Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Reklamace ubytování

Autor tomkin 
Reklamace ubytování
04. 08. 2020 18:03
Ahoj, prosím o zodpovězení mého dotazu a zároveň byl chtěl varovat před ubytovatelem ve vesničce Drašnice. Měli jsme rezervaci na apartmán se zálohou 100Eur. Po příjezdu jsme zjistili, apartmán je sice vkusně zařízený ale neodpovídá popisu, parkoviště místo u apartmánu, jak bylo psáno na molu atd... a hlavně - je v něm cítit zápach rybiny a přepáleného tuku z restaurace pod ním. Majitelka nám vrazila klíče s tím, že si pro doplatek přijde večer, pasy ani nic jiného po nás nechtěla a odvalila se do svého stánku se suvenýry. Takže jsme se sbalily, sehnali ubytování na FB a tradá pryč. Nyní jsme v super ubytování, spokojenost ale přítelkyni majitel neustále bombarduje telefony a zprávami s tím že nás nahlásí policii, že jsme mu tam něco rozbili a kdesi cosi... Setkali jste se někdo s takovýmto jednáním? Nejde mi o tu zálohu, čert ji vem, prostě jsme naletěli,ale jak se nyní zachovat? Mám sto chutí jít na policii sám a nahlásit jeho. Ubytko tam má na 100% načerno, nedal nám ani žádné potvrzení o ubytování, prostě nic.Jak by jste postupovali vy?
Re: Reklamace ubytování
04. 08. 2020 20:15
Bonzovat se nemá. Hlásit se to musí.
avatar Re: Reklamace ubytování
04. 08. 2020 21:14
Chápu dobře, že jste majitelce neřekli ani slovo, že to nechcete, že popis ubytování nesouhlasí, že to smrdí z restaurace... prostě nic?
Sebrali se a bezeslova odjeli?
Re: Reklamace ubytování
04. 08. 2020 22:00
Ano, přesně tak.Rádi bychom ji to řekli ale nebylo bohužel komu. Paní nám dala kliče, odvedla mě na vzdálené veřejné prostranství k molu s tim, že tady mame parkovat a se slovy abychom nespouštěli klimatizaci odešla, prý má někde obchod. Majitel,u kterého jsme to objednávali se vůbec neukázal.
Re: Reklamace ubytování
08. 08. 2020 14:57
Tak to asi neni postup, jak spravne postupovat. Meli jste si to vyjasnit při predavce. Utect bylo mozna reseni pro vás, ale bonzovat se nema. Bral bych to jako ponauceni pro pristi objednávku.
Re: Reklamace ubytování
08. 08. 2020 21:49
Jak jsem psal, majitelka nám vrazila klíče s tim, ať si vybalime, odtáhla mě na místo k molu kde jsem měl zaparkovat a odmašírovala pryč. Nebylo komu to reklamovat, měla někde ve městě stánek a navíc s ní jsme si ani pobyt nedomlouvali, zálohu jsme platili úplně někomu jinému, který údajně nestíhal přijet. Podle mě typický zprostředkovatel, který apartmán ani neviděl. Kontaktoval nás až druhý den, že prý mu dlužíme za pobyt, že jsme údajně cosi rozbili , že nás nahlásí na policii atd...ale co, už to nehodláme dál řešit, dovolená proběhla krásně, zkazit jsme si ji nenechali a v úterý navrat do reality. Byl jsem ochotný i tomu zprostředkovateli částečně uhradit vzniklou škodu tim, že apartmán neobsadil, ale po jeho jednání s výhrůžkami jsem na to rychle zapoměl. Tak jak se zachoval k nám,
když nám sliboval hory doly tak jsem se zachoval já k němu. Beru to uz jako uzavřenou věc, spise jsem to psal jako ponaučení pro kolegy cestovatele. Na netu je dost info o konkrétním ubytování, vždy stoji za to ho důkladně prověřit. Holt jsme naší blbostí přišli o zálohu, ponaučení pro příště - důvěřuj ale prověřuj.
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 68
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.