Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři

Autor Ivo 
Re: Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři
10. 02. 2008 21:44
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Fido (19. 12. 2012 20:11).
Re: Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři
10. 02. 2008 22:14
To by šlo, ale s jiným Bobikem, tenhle je moc tučnej grinning smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Drachir (10. 02. 2008 22:15).
Anonymní uživatel
Re: Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři
11. 02. 2008 09:24
,



Upraveno 1krát. Naposledy upravil prochy (14. 01. 2015 15:42).
avatar Re: Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři
11. 02. 2008 09:50
Dříve jsem taky zkoušel spát tak 2 - 2,5 hodinky někde na parkovišti, ale většinou jsem stejně neusnul. Kdykoliv jsem zavřel oči okamžitě jsem se probral protože si mozek nemohl zvyknout na to že už múže spát. Ptal jsem se tedy kamaráda lékaře a on mi řekl, že to je zcela normální jev, když se několik hodin snažím neusnout, tak prostě neusnu. Poradil mi také že je lepší si na 15 miniut odpočinout než se snažit 3 hodiny spát. Podle mě měl pravdu. loni jsem jel bez spánkové přestávky, jen s těmi krátkými na odpočinek a v naprosté pohodě, bez sebemenší krize. Takže pro mě už žádný spánek na cestě k moři. Vždy po 4 hodinách zastavit na cca 20 minut, to je to co mě vyhovuje.
Re: Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři
11. 02. 2008 10:05
Mě se proti spánku osvědčilo hovězí v rajské s knedlem v jakémsi motorestu.Maso z krávy,která zřejmě zhynula věkem mě zalezlo mezi zuby.Než se mě podařilo alespoň něco jazykem vyšťourat byli jsme u moře bez jediné myšlenky na spánek.grinning smiley
Re: Kde odpočíváte nebo spíte na cestě k moři
11. 02. 2008 10:51