Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

dálnice - chorvatsko - poreč

Autor dod2 
dálnice - chorvatsko - poreč
30. 07. 2009 18:45
Ahojky všem, chci jet z Brna do Poreče, hraniční přechod - Dragonia (slovinsko) a tady je můj dodaz. Studuju mapu a je na chotvatské straně dálnice do Poreče? chci jet mimo abych nemusel platit mýtné.¨

díky za info.
Anonymní uživatel
Re: dálnice - chorvatsko - poreč
30. 07. 2009 19:33
.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil in0x (05. 08. 2018 22:18).
Re: dálnice - chorvatsko - poreč
30. 07. 2009 20:49
ok, takže ta A9 je dálnice... ta trasa co píšeš mimo dálnici je fakt na prd.... pojedem po dálnici
Re: dálnice - chorvatsko - poreč
30. 07. 2009 22:15
Možná jen upozornění - je to taková polodálnice. Za 14 KN můžeš dojet až do Puly. Z osobní zkušenosti bych ti ale poradil, aby jsi raději nejel až do Koperu. Odtud jede totiž strašné množství Italů a dalších. Po předloňském čekání a nekonečné jízdě v koleně volím lehce jinou cestu - sjezd ze Slovinské dálnice asi 30 km před Koperem na Buje. Hranice prakticky bez čekání. Letos jsme sice byli na Malém Lošinji, ale i tak jsem poslouchal 2. program chorvatského rozhlasu, kde vždy "o půl" hlásí dopravu. Právě tento přechod, o kterém píšeš, zažíval klasický kolaps - 20ti kilometrová kolona aut. Kolega jel na Buje a bylo před ním pět aut. Jinak přeji šťastnou cestu...
avatar Re: dálnice - chorvatsko - poreč
30. 07. 2009 23:26
jo je to spíš rychlostní silnice ale jede se tam dobře
D33
Re: dálnice - chorvatsko - poreč
31. 07. 2009 11:05
Přeji pěkný den