Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Cestovní pojištění+asistenční služba

Autor Tomáš539 
avatar Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
03. 05. 2022 20:06
Mrkni na příspěvek z 01. 08. 2021 a máš ještě -10%
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
03. 05. 2022 20:13
O kud výše píšeš větší. Ale já to nemohu najít smiling smiley smiling smiley .) už roky se tady brodím tím, že mě to prostě nevyhledává... smiling smiley Proto se semo tamo zeptám blbě smiling smiley
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
03. 05. 2022 20:39
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
03. 05. 2022 20:51
Díky moc.
avatar Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
03. 05. 2022 22:21
Peťo, máš to v SZ... nepřečtené grinning smiley

Raději ti to hodím i zde - myslel jsem tento příspěvek z 1.8.2021. Funkční i letos...
smileys with beer
avatar Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
04. 05. 2022 10:00
... pojišťovny je potřeba pečlivě vybírat ...

v roce 2020/2021 jsem platil povinné ručení a havarijní (za Superb 2,0 TDi, 103 kW, 4x4 kombi, r.v. 2012, najeto 240.000 km) ... 11.400,- Kč
loni mi poslali návrh na další roční pojistné období na celkové pojištění (povinné a havárko) na to samý, o rok starší auto ... ve výši 36.840,- Kč ... to mě málem omyli ... eye rolling smiley
... po několika pokusech na různých pojišťovnách jsem se dohodl s Kooperativou na stejných smluvních podmínkách, jako dříve ...
za celkem 13.499,- Kč ...

smileys with beer
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
04. 05. 2022 15:31
Slavkove, díky už to čtu. Dítě začalo mít virózu a slivovicu mu dát nemůžu, tak až teď jsem se dostal k odpovědi.
Ani nemluv. Nejde ale o výši ceny (i když také), ale o limity, plnění a hlavně přístup.
Začínal jsem u České poj., roky loajální klient, roky také Kooperativa, roky Allianz, ČPP i nyní Generalli - to se dost pokazilo a pod rouškou marketingu a nepřehledných balíčků je Generalli i Kooperativa aktuálně celkem past.
avatar Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
04. 05. 2022 18:17
Pojišťovna nechce nikdy platit... smoking smiley

Proto je potřeba důsledně číst smluvní podmínky... a minimálně, náležitě nahlásit pojistnou událost řádně a včas... a pak být důsledný, nekompromisní a nenechat se oj*bat... Obvykle v "prvním kole" zkouší... a když narazí na kvalifikovaný odpor, tak to teprve začnou regulérně řešit.
Bohužel, lidé občas hlásí "totální nesmysly" a pojišťovna pak nemá problém se z toho "vyvlíknout"...
Ono záleží, jak se co nahlásí.. Například, vlivem záchvatu dcera spadne a shodí regál chlastu... výluka z pojištění (z důvodu chronického záchvatového onemocnění). Varianta, že zakopla schodila regál chlastu... a jak spadla, tak pád vyvolal záchvat je OK.
Jiný příklad, kolega má k "povinnému ručení" připojištění čelního skla... Řešil to až měl čas, někdy minimálně po měsíci od události... Zavolal na jejich callcentrum, na otázku: "Kdy se to stalo?" Řekl, že před měsícem... Hotovo, problém... Nenahlásil to do 14 dnů v souladu se smluvními podmínkami... thumbs up smiley
Pak se lidé diví... a nadávají...
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
04. 05. 2022 20:16
Ty jsi "pan Pojistka"? smiling smiley

Hele takhle: 1. případ: zabouchnuté klíče v dodávce 70km od Kaprunu, duben. Neděle den, před úzávěrou rakouska. Na telefonát můj a prosbu call centra, že nemůžu stát na pumpě plné rusů s tím, že čekám zda něco bude, ať mi prosím zkusí říct časovou osu, že nemám baterku ani bundu. Tak NIKDO, slovi nikdo se neuráčil zavolat svévolně, ani když jsem tam volal znovu a vypadl nám hovor - myslíš, že zavolala kráva zpět?
Výmluvy typu: stojíte čumákem do chodníku, není tam místo, neseženeme klíčníka a když jo, nevíme kdy a asi to neotevře (pozor tohle byl zásadní zlom komunikace) -- zde jsem řekl, že pokud existuje varianta, že to oni nezajistí, tak že mi žena přijede z česka naproti aspoň k st. Poltenu, kam s kolegou z jiného auta pojedu.....
Další hovor byl ve smyslu, vy máte dodávku, vy jste dlouhej, vy máte rakev, my musíme přijet nákladním autem s rukou, to se tam nevleze a když vás naloží, tak vás neodveze do servisu, protože zítra je Lockdown.
Tohle nechceš slyšet, když jim platíš a čekáš, že Ti pomůžou, když jsi fakt v prdelní nesnázi.

Výsledek, samozřejmě, že jelo auto z Olomouce k st. poltenu a zpět, my z Kaprun do st. polten a zpět s klíči. Nakonec jsme ještě musel přespat, protože už jsme byli uježdění v Kaprun a jet až druhý den.
3 auta jezdila po rakousku a projela pohonné hmoty. Aby mi pak euroasistance řeklo, že mám nárokovat náhradu nafty oprávněně. Takže vypisování kubatur, techničáků, kilometrů, ubytování jsem ani nechtěl. Šlo mi o naftu a o princip, že mají nahrané na záznamu, že mi sami sdělili, že to neumí vyřešit.

Dopadlo to tak, že mi poslal 100E a 2 šeky po 200 kč na benzinu kartu. Výsměch.
Právník Ti řekně, že oni to ví. Vyjebou s Tebou. Jen pokud je to o řádech desítek tisíců, hodí se si vzít právní kancelář a pak se dějí věci, ale u těchhle limitních věcí je klient vždycky poškozený.

O druhé akci s viníkem z čezu, call centrem čez distribuce, kdy na nahraný hovor Ti slíbí, že "zjistí, kdo to byl". Ti po půl dni řekne ženská, že tam od nich nikdo podle gps nebyl. Přitom mám svědka z PPL, co viděl, jak do mě vjelo při předjíždění auto čezu s vozíkem a cívkou a pneumatikou vozíku mi ojel půl boku dodávky. Takže Policie, záznam, čas, energie, foukání, dokazování a oni to uzavřou, že viník není a že mám havarijní.
Pak lakovna - technologický postup nutný zástřik u lakování dvou dveří a boků, při barvě typu stříbrná metalíza. A končí do idiotem na telefonu, který řekně, že jejich technik odhadl postup opravy chybně a že mi platit zástřík a boční díly s prací nebudou...
Tož tak..
avatar Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
05. 05. 2022 08:44
Jo je to s pojišťovnou paráda, manželka kolegy havarovala, jenže.... Narazila bokem do stromu, ten ji odhodil na protější stranu silnice, kde čelně narazila do betonové zídky. Nahlášeno pojišťovně a vše jako OK. Jenže, po týdnu přišlo "vyúčtování" a oni započítali jen pravou stranu auta, páč ta levá se stala později a to je již jiná pojistná událost? Jako fakt? Čuměl jsem jak blázen. Museli hlásit další pojistnou událost a nakonec to s pomocí právníka nějak dali, ale to fakt nechceš.... thumbs up smiley
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
05. 05. 2022 19:40
Když už se to nakouslo. Vím, že to úplně nepatří sem, ale souvisí to s autocare. Vnímám po 8letech při změnách pojistky(tek) na autech, že se různí balíčky nabízených služeb. Vyzjistil jsem si od pár servisů a zatím si na tom trvám, že s Allianz nebývájí problémy s plněním a vyřízením. Konkrétně u nich však dává smysl balíček: "Bylíček MAX". Nicméně nikde v těch podmínkách není odtah domů. To jsem nyní v podmínkách u již "nenáviděné" Generalli měl.

Chápu i vaše zkušenosti, že v tomto případě je dobrá kombinace autocare právě z důvodu odtahu domů?
Nebo se mýlím? díky za vaše zkušenosti.
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
05. 05. 2022 21:13
Autocare má kromě dobré ceny mnoho výhod. Jedním z nich je právě odtah domů. Sice trochu zpřísnili, dříve bylo, že pokud auto nepůjde opravit do 24 hodin, tak odtah domů, teď už mají 48 hodin. Ono taky každý servis nemá hned potřebný díl na skladě. Limit na odtah je dostačující na to, aby tě odtáhli snad odevšad z Evropy.
Mají i zajímavé cestovní pojištění Travel Care, vhodné na individuální turistiku. Pozor však při naceňování! Teď už si nepamatuji, jestli je zakopaný pes, když se dělá cestovní a k tomu auto, nebo auto a k tomu cestovní, v jedné variantě vyjde cestovní pojištění v kalkulaci o mnoho dráž.
avatar Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
05. 05. 2022 21:38
couddy napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ... Konkrétně
> u nich však dává smysl balíček: "Bylíček MAX".

To už je havarijní pojištění, ne? To se ti vyplatí, máš novou dodávku?
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
06. 05. 2022 05:52
Při loňském návratu v sobotu se nám začalo kouřit z auta v koloně na hranicích Slovinsko Rakousko.Naštěstí se nám podařilo sjet z dálnice.Měly jsme pojištění Autocare.Po půl hodině se mi podařilo dovolat na linku.Byl nám slíben odtah do ČR.2 hodiny se nikdo neozval a po dalším našem zavolání přijela odtahovka, Odvezla auto do servisu a nás do hotelu ,který za nás pan zaplatil.Bylo nám řečeno,že nás druhý den v 11 h vyzvedne že auto bude opravené..Druhy den už se nikdo neozval.V 13 30 jsem se konečně dovolala bylo mi řečeno,že bude auto opraveno,až v pondělí ,že o víkendu se ve Slovinsku nepracuje.A máme si zaplatit další noc,že nám ji proplatí.Takže jsme si dali procházku
po Mariboru.Našli servis .Auto už bylo opravené.Zaplatili opravu 100 euro a druhý den ráno vyrazili domů.Takže se nám pojištění určitě vyplatilo.Na týden stálo 750 kč.pojišťovna nám zaplatila odtah do servisu a 2 noci v hotelu se snídaní.Akorát je potřeba se obrnit trpělivostí.To telefonování bylo šílené a stálo nás 700 Kč.Beru to jako zkušenost,ale jednou to stačilo.😀

Letos mám slíbený výlet do Mariboru při cestě domů.Tak snad to bude v klidu.
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
06. 05. 2022 09:18
Zahajskej, děkuji za doplnění, to jsem potřeboval slyšet. thumbs up A s tou kombinací máš pravdu, úplně si vybavuji, že jsem to předloni zkoušel tak i tak a bylo to dvakrát jinak smiling smiley

Slavkov: to je havarijní ano. Nemám právě, ale neznám na to Tvůj názor. Já jsem zvyklý mít havarijní pro každý případ. Už samozřejmě nemám nájezd 100tis ročně jako dříve a nejezdím "Kouty - Karlov" pod hodinu na sněhu, ale i tak Ti tam může skočit srnka a nebo teď jak jsem se přesvědčil, málem mě vytlačil z cesty vůz Čezu při předjíždění. Měl vozík a zřejmě o tom nevěděl...drinking smiley A bok celej. Takže tady už se podle mě havárka vyplatí.

Jinak samozřejmě nehavaruji a nerad se náchávám havarovat smiling smiley.
Nemám jedinou - do teď škraloupu. Jediné co, tak žena se nešikovně zamotala jednou při parkování u značky s osobákem.. jinak mám vždy auta "pěkná" v rámci možností a věku.

Ale zajímá mne Tvůj názor.

Autocare mi přišlo i minule fajn. Naštěstí jsem jej nepotřeboval. Spíše co mě mrzelo, že to nejde přehodit na druhé auto chvíli před odjezdem. Ale to se letos už zase týká poplatků osobnák verzus dodávka atd atd a to jsme v jiném vlákně smiling smiley
Re: Cestovní pojištění+asistenční služba
21. 05. 2022 13:39
Před chvilkou jsem zaplatil cestovní pojištění (AXA 55% sleva) a pojištění auta AutoCare. Při krátkodobém pojištěni je sleva jen 5% na zde uvedený slevový kód.
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 22
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.