Setrvák se samozřejmě měnit nemusí, ale posouzení stavu dvouhmoty není úplně jednoduché...
Nicméně, jak píše Bessy... pokud je vše ostatní OK, tak jednohmota není problém.
Pokud se bavíme o příčných motorech TDI koncernu VW, tak jednohmotou byly standardně osazeny starší O1 AGR, dále např. F1 ATD, O1 Tour AXR atd. To jenom k těm kecům o komfortu...
V případě zvyšování výkonu (čipování), jednohmota dovoluje přenos vyššího kroutícího momentu... případně nechat v Renovaku přeobložit lamelu HDS-em
Mám potit, že nová jednohmota sada od LUK-u je cca za 7tkč s daní...
Nebo pokud chceš jít s výkonem nahoru, tak vybrat a koupit nějakou pěknou jetou - těch bořenejch F1 ATD je dost (hlavně pěknej setrvák a přítlačák) cca 2,5 - 4 tkč... případně nechat přeobložit lamelu HDS-em cca 800 Kč... a jedém, budeš mít starou / novou spojku schopnou přenést o dost vyšší krouťák.... Jinak šikovné a spolehlivé mechaniky (posouzení stavu dvouhmoty, zkušenosti s jednohmotou atd.) znám (Praha. Brno,...)
Bavíme se o kombinaci s 5q převodovkou, na 6q bych to nedal ... nicméně, tam se vyrábí pouze race