto
13. 04. 2011 06:19


A dovolí nám RVHP tento traktor vyrábět?grinning smileythumbs up smiley
Re: auto
13. 04. 2011 06:40
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> hanah napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Karlehotvathe, co jsou to lepší jízdní
> vlastnosti?
> > Pro mě u Picassa právě měkkost (vzadu mám
> > vzduchové měchy), akcelerace (150 koní),
> robotická
> > převodovka a ticho (benzinový motor a všechna
> skla
> > zdvojená). Uznávám ale, že pro někoho jiného
> mohou
> > být lepšími jízdními vlastnostmi možnost rychle
> > projíždět zatáčky, byť za cenu poněkud tvrdšího
> > auta. Někdo rád vysoká auta, třeba já, protože
> > když z nich vystupuji, tak necourám kabát po
> > sračkách na zemi. Jiný zase považuje nízká auta
> za
> > lepší, protože se při rychlém průjezdu
> zatáčkami
> > méně naklánějí. Někdo považuje líný posilovač
> za
> > lepší, já zase považuji za lepší tak výkonný,
> že
> > mně k řízení stačí jeden prst.
>
> toto se absolutně zakládá na pravdě a je to systém
> celého sporu.
> Prostě : někdo má rád holky jiný zase vdolky. A já
> mám rád oboje. V tom je síla zvyku.
> Když jsem si koupil BMW 7, do dé doby jsem měl
> max. šíři pneu 205. A najednou 235 ! Co to se mnou
> dělalo na silnicích v ČSFR tenkrát ? Auto široké,
> pneu široké. V těch vyjetých kolejích jsem lítal
> jak hadr po podlaze. Za týden jsem si trochu
> zvykl.
> Sednu do svého XC70 r.v.2004 a šlápnu na brzdu.
> Normál. Sednu do nového XC70 r.v. 2009 šlápnu na
> brzdu tak jak u mého - a nos mám na předním skle.
> Někdo točí volantem jak kolem u míchačky a někdo
> jedním prstem. Oba jsou spokojeni. Ale trend je
> jasný - pohodlí, bezpečnost a využívání novinek v
> automobilové technice. A s tím asi každý bude
> souhlasit.
> Jen tak mimichodem. Kdo z Vás pamatuje auto na př.
> bez synchronu tedy spíše řečeno, kdo s ním jezdil.
> A nebo bez posilovače?
> Pokud jsem já napsal že Scenic dělal synovi a
> dvěma známým problémy s centrálem - ano. Dělal.
> Ale u dalších modelů scenica se toto již asi
> neobjevuje. Závada se ve výrobě již vyřešila.grinning smiley
> Tady již není potřeba něco řešit.


Myslíš třeba škodu 100 kliky ven? Tak na té jsem začínal.
Re: auto
13. 04. 2011 07:39
S tim posilovacem to je pravda, onehda jsme si se sestrou prohodili auta (potrebovala neco vetsiho odvezt). Ja mel jeji Fabii HTP. Na to, co se o ni napovida celkem slusny. Ale ten volant... posilovac drel jak mezek a ja mel celou dobu pocit, ze ridim auto ve vode. Skoro jsem nepoznal kam jsou kola. Pak mi segra vraci moji lLagunu a povida dobry, ale to snad nema posilovac rizeni, jak to jde ztezka :-D
avatar Re: auto
13. 04. 2011 12:01
Satava: Vyrabet muzes co chces, ted zalezi hlavne na tom jestli to nekdo bude kupovat....yawning smileyconfused smiley
avatar Re: auto
13. 04. 2011 12:48
s tim posilovačom je to fakt že nás zhýčkala doba, keď som nedavno sadol do feldy pomaly som nevedel otočiť volantom a pritm som na tych autach začinal-š120, favorit, felicia opel corsa, všetko bez posilovača bez elektroniky
dokopy cca 80000km. teraz by som sa asi nevedel zaobist bez elektrickych okien zrkadiel DO od auta a podobnych sarapatičiet čo su brané dnes ako zaklad.
na talianovy mam klasický fiat posilovač s city režimom kde može človek ako piše hanah riadiť jednym prstom, čo mi pri jazde až tak nevyhovuje (ale pri parkovaní naopak áno ) ale zase ide vypnuť a volant je normalny jak bežny posilovač.
čo sa tyka prevodovky bez synchronov, ráta sa š120 s vymlatenym na 2ke a 3ke? tongue sticking out smiley tam som sa naučil jazdiť s medziplynom smiling smiley
Re: auto
13. 04. 2011 13:26
Lepší jízdní vlastnosti?Jezdím už mnoho let (jako navigator) automobilové orientrační soutěže(AOS).Jezdíme to Trabantem,soutěž spočívá v orientaci na trati a v jízdě zručnosti.A světe div se ,ve zručce náš Trabant poráží všechny vozidla ve startovním poli,naklání se,plave ale je téměř vždy první v jízdě zručnosti.Poráží Pasata,Toyotu,Škodovku,velká a malá auta,ale pohodlný není.Prostě je to Němec,není to Francouz :-)V sobotu jedeme v Praze MČr v AOS(www.aoscz.info)
Anonymní uživatel
Re: auto
13. 04. 2011 14:10
Florido,
když si jenom polovička lidí z fóra ten traktůrek koupí, bude roční výroba vyprodaná. No a kdyby něco zbylo, dáme s Tebou řeč a prodáš to na Floridě. S Olgou Blechovou uděláte firmu a prachy se jenom pohrnou!!!grinning smiley
avatar Re: auto
13. 04. 2011 23:09
... jo jo ... nostalgie ... yawning smiley
[www.novinky.cz]
Anonymní uživatel
Re: auto
14. 04. 2011 05:46
mihal306,
ono jde také o to, že spousta "dorostenců" ví jak šlápnout na plný plyn, ale systém synchronizace jim nic neříká.
Je tady takový jeden pilot. AUDI A4. Sice starší ale váhová kategorie asi o 100 kg více než original. Spojlery, šíleně velké pneu - a tak 235/40/18 - můj odhad. Výfuk alespoň od Abartha. Rámus jak kráva. Osádka tak kolem 18ti let. Čtyři chlapci. Auto v lesku, přes karoserii nějaká tapeta s pavučinou. Uvnitř, tak to byl zase můj údiv - jak v pokojíčku. Schválně jsem si to prohlédl, když nasedali všichni do auta. Byl jsem dost překvapen, a mile. Pozor, dokouřili, nasedli a odjeli. Bylo znát, že hoch o auto fest pečuje. I ta jeho jízda - slušné. Díval jsem se za ním dost dlouho až na výpadovku na Č. Vodu.
Když to vezmu zpátky nějakých 45 roků?confused smiley
Také jsme měli jako kluci svoje auto pro odvoz na zábavy a zpět. Ale Pragu Grand. Ohromný, veliký kočár. Bez drátku a kombinaček se snad ani nedalo vyjet. Tam jsme se všichni učili. thumbs up smiley
Re: auto
14. 04. 2011 07:54
Šatavo, a to nevíte, že když se auto pomaluje, osadí spoilery, přidá se mu hlučná koncovka výfuku, že potom jede rychleji?
To berte jako legraci, samozřejmě s Vámi souhlasím. Ale v mé profesi se setkávám se zemřelými z takových aut, takže pro mě jsou to globálně blbečkové.
Re: auto
14. 04. 2011 08:32
Nemoci dnešních drahých luxusních aut:
- nefungují blinkry, hlavně při přejíždění z pruhu do pruhu
- na dálnici jim stále poblikávají dálková světla
- nefungují jim velice často tachometry, řidič pak neví, jestli náhodou nejede rychle
- svévolné spouštění klaksonu

Toto jsou nejčastější závady drahých vozů. Je vidět, že i tyto vozy nejsou úplně dokonalé a mají výrobní či konstrukční vady.grinning smiley

(P.S. Toto není z mé hlavy)
Re: auto
14. 04. 2011 09:58
Zahajskej napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Nemoci dnešních drahých luxusních aut:
> - nefungují blinkry, hlavně při přejíždění z pruhu
> do pruhu
> - na dálnici jim stále poblikávají dálková světla
> - nefungují jim velice často tachometry, řidič pak
> neví, jestli náhodou nejede rychle
> - svévolné spouštění klaksonu
>
> Toto jsou nejčastější závady drahých vozů. Je
> vidět, že i tyto vozy nejsou úplně dokonalé a mají
> výrobní či konstrukční vady.grinning smiley
>
> (P.S. Toto není z mé hlavy)


jo a ješte jim auto svévolně brzdí,zejména po předjíždění zprava.To se musí všechno reklamovat...A u převážně polských kamionů nejsou zapojeny blinkry vůbec a omezovač je nastaven na 120 km/h eye rolling smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil darko (14. 04. 2011 10:33).
Re: auto
14. 04. 2011 11:05
Zahajskej a Darko - skvělý !!!!!
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 205
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.