Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
18. 02. 2013 21:58
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> tak stejným problémem trpí i Golf IV ,Polo a Fabie
> s motorem 1,4i.U Citroena je velké množství
> příspěvků o úniku oleje tolik proto,že jich jezdí
> s touto motorizací více než VW s 1.4i.

Darko, udělej ještě dobrý skutek a požaluj, v kterých modelech Citroenu je ještě namontován Tvůj zázračný motor, když jich jezdí víc, než u Volkswagenu.To by mě opravdu zajímalo a ne že zase budeš mlčet, pokud se Ti to nehodí.
Re: auto
18. 02. 2013 22:01
aha, reálný komunizmus... no tak to nepotřebuje komentář.Jinak tento motor se montoval ještě do C5 a P 406.Udělalo Ti to dobře ?
U Golfa IV lítá olej ven celoročně,U mě max 3 dny v roce [www.vw-club.cz]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil darko (18. 02. 2013 22:10).
Re: auto
18. 02. 2013 22:08
Nechapu, co furt resite. Loni jsem jel na Hvar 20 let starym subaru s nalitanymi pul milionu kilometru a letos jsem se rozhodl dat sanci stejne stare ackove omeze koupene za korunu:-). Obe 200konova auta jsem zplynofikoval a nechal poopravit za par korun, dle hesla neni lepsich aut nez z konce devadesatych let:-)
Re: auto
18. 02. 2013 22:13
no ono když Karel toho Citroena tak nesnáší.... Podle něho bych měl být několikrát po smrti cool smiley
avatar Re: auto
19. 02. 2013 07:42
... chlapi, kašlete na to ... nejlepší je taková značka a takové auto, které Vám přiroste k srdci ...
P.S. ... i kdyby mělo muchy, které nechci vidět a vidí je jiní ... to je případ mé Ibizy 1,8 z roku 1993, kterou jsem si nechal z nostalgie
smileys with beer
avatar Re: auto
19. 02. 2013 08:25
Karle, vítám tě u nás na klubu. zaregistruj se tam a můžem tam kecat bez toho aby jsme to tady zasírali. Budeš koukat, že z těch 150 stran je o poruchách ani ne 30%, zbytek je o kamarádství a radách ve všech odvětvích.
Re: auto
19. 02. 2013 08:32
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> no ono když Karel toho Citroena tak nesnáší....
> Podle něho bych měl být několikrát po smrti cool smiley

Ale mě je úplně jedno, s čím jezdíš. Pokud vím, tak neopomeneš nikdy rýpnout do Oktávky a to jako první, přitom Tvůj žebráček jí nesahá ani po kotníky.
Ale proč po obrovských zkušenostech se svým vozem nechceš pomoci dalším lidem? Rádi by se poučili, jak na to, když se to nedočtou v oficiálním návodu k obsluze.První větu můžeš brát třeba jako napadání,dejme tomu., ale je tady diskuze, která na konkrétní dotaz o pomoci předpokládá konkrétní odpověď.Jinak je to monolog.Snad jsi poznal, že já na každou otázku tady rád zodpovím.Bohudík u mého vozu žádný olej ven nelítá,proto nemohu na žádost svého kolegy fundovaně odpovědět.
Ještě jednou děkuji i za svého kolegu za vstřícnou a konkrétní odpověď.

P.S.Já jsem mluvil o budování tzv. reálného socialismu, ne komunismu, ten měli soudruzi teprve v plánu. Je vidět, že jsi hodně mladý a nepamatuješ období 60 - 70 tých let minulého století. V té době se vyráběla třeba Š. 1000 MB, což sice nebylo žádné zázračné vozidlo, trpělo tzv. tisíci malými bolestmi,majitelé si vyměňovali mezi sebou zlepšováky, jak ji upravit.A představ si, zvládni to i bez internetu. Tehdy, když jelo v protisměru auto stejné značky i barvy, tak se řidiči navzájem zdravili blikáním světel. Chápu, že to nepamatuješ, tehdy vládla obrovská solidarita. Tak buď prosím Tě taky solidární a zveřejni něco málo z jinotajů svého jinak samozřejmě perfektního vozu.
Re: auto
19. 02. 2013 08:43
elton napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karle, vítám tě u nás na klubu. zaregistruj se tam
> a můžem tam kecat bez toho aby jsme to tady
> zasírali. Budeš koukat, že z těch 150 stran je o
> poruchách ani ne 30%, zbytek je o kamarádství a
> radách ve všech odvětvích.

To víš ELTONE, pokud mě přesvědčíš, že Peugeot nemá takové originální závady jako Darkův speciál, tak se rád zúčastním. Ale on na Tvou adresu bonznul, že snad stejný vyjímečný motor se montoval do P406. Tož nevím, člověče...
Re: auto
19. 02. 2013 09:11
Karle,a kde je tvá rozsáhlá epopej s fotodokumentací o Citroenu co jsi tady slíbil ?
Tvůj kolega jistě použije mozek a zeptá se na Citroenáckém foru.
Kupodivu ten můj "žebráček" (už to není olejnička ? ) stále jezdí a jezdí.....
P.S. : zkus alespon v jednom příspěvku vynechat slovo Š 1000 MB.
Re: auto
19. 02. 2013 09:33
Fotodokuntaci udělám a zabývat se tím budu, až se oteplí. Protože mi jde mráz po zádech, když si představím, že bych měl vůbec otevřít jen kapotu auta v tomto počasí.
Ale stále nechápu, proč nechceš zde na fóru publikovat své poznatky. Přece je to zde diskuze, proč to nechceš udělat? Uveď jasnou odpověď na jasnou otázku. Děkuji.

Apropo: I Trabant jezdí a jezdí, i když je to žebráček.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (19. 02. 2013 09:34).
Re: auto
19. 02. 2013 09:41
vůbec nechápu na co mám odpovídat ??? Vše jsem již napsal.
P.S. : radši tu kapotu zvedni a podívej se jestli tvůj chrochtočmoud nemá zase prasklý řemen thumbs up smiley
Re: auto
19. 02. 2013 09:53
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> vůbec nechápu na co mám odpovídat ??? Vše jsem již
> napsal.
> P.S. : radši tu kapotu zvedni a podívej se jestli
> tvůj chrochtočmoud nemá zase prasklý řemen thumbs up smiley


Človeče, opět ztrácíš nervy. Již jsem myslím včera napsal, že jsem tu kapotu zdvihnul, sice velmi nerad, a to poprvé od začátku roku, abych dolil směs do ostřikovačů.Musím napsat do Škody, ať to vyřeší nějak jinak, abych se příště neušpinil.
Čekám stále konkrétní odpověď na konkrétní dotazSice jsi slovně proklamoval o nějakém límci na měrku, ale prosím Tě, pro nás méně technicky zdatné, jak ten "límec" vypadá, když nemáš výkres, tak nám stačí foto - to snad zvládneš. Ještě jednou mnoho díků za tentokrát opravdu konkrétní odpověď. A kdyby jsi ještě dodal nějaký manuál ke všemu, tzn. jak se zachovat při startování a následné jízdě v mrazivém počasí, to bychom byli opravdu v sedmém nebi.
Re: auto
19. 02. 2013 10:01
a proč se mě nezeptá ten tvůj kolega ? Je to snad pro něho ne ? Pokud použiješ alesponˇ čtvrtinu své mozkové kapacity,tak si snad umíš představit kousek hadičky nasazené na hrdle měrky.Jestli ne,potlač dávivý reflex a požádej svého kolegu aby zvedl kapotu od Picassa a následně to předvedl.
Re: auto
19. 02. 2013 10:13
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> a proč se mě nezeptá ten tvůj kolega ? Je to snad
> pro něho ne ? Pokud použiješ alesponˇ čtvrtinu své
> mozkové kapacity,tak si snad umíš představit
> kousek hadičky nasazené na hrdle měrky.Jestli
> ne,potlač dávivý reflex a požádej svého kolegu aby
> zvedl kapotu od Picassa a následně to předvedl.


Nezeptá se proto, že zde na fóru není. To je takový problém zde umístit. Chceš diskutovat, nebo prudit. Opět žádám konkrétní odpověď na konkrétní dotaz Nějakou hadičku připojenou na hrdle měrky si opravdu nedovedu představit, i kdyby můj mozkový potenciál makal na 200%.Když nevím, co je to hrdlo měrky, tak vůbec nechápu.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (19. 02. 2013 10:18).
Re: auto
19. 02. 2013 10:15
Kluci nechcete to probrat u piva.Oba máte pravdu(tu svoji).Já bych se přidal.Jsem z Ostravy.
avatar Re: auto
19. 02. 2013 10:17
... tak jsem během jednoho měsíce nechal měnit turbo u dvou Passatů ... jeden má najeto 240.000 km ( 96 kW )
a druhý 330.000 km ( 81 kW )
bohužel u obou se musel měnit jakýsi EGR ventil ... eye rolling smiley ... vyměněné díly mají 2 roky záruku ...
pravdou je, že u obou vozů je po opravě vidět výrazné zvýšení ... poslední dobou dosahovaného výkonu ( pocitově ... tahu )
... u té 81čky, na kterou nemohu dopustit ... navíc tekl olej a při 90 až 100 km / hod. se motor dusil ...
indikace výměny turb byla oprávněná a navíc jsem nechtěl riskovat, že mi vzplane olej v turbu ...
to by potom byl ... poprask na " laguně " ( obrazně ) drinking smiley
Re: auto
19. 02. 2013 10:26
Včera mi měnili olej,zítra vysaju,předevčírem jse dofoukal pneu.Až bude lepší počasí tak to umyju zvenku.Pocitově se mi po vysátí lépe v autě dýchá.Výměnou oleje jsem žádné pocitove zlepšení nezaznamenal.Ve frytéze je výměna pocitově i chuťově poznat.Až budu měni gumičky od stěraču,udělám video záznam
Re: auto
19. 02. 2013 10:28
Bessy, fajn, že to tady dál rozvíjíš.Alespoň se poučíme, kdy nějaká taková událost může nastat, ale je to samozřejmě hodně individuální podle toho, jak se s tím autem zachází.
Snažím se tady v rámci diskuze od některých získat informace a hlavně konkrétní, ale když k tomu dojde, tak se najednou asi stydí. V minulosti ode mě ví vše, ale když se máme obohatit o jejich myšlenky, tak je nechtějí uveřejnit. Inu, diskuzi si představují asi jinak...
Re: auto
19. 02. 2013 10:34
postman napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Včera mi měnili olej,zítra vysaju,předevčírem jse
> dofoukal pneu.Až bude lepší počasí tak to umyju
> zvenku.Pocitově se mi po vysátí lépe v autě
> dýchá.Výměnou oleje jsem žádné pocitove zlepšení
> nezaznamenal.Ve frytéze je výměna pocitově i
> chuťově poznat.Až budu měni gumičky od
> stěraču,udělám video záznam

Kdyby šlo zdokumentovat jen výměnu stěračů, tak mě to opravdu nezajímá. Ale tady jde o daleko podstatnější věc. Ale myslím si, že ve slově fritéza se píše asi měkké i, nějak mě to pocitově nesedí.Ale to je jen pro okraj.
avatar Re: auto
19. 02. 2013 10:42
proč měnit EGR? lepší je ho rovnou zaslepit a odpojit podtlak, pak to teprve jede...
je tam jenom kvůli emisním limitům, kdy se vrací saze zpět do sání na opětovné spálení

_______________________________________________________
Re: auto
19. 02. 2013 10:49
postman napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Kluci nechcete to probrat u piva.Oba máte
> pravdu(tu svoji).Já bych se přidal.Jsem z Ostravy.


Já jsem pro, pokud přijedeš do ZOO Zlín, tak se ozvi.
Re: auto
19. 02. 2013 11:00
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> darko napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > a proč se mě nezeptá ten tvůj kolega ? Je to
> snad
> > pro něho ne ? Pokud použiješ alesponˇ čtvrtinu
> své
> > mozkové kapacity,tak si snad umíš představit
> > kousek hadičky nasazené na hrdle měrky.Jestli
> > ne,potlač dávivý reflex a požádej svého kolegu
> aby
> > zvedl kapotu od Picassa a následně to předvedl.
>
>
> Nezeptá se proto, že zde na fóru není. To je
> takový problém zde umístit. Chceš diskutovat, nebo
> prudit. Opět žádám konkrétní odpověď na
> konkrétní dotaz
Nějakou hadičku připojenou na
> hrdle měrky si opravdu nedovedu představit, i
> kdyby můj mozkový potenciál makal na 200%.Když
> nevím, co je to hrdlo měrky, tak vůbec nechápu.

Opět zde žádám DARKA o konkrétní odpověď
Re: auto
19. 02. 2013 11:31
no když nevíš kam se strká měrka tak to máš blbý.To se pak špatně vysvětluje.Zkus použít větší písmo,nemůžu to přečíst... thumbs up smiley
Re: auto
19. 02. 2013 11:42
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> darko napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > vůbec nechápu na co mám odpovídat ??? Vše jsem
> již
> > napsal.
> > P.S. : radši tu kapotu zvedni a podívej se
> jestli
> > tvůj chrochtočmoud nemá zase prasklý řemen thumbs up smiley
>
>
> Človeče, opět ztrácíš nervy. Již jsem myslím včera
> napsal, že jsem tu kapotu zdvihnul, sice velmi
> nerad, a to poprvé od začátku roku, abych dolil
> směs do ostřikovačů.Musím napsat do Škody, ať to
> vyřeší nějak jinak, abych se příště neušpinil.
> Čekám stále konkrétní odpověď na konkrétní
> dotaz
Sice jsi slovně proklamoval o nějakém
> límci na měrku, ale prosím Tě, pro nás méně
> technicky zdatné, jak ten "límec" vypadá, když
> nemáš výkres, tak nám stačí foto - to snad
> zvládneš. Ještě jednou mnoho díků za tentokrát
> opravdu konkrétní odpověď. A kdyby jsi ještě dodal
> nějaký manuál ke všemu, tzn. jak se zachovat při
> startování a následné jízdě v mrazivém počasí, to
> bychom byli opravdu v sedmém nebi.


No nechci rýpat ale já když otevřu kapotu u našeho P406 nebo Mondea Tak se nezašpiním. Kdoví čím to je že Octávie jsou v motorové části špinavé.confused smiley
Re: auto
19. 02. 2013 11:42
darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> no když nevíš kam se strká měrka tak to máš
> blbý.To se pak špatně vysvětluje.Zkus použít větší
> písmo,nemůžu to přečíst... thumbs up smiley


Opět Tě žádám o konkrétní odpověď. Chceš diskutovat nebo ne? Nebo tady neustále jen blekotat a vést si svůj monolog?
Re: auto
19. 02. 2013 11:52
Karle není fryttéza vyjmenované slovo po R?Frytéza,ryčet rypat,ryngle a aby to souviselo s dopravou ještě rygol.
Re: auto
19. 02. 2013 11:53
Ajaxi, Tvůj kámoš Darko na Tebe práskl, že Tobě minimálně 3 krát do roka vyteče olej. Jinak s tím otvíráním kapoty máš pravdu, nerad jím se špinavýma rukama, bohužel je třeba se v rámci hygieny umýt. Nerad to dělám, zvláště teď v zimě. A Ty doufám že nejsi špindíra, že si ty ruce také umyješ, zvlášť když musíš podle Darka ten olej z motoru neustále čistit.
Re: auto
19. 02. 2013 11:56
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Ajaxi, Tvůj kámoš Darko na Tebe práskl, že
> Tobě minimálně 3 krát do roka vyteče olej. Jinak s
> tím otvíráním kapoty máš pravdu, nerad jím se
> špinavýma rukama, bohužel je třeba se v rámci
> hygieny umýt. Nerad to dělám, zvláště teď v zimě.
> A Ty doufám že nejsi špindíra, že si ty ruce také
> umyješ, zvlášť když musíš podle Darka ten olej z
> motoru neustále čistit.


Jsem si myslel že Ty jsi větší kámoš s Darkem když si tak pořád píšete.
Re: auto
19. 02. 2013 12:00
postman napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karle není fryttéza vyjmenované slovo po
> R?Frytéza,ryčet rypat,ryngle a aby to souviselo s
> dopravou ještě rygol.


člověče, být učitelem češtiny, tak dostaneš za 5. Fritéza se píše měkké i, od slova fritovat. A ringle také měkké i, nehleď na to, že bývají někdy tvrdé. Takže u mě máš za 5.
avatar Re: auto
19. 02. 2013 12:02
postmane on to nepochopil s tou reportáží o výměně gumičekthumbs up jinak KarleM ,asi ted už moc toho nenajedeš ,když nemusíš dolívat ostřikovače ,to já v renaultu dolívám tak 2-3krát za měsíc (asi máš cisternu)smiling smiley Kluci (snad vás takhle mužu titulovat) neřešte to smiling smiley
Hlavní je ,aby ty naše plechovky kdykoliv a kdekoliv nastartovali a z bodu A dojeli do bodu B . To kdo má víc poruchové auto a kdo míň nezáleží na značce ,ale na :
1. jak se auto povede ve výrobě
2 styl jízdy a zacházení s autem
3.jaké palivo tam dáš (kvalita,adetiva)
Jsou anomálie kdy šofér dolije olej ,až když problikne kontrolka v zatáčce dává tomu čoud a auto jezdí pořád,naopak ten kterej to hýčká jezdí jak má a šetří to tak mu auto klekne moody smiley
Je jedno jaké značka to je to je jako s elektronikou a nejen v autě Renaut tam sere sagem zap.cívky a jsou Ko . Škoda Fab.1,2 tam má svoje a taky KO ?
Kde je kvalita dnešních aut ? Ted jsem koukal do Mercedesa a tam kabeláž made in Mexico to je ta Německá kvalita ? Co SLK to v prdeli váha vzduchu a egr. je to normální? JE ! Spotřební materiál.
Co se týká Škoda 1000, 110,100 120 ta se snad nedá srovnávat s dnešníma autama yawning smiley tu snad opravil i profesor učící latinugrinning smiley
Včera jsem řešil Dodge svítila diagnostika, v počítači program na něj nemám tak jsem zkusil Cadilac a ono se to propojilo asi stejnej systém v jednotce .Koukal jsem jak pukconfused smiley Jindy nejde napíchnout ani auto které by mělo jít Renault Trafic napojim přez Lagunu nebo Opel Vivaro ?? stejnej odíl stejné závady
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 358
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.