Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Nehoda v HR

Autor Josef 
Re: Nehoda v HR
13. 08. 2009 16:30
no, já nevím, nejsem odborník, ale upřímně řečeno, "zamyslet" se může každý z nás, nikdo neví co stalo, zda řidič spal, zda ladil rádio, zapaloval si cigaretu, hledal na podlaze vaigl, faktem je, že unavený řidič je prý nebezpečnější než opilý, nevím opilí jsem ještě nikdy nejel, unavený ano a je to blbý. Loni poprvé se mi podařilo cestou na odpočívadle zabrat na 20 minut a byl jsem jak vyměněný. Bohužel jezdím na noc, a to kvůli dětem. Domů jezdím tak v 17,00 hod a to je přesně to, co mi vyhovuje, kolem 02,00 hod jsem v Praze, sice unavený, ale ne vyčerpaný. Cestou tam jsem vždy úplně hotový. Hlavní je nerozšířit tu statistiku a v pořádku se vrátit domů
Re: Nehoda v HR
18. 08. 2009 08:19
Kolem vyse popisovane nehody jsem projizdel v okamziku kdy toho zdemolovaneho passata nakladali uz na odtahovku, uplne me mrazilo. Auto melo tusim Zlinskou poznavacku, ale jak jsem se pozdeji dozvedel rodina pochazela z Opavska, v podstate skoro ze sousedni vesnice meho bydliste. Stalo se to na pomerne rovnem useku dalnice kde v jednom miste byl trosku vetsi sraz dolu uzavreny cca 200m svodidel. Na miste nebyla ani znamka po brzdne draze. Svodidla nebyly kolem nijak poskozena pouze v miste narazu v podstate ciste " uriznuta " na sirku vozu. Z toho mi vyplyva jedinne. Velmi vysoka rychlost, usnuti ridice, naprosto zbytecna tragedie. O 50km dale jsem klaksonem budil nejakeho slovaka co zacal podezrele klickovat mezi pruhy, nic moc pocit. Pratele neriskujte, radeji prijedte do sve destinace o pul dne pozdeji, nez aby jste neprijeli vubec sad smiley Pozustalym uprimnou soustrast a Vam vsem co teprve pojedete stastny navrat.

--
TomKa
Re: Nehoda v HR
18. 08. 2009 08:54
to chodac: