Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

nafukovací člun s motorem

Autor martin1980 
nafukovací člun s motorem
29. 09. 2014 07:50
Ahoj. Chtěl bych se zeptat na radu. Sháním nějaký člun na dovolené do Chorvatska. Pro dva lidi (já a přítelkyně).
Předminulý týden jsem si byl vyzkoušet na předváděcí akci nafukovací člun Zodiac - nejsem si úplně jistej, ale myslím, že to byl tenhle [www.marine.cz]
Docela mi to vyhovovalo, ale rád se pozeptám i někoho jinýho, než jen prodejce. tak by mě docela zajímalo, co si o tom myslíte. Kvalita, cena atd.
Pochopil jsem, že od motoru nad 5ku si musím dělat papíry, což se mi nechce, ale když to jinak nepůjde, tak co nadělám.
Starší čluny kupovat nechci - nemám moc dobrý zkušenosti s ojetejma věcma - nechce se mi se o to nějak starat - nejsem tak zručnej, abych si to sám opravoval, kdyby se to někde rozbilo.
V lodích jsem nováček, tak ocením jakoukoli radu.
Díky
Re: nafukovací člun s motorem
29. 09. 2014 08:55
Já si myslím, že je lepší si koupit použitý komplet. (Odkaz mi nějak neodkazuje, tak jsem se nepodíval, co přesně máš na mysli.) Pokud tě to chytí, budeš potřebovat stále větší a výkonnější, pokud ne, zase prodáš.
A průkaz vůdce malého plavidla budeš potřebovat v každém případě.
avatar Re: nafukovací člun s motorem
29. 09. 2014 11:57
Osobně si myslím, že pokud to nepotřebuješ "utopit" do účetnictví, chceš to pouze 1x za rok na dovolenou v Chorvatsku a nechceš se o to starat, tak je ve hře varianta si to bezstarostně půjčit smoking smiley
Re: nafukovací člun s motorem
02. 10. 2014 08:45
Jo, tak oni to asi stáhli z nabídky nebo nevim :-(
... byl to tenhle [www.marine.cz] v kompletu s nějakým motorem 5HP
A jak to pak je s tou cenou. Když koupím novej a za rok ho budu chtít prodat, jak moc půjde cena dolů. Jak říkám, nerad kupuju použitý věci. O půjčení jsem taky přemýšlel, ale ani jsem ještě nekoukal, na kolik to vyjde a od koho to půjčit.

Jinak díky za rady :-)
avatar Re: nafukovací člun s motorem