Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Pravidla, povinnosti související s provozem lodí

Autor Míra1 
avatar Re: Pravidla, povinnosti související s provozem lodí
26. 02. 2020 14:47
… no neblázni … to buď v práci o 3 hodiny dýl a máš to zpátky …

smileys with beer
Re: Pravidla, povinnosti související s provozem lodí
26. 02. 2020 19:56
Jo Zahajdo. Každá sranda něco stojí. Proto pouze ležím na pláži.thumbs up smiley
Re: Pravidla, povinnosti související s provozem lodí
26. 02. 2020 22:36
Já vím, že každá sranda něco stojí, pořídil jsem si opici, musím mít na banány. Jenže postupy Státní plavební správy, jí vytvořené zákony a vyhlášky včetně poplatků, jsou pro suchozemský stát v mnohém úplně mimo mísu. Povinou výbavu na gumák máš téměř stejnou, jak pro zaoceánský parník, o povinném 2kg hasičáku, na který praží slunce a hrozící výbuchem, jen abych uhasil případný požár, když mám kolem sebe mraky vody ani nemluvě. Poplatek za první technickou 2500, kterou technik dělá s tužkou, papírem a foťákem na chodníku před barákem. Za vystavení duplikátu dokladu k lodi 500,- i když to je nuzný kousek papíru, oproti např.velkému TP k autu, za který chtějí kilo. Takových věcí je hafo. Dovolání nikde. Není se co divit, že spousta lodičkářů registruje své lodě v jiných zemích. Např.registraci v Holandsku uděláš odsud od stolu a vše pošleš poštou, jen přiložíš pár éček do obálky. O to tady jde. Banánistán jak vyšitý.
Re: Pravidla, povinnosti související s provozem lodí
27. 02. 2020 06:55
Když jsem byl před pár lety s gumáken na pravidelné technické prohlídce na SPS v Praze, měl jsem ho v autě daný tak, aby bylo vidět nalepené číslo a i štítek na zrcadle. Paní se asi nevyspala úplně dobře, takže jsem musel gumák vyndat na ulici, kde lilo jako z konve a celý ho rozložit. To ji uspokojilo, nic nekontrolovala a šla zase dovnitř. A já jsem cpal do auta zasviněný gumák.
Naštěstí jsem gumák už prodal a budu mít klid.
Re: Pravidla, povinnosti související s provozem lodí
27. 02. 2020 08:31
No registrácia v Holandsku je jednoduchá, keď si Holanďan.
Sú aj horšie kontroly. Napr. v Maďarsku pri technickej prehliadke sa malé plavidlo kontroluje v prevádzkyschopnom stave, vybavené povinným vybavením počas plavby. Pre slabších: loď musíš dať na vodu a ukázať, že funguje. Takže nie sme na tom až tak zle :-)
avatar Re: Pravidla, povinnosti související s provozem lodí
27. 02. 2020 12:56
… a to nesmíš říct, že s tím jedeš do Chorvatska, jinak si před komisí musíš dát dva rumy, abys dosáhl v Chorvatsku povolenou hranici půl promile ... aby na svý voči viděli, že jsi i za tohoto stavu schopen zakotvit u mola …

smileys with beer
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 89
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.