Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
04. 04. 2014 16:20
V pondělí večer přijel dvorní mechanik a vzal si mé auto aby provedl přípravu na letní období.
Ještě se neukázal a tak mne ani netrápí zda mám přezuto na letní. Hlavně ještě nevím, zda mám ještě auto.smileys with beer
Zahajdo, přidej s tím trabošem, nemám čím jezdit.spinning smiley sticking its tongue out
Re: auto
16. 04. 2014 17:07
Tak dnes zjištěna "závažná" závada na voze. Hned jsem od ostatních poslouchal, že dacie nic nevydrží atdmoody smiley.
Okamžitý telefonát mému mechanikovi a hned domluven termín opravy.
A teď k závadě, do věčných lovišť odešel levý kulák, oprava cca 1 000kč. Dnes mi skočilo 71 000km, tak si myslím, že docela nornální záležitost.
Re: auto
16. 04. 2014 20:34
To dost brzy. I na Felicii jsem měnil kuláky po 130 000km a to jenom proto, že se mi zdálo že už by se to slušelo. Ještě nic neklepalo, ale už jsem si před technickou řekl že je preventivně vyměním. A že se všude tvrdilo, že Felicie 1.6 trpí na opotřebení přední nápravy.
Uvidím jak dlouho budou držet na Roomsteru, ale na služební fabce jsou ještě původní a má najeto 170k km.
avatar Re: auto
16. 04. 2014 21:08
Původní kuláky OK, r.v. 1999, 350tkm ... VW GIV varoš smoking smiley
avatar Re: auto
16. 04. 2014 21:38
Do 100 000 Km by se na autě měl měnit pouze olej ,filtry a max destičky,ale to je všechno.
Re: auto
17. 04. 2014 07:06
Menší servis a když jsem jel domů, dofoukl LZ pneu a jel zpět. Na těch prvních pár km jsem opravdu píchnul. To nepamatuji tedy moc a moc let. Myslím, že bych píchnul pneu.angry smiley
avatar Re: auto
17. 04. 2014 07:26
Na dnešních silnicích kuláky trpěji ,a kvalita součástek šla dolu -co nejmenší náklady -nízká cena nového auta .
Když ,jsem před rokem nesehnal kulák ramene od nějaké značky druhovýroby SWAG ,RTS, atd tak jsem z nouze namontoval Starline i ,když mám kopřivku na tuto značku a ani ne po roce kulák KO . Za málo peněz -málo muziky .
Jinak mě čeká spodní silemblok motoru nějak se to klepe a cuká při záběru a přeřazení sad smiley
avatar Re: auto
17. 04. 2014 08:55
martas74, samozřejmě máš pravdu, ani origo díly už nevydrží to, co před deseti a více lety sad smiley
Lemforder už také není co býval, Meyle šlo také do šrotu, tak se snaží znovu získat zvuk řadou HD... o polských padělatelích ani nemluvě.
Re: auto
17. 04. 2014 17:47
ano dnešné diely nič moc, ani pri dražšej značke dnes človek nevie ako to dopadne, ale napr. ja som kúpil výfuk PL značky a už je tam 3 roky bez vačších problémov thumbs up
Re: auto
17. 04. 2014 17:55
Přesně tak, ty dnešní tankodromy to je hrůza. U nás ve vesnici je kamenolom a tak tomu odpovídá i provoz a ty silnice, škoda mluvit. Výměna proběhne 29.4., hned po srazu na mácháči a zase bude klid.
smiling smileyRe: auto
18. 04. 2014 17:02
Taky se přidám. Čím novější auta, tím míň vydrží. Vše je zaměřeno na dobu záruky a potom celkově po 5ti letech začnou výměny dílů, které jindy vydržely min. 2x déle. Dělají to snad všichni výrobci středních vozidel. Pak se nejde divit, že se mi po šesti letech utrhne například šroub stabilizátoru, který je z velké části zkorodovaný. Je pravda, že jezdím každý den a někdy i pro dříví do lesa. Ale co, tak už to je smiling smiley
Re: auto
18. 04. 2014 20:57
Platí to už i u "lepších" značek. Ani mercedes už není to, co býval, takový ML 100tis. a pryč z baráku, Vito je na tom podobně. Už i Jagár má komponenty z Fordu Mondeo. Je to holt spotřební zboží jako cokoliv jiného. Bohužel cena tomu ale nenapovídá.
Re: auto
18. 04. 2014 21:03
Někdy to ani tu záruku nepřežije a prodejce má tu drzost to označit za běžné opotřebení. Kamarád má Hyundai Accent. Ještě v záruce reklamoval úplně vytrhané silentbloky na ramenech přední nápravy. To mu uznali a vyměnili. Pak se mu nezdálo jak se auto chová na silnici, tak nechal změřit tlumiče. Tři ze čtyř totálně KO. S tím už ho vyhodili, že je to běžné opotřebení. Životnost tlumičů 30 000km je tedy asi plánovaná.
Kdybych nevěděl jak se kamarád o auto stará, tak bych řekl že to zhuntoval, opak je ale pravdou. Prostě je to ošizené víc než by se slušelo.
Nejvíc flustrující ale bylo, když prostě popírali závadu která byla zjevná. Odešel mu elektrický posilovač řízení. Normálně to za jízdy cukalo volantem a vydávalo zvuky. Přijímací technik v servisu ale nic necítil a neslyšel. Prostě ho vyfakovali a on si koupil posilovač za své (23 000Kč).
Poskytovat na auta prodlouženou záruku mi připadá dost troufalé, když kašlou na zákazníka i v té dvouleté.

Nejhezčí je na tom to, že uvedené tři závady jsou pro Accenta typické a řešila je většina majitelů (viz diskuse na internetu).
Re: smiling smileyRe: auto
19. 04. 2014 06:15
Čím novější auta, tím míň vydrží ......Kolik kilometrů vydržela škoda 120, nebo Favorit? A kolik průměrných platů stála?
Trošku soudnosti.
Re: auto
19. 04. 2014 07:26
Sluzebni Favorit najezdil 400 000km a porad jezdil jako drak. Nikdy nemel zadnou zavadu, ktera by stala za rec. To auto bylo tak jednoduche, ze se ani nemelo co porouchat. Soucasna TSI maji projektovanou zivotnost 250k km a tezko ji prekroci, protoze nektere veci nejde ani vymenit. Napriklad rozvodove kolo na klice. Ale uvidime, treba prekvapi. A i to kolo na klice casem urcite nekdo zvladne.
Re: auto
19. 04. 2014 19:59
A já znám taxikáře co najezdil se superbem 500 000 km. Mimochodem, prosím o odkaz na tu informaci, že TSI jsou projektovány na 250 k
avatar Re: auto
19. 04. 2014 20:34
Ještě než Exner zkrachoval ve fauvé koncernu tak měl stálýho zákazníka TAXI s Ventem, měl cca 900 tis km, dokonce to tam viselo i na nástěncedrinking smiley

_______________________________________________________
avatar Re: auto
19. 04. 2014 20:53
Jenže to Vento bylo ještě klasickej diesel bez turba,ale ano to bylo a je auto nesmrtelný. Jinak kamarád má Superb 1,9TDI 96kw najeto 580 000 km bez problémů.
Re: auto
19. 04. 2014 22:39
Tvrdi to nejakej Hrdlicka
[m.idnes.cz]

S prihlednutim k tomu, ze neni mozne vymenit rozvodove kolo, ktere vic jak 300 000 km nevydrzi na zadnem motoru, tak mu i verim. Aby to bylo dokonale, nedodavaji ani klikovku s tim kolem jako nahradni dil. Proste az se u TSI kolo opotrebi, motor je neopravitelny.

PS: mam TSI
avatar Re: auto
19. 04. 2014 23:41
Na Škodě 120 jsem musel dělat generálku motoru na 120 tisících. A dneska najezdím s autem 330 bez závad, kromě kvalitní údržby a součástek běžného provozu.
Za většinu věcí si můžeme sami. I za kvalitu. Chceme co nejnižší cenu. A to není zadarmo.

________________________________________________________________________________________________________________________________
Molunat 1986, Novigrad 1990, 4x Crekvenice 1991-1994, 10x Nerezine 1995-2005, Zlarin 1997, Žuljana 1998, Paklenica 2008, Pelješac Luka Dubrava 2011-2015, Fajana 2017, Crekvenica 2019, Lošinj Sveti Jakov 2020, Pag Šimuni 2023
avatar Re: auto
20. 04. 2014 08:00
Re: auto
20. 04. 2014 10:50
atnarfus napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Tvrdi to nejakej Hrdlicka
> [m.idnes.cz]
> 20_111826_automoto_fdv.idn
>
> S prihlednutim k tomu, ze neni mozne vymenit
> rozvodove kolo, ktere vic jak 300 000 km nevydrzi
> na zadnem motoru, tak mu i verim. Aby to bylo
> dokonale, nedodavaji ani klikovku s tim kolem jako
> nahradni dil. Proste az se u TSI kolo opotrebi,
> motor je neopravitelny.
>
> PS: mam TSI


Ten článek už hodně pamatuje. Třeba to dochlazování turba se týká generace motorů typ 111, (fábie, rapid). Novější generace 211 by s tímto už neměla mít problém. Mám už přes rok G7 1,2 tsi, všechny už mají startstop a zatím s těmi motory nemá nikdo problém. Že nevydrží půl mega je jasný, ale při mým nájezdu (cca 12000 km za rok) je mě to jedno.
Re: auto
20. 04. 2014 12:42
Me to taky netrapi. Na Felicii mam najeto 140k km za 16 let. Tak dlouho snad Roomster taky vydrzi i kdyz asi ne tak bezproblemove. Je proti Felicii uz delany trochu chatrneji.
Re: auto
21. 04. 2014 08:30
atnarfus napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Tvrdi to nejakej Hrdlicka
> [m.idnes.cz]
> 20_111826_automoto_fdv.idn
>
> S prihlednutim k tomu, ze neni mozne vymenit
> rozvodove kolo, ktere vic jak 300 000 km nevydrzi
> na zadnem motoru, tak mu i verim. Aby to bylo
> dokonale, nedodavaji ani klikovku s tim kolem jako
> nahradni dil. Proste az se u TSI kolo opotrebi,
> motor je neopravitelny.
>
> PS: mam TSI

Já jsem to slyšel taky u kamaráda to říkali mechanici na dílně aly byli to takoví mladíci po vyučení tak jsem to ani nebral vážně TSI mám služební tak je mi to celkem jedno.... Ale asi to tak bude.
avatar Re: auto
22. 04. 2014 09:03
Když vidím ty řetízky, tak mám pocit, že se nekoukám na rozvody, ale do vitríny ve zlatnictví smoking smiley .... je to tragédie, celá ta konstrukce je produktem inženýrů zárukového inženýrství... už i ty vodítka museli inovovat, protože se toho sr*lo moc ještě v záruce.
avatar Re: auto
22. 04. 2014 16:36
A to jsem opravoval AUDI a měla ho na rozvodech taky jako pohon olejového čerpadla -prasklej napínák očesané kolečko a řetěz .Jiš jsem to tu psal řetěz se nedělá samostatně jen součást olej.čerpadla .kola se daj koupit samostatně tak tam šel zkrácenej řetěz z 1,2HTP fabia a jak to šlape grinning smiley ušetřeno pár desítek tisíc .Hlavně ,že si člověk umí poradit grinning smiley
Re: auto
23. 04. 2014 06:29
čtyry generace pežotu. Ty dva nejstarší jsou naše.
Re: auto
23. 04. 2014 06:40
Hnízdo pažoutů thumbs up smiley
avatar Re: auto
23. 04. 2014 07:08
Jsou tam jak ploštice na hřbitově Karle přijedu dám 2 ks do chumlu P-306 a P-205 jeden jezdí druhej už odpočívá pár let na špalkách a máš to kompletní grinning smiley
Re: auto
28. 04. 2014 05:14
Peugeot - to byla značka. Francouzský mercedes.



znatelný hydroaktiv - zvětšení světlé výšky z místa řidiče - Citroen.

Vládní vozidla :

Kde ty časy jsou. Pozdější řady jsou na ústupu.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Hradečák (28. 04. 2014 08:19).
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 102
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.