Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
25. 01. 2011 00:16
KarloviM: ale ano, diesel vyjde obecně dráž. Dražší koupě auta oproti benzinu. Dražší olej, obvykle kratší interval výměny oleje a filtrů. Těžší motor - rychlejší opotřebení pneumatik, tlumičů, čepů. Měl jsem Scenica 2,0 l turbo 150 koní. Při klidné jízdě spotřeba 5,5 litrů, po dálnici 7,5, ve městě 9 - 10. Nestěžoval jsem si. Nyní C4 Picasso 1,6 benzin turbo, také 150 koní, auto o 50 tisíc levnější než s dieselovým motorem. Klidná jízda 6,5 litrů, dálnice 8, město 10 - 11/100 km. Žádné potíže s blbou pančovanou naftou, naprosté ticho v kabině, rychlejší ohřev motoru, žádné vibrace, takže brzo teplo v kabině, kroutící moment v plné síle od 1.400 otáček, krásně hbité rozjezdy ve městě. Samozřejmě je tu i nevýhoda benzinu oproti dieselu - když se nabouráte, tak benzin daleko snadněji vzplane. On ten benzin a diesel nakonec za pár let v nákladech asi vyjde stejně. Ale ten komfort s benziňákem mně prostě dělá dobře.
avatar Re: auto
25. 01. 2011 07:39
fargas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Ale ten komfort s benziňákem mně prostě
> dělá dobře.


thumbs up
Re: auto
25. 01. 2011 09:26
Co furt máte s tím, že nafťák kouří a smrdí? Vy benzíňáci, už jste čuchali někdy sami sebe, když jedete se studeným motorem?
Koukali jste se někdy do papírů, kolik vyprodukuje emisí benzín a kolik nafta? Nafta má emisí vždy minimálně o čtvrtinu méně, než benzín!
Doby, kdy se vznášely oblaka dýmu od náklaďáků už jsou taky dávno pryč. Motory jsou jiné, nafta jiná.
Filtr pevných částic není samozřejmostí, nemají ho všechny nové nafťáky, je to většinou záležitost dražších vozů.
I já občas natankuji místo benzínu nějakou směs ředidel či co to je, problém s kvalitou není jen u nafty.
Omlouvám se, že mi chytly saze, ale musel jsem si trochu ulevit a uvést některé údaje na pravou míru.
Re: auto
25. 01. 2011 09:48
Pane Zahajskej, a čuchal jste někdy ten smrad ze studeného naftového motoru, byť je zcela nový a moderní konstrukce? a Zjistil jste si všechny emisní hodnoty u benzinového a naftového motoru anebo se soustředíte jen na uváděnou nějnižší hodnotu některého parametru prodejcem vozidla tak, aby to vypadalo, že jde o "ekologické vozidlo"? U mého benziňáku běží sytič asi tak půl minuty, t.j. po dobu, než vyjedu z garáže a zahrady na ulici.
avatar Re: auto
25. 01. 2011 10:00
To fargas: Co víc napsat... Jasné, výstižné a hlavně pravdivé.
avatar Re: auto
25. 01. 2011 10:03
Kluci,nezlobte se na mě ale bavíte se o hovně už jakou dobu,každý si bude chválit to své,to je jasný.
Re: auto
25. 01. 2011 10:05
Rád bych tady tu debatu benzín nafta ukončil. Ortodoxní zastánci nafty nebo benzínu, případně plynu si budou stát za svým, i kdyby čert na koze jezdil. A to je přesně to, co mi vadí, protože argumenty "protistrany" je nezajímají. Jezdím naftu i benzín, obojí má své výhody a zápory. A pro to, co potřebuji, jsem si vybral to, co mám a neměnil bych.
Jen na okraj, pokud budu mít motor v dobrém stavu, nemsrdí ani to ani ono, pokud mám vykrákanou plečku, je jedno na co to jezdí, smrdět bude obojí. Obě auta, s kterými jezdím, mají najeto 200 tis.km, pravidelná údržba se servisem, byť i vlastními silami. A určitě nesmrdí jedno víc než druhé.
avatar Re: auto
25. 01. 2011 10:10
Zahajskej : thumbs up smiley
avatar Re: auto
25. 01. 2011 10:59
... ještě jsem se nevyjádřil já ... grinning smiley
... co fritovací olej ...?
Re: auto
25. 01. 2011 11:12
Bessy:

z geneticky upravene soji nebo prirodni?
Re: auto
25. 01. 2011 11:30
Bessy, záleží na tom, co v tom bylo smaženo. To pak budeš jednou vonět po rybách, jindy po hranolkách.
Re: auto
25. 01. 2011 11:59
a co ten olej od tˇamanu po smaženým čoklovi ?
avatar Re: auto
25. 01. 2011 13:37
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> a co ten olej od tˇamanu po smaženým čoklovi ?


No to by ti potom vonělo auto po nějakém suprovém stěnátku.
Nebo chlupy z výfuku.
Re: auto
25. 01. 2011 14:10
A co Bessy jezdit třeba na pštrosí sádlo? Má nízký cholesterol, to by auto jezdilo zdravě.
Re: auto
25. 01. 2011 15:52
Zahajskej napsal(a):
-------------------------------------------------------
> A co Bessy jezdit třeba na pštrosí sádlo? Má nízký
> cholesterol, to by auto jezdilo zdravě.


pravda,neucpávali by se trysky a splnovalo by Euro VI
Re: auto
25. 01. 2011 17:13
nafta určitě smrdí víc než benzín..
avatar Re: auto
25. 01. 2011 18:13
Lepší smrdět naftou než korunou!
Re: auto
25. 01. 2011 18:27
Na friták jsem jezdil a dobrý. Jenom když jsem dojel do stavebnin tak pindali že smrdím po hranolkách.
Re: auto
25. 01. 2011 19:13
Pánové nechte toho!!! Nekomu je jedno jestli máte diesel nebo benzín a stačí mu 5.sekund.[www.stream.cz]
Re: auto
25. 01. 2011 20:35
Filipak napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Pánové nechte toho!!! Nekomu je jedno jestli máte
> diesel nebo benzín a stačí mu
> 5.sekund.[www.stream.cz]
> ast-auto-pomoci-provazku-a-tri-plechovek-od-piva


to video fake jako stodola.
avatar Re: auto
25. 01. 2011 20:42
Také mi to tak připadne. Ale jako návod je to dobrýgrinning smiley
Anonymní uživatel
Re: auto
26. 01. 2011 19:17
Když začaly akce kolem nových lékárniček - říkal jsem si, kdopak se to zase napakuje. Dnes již v médiích běží ....jaká to byla krávovina. Tedy která vláda, který ministr dopravy stojí za ho..., tedy nestojí za nic.

Krutá pravda o nutnosti tzv. nových autolékárniček.

Protože záchranáře přímo učím, něco bych vám všem rád sdělil. V Česku je cca 4,3 milionů registrovaných automobilů. Takže při ceně řekněme kolem 250 Kč za jednu autolékárnu jde o obchod zhruba za miliardu. Takže evidentně musel mít někdo mohutný zájem. Nicméně si asi sbor zákonodárců jaksi nevšiml, že od loňského roku platí v EU zcela nová závazná pravidla pro neodkladnou resuscitaci. V nich se výslovně nedoporučuje dýchání z úst do úst. Většinou totiž jen zdržuje a má nebezpečné vedlejší efekty. Především většina vdechovaného vzduchu jde do žaludku a chudák postižený se potom dosti často pozvrací s rizikem vdechnutí zvratků. Je totiž takzvaně "předýchán". Neškolený záchrance totiž do postiženého
povětšinou funí jako do nafukovací matrace. To někdy vede až k velmi nebezpečnému otoku mozku postiženého . Proto se umělé dýchání v té či oné formě doporučuje pouze školeným týmům záchranářů. Primární je masáž srdce. Tečka. Minimálně první čtyři minuty je vždy nejdůležitější masáž - na dýchání raději zapomeňte. Pokud si totiž vezmete resuscitační roušku s ventilem z lékárny, nasadíte si jí moc těsně a zkusíte dýchat, pocítíte minimálně i jako zcela zdraví lidé silný diskomfort. Pokud máte nějaké dechové obtíže, začnete se sám dusit. Přesto je tato hloupost u nás povinná. Nové autolékárny a přiložené návody jdou tedy zcela proti posledním předpisům Evropské resuscitační> rady a nejsou momentálně ničím jiným, než jen zdrojem velmi dobrého kšeftu a buzerace občanů! Co tedy všechny automobilisty stejně a logicky v dohledné době čeká znovu? Další nové autolékárničky s jiným návodem a obsahem! Což bude samosebou dalším skvělým kšeftem pro příslušné podnikatelské kruhy většinou velmi blízkých některým vlivným zákonodárcům a politikům. A ty občane blbečku jen drž hubu a znovu a znovu plať! Pošlete proto všem a dál i svým zastupitelům.

P.S. Tyto nové předpisy v češtině je možné prosím kdykoliv > zhlédnout
např. na web stránkách
Pražské záchranné služby.
Miloslav Lněnička
Horní Újezd 4
57001 Litomyšl


A to není vše. Včera jsem dokonce četl nějakého MUDr. že přímo zakazuje třeba tuto roušku a ba i nůžky používat. Sterilita atd. Tak kdo je tady tedy debil. Já mám v hajzlu pět stovek. Tak asi já !!!!angry smiley
Re: auto
26. 01. 2011 20:53
To Šatava: Z medicínského hlediska to neumím posoudit, jako že neumím poskytnout první pomoc, jako většina z Vás. Musím však koupit lékarničku(pokolikáté již), předtím kvůli sterilitě, což jsem také tušil, že je to blbost, neboť nás kdysi učili, že jako dlahu mohu použít i kus nalezeného dřeva.Bohužel bych jinak dostal několikanásobnou pokutu, než kolik stojí nová lékarnička.Naštěstí se nikdo nezajímá, zda ji umím použít.A že bych v té chvíli začal studovat návod,který je součástí, tomu snad nikdo neuvěří, i kdybych měl dobré nervy ( např. tma, déšť apod.) Připomíná mi to vojnu, kde blbost kvetla, pak se nedivme, že jsme národ Švejků. A že je to lobby v Poslanecké sněmovně, je zcela jasné, jako u podobných zákonů - vrchol všeho je fotovoltaika.A totéž státní zakázky ( když pominu ty armádní a další) - těšili jsme se, že dálnice konečně dorazila ke Zlínu a po pár týdnech omezena rychlost na 100 km/h - prý falešná svodidla - snad jsou pomalu z papíru, proč tedy platit v těchto i jinak zdevastovaných úsecích dálnice dálniční poplatky - když vidím ten stav, tak na většině úseků D1 by se vlastně žádné poplatky platit neměly.A ty ceny, to v Chorvatsku stojí km dálnice míň v horách a ve skalách, než u nás po úplné rovině. Nemusím se dívat ani daleko, ze Zlína do Otrokovic je potřeba v Malenovicích rozšířit vozovku na 4 pruhy v délce asi dvou kilometrů,jinak ta dálnice je ve špičce vzdálena i hodinu jízdy, bude stát asi 600 mil. Kč - je to rovina bez žádného přemostění, neprotíná ani žádný potok!! A bude hotova nejdřív za 2 roky, pokud budou peníze, i když je Bárta s Nečasem údajně přislíbil a kvůli tak krátkému úseku se tam oba museli jet osobně podívat.Po letošní zimě si však myslím, že nebudou peníze ani na opravu cest, již dnes mě ten slalom mezi dírami nebaví ani za světla, za tmy raději nevyjíždím. No a začalo znovu sněžit.....
Re: auto
26. 01. 2011 22:33
To Šatava,nejvíc mě na tom s..e,že není žádná osobní zodpovědnost za legislativní zmetek (v lepším případě).Pokud naši slavní zákonodárci nebudou za takovéto úmyslné jednání finančně postihováni,nic moc se nezmění.
Re: auto
26. 01. 2011 22:38
To je tzv. kolektivní odpovědnost, tzn. nikdo za nic neodpovídá.A proč také, za ty "směšné" peníze, které berou.Všichni říkají, že by mimo politiku měli daleko víc, oni se vlastně jen obětují pro blaho nás všech.
Re: auto
26. 01. 2011 23:11
pevně předpokládám že obsahem další nové "lékárničky" bude kromě stávájcího :2x igelitový pytel na mrtvé oběti nehody,1x resistutační přístroj na obnovení činosti srdce (defiblirátor),1x sada kapačky s fyziologickým roztokem+ kanyla, 1x dutá jehla s ventilem pro zavedení do hrudníku při pneumotoraxu,1x krční límec a sada flexibilních dlah pro zpevnění zlomených končetin. Ted je to sranda,ale aby nám za pár let nezmrzl úsměv na tváři...... Že 90% z nás, včetně mě neumí použít i tu stávajcí nikoho nebere.Neumím si představit jak já sám a taky zraněný dávám někomu první pomoc.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil darko (26. 01. 2011 23:44).
Re: auto
27. 01. 2011 09:14
Kdysi mi jeden známý doktor říkal, že důležité je ošetřit, čímkoliv co mám po ruce. Hadr kterým utírám okna? Bezva, hlavně že z něj nestříká krev. S infekcí si doktoři poradí. Takže nějaké prošlé obvazy a podobně, je jen masírka našich peněženek. Za mých mladých let, kdy jsme se v turistickém kroužku učili i poskytování první pomoci, tak se využívaly prostředky, co kdo našel.
Já můžu mit plný kufr lékárniček a je mi to houby platný. Po příjezdu k dopravní nehodě bych při pohledu na tu fašírku stejně udělal hají a mátl bych zbytečně záchranáře, koho mají ošetřovat nejdříve.
Re: auto
27. 01. 2011 13:35
Zrovna jsem četl:
[viditelny-macek.cz]
Čtenář glos M. S. mi napsal:
Již v uplynulém roce jsem se dotázal 170 svých známých, přátel, jejich přátel a kolegů, jak dlouho aktivně řídí automobil a kolikrát za tu dobu použili autolekárničku. Použitím rozumím její užití přímo související s dopravní nehodou nebo provozem motorového vozidla a pro potřeby zraněného člověka, nikoli tedy použití obvazu při pořezání na chatě nebo užití gumového škrtidla na opravu hadice v autě. Respondenti celkem odřídili 4464 let. Za tu dobu byla podle uvedených kriterií použita autolekárnička jednou, v souvislosti s úrazem cyklisty, v roce 1978.

Dále stojí za přečtení:
[www.osbid.org]
Re: auto
27. 01. 2011 17:35
mě se víc líbily ty dva "nekorektní" vtipy thumbs up
Re: auto
29. 01. 2011 08:31
Blízká budoucnost patří turbodieselům kombinovaným třeba s el. motorem. Volkswagen má vyvinut prototyp, který bere jen 0,9l/100km, samozřejmě je to jen prototyp, který ve skutečnosti bude trochu jiný, budou tam kompromisy, ale má to být čtyřmístné auto, i kdyby bralo ve skutečnosti 3x víc, tak je to bomba a Arabáši pak zdechnou hlady.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 295
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.