Som rád, že administrátor otvoril v nedávnej minulosti novú tému o autách. Predpokladal som, že sa bude písať hlavne o tom, ako si pripravujete auto pred cestou, či rôzne finty "kutilov", aké máte vlastné skúsenosti a pod. Osočovanie je celkom zbytočné
Vôbec by som sa mu však nedivil, keď sa po takýchto výmenách názorov rozhodne urobiť niečo podobné, ako s nepoužitými diaľničnými známkami, ikeď sa to nedá prirovnať.
Ak by ste sa preli o to, napr. ako najednoduchšie dostať z prednej masky, skla či svetlometov rozplácnutý hmyz, tak poviem má to šťavu(upozorňujem vás, že s tým problém nemám), ale prieť sa a osočovať či benzín, alebo diesel sa mii zdá detinské.
Predpokladám, že každý kto ide k Jadranu s loďou, skútrom či niečim podobným ocení vyšší krútiaci moment dieselu a jeho plochú krivku, tzn. menej preraďovania. Benzín je živší, ale potiahne viac šťavy ako daň, za vyššie otáčky.
Hlučosť auta je aj od jeho samotného spôsobu odhlučnenia. Sám mám TDI a v práci jazdím s benzínom. A môžem povedať zodpovedne, záleží od výbavy a s tým spojeným odhlučnením, vo vyšších otáčkach diesel nie je až tak hlučný. Ja som však porovnával a mám možnosť porovnať oba motory v rôznych autách a žial benzínové auto je hlučnejšie, z dôvodu úspory na odhlučnení. Nechcem otvárať novú tému, píšem z vlastnej skúsenosti. Sám mám dokonca problém, Uvažujem o výmene auta a mám dosť veľkú dilemu, kde zvažujem či kúpiť opäť diesel, alebo benzín
Spomínali ste F1, zabudli ste na 24 hodinovku Le Mans a motor TDI vo vozidlách Audi? Alebo MS plechových aut, kde už po dlhé roky kraľuje Seat s motorom TDI ?
Písal som len príklady, Ak chceš jazdiť s dieselom, musíš na ňom najazdiť min. 120 tis km, aby sa ti oplatila jeho vyššia obstarávacia cena. To vám povedia v každej serióznej predajni automobilov. Ak chcete vymieňať auto každé 3-4 roky a neurobíte viac ako spomínaných 120 tis. mali by ste rozmýšľať nad benzínom. Všetko je však lotéria, ktorá je priamo úmerná rozdielu cien palív na trhu.
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tydlo (27. 03. 2011 19:43).