Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley

Autor StandaM 
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
20. 12. 2012 19:02
Zdravim.Pravděpodobně to neptří do fora o Chorvatsku ale nevíte někdo o sjezdu do vody s vozejkem s člunem někde na Labi nebo Vltavě já to schazuji u Lisý nad Labem chtěl bych poznat ještě nějaké jiné místo Dik
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
20. 12. 2012 20:45
Zkus Mělník Mlazice, souřadnice 50°22'21.311"N, 14°27'10.141"E a hned na protějším břehu z Vlíněvsi je taky. Je to panelovka, dříve to bývalo napříč celým dnem.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
20. 12. 2012 20:52
...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil JirkaD (26. 02. 2013 22:59).
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
20. 12. 2012 20:58
Jo, přesně tak.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
20. 12. 2012 20:59
...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil JirkaD (26. 02. 2013 23:03).
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
21. 12. 2012 08:37
Dík moc a na tu Dalešickou přehradu někdo z vás jezdí.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
21. 12. 2012 09:24
Na Dalešickou přehradu jezdím tak 3x za sezonu jetam fakt krásně moc pěkné zátoky a pěknej mirnej sjezd do vody u hráze .Doporučuji navštívit.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
21. 12. 2012 18:19
Jirko Zaháju už asi zahlušila chřipka, ale jako bejvalej Mělničák zkusím odpovědět já. Říkalo se, že Labe se tam dá přejít a co já pamatuju, tak se tam furt bagrovalo, aby mohla lodní doprava dopravovat. Z toho bych usoudil, že hloubka bude +/- nějakých cca 2m.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
21. 12. 2012 18:21
...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil JirkaD (26. 02. 2013 22:59).
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
22. 12. 2012 09:12
Na Orlíku jsi náhodou nebyl.Na ty Dalešice jsem se koukal našel jsem tam jednu chatku a v blizkosti je ten sjezd do vody.Dik za rady
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
23. 12. 2012 02:44
Něco pro pobavení


Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
23. 12. 2012 07:43
Na začiatku som si myslel, že si to Ty, ale potom som uvidel palmy na brehu. Nepobavil si ma! thumbs downVlákno sa volá "Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů "
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
04. 01. 2013 23:16
fioma napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Ssluníčko-3 litr -to užje o tom ,že to akorát" tala s
> lítá" moc nízko.Jezdím s combi + vozík a v
> techničáku mám celková váha soupravy do 2800
> kg,takže E neřeším.Myslím ale že to bude jak s tou
> dál. známkou,až od 3,5 t nahoru(auta).FM


To bych raději řešil. Stala se mi zkušenost ,že mě v loni kontrolovali,konkretně vlek a to jsem jel prázdný.
k lada z 4.1.2013


na webu Ministerstva dopravy je k dispozici výklad , který je platný a je naprosto vyčerpávající:











K uveřejnění na internetových stránkách MD

Váš dopis značky / ze dne Naše značka Vyřizuje / linka Praha
--- / --- 120/2006-160-LEG/1
Kněžínek Jan, JUDr. / 972 231 474
16.10.2006


Věc: Stanovisko k rozsahu řidičského oprávnění skupiny B a B+E z hlediska řízení jízdních souprav



S ohledem na množící se dotazy k významu řidičského oprávnění skupiny B a B+E z hlediska možné řízení jízdních souprav vydává Ministerstvo dopravy, odbor dopravně správní a BESIP, následující stanovisko.

Skupina B :
Podle § 81 odst. 4 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, přicházejí v úvahu v zásadě dva možné způsoby řízení jízdních souprav s řidičským oprávněním skupiny B. Písmena a) až c) totiž představují samostatné alternativy vozidel, resp. jejich souprav, jež lze s oprávněním skupiny B řídit.
Podle písmene a) cit. ustanovení motorové vozidlo, které má kromě místa řidiče nejvýše osm míst k sezení a jehož maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg. K tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg. Souprava tedy může mít následující složení: motorové vozidlo 3 500 kg + přípojné vozidlo až 750 kg = jízdní souprava 4 250 kg (ve všech uvedených případech se jedná o maximální přípustnou hmotnost).
Podle písmene c) tohoto ustanovení opravňuje řidičské oprávnění skupiny B k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla. V tomto případě již neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti přípojného vozidla 750 kg, přípojné vozidlo tedy může být těžší. Jediným omezením hmotnosti přívěsu zde je, že jeho maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost tažného motorového vozidla. Pro celou jízdní soupravu pak platí omezení spočívající v nepřekročitelné maximální přípustné hmotnosti na nejvýše 3 500 kg. Příklad takové jízdní soupravy může být následující: tažné motorové vozidlo o maximální přípustné hmotnosti 2 000 kg, s pohotovostní hmotností 1 500 kg, spojené s přípojným vozidlem o maximální přípustné hmotnosti nejvýše do 1 500 kg, tj. jízdní souprava o maximální přípustné hmotnosti do max. 3 500 kg.


Skupina B+E :
Řidičské oprávnění skupiny B+E opravňuje podle § 81 odst. 10 zákona o silničním provozu k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla uvedeného v odstavci 4 a přípojného vozidla, pokud nejde o jízdní soupravu podle odstavce 4 písmeno c). Po převedení do normálního jazyka to znamená následující. V rámci řidičského oprávnění B+E můžete řídit motorové vozidlo, k jehož řízení postačuje skupina řidičského oprávnění B, přičemž k němu můžete připojit přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nad 750 kg. Odkaz na odstavec 4 písmeno c) v cit. ustanovení je nutno chápat tak, že v případě řidičského oprávnění skupiny B+E neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti soupravy do 3 500 kg.
Podotýkáme, že je ale nutné dodržet podmínky pro zapojování vozidel do jízdních souprav. Předně se jedná o technické podmínky vztahující se k tažnému vozidlu, kde zpravidla bude výrobcem dané omezení hmotnosti pro brzděné a nebrzděné přívěsy. Tyto hodnoty nesmí být překročeny. Dále zde platí § 14 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v němž jsou upraveny technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních souprav a jejich provoz. Je zde dáno, že okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5 násobek okamžité hmotnosti tažného vozidla. Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 40 km.h-1 nejvýše 2,5 násobek okamžité hmotnosti tažného vozidla (zprav. zde půjde o traktory). Hypoteticky si tedy lze představit, že s řidičským oprávněním skupiny B+E lze řídit jízdní soupravu, jejíž celková hmotnost je 12 250 kg, jestliže je konstrukční rychlost tažného vozidla nejvýše 40 km.h-1. U tažných vozidel s vyšší konstrukční rychlostí se lze dostat na 8 750 kg hmotnosti soupravy. Jde zde samozřejmě o extrémní případy.

Uvedená úprava odpovídá v případě skupiny B i B+E příslušným předpisům Evropských společenství (tj. Směrnici 91/439/EHS).



JUDr. Pavla Horká
ředitelka
Odbor dopravně správní a BESIP

v z. JUDr. Jan Kněžínek, v.r.
zástupce ředitelky
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
13. 03. 2013 16:27
Zdravim dekuji všem co jste my napsaly o místech kde se da s vleken sjet do vody místa jsem navštívyl.Kdyby někdo v ěděl o sjezdu do vody kde by se dal spustit člun na vodu.Díky Mirek
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
17. 04. 2013 02:52
To: Tomm,
nejnovější změna je tady.Nejzajímavější je to,že stejně podléháme unijnímu znění a překladu.

Elektronicky
- všem obecním úřadům obcí s rozšířenou
působností
na vědomí
- krajským úřadům
- CSPSD, ISŠA Brno
Váš dopis značky / ze dne Naše značka Vyřizuje / linka Praha
/ 495/2013-160-RP/1 Janovcová Kateřina / 225131461 4.2.2013
Věc: Vymezení řidičského oprávnění skupiny "B" po datu 19.01.2013 - důležité upozornění
Vážené kolegyně a kolegové,
zasíláme Vám důležité upozornění, týkající se rozsahu řidičského oprávnění skupiny „B“
stanovené zákonem č. 297/2011 Sb., kterým byl novelizován zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění
pozdějších předpisů, který nabyl účinnosti dne 19. ledna 2013.
Česká republika jako členský stát Evropské unie je povinna se řídit právním předpisy
Evropské unie a pokud se jedná o právní akty, které nejsou přímo aplikovatelné, je nutné provést
jejich transpozice do národní legislativy.
Tak tomu bylo i u Směrnice Evropského parlamentu a Rady č. 2006/126/ES, o řidičských
průkazech (dále jen „směrnice o řidičských průkazech“), která byla do českého právního řádu
transponována prostřednictvím zákona č. 297/2011 Sb., přičemž transpozice byla provedena podle
českého znění směrnice o řidičských průkazech.
I když všechny jazykové verze unijních právních předpisů jsou rovnocenné a žádná z nich
nemá přednost před ostatními (srov. čl. 1 a čl. 4 nařízení 1/58/EHS o užívání jazyků v Evropském
hospodářském společenství, Úř. věst. L 17, 6. 10. 1958, s. 385, ve znění pozdějších předpisů), nelze
vyloučit, že některé jazykové verze se budou od jiných jazykových verzí odlišovat.
V důsledku přijetí Směrnice Komise 2012/36/EU ze dne 19. listopadu 2012, kterou se mění
směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/126/ES o řidičských průkazech (dále jen „směrnice
2012/36/EU“), došlo ke vzniku rozporu stávajícího českého znění směrnice o řidičských průkazech
a směrnice 2012/36/EU. Při podrobnějším prozkoumání obou unijních směrnic bylo beze vší
pochybnosti zjištěno, že česká verze směrnice o řidičských průkazech obsahuje v čl. 4 odst. 4
písm. b) nepřesnost, v důsledku které není směrnice o řidičských průkazech plně a správně
transponována do českého právního řádu.
Uvedené ustanovení se dotýká rozsahu řidičského oprávnění skupiny B, kde na základě
daného znění byl upraven rozsah řidičského oprávnění skupiny „B“, který je v zákoně č. 361/2000
Sb., stanoven v § 80a odst. 1 písm. f), kde je uvedeno, cit.:
„f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e),
jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa
řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12
PO BOX 9, 110 15 Praha 1
 
 
495/2013-160-RP/1
2/3
750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo
v případě rozšíření rozsahu nepřevyšuje 4 250 kg,“
Na základě uvedeného znění ustanovení je možné spojit vozidla do jízdní soupravy pouze
za předpokladu, že největší povolená hmotnost přípojného vozidla bude vždy pouze 750 kg, tj. i za
předpokladu, že souprava bude o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg.
Rozpor, který byl zjištěn, se právě týká spojení vozidel do jízdních souprav, a to na základě
znění směrnice 2012/36/EU, ze které vyplývá, že je možné složit jízdní soupravu z motorového
vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg, za které je možné připojit přípojné
vozidlo o hmotnosti převyšující 750 kg, ale souprava nesmí převýšit největší povolenou
hmotnost 3 500 kg. Další možností, v rámci řidičského oprávnění skupiny „B“, je možné řízení
jízdní soupravy složené z motorového vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3 500
kg, kdy je možné připojit přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, kdy
tato jízdní souprava přesáhne největší povolenou hmotnost 3 500 kg, ale nesmí přesáhnout 4 250
kg. Jedná se ale o rozšířený rozsah řidičského oprávnění, který řidič může získat pouze na základě
doplňovací zkoušky. Tato skutečnost se následně vyznačí v řidičském průkazu harmonizovaným
kódem 96.
S ohledem na tuto skutečnost Ministerstvo dopravy již připravuje změnu ustanovení § 80a
odst. 1 písm. f) zákona č. 361/2000 Sb., a navrhuje níže uvedený text, který již koresponduje
s unijním právem. Níže uvedený navrhovaný text úpravy bude v nejbližších dnech předložen do
meziresortního připomínkového řízení v rámci novelizace zákona č. 361/2000 Sb. Ustanovení
§ 80a odst. 1 písm. f) bude tedy předloženo v následujícím znění:
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až
e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě
místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo
1. o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg,
2. o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této
jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg, nebo
3. o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této
jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění
v rozšířeném rozsahu,“
Jak vyplývá z navrhovaného znění, především u bodů 1 a 2, lze vyhodnotit, že
korespondují se zněním zákona č. 361/2000 Sb., týkající se skupiny „B“ (§ 81 odst. 4), které bylo
obsahem zákona č. 361/2000 Sb., platným do 18. ledna 2013.
Znění daného ustanovení v provázanosti na bod 3 je nové, a rozšířený rozsah je možné
získat pouze na základě doplňovací zkoušky stanovené zákonem č. 247/2000 Sb., o získávání
a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých
zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Pro vyznačení rozšířeného rozsahu je stanoven
harmonizovaný kód 96 (zaznamená se do řidičského průkazu). Nutno podotknout, že výše
uvedené se týká všech držitelů řidičského oprávnění skupiny „B“, nikoliv pouze těch, kteří získají
řidičské oprávnění po 19. lednu 2013.
Pro vysvětlení dále uvádíme, že je-li ustanovení vnitrostátního práva v rozporu s unijním
právem, potom musí být přednostně aplikováno ustanovení unijního práva a konfliktní norma
vnitrostátního práva se v takovém případě stává automaticky neaplikovatelnou. Přímého účinku
směrnice se mohou jednotlivci dovolat před vnitrostátními soudy. Povinnost aplikovat ustanovení
směrnice namísto konfliktního vnitrostátního práva, mají nejen soudy, ale i správní orgány, tedy
i obecní úřady vykonávající přenesenou působnost a orgány Policie České republiky.
S ohledem na výše uvedené skutečnosti, Ministerstvo dopravy dospělo k jednoznačnému
závěru, že je nutné čl. 4 odst. 4 písm. b) směrnice o řidičských průkazech přiznat přímý účinek
495/2013-160-RP/1
3/3
a toto ustanovení jsou české správní orgány a orgány Policie České republiky povinny aplikovat
namísto dosavadní rozporné vnitrostátní úpravy, tj. do doby, než nabude účinnosti novela
zákona č. 361/2000 Sb. upravující tento nesoulad, se bude uplatňovat výše uvedený rozsah
řidičského oprávnění skupiny „B“ (navržené znění). Po přijetí návrhu bude s ohledem na znění
přechodného ustanovení toto řešení stanoveno i zákonem.
Závěrem uvádíme, že informace v této věci bude též poskytnuta Policii České republiky.
S pozdravem
Ing. Vladimír Vošický, Ph.D.
ředitel
Odbor dopravně správní
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
17. 04. 2013 08:39
Z tohoto dokumentu mě děsí "...musí být přednostně aplikováno ustanovení unijního práva a konfliktní norma vnitrostátního práva se v takovém případě stává automaticky neaplikovatelnou...". Kam jsme to dospěli. Vše, co je v rozporu s unijním právem, je jen kus hajzpapíru.
Aby to bylo k tématu, z výše uvedených důvodů jsem si udělal B+E. Ještě jedna věc, předpokládám, že při vjezdu na dálnici se soupravou těžší jak 3500kg je nutné mít krabičku na mýtné.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
17. 04. 2013 10:51
Ne,aspoň u nás a nebo např. v Rakousku se váha posuzuje podle váhy vozidla,které přívěs táhne.Tedy známka do 3500kg /vozidlo/ pouze na vozidle.Jinak na Slovensku a možná i jinde?? tam musí být známka na vozidle i přívěsu,když převyšuje souprava váhu 3500kg.Pohybuji se v karavanistické branži,tak to vím. Jinak jsem si musel udělat také B + E,když jsem ještě vlastnil přívěs.V Chorvatsku je to jasné,kasírují na cestarině dle tabulek.

MirekŠi



Upraveno 1krát. Naposledy upravil tvsat (17. 04. 2013 10:54).
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
26. 04. 2013 12:36
Lidičky mám po vás velikou prosbu. Možná se to tu už řešilo ,ale chystám se nakonec koupit motor Selva 15xs (5)
Nemá někdo jakoukoliv zkušenost ?????????? Díky
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
26. 04. 2013 21:04
Kolik je rozdíl v ceně oproti třeba suzuki 15hp? Já to řešil před rokem. Nakonec jsem zvolil suzuki.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
26. 04. 2013 21:23
Stando rozdíl tam trochu je yawning smiley Novej Suzuki DF15AEL je za nějakejch 86 tis a nová Selva Naxos 15xs je za nějakých 35 tis. Pro někoho drobný, pro mne jeden z vážných důvodů. Samozřejmě se pak nabízí vzít raději jetou Suzuku či jiný " značkový " motor než Selvu. To už je pak na zvážení.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
27. 04. 2013 06:42
Nějak se ti Pavle popletli čísla, nejlevnější stojí 68 tis.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
27. 04. 2013 12:13
to bude tím ty profesionální šťouro, že jsem opsal hned první číslo co mi na netu vyběhlo yawning smiley. Stejně asi neumím hledat, páč jsem teď uvedenou variantu motoru pod 84 tis. nenašel. Na co jsi to zase koukal Zahájo? smoking smiley Za těch 68 je Suzuki DF 15 AL. Že ty jsi neměl na nose ty nový brajle a přehlédl to písmenko E ? No ale máš pravdu. Je potřeba srovnávat "srovnatelný". Takže souhlas 68 tis.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
29. 04. 2013 20:56
To E bude se startérem a baterkou.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
03. 05. 2013 07:41
Chci se podělit o pozitivní dojmy z práce SPS Praha. Zkončila mi platnost technického průkazu na člun a motor, tak jsem kouknul na web SPS a zjistil jsem, že bych ani nemusel s gumákem do Prahy, protože mají termíny prohlídek i v jiných lokalitách. Telefonem jsem se objednal a řekli mi, že pokud budou v okolí alespoň 3 čluny, tak že přijedou. Pak mi ještě asi 3x volali kvůli upřesnění termínu a času a včera přijeli ke mě do práce, protože mám člun uskladněný tam. Za 5 minut a 400,- v kolcích bylo hotovo. Dozvěděl jsem se, že "národní" doklady už mít nebudu, že stačí mezinárodní.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
11. 06. 2013 09:09
Zdravím všechny, po 6ti letech zkušeností z gumákem QUICKSILVER 310s a motorem YAMAHA DMH 6 (5HP) jsem koupil letos starší YAM 380s s motorem YAMAHA 20 HP (i spodvalníkem). Máte někdo s takovou kombinací zkušenosti? Můžu to ůuvázat v Chorvatsku na stejný úvaz jako ten menší? Úvaz tam mám svůj, je to 13" pneumatika vylitá betonem s okem. Tam vážu předek lodi za očko a zrcadlo vážu na břeh, cca 10-15metrů. S tí malým nebyl nikdy problém... A ví někdo, kolik bude mít ta 20ka zhruba spotřebu a jak moc mám foukat ten YAM ?? Někdo mi říkal, že yamy mají problém s komorama, že když se přefouknou tak na sluníčku se můžou vevnitř protrhnout. Quicksilver jsem foukal na slunci a venku z vody dost na tvrdo.
Díky za odpovědi na otázky.
PS: ten malý komplet je na prodej, cenu si představuji tak 30tisíc (za komplet)
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
11. 06. 2013 09:27
Mám totéž s 25HP. Foukám to šlapadlem kam až to jde, druhý den dofouknu a pak to většinou drží celou dovolenou. Parkoval jsem většinou na břehu a nic se neprotrhlo.
Vozím to normálně v autě. Prodal jsem laminátový člun, abych nemusel jezdit s vozíkem.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil HonzaD (11. 06. 2013 09:43).
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
11. 06. 2013 13:00
Děkuji za odpověď.
To dáte do auta i s motorem a s taškama na 10ti denní dovolenou? A parkoval jste na břehu jako na suchu?? Jen tak? Neměl jste strach z ukradení? A jak spotřeba? A foukání? Děkuji
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
11. 06. 2013 13:15
zítra vyrážím na 14 dní se člunem 350 a motorem 15HP ( což už proti 20HP není takový rozdíl ) a to až na konec Pelješace. Vše v Octávii combi Tour. Jo a jedeme tři. Donce letos beru i malé fendy a snad i bójku na kotvení.
Člun jsem dřív nechával jak na vodě, tak i na suchu. Strach z ukradení ( hlavně motoru ) mám ale furt thumbs up smiley. Foukání nevím jak myslíš, ale já člun foukám nejdřív "pumpou - fenem" do auto zásuvky a nakonec dopumpovat nožní pumpou.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
11. 06. 2013 13:46
trosečník > Tak držím palce ať si to užijete. Hlavně počasí a málo policajtů na moři.
A znáš to pravidlo kdyby něco tak ujíždět ujíždět a zase ujíždět a když už tě budou mít tak zatloukat zatloukat zatloukat smiling smiley
Ne vážně užijte si to.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil kenty.t (11. 06. 2013 13:47).
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 52
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.