Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley

Autor StandaM 
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 17:27
stenly.stenly

Ahoj,jsem tu novej ale mám tu hodně přečtenýho,je to masakr informací.Můžu se zeptat co máš za člun já taky uvažuji o SUZUKI 15HP nebo HONDA 20HP ale jde mi o délku člunu jestli 360 na 15hp bude super ve třech lidech nebo radši na 360 20hp. vše nafuk kýl.dík voda
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 20:36
Ahoj voda

Nez stenly da rec, tak jen par poznatku

SUZUKI 15HP ma obsak 302ccm vaha 42kg nadr 12,5litru
Honda 15HP ma obsah 350ccm vaha 46kg nadr 25litru
Yamaha 15HP ma obsah 362ccm vaha 51kg nadr 25litru

Honda i Yamaha v 15HP je to same jako v 20HP, jen uprava vacky a karbecu, pripadne jine stoupani vrtule

takze Honda i Yamaha 20HP je vice namahana nez 15HP, je otazkou zda to ma vyznam mit takto 5HP vyhonenych
pomer cena/vykon

osobne jsem mel Yamahu i Hondu

Yamaha 15HP a clun 360cm (lamin. kyl) zde si Yamaha krasne kvedla na 1/3 plynu ve skluzu 2 dosp. + 2 deti, max. rychlost kolem 42km/h.

clun 360cm (nafuk. kyl) + 20HP byl daleko za mnou a bez sance, proste tyto cluny hrnou vodu, nic proti, take jsem ho mel

takze, dle me 15HP staci (u 20HP nebude vyrazny rozdil), osobne nedam dopustit na Yamahu, ale ve tvuj prospech nejlepe
vyhovuje Suzuki 15HP, vaha, cena, osobne tento motor neznam, to spise popise stenly

dale dle meho nazoru, pokud by byl potreba vykon je nejlepsi radu 20HP preskocit a jit do 25HP, no zde je zase cena jinde
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 20:41
Ahoj,
mám gumák s nafukovacím kýlem. 360 s 15HP Suzuki. Zatím s tím nemám moc naježděno(cca 2h), ale před tím jsem tam měl 5HP. Rozdíl je hodně znát.
Do Suzuki jsem šel kvůli ceně. Je levnější než honda. Taky jsem bral v úvahu váhu a manipulaci s motorem.
Zatím jsme jezdili ve dvou a super. Loď se dostane v poho do skluzu. Plný plyn jsem vyzkoušel, ale není při skluzu vůbec potřeba. Myslím že mám ideální setavu. Ve třech lidech jsem to nezkoušel.
Za dva dny jedu na týden na Orlík, tak až se vrátím dám určitě vědět.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 20:48
Jak píše StandaM. Ty silnější motory nemohu posodit, ale já to mazal ve dvou lidech na Rozkoši 34km/h. Ale to mi připadlo jako dostatečná rychlost. Důležitější bude, že na moři bude ta rezerva!
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 20:57
stenly
ja mel s 15HP Yamaha velkou rezervu i na mooori, klidne to zvladne 3x osoba na clunu + dalsi na kruhu to uz, ale nebyla rezerva

na more 15HP je uplne vpohode, stejne nema cenu vyjizdet kdyz jsou velke vlny apod., ale i to 15HP zvladne, protoze zde je dulezitejsi clun nez 15 ci 20HP

ted jsem si vzpomel jak jsem brazdil vlny s 5HP na malem clunu, clun mel problem prekrocit rychlost vln a voda vsude :-)

s 15HP si muzes jezdit krizem krazem tak jak jde vlna nebo ji primo riznout
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 21:20
stenly,StandaM díky za info já zatím jezdí na 320 a 5hp parsun 4roky vše bez problémů jen nakoplá vrtule o panel na labi a zničené startování ...ta šňůra stím krytem a pérem ale to byla moje chyba jinak nedám dopustit na tuto sestavu,hlavně jsem to měl na ryby na orlíku.Příští týden dělám zkoušky a ve středu si jdu pro bush 360 a teda asi 15hp suzuki.Jen se se bál že kdýž tomu ještě více propadnu skončím stejně na lam.kýlu tak proto ta rezerva 20hp.Mě to stačilo ale žena mi leze do člunu chce jezdit trochu rychlejc a dcera to samé tatíííí to víc nejedééé .Ale já budu taky asi rád grinning smiley
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 21:28
tak vymenis jen clun, 15HP a clun lamin.kylem bude OK, mam vyzkousene, zde ti i prehrada bude mala :-)

sam vim jak jsem kvedlal vodu s 5HP a pak 15HP, je to velky rozdil a hlavne te nemusi stvat cesta zpet k mistu nalodeni

skluz a rychlost - to nema chybu
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 21:38
StandaM

Už je to ale ta cena 360 nafuk.kýl 25000kč a 370 lam.kýl 54000kč + 25000kč vlek .Teď to vozím na klasickým přívěsným vozíku a tahám manželčiným autem kia ceed 1.4 grinning smiley. Do služebního se to nevejde a ani rodina. Jak jsem četl tvoje rady tady tak za 3roky nový vozík a lam,kýl budu se mít na co těšit.Jen sem potřeboval se trochu rozhodnou abych nevyhodil prachy jen tak.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
31. 05. 2012 22:27
voda

jj, na klas. voziku to lze take prevazet odpada nedobre nafukovani a skladani, ja jsem s lodnim vlekem a clunem 360 lamin.kyl + 15HP nemel za autem (2.0 HDI) problem spise jsem na nej nekdy zapomel, navic do clunu lze nahazet lehke objemne veci a tim usetrit misto v kufru, pak neni potreba rakev. Navic mas clun za par min. na vode i z vody

jinak jak pises je to nakazlive resp. muze byt, pises za tri roky ?!

2007(jaro) - koupen 2,3HP HONDA 4T + 250cm HONDA clun
2007(leto) - 2,3HP HONDA - prodan - koupen 5HP HONDA 4T
2008(leto) - 5HP HONDA + 250cm clun - prodan
2008(zima) - koupen 360 Arimar + vlek
2009(jaro) - zapujcen motor 25HP Selva 2T
2009(jaro) - pro nespolehlivost 25HP Selva vracen a koupen 15HP Yamaha 4T
2009(zima) - 360 Arimar + 15HP Yamaha - prodan
2009(zima) - koupen BlueStar 420 + vlek(otevreny celolaminat)
2010(jaro) - BlueStar + vlek - prodan

tak nejak to bylo

toto me poucilo, ze pujdu do typu 360 lamin.kyl + 15HP-25HP s konzolou, pripadne 420 clun + 40HP

muze to byt divne, ale neprodelal jsem ani kacku, mozna neco malo vydelal

rada - kdyz budes kupovat nove veci rekni si o slevu, temer vsude dostanes 10%

ted jsem se mrknul na SUZUKI 15HP a vychazi me na 58500,- s DPH, skoda pred par lety to bylo levnejsi
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
01. 06. 2012 09:43
teda když čtu ten tvůj výčet StandoM, tak ty seš v člunech pěkně promiskuitní thumbs up smiley

jinak ty peníze za motor mne drtěj...ta 50 000,- koupím i tuhle Suzuku a motor tam je o dost větší yawning smiley
[www.q3.cz]
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
01. 06. 2012 11:27
trosecniku

byl, ted uz ne, z pocatku jsem zacal jak ostatni a zjistil, ze me to nevyhovuje, myslim, ze oproti ostanim jsem porad zabar
ale je pravda, pokud to jde a me nevyhovuje, nesedi apod. snazim se to resit (to v mem pripade plati u vseho)

jj, ceny motoru jsou silne
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
05. 06. 2012 20:08
Ahoj,tak něco pro pobavení.Těšil jsem se že dnes po zkouškách si půjdu pro novou loď a motor ale co se nestalo,dostal jsem snad nejhorší test co jsem mohl,sám jsem věděl že zvuky a troubení není moje silná stránka a šup.Po 20min jsem šel za komisařkou pro nový termín protože mi 7chyb neuznaly jako dobrý výsledek.grinning smileyTak za 14dní znovayawning smiley
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
05. 06. 2012 20:56
no to jsi pěkný trubka a nejde ti troubení jo thumbs up smiley . Neva, příště to vyjde...však se dočkáš thumbs up
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
05. 06. 2012 22:36
voda
vsak jsi si ten clun a motor mohl koupit i bez ridicaku

v testech bylo troubeni?! to uz ani nevim :-), tak se priprav, osobne jsem si 1x precetl testy s oznacenou spravnou odpovedi a pak trenoval 3 - 4 dny na SPS webu, oba testy bez chyby, druhy den jsem vedel asi prd, ale mam je :-)
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
06. 06. 2012 15:13
no to já jsem na to čučel o dost dýl a stejně tam byla jedna chybka, ale testy bez problémů a zkoušky v kapse yawning smiley
Jo ale teď už vím prd taky thumbs up smiley
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
07. 06. 2012 09:06
No nejhorší jsou takový ty signály v mlze a tak... grinning smiley
test jsem měl s jednou chybkou a to ani nevím s jakou ale za to jsem byl nejrychlejší :-)))
letos papíry rizšířeny nad 100kw.
voda
jo a tady máš to troubení..

[alena36.xf.cz]
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
08. 06. 2012 07:30
Ttom :Ahoj dík za info ,to je přesně ono ale tak za 14 dní to bude snad v poho.

StandaM:Asi taky tak dopadnu že časem půjdu do laminátu.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
08. 06. 2012 10:01
voda
uvidis s lamin, kylem je to mnohem lepsi, ale zase jine starosti vlek, hned na vode atd.

no, kdyz jsi zatim mel jen 5HP a necuchl jsi k 15HP, tak to bude i pro tebe pekny zazitek, zena a dite uz nebudou remcat :-)
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
09. 06. 2012 00:49
vodo! Nenech se zblbnout těmi 5-15HP motory a čluny bez pevného dna (kýlu). K ničemu to není a jen se budeš trápit a zklamaně pozorovat ostatní lodě jak jim to jezdí. Člun musí mít kvůli vlnám určitou délku (u těch malých alespoň 4m) a já bych ani nechtěl jezdit s lodí pod 40HP. Možná se ti to zdá přehnané když o tom v praxi zatím moc nevíš a čteš tady nadšené příspěvky o lodích s 15HP (že jim to na přehradě dobře jezdí) ale když začne na moři foukat, zvednou se vlny a ty máš pak dojet i s rodinou z výletu z ostrovů někam domů do přístavu, tak je to dost blázinec. Gumové čluny bez pevného laminatového kýlu jsou jen pro legrační plutí kousek za bójky pro plavce v době kdy je úplně krásné počasí. Pokaždé když se to změní (a to je každý den i při večerní bríze) je už problém plout ve skluzu s lodí bez pevného kýlu. I s laminátovým 5-metrovým člunem je velký problém ve skluzu skákat z vlny na vlnu, posádka se může hrůzou zbláznit. Přestože touha po vlastní lodi je silná a člověk v počátku nehledí na objektivní důvody proč si nepočkat na něco lepšího, tak si myslím, že je na začátek lepší si teď u moře půjčit na pár dní opravdu kvalitní člun a pak se rozhodnout zda stojí za to si kupovat podlážkový gumák s 5HP. Půjčovny jsou teď v Chorvatsku téměř všude - ten průkaz snad dostaneš (bez toho to u lepší lodi nejde) - a hlavně cena na 3-4 dny zapůjčení, i když se na první pohled zdá vysoká, je nízká oproti tomu co stojí vlastní loď se všemi poplatky, kotvením a dopravou. Tak si to vyzkoušej a pak se rozhodni. Ahoj, Lešek.
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
09. 06. 2012 17:29
no ono je taky otázka, proč pak třeba všichni nevolej k cestě do HR Bugatti Veyron, ale třeba Fábii . Nějak tady zapomínáte hoši, že jsou taky lidi, kteří jsou rádi za ten gumák a i na ten praskne celé prasátko yawning smiley
To jen abychom se vrátili na zem.
Ale svezení a možnosti velkého člunu jsem nepopiratelné yawning smiley
[www.celysvet.cz] [www.celysvet.cz]
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
09. 06. 2012 18:41
trosecnik
jj, souhlas
take je nutne brat v potaz, ze tak velky clun z duvodu 1x vyjezdu do HR nema vyznam kupovat, teda pokud nemam zbytecnych 250 tis.
osobne beru HR jako dalsi paradni svezeni po vode, ale hlavni duvod koupeni je prehrada v CZ, ktera je blizko
jinak vyuziti jen zduvodu jedne dovolene v HR je asi luxus

pak je v celku jasne, ze v HR se namornikuje na 2,3HP, 5HP ci 15HP :-) s nafuk kylem a bez problemu, protoze ne kazdy vyuziva casto prehradu, stejne kvedlame vodu do 0,75Nm a kvedlat vodu daleji i s motorem 40HP a clunem 420 apod. bez ohledu jaky ma kyl a nemit na lodi rezervni kvedlacku je horsi (kdo ma rezervni moturek?!) nez kvedlat vodu podel pobrezi malym motorem a clunem

vesmes jde kazdemu aby si zajel na sve misto (soukrome koupani) apod.

je to o penezich a hlavne rozumu a urcite nezatracuji silnejsi a vetsi clun, sam znam vyhody lamin. kylu
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
09. 06. 2012 18:57
jo Stando máš recht. Já mám sice jen 5HP, ale svou službu to udělá. Doma s člunem nikam nejezdím ( když pominu sraz fóráků ) a leží mi ve sklepě ( v paneláku ). Sice mne tady Zahajskej možná časem udolá na motor 10HP (k 15HP by muselo bejt s nový člun ), ale výhodu laminátového kýlu asi nikdy nezkusím, páč vlek za auto NIKDY k moři tahat nebudu. V neposlední řadě je taky fakt, že nevím kam bych ten člun v paneláku během roku asi dal yawning smiley.
Ale o tom že bych CHTĚL...o tom žádná yawning smiley
Hlavně ať vám to klucí všem krásně a bez problémů v HR čeří vodu thumbs up
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
09. 06. 2012 19:04
jj, ted jsi napsal to nejdulezitejsi, chci se svest na svem, ale uskladnim pouze maly clun, takovych je vetsina

ja cerit mooore budu letos tak maximalne ploutvema :-), zase :-) nemam volny prostor pro parkovani, tak snad za rok

i kdyz si ho v HR mozna pujcim
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 01:54
Stando a Tosečníku,
vše je relativní. Taky to přirovnání Bugatti Veyron x Fábie je nesmysl. Neznám nikoho kdo má to první a téměř nevím o nikom kdo jezdí do Chorvatska tím druhým. Poprvé jsem byl v Chorvatsku těsně po válce (Oluja 95) a když jsem coural pěšky po zátokách v okolí zatímco přítelkyně ležela na nějaké přeplněné pláži, tak jsem si řekl, že už tam bez lodi nepojedu. A mělo to pak dlouhý průběh včetně těch různých kapitánských zkoušek a výletů na plachetnicích. Až pak jsem si pořídil člun RIB s 50HP a vše je najednou jiné - užíváme si ostrovů a krásných zátok. Ale - když je klidné moře, tak je to radost - mohu kamkoliv. Jen trochu zafouká, tak bojuji s každou vlnou - to co je na plachetnici legrace, tak u malého člunu se trápíte a téměř každá vlna vám jde přes loď. Relativní je to, že vám to připadá jako něco luxusního ale já se někdy v přístavu cítím jako chudý příbuzný (mám tam vždy nejmenší loď) a když někam vyrazím tak se bojím abychom přežili.
Samozřejmě parkování v Česku nemám, člun stojí přes zimu na zahradě pod plachtou (persenikem) a pod sněhem. Na jaře se udělá velká údržba a čištění, v květnu jsem pokaždé odjel někam do Chorvatska (jsou velmi levné apartmány), no a ponechal jsem pak člun v tzv. suché maríně (naposled jsem si oblíbil rodinné parkování v Drage u Pakoštane za 50€/měsíc. Pak jedu v létě na delší pobyt a pak v září jedu pro člun (zase pobyt na týden). A to je vše. U nás jsem nikdy nikde nebyl - ani nevím kam bych plul... všechno je zakázané!
Takže Stando: Je to luxus ale člověk je tu na světě snad jen jednou. A těch 250 by ti nestačilo - jen motor stojí kolem 200.
A Trosečníku: to tvoje "vlek nikdy tahat nebudu" je nesmysl - má to jen 700kg i s jídlem, pitím a hračkami (teď tam vložím i mořský kajak) a za autem to ani necítím ale je fakt že jedu trochu déle (max. 100-110 na dálnici, jinak pomaleji). A ten tvůj rezervní motůrek je blbost - normální motor musí fungovat na 1. otočení klíčem, jinak bych se zbláznil...
No a proto jsem tomu nadšenému budoucímu kapitánovi "voda" napsal ať si radši člun půjčí v Chorvatsku, že si opravdu užije a přitom zaplatí jen málo. To taky doporučuji vám všem ať si užijete plavby na moři na člunech, které jen tak z praktických důvodů nelze mít. Čau Lešek.

P.S. Ještě fotka toho člunu:




Upraveno 1krát. Naposledy upravil Lešek (10. 06. 2012 02:02).
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 10:15
Lešku ....jsem poslední, který by chtěl vyprovokovat nějakou výměnu názorů. Dal jsem jen svůj náhled. Nicméně jsi šťastný člověk, když neznáš nikoho kdo do HR nejede třeba tou Fábií. Já osobně znám i dost lidí, kteří si cestu do HR nemohou dovolit vůbec. O nákupu člunu s motorem za několik set tisíc ani nemluvím ( pro někoho stejně nedostižné, jako ten Bugatti Veyron ). Těžko jim pomůže, že na světě jsme jen jednou. No a ještě si dovolím podotknout, že podělat se může i ten motor co naskočí na první otočení klíčku.Za těch poměrně dost let co jsem na světě už vím, že podělat se může úplně všechno a Murphyho zákony jsou neúprosné.
S vlekem je to podobné. Můj názor je prostě nikdy ne. Pro tebe je to v pohodě. Rozdílné názory a pohledy - to jsou důvody proč nechci rozvíjet nějakou debatu. Prostě jen jsem chtěl upozornit, že ne všichni mají volbu jestli třeba člun s motorem 40HP, nebo 80HP. Někdo má dilema, jestli člun jako takový vůbec koupit. Jak jsem psal ale již dříve. Klobouk dolů před schopnostmi těch, kteří to dilema řešit nemusí a ten život si mohou užívat se vším všudy. Komplexy z toho ale nemám yawning smiley.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 11:35
Pavle, potlesk.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 18:02
Ahoj všem,dík za reakce ale už jsem přečetl zde hodně a jeto že malá loď malé starosti a velká velké je jasné že každý by chtěl velkou loď, já také.
Jezdím každých 14dní na Orlík do karavanu kde není molo ani hlídání pro lodě tak proto přemýšlím o větším člunu a motoru.Pokaždé to budu tahat domů také je to přesně o manipulaci ani v kempu nemáme sjezd pro lodě.Tak se tu nehádejteyawning smiley Jde mi o to se podívat po Orlíku trochu rychlejc a taky něco chytit při zastávce na večeřispinning smiley sticking its tongue out Chorvatsko taky zkusím jen kolem ostrova jak se tu píše malé pláže.

StandaM:Rada jaký člun 360,380,400m laminátový kýl.

DÍK VODA
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 19:55
Ahoj námořníci, právě dneska jsem se vrátil z Orlíku. Byl jsem tam týden. Yacht klub barandov. Mohu jen doporučit. Chatky perfektně vybavené, přístup k vodě je horší. Nicméně zázemí klubu je maximálně nejlepší. Vše je hlídané kamerou a je to v uzavřeném areálu. Na molu se houpe asi třicet plachetnic a motoráků. Člun jsem měl uvázanej hned na kraji a do restaurace to bylo cca 50m. Celé dny jsme vysedávali popíjeli kávu nebo pivečko a jezdili jsme na vyjíždky. Prošmejdil jsem to od Zvíkova až po nádrž.
V týdnu žádný provoz a celkem klid. O víkendu se tam všude pletli s těma plachtama, ale zážitky maximální. Jediné co stálo za prd je to počásko.
Co se zde nakousnutého tématu týká, tak určitě rib dno je lepší. Ale je s tím více starostí. Já to teď mám nastavený perfektně. Když jsem v lodi sám, tak na třetinu plynu jdu do skluzu. Na půl plynu mažu jako namydlenej blesk. Když tam sedíme s tátou oba(215kg), tak skluz v poho na půl plynu. Od Orlíku na Zvíkov 15 max 20minut.
Je pravda, že když jsme do toho sedli tři stokilový chlapi, tak to dno hodně pracovalo a furt se vlnilo. Ale to je prostě gumák. Laminátový kýl je mraky peněz+vozejk atd. To si prostě nemůžu dovolit.
Hned jak s tátou zpracujem fotky tak sem něco hodim.

Trosečníku a Zahajskej, co máte v merku v 10HP? K 15HP je to jen pár kilo navíc a je to mazec!
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 20:02
to Lesek
hele vubec, nediskutuji o tom, ze clun (lamin.kyl) + silnejsi motor napr. 40HP je skvela volba a je jasne, ze takova skladba je vice bezpecna o tom zadna, ale jak bylo napsano je to o penezich (vetsinou) + dalsi potrebne okolnosti, proto se mnoho lidicek rozhodne kvedlat vodu s mensim strojem
Ohledne rezervniho motoru ..... zde je vic nez jasne, ze nebudes mit pod sedakem rezervni kvedlacku, proto jsem to tak napsal
Ale osobne znam pripad kdy Selva 40HP 4T cca 50mth vypovedel sluzbu a klidne se muze poooo i funglovka
ted koukam, ze mas Selvu 2T, zde se toho moc potentovat nemuze, ale .... to me nepresvedci abych kvedlal vodu nekolik km od poprezi :-) jinak v pohode
jinak, take po navratu z prvni dovolene v HR jsem sel hned do clunu

voda
to je tezke, ale pokud pujdem cestou ne Hypalon a neco rozumneho a dobreho, tak mrkni na Arimar, Selvu, Zodiac
osobne jsem ujel na itala tj. Arimar (mel jsem 360 Top Line, starsi model, kde byl sedak soucasti podlahy a schranka ve spici), ale zvazuji i Selvu, letos maji byt nejake novinky
urcite neber levne cinany!!!!

lesek
oprava - beru zpet, mas zakulaceny motor takze SELVA 4T starsi model nebo Mercury, sam to ted s fota nepoznam :-)
ale dle clunu Zodiac, pokud se nepletu tak jako set se daval Mercury



Upraveno 1krát. Naposledy upravil StandaM (10. 06. 2012 20:21).
avatar Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
10. 06. 2012 20:42
stenly.stenly... Zahája furt blbne s novým motorem a potažmo i člunem. Mě se do toho moc nechce.Samozřejmě oči by chtěly, ale rozum mi říká že stačí co mám. Doveze mne to kam potřebuju, ale to je tím, že toho moc nepotřebuju thumbs up smiley.V každém případě jestli podlehnu nátlaku yawning smiley, tak to bude gumák co se dá složit do kufru. Jen nevím, jestli nebudu muset nechat doma případně manželku,páč se tam už nevejde eye rolling smiley. Uvidíme, jak vydržím 14 dní se Zahájou v apartmánu o patro výše. Bude náročné to ustát yawning smiley. Zatím odolávám.
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 54
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.