Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR

Autor LOVA 
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 21:00
Už je to dýl ale byla to síla



Upraveno 1krát. Naposledy upravil morskyvlk (04. 02. 2010 21:05).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
04. 02. 2010 21:19
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> U nás byla firma Zděnek Hák a kvůli tomu že v
> Německu byla firma Zaakspeed tak těmto motorům od
> Háka se říkalo Hakspeed. Ono to jezdilo i ME
> okruhy. No a já měl nějakou takovou odnož -
> původně to bylo Gordini (i kryt ventilů tak byl
> označen) a tak se na tom něco upravovalo a jezdilo
> to fest. Byl li to original Hak to nevím a asi to
> nevěděl ani ten co mi to prodával. Na brzdě to
> mělo asi 158 ps.
> Ale do tehdejší YU jsem s tím nejel. To jsem si
> netroufl.smileys with beer


Docela dobře si pamatuji ty doby. Zhruba rok 1973-1977. Jezdily se okruhy jako Ostrava - Vítkovice, Havířov- Šenov, starý městský okruh v Mostě,Brno ještě s Farinovou zatáčkou.Závodilo se s různými auty- R8 Gordini- Hák,Mini Cooper - Chmelař,Alfy Romeo - Tvrdý, Rajnoha, v roce 1975 nastoupila 130 RS - Žid, Brunclík,Horsák - fabrika Škoda, Ing. Ondřejík Š 130 RS-bohužel zahynul na Sachseringu v Německu- ten si stavěl auta sám, a samozřejmě hodně dalších.Podobné to bylo v rally -soukromníci versus fabrika, neskutečné boje,Hubáček s renault alpinou A110,Horsák - Š 200RS do toho později ještě agroteam Slušovice, Barum team - např. Pepa Sivík s R17 Gordini. Toto jsou auta mého mládí, tehdy se do toho šlo většinou s nadšením, z daleka menšími finančními prostředky než dnes.
Slušovice - Leo Pavlík. Také lahůdka.
To je pravda, daleko menší rozpočet a daleko lepší výsledky. I v té Evropě. Nepochopím to, proč Škodovku vodí jenom Honzík Kopecký. Myslím že i ostatní naši kluci jsou dobří.
A Škodovka již před 30ti - i 60ti lety jela fest. Vždyť RMC jela Octavia a dokonce i Tudor . A skvostně. To samé i TATRA.
V motocyklech - Japonsko se učilo počítat do dvou a ČSR již jezdila čtyři válce. Potom najednou pic. A nejraději by sem vozili motorky IŽ a Dněpr s Voschodem z Ruska. IŽ a Voschod byla kopie Jawy/ČZ a Dněpr byl ukradený BMW .thumbs down
Takže resumé :
se škodovkou nikdy nebyl problém dojet kamkoliv. I do YU.a jak zde jednou někdo napsal - drátek a kleště a můžeš jet. Dnes jsou auta vyloženě neschopné opravy na cestě. Kdyby si chtěl opravu na cestě - velký problém. Nemáš s sebou diagnostiku a tím je hotovo.A bohužel je to i Škoda.angry smiley
Ale to se může stát u každého jiného vozu úplně normálně.smileys with beer
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
05. 02. 2010 19:08
Trochu fotografii toho SKUNKA první od nás z práce poslední Smart Brabus Roarster
[www.stepanekauto.cz]
[t0.gstatic.com]
[t3.gstatic.com]
[image.europeancarweb.com]
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
05. 02. 2010 22:37
Svojho času som kdesi videl crashtest smartu - bolo to myslým okolo 60km/h a náraz do betónových panelov. V podstate sa dá povedať, že auto sa v okamihu nárazu "rozdelilo" na dve časti - jedna (plasty, sklá a pod.) pokračovaly v ceste a druhá (motor, rám - mimochodom veľmi tuhý) zastavili na prekážke. Vyhodnotenie znelo :"povrchové zranenia vodiča a spolujazdca by boli tak zanedbateľné, že by boly schopný odísť po svojich... ALE! ...neodyšli by, lebo zastavenie bolo tak prudké (prakticky, žiadne deformačné zóny), že posádka by mala potrhané vnútorné orgány a boli by pravdepodobne na mieste mŕtvy"...

Šatava: to, že si človek nič neopraví by ma až tak nebolelo, ale dnes bol za mnou kamarát pochváliť sa s "novým" služobným - Renault Megan II. Auto ako také je fajn, ale aby sa nedali vymeniť žiarovky v predných svetlách?!!! - už som bol svedkom toho ako sa vypálily obe žiarovky stretávacích svetiel naraz... Čo potom? Niekde na pumpe v HR tak okolo 1.00. v noci???? Čakať do rána na servis? A podľa jeho slov je potreba meniť žiarovky viac ako častá...
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
05. 02. 2010 22:54
Ďuri, jak nedaly vyměnit žárovky? To mě zajímá. Jestli je to tak jako u Fordu Focus ll, tak jde jen o to, demontovat celý světlomet (jeden šroub), aby se člověk dostal k objímce a to je otázka ani ne pěti minut. Pak máš celé světlo na dlani, nemusíš cpát ruku někam, kam není ani vidět, natož tam něco dělat. Motorový prostor dnešních aut už je pěkně nacpaný různýma blbostma, že je vůbec problém tam najít určitou věc.
Dnes už tento postup výměny žárovek nebude asi vyjímečný.

____________________________________________________
Metajna (Pag), 3x Tučepi, Slatine (Čiovo), Zaostrog, 12x Hvar
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
06. 02. 2010 00:34
No u Renaultu je treba demontovať celý nárazník... Je tam 1,5 dci a miesta je tam kua dosť, takže aj keby sa malo demontovať "len" svetlo, je to dosť zvláštny prýstup...
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
06. 02. 2010 08:43
Takovej problém ke u většiny aut golf ford nacpaná baterie přímo u víčka na světlomet dobře to ma udělane volvo a octavia 2
Mám Octavii com 4x4 a Volvo XC70.
Výměna žárovky - Octavia - 4 min.
Volvo - 5 min.
U toho Volvo je to delší protože člověk musí být opatrnější - žárovka stojí od 1.800,- kč nahoru. Co se týče zadních světel opět bez problému.
Myslím si, že určitá prevence je nutností. Na př. na Octavii jsem na zimu nechal vyměnit žhavící svíčky komplet. Při - 25 což letos skutečně bylo, jsem 2x nažhavil a motor naskočil jak vítr. No a má najeto asi 370 tis. km
Ani jedno auto mě nenechalo nikdy na cestě. Myslím si o sobě, že i v případě poruchy vím kam sáhnout a když nejsem schopen opravit namístě, určitě by dojel některý z mých synů nebo přátel mechaniků, a auto bychom zcela jistě opravili.Jak chcete na př opravit řídící jednotku - to nevím, to je skutečně na odtah.
Ale sundávat nárazník kvůli výměně žárovky. To si snad někdo dělá legraci.angry smiley
U volva mi začala svítit kontrolka lambdy. Jak jsem přijel domů odpojil jsem baterii po hodince opět zapojil a od té doby zase nic. Proč svítila - nevím.
Nyní mne to již nevzrušuje. Pokud se bude opakovat - zajedu do servisu. Zatím je ale vše OK.thumbs up
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
06. 02. 2010 17:16
Když žárovky, tak žárovky: minulý týden jsem měl vyměnit žárovku v MB třídy R. Odkrytuju to - a žárovka i s paticí nikde. Pod stopkou je tam jakási výztuha sloupku, přibodovaná, dutina asi 25 cm hluboká, plochá, ale ruka prostrčit nejde. A žárovka i se soklem byla vidět dole (zřejmě při poslední výměně špatně zacvaknutý bajonet). Dostat ji ven, to byl ježek v kleci: chytit do účka ze svářecího drátu, to problém nebyl. Ale nenašli jsme polohu ani místo, kudy a jak by prošla zase ven. Nakonec se zakulila někde do dutin a bylo po lovu. Tak kolega jel do Hradce na Slezské pro nový sokl. Dvě a půl hodiny jsme kolem toho lítali tři.
A je to zrovna žárovka, co svítí napůl jako obrysovka a naplno jako brzdová, tak se to muselo. Teď jsem zvědav, kdy šéf přijde, že mu pod podlahou něco klepe...
U nové Octávky com 4x4 musí zase levou H7 měnit některá kolegyně, já ji měním jen v nouzi nejvyšší sám, skončím totiž vždy s dobře odřeným zápěstím.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
06. 02. 2010 17:41
U Megana se myslím měnila přední žárovka přes víčko v podběhu. Natočit kolo, sundat víčko. Ale dělejte to když je podběh plnej sněhu.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 08:45
U některých Renaultů se mění žárovka v předním světlometu tak, že se povolí šroub, světlomet na kolejničkách se vysune dopředu a přístup k žárovce je na světě. Ovšem výměna přední mlhovky je alespoň dle technické dokumentace na sundání nárazníku.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 10:16
Nevím který Rencky mají tu kolejničku,ale mám už třetího a čím je mladší (myslím novější) tak ,tím horší je dílenský provedení a tím horší přístup k předním světlům.To sundání víčka z podběhu je z toho to nejjednodužší,ale potom co dál.To aby měl člověk ruku zalamovací a ještě velikosti 5letýho děcka.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 11:25
Např. nový Megane. Ale možná se mýlím, já osobně ho nemám, má ho osoba relativně blízká smiling smiley
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 13:20
Měl jsem chvilku Scenica a výměna bez problémů.
Technici rakouského klubu ÖAMTC provedli řadu pokusů u vozů nejrůznějších značek a modelů, kterými zjišťovali, jak složitá je výměna žárovky hlavního reflektoru. Zjištění nebyla právě optimistická, došli k překvapivým závěrům. Zatímco například u vozu Fiat Panda je to záležitost 9 minut a u vozu Citroen Berlingo rovněž 9 minut, je u vozu Renault Espace potřeba 72 minut. Řada vozů má v návodu k obsluze doporučení, aby tento úkon byl svěřen odbornému servisu. U vozu Ford Fiesta (30 minut) musí být demontován chladič a reflektor, u Fiatu Stilo (39 minut) akumulátor a kryty, u Smartu Coupé/Cabrio (19 minut) celá maska.



Nejjednodušší výměna
Citroen Berlingo: 6 minut
Mercedes R-Klasse: 6 minut
Toyota Rav4: 6 minut
BMW Mini: 10 minut


Nejsložitější výměna
Renault Espace: 72 minut
Renault Modus: 48 minut
Audi A6: 42 minut
Audi A8: 42 minut
Citroen C1: 42 minut smileys with beer
Nevíte někdo jak dlouho trvá výměna u RV ?angry smiley
Já to nejsem schopen udělat.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 14:41
Renault Espace: 72 minut -pokud je to tak jak píšete ,tak to jsem lepší jak servisáci,protože tak dlouho to nedělám ani já.
avatar Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 15:22
Škoda Felicie tipuji tak 2 minuty.
Přesně to nevím, jelikož mě to ještě
nikdy nenapadlo měřit.
A to klidně i v noci bez baterky......thumbs up
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 15:59
U Fábie I je potřeba na jednu žárovku vyndat baterii.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 17:29
Zdravím som tu nový - no dnes prihlásený, ale čítam vás už druhý rok.
Mám Peugeota 407 SW a výmena prednej žiarovky mimo hmloviek netrvá dlhšie ako 5 minút.
A k spotrebe: rok 2008 - Omiš priemer 6,5 l
rok 2009 - Chalkidiki 7 l aj s boxom na streche
Jazdím zásadne podľa predpisov.
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 17:50
7Peter7 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Zdravím som tu nový - no dnes prihlásený, ale
> čítam vás už druhý rok.
> Mám Peugeota 407 SW a výmena prednej žiarovky mimo
> hmloviek netrvá dlhšie ako 5 minút.
> A k spotrebe: rok 2008 - Omiš priemer 6,5 l
> rok 2009 - Chalkidiki 7 l aj
> s boxom na streche
> Jazdím zásadne podľa predpisov.


Vitaj na foru. Máš benzin nebo naftu.thumbs up
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 17:52
Je to nafta 2.0 HDI - 136 koní
Peter,
vítej u nás doma. Jak vidíš, jsme tady samí cestovatelé, nejraději máme Chorvatsko. Spousta nás projela více států ale sem se vracíme znovu a rádi.
Rad a různých zážitků zde najdeš hodně. Vyměňujeme žárovky za 2 min až 90 min. Ale jistě sis všiml, že u mého RV nikdo není schopen poradit.
Jó, to prachy by u mne uklízeli, to jó, ale tuto brigádu oželím. Jsem totiž charakter a rodinný typ. A vím že prachy kazí charakter. A já je tady mám hrozně rád. Tak jim nechci kazit jejich vytříbené charaktery.
A předpisy ? to je naše parketa, v tom jsme někteří jako doma.angry smiley
smileys with beerhot smileysmileys with beerhot smileysmileys with beerhot smileysmileys with beer

Peter,
nejsem práskač, Ajax má také Peugeota. V.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Šatava (07. 02. 2010 17:54).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 17:57
Tiež celej rodine učarovalo Chorvátsko, napriek tomu že sme videli aj časť Grécka (Korfu a Chalkidiki).
No predsa chorvátska nátura je nám bližšia a tak aj tento rok ideme 24/7 - 7/8 Baška Voda.
.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil in0x (15. 05. 2018 13:50).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 18:17
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Peter,
> vítej u nás doma. Jak vidíš, jsme tady samí
> cestovatelé, nejraději máme Chorvatsko. Spousta
> nás projela více států ale sem se vracíme znovu a
> rádi.
> Rad a různých zážitků zde najdeš hodně. Vyměňujeme
> žárovky za 2 min až 90 min. Ale jistě sis všiml,
> že u mého RV nikdo není schopen poradit.
> Jó, to prachy by u mne uklízeli, to jó, ale tuto
> brigádu oželím. Jsem totiž charakter a rodinný
> typ. A vím že prachy kazí charakter. A já je tady
> mám hrozně rád. Tak jim nechci kazit jejich
> vytříbené charaktery.
> A předpisy ? to je naše parketa, v tom jsme
> někteří jako doma.angry smiley
> smileys with beerhot smileysmileys with beerhot smileysmileys with beerhot smileysmileys with beer
>
> Peter,
> nejsem práskač, Ajax má také Peugeota. V.


Kuva ty si rychlí.thumbs up smiley
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 19:12
To in0x:dobrý,jen u spotřeby paliva mi nejde napsat dvojciferné číslo před desetinnou čárku?Je to chyba v programu nebo mezi křeslem a klávesnicí?smiling smiley

Karel
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 19:34
"Taky hezký", akurát my už máme EUR.
.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil in0x (15. 05. 2018 13:49).
Re: Nejlepší je 100 koní ale co ta spotřeba při cestě do HR
07. 02. 2010 20:26
Jelikož jedu na LPG tak mě to vyšlo 4665kč v obou směrech. Což odpovídá. (Gradac)thumbs up
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 139
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.