Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
18. 01. 2014 12:50
Je vidět ,že máš přehled tak maximálně o těch Francouzkých HDi motorech. Meleš nesmysly ať už ohledně ceny těch aut tak původní ceny nových. Než něco napíšeš tak se informuj. Tady máš odkaz na auta s plnou servisní historii a pouze od oficialních dealerů. BMW 330D
Seš nějakej moc velkej zastánce toho nesmyslu. Bud' krátkozraký ekolog nebo velký profit na DPF.
Edit: navíc už existuje metoda chemického vyčištění zaneseného DPF. A s chemií a sazema pěkně do kanálu. To je ještě horší než auto bez DPF.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil petr70 (18. 01. 2014 13:00).
avatar Re: auto
18. 01. 2014 12:57
No je otázka kolik je pak koncová cena takového auta při dovezení co ČR, ale přesto, na této stránce jsou příklady par filtrů pro BMW a další auta a i ty se pohybují kolem 8 až deseti tisíc, takže nejen francouzi mají laciné filtry.
Stačí hledat a to je první odkaz co jsem otevřel, nehledal jsme nejlacinější.
Jestli melu nebo nemelu, nevím, třeba ano, ale mě argumenty neschází.
avatar Re: auto
18. 01. 2014 13:05
Ceník DPF a ceny renovací
Pro Škodu octavia II cena za filtr 29999,- ??? Kde je těch 6000 - 10000 ? Rád bych viděl na jaký auto stojí DPF 6000 - 10000,-Kč.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil petr70 (18. 01. 2014 13:19).
avatar Re: auto
18. 01. 2014 13:34
[www.primavyfuky.cz]

zapoměl jsem dát odkaz na stránky.

No na octavii II také tak
[www.skoda-dily.cz]

Stačí a nebo se budeme hádat dál?
avatar Re: auto
18. 01. 2014 13:57
Nemá cenu se hádat. Já udávám cenu originálu protože jsi říkal něco o výrobcích aut ty tady argumentuješ nějakou druhovýrobou pochybnýho složení. Moc by mě zajímal podíl platiny oproti originálu a následná životnost těchto filtrů.
avatar Re: auto
18. 01. 2014 14:17
Nestačí, i když jsou ceny zajímavé, tak je tu velké ALE: jednak tů vubec není jasné, jestli jde o nové díly odpovídající kvality - o tom bych si dovolil s úspěchem pochybovat, kdo se v oboru aspoň trochu pohybuje tak ví, jaké kvality dosahují výfuky z druhovýroby. Nebo repasované, chemicky vyčistěné - to bych viděl jako hodně pravděpodobné, už jsem se s tím několikrát setkal. Zákazník si koupil "nový" filtr za pár korun a byla to včistěná strará potovora.

A s těma cenama u těch ojetých aut jsi opravdu hóóóóódně mimo.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Peťas (18. 01. 2014 14:26).
avatar Re: auto
18. 01. 2014 14:43
Jasně když jsou tady důkazy, že nekecám, tak se snadno popřou. Chtěl bych vidět někoho kdo cpe do starých aut nové originální náhradní díly. Ale i tak je to věc každého. Neposuzoval jsem tyto prodejce, to byl jen příklad bez hledání, ale určitě mám pravdu, že se cena příslušného dílu nepohybuje v řádech 50.% procent vozu.
Ale i kdyby tomu tak bylo, říkám ale, tak jen hlupák by si takové auto koupil a nezjistil si co ho budou stát opravy. Když na to pak nemá.
avatar Re: auto
18. 01. 2014 14:47
Pánové to chce klid, já jsem ukončil debatu. když jsem si přečetl ten nesmyskl o 6tkč za DPF hot smiley byť na HDI...
Obecně jsem snad nezažil díl, který by byl na "šnekožrouty" levnější... o dalších nákladech při výměně ani nemluvě... např. blbá výměna žárovky v hlavních světlech na Meganu (zespodu ideálně na zvedáku)... nebo výměna kabinového filtru na Berlingu (rozebrat půl palubky) atd.

MotoMoto si zajisté koupí i kulový čep za 95CZK, případně za 500CZK celé rameno např. od firmy Vika apod. ... cena jasná, kvalita průser... a když je takový ekolog, tak by se asi divil jak ekologicky se to v té Číně vyrábí thumbs up smiley
avatar Re: auto
18. 01. 2014 15:14
Chlapi přehodíme výhybku.
Zrychlování na rovině, ale lépe je to znát do kopce. 3. rychl. stupeň(samozřejmě i u jiných), cca 70-100km/h, 3000-5000 ot/min, pedál třeba i na podlaze - mírné, velmi jemné trhání chodu motoru (poznám to asi jen já, zvyklý na auto, ani spolujezdec když mu řeknu tak nevnímá nic), dělá to snad po celou dobu co ho mám od 38 tis.km nyní 80 tis.km. Auto jezdí v různých režimech - jak krátké trasy denně 6km tam, pak zpět (ne celoročně, ale sem tam pár týdnů), někdy 50km, dálnice 2x/rok dovolená, jízda v klidu, ale i s pedálem na podlaze k 4,5 - 5 tis/ot. Tankování většinou jen Shell 95 někdy 98 okt. Servis autorizovaný, diagnostika nic neukazuje.Vlastnost vozu nebo zanesená škrtící klapka ?
Ford Focus r.v.2006, benzín 1,6/74kw

____________________________________________________
Metajna (Pag), 3x Tučepi, Slatine (Čiovo), Zaostrog, 12x Hvar
avatar Re: auto
18. 01. 2014 15:34
MotoMoto - díky tobě konečně chápu tak mohutný prodej protektorů v hobymarketech. Přeci jenom debil by si na auto za 100tKč koupil sadu pneumatik za 10tKč + další sadu na zimu za dalších 10tKč když si může koupit takzvaný celoroční protektory za cca 6tKč a díky kvalitě použité směsi mu vydrží nějakých 50tKm. A to že na mokru kloužou a na sněhu nezastaví už nikdo neřeší přeci si na auto za 100t nekoupim tak drahý pneu.
Re: auto
18. 01. 2014 18:12
Bomiňo neporadím Ti příteli....na benzínu který provozujeme toto jsme nepocítili.

Závěrem jedna technická...měli jste někdo ucpaný dpf....jak jste to řešili vyčištění,potrat,nebo nový filtr.
Popřípadně jak proběhla výměna nebo vyčištění filtru.
H.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kopera (18. 01. 2014 18:26).
avatar Re: auto
18. 01. 2014 20:29
Moc asi nečtete co píšu, nebo to píšu, tak že se to nedá pochopit. To co píšete jsem vůbec neměl na mysli.
Podsouváte mi absolutně nesmyslné věci. Ale to je Vaše věc, s tím moc nenadělám.
avatar Re: auto
18. 01. 2014 21:03
Bomiňo zkus se podívat na svíčky
avatar Re: auto
19. 01. 2014 03:25
Jsou tam origo, měněné před 15ti tis. km. A dělalo to i před tím.

____________________________________________________
Metajna (Pag), 3x Tučepi, Slatine (Čiovo), Zaostrog, 12x Hvar
Re: auto
19. 01. 2014 07:47
A co prasklý silentblok mne se motor začínal chvět okolo 2000tis. otáček
Re: auto
19. 01. 2014 08:42
Bomiňo, dělá to jen za jízdy? Pokud to píchnou na diagnostiku či "paltest" v dílně, nemusí to nic ukázat. Jedna starší zkušennost s mazdou 626. Auto v tahu občas škublo. V dílně na přístrojích ukázal celý zapalovací systém včetně dodávky paliva pohodu. Tak jsme nakonec s kabelama od "paltestu" natažené od motoru prostrčené oknem dovnitř auta jezdili okolo servisu, technik noťas na klíně a pod nohama nějakou chytrou škatulku. Výsledkem byl občas nepálící 3.válec. Po prohledání tam byl někde studeňák na kabelu a projevovalo se to jen při drncání za jízdy.. Hodně záleží na technikovi, jak moc se mu chce experimentovat.
Re: auto
19. 01. 2014 09:57
Byl jsem mimo a jak jsem jel po dálnici - tedy moc rychle - tak se mi také zdálo že motor někdy škubne. Když jsem zastavil, cítil jsem spáleninu oleje. Takže zítra směr - servis. Mechanik se mne v tel. ptal kolik mám na svíčkách najeto. Nedokázal jsem mu odpovědět. On ze záznamu vyčetl že přes 80 tis. km. Tak jsem se sám zhrozil. Běžně se říká že normální svíčka tak 10 - 15 tis. km a ty naše, moderní max 40 tis. km.
Prostě :
Zapalovacím svíčkám u benzínových motorů věnují majitelé až příliš malou pozornost. Přitom má zapalovací svíčka zásadní vliv na chod motoru, jeho spotřebu i celkovou kvalitu jízdy. O dobré svíčky by mělo jít vždy až na prvním místě, a proto se jim podíváme na zoubek.
To není ode mne, to je článek z brožurky.eye popping smiley
Re: auto
19. 01. 2014 13:50
Bomiňo: Autům nerozumím vůbec, ale jedno z našich aut je taky Ford Focus1,6, ale nafta, v provozu tuším od 2006.
Dělá to taky jako Tobě. A občas to škubne citelně. Náš mechanik nic neobjevil a my si zvykli.
avatar Re: auto
19. 01. 2014 14:46
Citelně to nikdy neškubne.
Já bych to vyhodnotil spíše tak, že jsem punťa a moc to sleduju a řeším. Jak jsem psal, není to skoro poznat, ale já o tom prostě vím a cítím to. Takže to ve mě hlodá...samo, že jsem něco o tom načetl, může to být i kabel ke svíčce, či zapalovací cívka. Včera jsem si napíchl na nabíječku baterii (původní 7,5 let stará, 37ah), vždycky ji 1x/rok před mrazy dobiju a přitom jsem prolezl kabely, jestli jsou dobře nacvaklé, no možná jeden trochu šel postrčit, uvidím. Mě to spíš připadá jako nějaké nedokonalé nastavení křivky v ŘJ, ale prd tomu rozumím, jestli to tak může být.

____________________________________________________
Metajna (Pag), 3x Tučepi, Slatine (Čiovo), Zaostrog, 12x Hvar
Re: auto
19. 01. 2014 20:24
Zkus vyměnit zapalovací modul (cívku)smiling smiley
avatar Re: auto
19. 01. 2014 21:19
Dík, ale +- tři litry jen tak na zkušenou nedám. Snad se dá nějak proměřit, takže aspoň tak by se něco třeba zjistilo.

____________________________________________________
Metajna (Pag), 3x Tučepi, Slatine (Čiovo), Zaostrog, 12x Hvar
Re: auto
21. 01. 2014 03:17
Petře, i toto je zajímavé :

[www.bbc.co.uk]
já měl - 0,308 nejlepší a 0,385 s nejhorší.

Jinak ty svíčky. Jsem bordelář, v knize byl poslední záznam - výměna svíček m.j. počet ujetých km tchg ...281 tis,
No a nyní najeto 397 tis. km. Čili na svíčkách najeto 116 tis. km.
Z jedné byl oloupán i isolátor. O kontaktech vůbec nemluvím. Jenom rovina. A vzdálenost kontaktů - snad 2 mm. A jezdilo to. Prostřední svíčka ta se snad dala odšroubovat rukou. Ta vedle to samé a kolem nich prosakoval olej.
Byl jsem v HK najel asi 240 km a spotřeba rapidně klesla. Vrátil jsem se s průměrem 8.8 ! Jel jsem tak jako jindy. Uvidíme tu dlouhodobou.
T 1 jsem vynuloval a T 2 jsem nechal tak. Bylo na něm asi 3 tis. km tak se začal také hýbat dosavadní průměr 10,6 lt/100 km. Teď klesl na 10,5 a jistě půjde níž.
Nějak jsem na ty svíčky zapomněl a až tady když jste psali o těch "cukacích" problémech mne napadlo že bych se na ně mohl podívat.
Dobře jsem udělal.
Re: auto
21. 01. 2014 07:45
Zkusím i já požádat zdejší odborníky o radu:
Mám Superb Combi 2.0 TDI už čtvrtým rokem a vloni to začalo dělat tuto nepříjemnou věc - nejpatrnější je to při jízdě po dálnici ve vyšší rychlosti. Jezdím na tempomat na tachometrových 140 km/h (protože vím, že ve skutečnosti je to 132 km/h). Když je motor v záběru (po rovince, nebo do kopce), tak se auto rozklepe, jako kdyby byla špatně vyvážená kola. Není to nijak dramatické, ale cítit to je a je to nepříjemné. Pak to na chvilku přestane a pak zase, pořád dokola. Čím víc motor zabírá, tím víc se to klepe. Třeba jsem zkoušel ve 150ti tomu naložit a fakt se to dost klepalo. Když sundám nohu z plynu, tak nic. Nezáleží na tom, jestli je zatáčka. Dělá to na zimních i letních kolech několikrát převažovaných. Při běžném ježdění do práce se to neprojevuje.
Autům nerozumím a nikdy jsem se do nich nemontoval, v servisu nic špatného nenašli. Mám jistý názor, ale zatím si ho nechám pro sebe, abych vás neovlivňoval :-)
avatar Re: auto
21. 01. 2014 08:05
Co setrvačník, není tam dvojhmota? To by mohlo dělat.
avatar Re: auto
21. 01. 2014 09:20
HonzaD máš předohrab nebo 4x4 s haldexem? Cio máš za převodovku? 2.0TDI už CR nebo PD? Nájezd?
... vnitřní klouby na poloosách?
Dvouhmota by se lehce projevovala při dobržďování před křižovatkou, případně vypínání motoru.
Re: auto
21. 01. 2014 11:11
Vnitřní klouby poloos by to mohly být pokud máš vyšší nájezd km. Pro tento případ je i typycké, že se tento provev na čas i jako ztrácí a pak zase objeví !
avatar Re: auto
21. 01. 2014 12:05
Tohle už nebude dělat " dobrotu " asi nikdy .......na jaře to rychle prodej ,šahni do pytle a kup nový auto , nejlépe VW , BMW , MB , možná i Audi . Neprohloupíš , budeš nadšen .
Re: auto
21. 01. 2014 13:23
Pánové díky, to byla rychlost!
Takže mám najeto něco přes 70.000 km, dvojhmotový setrvačník tam je a je to taky můj tip, že tohle dělá on. Jinak se spojka nijak špatně neprojevuje, ani při rozjezdu, ani při dobržďování.
Převodovka je 6ti rychlostní manuál, motor má CR. Mám upravenou řídící jednotku motoru na cca 130 kW, ale nezneužívám to a nejezdím jako prase.
Auto mi zatím celkem vyhovuje a prodávat ho nechci (vloni jsem koupil auto manželce, takže musím počkat :-). Do kufru se mi vejde člun i s motorem a se vším na dovolenou. Teď když už jezdíme jen 3, tak dávám člun mezi přední a zadní sedadlo.
Jestli je to opravdu závada setrvačníku, tak co s tím? Počkat, až se rozsype úplně? Jak to skončí - nepojízdným autem?
avatar Re: auto
21. 01. 2014 14:01
Tak to klidně může být i špatnou úpravou řídící jednotky, asi bych zkusil napřed přehrát zpět původní nastavení, pokud to vůbec jde.
avatar Re: auto
21. 01. 2014 14:54
70tkm na dvojhmotu je celkem málo... nicméně dnes jsou "auta" spotřební materiál grinning smiley
Ten setrvák nevím, měl by se projevit i jinak.... nejprve bych na test zkusil stranově prohodit ty vnitřní klouby mezi sebou... pak bych teprve sundával převodovku a měnil spojku...
Špatně udělaná úprava ECU může být problém, zejména pokud to má odspodu velký krouťák, pak spojka, klouby atd. dostávají nadměrný záhul... sice to "super tlačí do sedadel", ale... Proto se někdy cíleně křivka krouťáku posouvá do vyšších otáček (např. malá 228mm spojka na 5q Oktách, Golfech atd. vs. 240mm na 6q). Pokud máš "originální" čip od Cimbu, tak nic moc... Zkus v Čechách Dieselpower (Praha, Chomutov) nejlépe se ptej na Richarda nebo na Moravě TDIfun (Zdeněk), léty prověření borci, včetně válcové brzdy atd.
Konec dvouhmoty může vypadat i tak, že z ní vypadne část pružiny a "profrézuje" to obal převodovky... a majitel tvrdí, že nic neslyšel.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 156
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.