Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac - Ploče - Dubrovník

Autor david 
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 12:56
Stando už jsem se chtěl hrabat ve fotkách z minulých let, protože jsem si byl jistý, že jsem si tu ceduli na nějáké mítnici vyfotil.
Díkysmoking smiley
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 13:08
ja ji nasel na hac.hr, tak snad bude nejaktualnejsi :-)
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 13:16
Takže dodávka do 3,5 t a max. výšky 1,9 m = skupina 1.
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 13:40
podle VEHICLE CATEGORY ano
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 14:25
kamarád jezdí vw transportér T4 a vždy platil druhou skupinu
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 15:28
Kukosch,dle výrobce výška VW Multivan 194 cm od země,tudíž 2.katagorie.
Nebo nízkoprofilové gumy a podhuštěné......smileys with beer
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 15:42
Ahoj,
loni jsme jeli T4 to je to samé jako multivan a ty už bohužel spadají do II.kategorie ........
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 16:58
jak máte auto menší jak 1,90m tak patříte do 1 kat.

ale jak je vidět zde tak je vysokej 1,97m






Upraveno 1krát. Naposledy upravil vasnivykolista (21. 04. 2009 17:09).
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 17:11
.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil radek (09. 11. 2009 17:59).
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 17:15
to radek:
klikni na obrazek....pockej az se ti nacte stranka a znovu klikni na obrazek...pak to bude dostatecne velke
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 17:22
radek napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Kolisto není vidět nic je to malé.
> ---------------------------------------------
> Už se to zvětšuje.
tak si s ním nehraj ostudothumbs up smiley
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
21. 04. 2009 17:24
kukosh: neboj oni to schroupnou, byl jsem tam novým multivanem a v pohode, platil jsem za osobák thumbs up
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
22. 04. 2009 07:45
Ogaři: původně jsem chtěl platit kartou, ale pokud opravdu vyjde ten multivan, tak budu mít nachystané ty jejich šmrdlíky přesně na osobák jak v Zagrebu tak v Šestanovacigrinning smiley
A uvidíme.
Platit kartou by asi bylo naivní.
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
22. 04. 2009 09:15
Proč by mělo být placení kartou naivní,právě placení kartami je vždy výhodnější než hotovost.Leda že by jsi měl Kuny s minulého roku. Počítá se vždy výhodnější kurz než valuta prodej někde v bance.Podle výpisů jde o momentální kurz dle typu karty a střed.Hotovost využiješ u moře na pivko a zmrzliny grinning smiley Co jde tak se snažím zaplatit kartou,nemusím hlídat tolik peněz.

MirekŠi
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
22. 04. 2009 11:35
Jasně Miro.Souhlasím s tebou.Taky platím všechno možné kartou, od benzinky po večeři v rest. a nákup v obchodě, ale já měl na mysli jednu věc.
Pokud pojedu VW Multivanem, tak když mu dám na mýtnici zrovna přesně tolik co za osobák, tak mi nemusí účtovat sazbu za kategorii II(nad.190cm.)Ono je to sporné a myslím, že záleží na konkrétním jedinci co sedí v budce jak se rozhodne.Když mu dám kartu, tak to odpálí jak se mu zachce.
Nejsem z těch co by zrovna rádi dotovali chorvatskou vládu.To ty penízky dám rači domácímu kde bydlím.
Čauky Mára
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
23. 04. 2009 18:53
Kategorie vozidel

IA Motorová vozidla mající charakter motocyklů, trojkolek a čtyřkolek

I Motorová vozidla se dvěma nápravami o výšce do 1,3 m, měřeno u první nápravy, s výjimkou motorových vozidel kategorie IIb)

II a) Motorová vozidla se třemi nebo více nápravami o výšce do 1,3 m, měřeno u první nápravy

b) vozidla se dvěma nápravami vyšší než 1,9 m a největší přípustná hmotnost nepřesahuje 3500 kg

III Motorová vozidla se dvěma nebo třemi nápravami vyšší než 1,3 m, měřeno u první nápravy, s největší přípustnou hmotností přes 3500 kg
a motorová vozidla kategorie IIb) s přívěsem

IV Motorová vozidla se čtyřmi nebo více nápravami vyšší než 1,3 m, měřeno u první nápravy, s největší přípustnou hmotností přes 3500 kg
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
07. 05. 2009 14:02
..nejnovejsi fotky z novych useku Zagreb-M.Prolog
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
07. 05. 2009 15:43
To Fanky: Super fotky, hlavně od Vrgoracu. Jezdím tudy každý měsíc a sleduji jak stavba pokračuje, naposled před 14-ti dny. Už aby to bylo hotovo.
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
10. 05. 2009 09:08
...jestli dovolíte...pokračujte s Ravčou tady, ať se nemusí zakládat nové vlákno a zároveň se o výjezdu z A1 na Dubrovník nepíše do " jak objet Slovinsko "...díky....smiling smiley
...mýtnice v Ravči...

[hr.wikipedia.org]

[www.hak.hr]



Upraveno 4krát. Naposledy upravil Bessy (10. 05. 2009 10:03).
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
10. 05. 2009 21:40
...Fanky...tady...?smiling smiley
avatar Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
11. 05. 2009 13:15
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
11. 05. 2009 21:31
Prosím tak teda ak som tomu dobre pochopila tak dialnica končív Šestanovaci?
Potrebujem ísť do Bristu. To znamená že musím potom pokračovať po magistrále? dik pekne máme to za 55 dnihot smiley
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
11. 05. 2009 21:56
Ne. Dálnice aktuálně končí v Ravče.
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
12. 05. 2009 06:19
Letos opět do Žuljany na Pelješac.Prosím někoho kdo zde již jel a zda je možné jet až do Ravče po dálnici a pak pokračovat dál na Pelješac. Děkuji předem za radu. Míra
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
12. 05. 2009 07:21
to: moulis stačí se vrátit o pár stránek zpět [www.ihvar.cz]
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
13. 05. 2009 13:16
V pondělí premiér Sanader slavnostě zahájil práce na dálnici do Dubrovníku. Za 30 měsíců by měla být část od Ravče do Dubrovníku hotova, ovšem netýká se mostu na Pelješac. Dále uvedl, že dálnice jižní Dalmácii není darem vlády ale dluhem, který zůstal po bývalé Jugoslávii. Srbská politika nechávala jižní Dalmácii ( a vůbec celé pobřeží od Zadaru níže), svému osudu a bez finančních prostředků. Do rozvoje dálniční sítě po vybudování Jadranské magistrály nebyl investován ani dinár a stavělo se pouze Beograd - Bari (Dálnice jednoty a bratrství jak byla nazývána) a jediným kouskem dálnice byl v chorvatské části Jugoslávie Zagreb - Karlovac. [www.jutarnji.hr]
Anonymní uživatel
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
13. 05. 2009 16:42
Ahoj, Bessy, tam na té mapce je nějaká žlutá čára od dálnice na Bašku Vodu. Co toto značí. Jako silnici jsem tam nikde nenašel.
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
13. 05. 2009 16:58
To: vysnivykolista, radek, jirkajh :

Mám Fiat Scudo, výška 1,94 m, ale výška nad prednou nápravou menej ako 1,3 m (je to hodne šikmé).
Platil som vždy bez problémov Kat. I.

Neviem ako Multivan, ale vozy ako Hyundai H100, Mitsubishi L300 a pod. (kde vodič prakticky sedí na prednej náprave) platia už Kat. II.

Ten Multivan bude asi niekde na hrane. Či to nejak aj merajú ... ?
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
13. 05. 2009 16:59
mildesorte4: asi to je jak u koho, ja sem platil I.kat
Re: Dálnice A1 Zagreb - Split - Šestanovac
13. 05. 2009 17:00
.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil radek (09. 11. 2009 17:40).
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 235
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.