Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Je možné vrácení zálohy?

Autor Yvona18 
Je možné vrácení zálohy?
09. 07. 2008 21:59
Dejte si pozor na posílání zálohy! Zálohu posílejte jen na místo ověřené nebo doporučené!!! V březnu jsme zaplatili zálohu 230 EUR za apartman s klima, výhled na moře... a když jsme nyní dorazili na místo našeho "luxusního ubytování", tak jsme našli jenom špinavou noru!! Pan domácí nám samozřejmě zálohu nevrátil a tvářil se, že je to "SUPER". No prostě do tý nory jsme nešli a našli jsme si docela slušný apartman jinde. Neví někdo nějaký § nebo nějakou páku na vrácení? Díky Y.
avatar Re: Je možné vrácení zálohy?
10. 07. 2008 07:08
YVONA-tak to jste měli smůlu.Jinak nejsem právník ani s tím nemám zkušenost-ale obávám se že asi budete muset peníze oželet.
Nevím jak jste rezervovali-pokud přes cestovku u nás v čr -tak bych uhodila na ně(a samozřejmě bych si ještě předtím vyfotila místo kde jste byli jak se liší v tom co jste zazálohovali a co cestovka slibovala)A hlavně bych si příště vybrala spolehlivější a ověřenější CA nebo CK.

Jestli jste ale rezervovali přímo přes net u chorvatského majitele-tak mám pocit že to moc zdaru mít nebude dostat z něj peníze.
Určitě mají v podmínkách smouvy o rezervaci nějakou tu kličku která jim ponechává právo si zálohu nechat..
My měli jet letos na domluvu k lidem(ne přes Ca ale tam kde jsme byli loni)poslali jsme zálohu a z důvodů nemoci nejeli..Ačkoli jsme si s nima rozuměli a vpodstatě se asi i spřátelili-ani oni zálohu nevracejí(ani jsem to ta po nich nechtěla)-kšeft je kšeft.....
(zdůvodnění je logické-v termínu co vám rezervovali mohli mít jiný lidi a tím pádem jim utekl výdělek)
Re: Je možné vrácení zálohy?
03. 08. 2008 08:37