Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
06. 12. 2013 11:08
To není to slavné BE. BE je vozidlo do hmotnosti 3,5 tuny a k tomu přívěs takový, co vozidlo papírově snese, neboli přívěsy nad 750kg. Tím rozšířením rozsahu je myšleno vyznačení do řidičáku do kolonky 12 u skopiny B kódem myslím že 96, na který se udělá jen jakási praktická zkouška bez absolvování testů.
avatar Re: auto
06. 12. 2013 17:23
Vyjádření Ministerstva dopravy... S ohledem na nejasnosti, týkající se vymezení rozsahu řidičského oprávnění skupiny B, které se objevily po 19. 01. 2013 (po novelizaci zákona č. 361/2000 Sb.), uvádíme následující:

Po 19. 01. 2013 je rozsah řidičského oprávnění skupiny B následující:

Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje jeho držitele k řízení motorového vozidla, jehož největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy sezení kromě řidiče, ke kterému smí být připojeno přípojné vozidlo:

a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg

(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o max. hmotnosti 750 kg; celková hmotnost soupravy nepřesáhne 4 250 kg),

b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg

(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg; celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 3 500 kg),

c) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu

(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3500kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg; celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 4 250 kg; rozšířený rozsah řidičského oprávnění získá řidič pouze na základě doplňovací zkoušky – tato skutečnost se následně vyznačí v řidičském průkazu harmonizovaným kódem 96).
avatar Re: auto
07. 12. 2013 12:36
[www.chevrolet.com]
Tak pred touhle klobouk dolu!!!thumbs up Jak jsem Vette nikdy "nemusel" tak to tohle je prvni o ktere zacinam uvazovat… Uvidime az se v tom svezu….
avatar Re: auto
07. 12. 2013 14:06
Docela mu to jede Závod ?
avatar Re: auto
07. 12. 2013 17:24
Tady policejní Passat by si smlsnul , pokud by je lapil ....ale naši důstojníci zajisté , jsou nejrychlejší . ( s blokádou )
avatar Re: auto
08. 12. 2013 09:11
... Martine ... síla smileys with beer



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bessy (08. 12. 2013 20:44).
Re: auto
09. 12. 2013 08:56
Proč tahat za autem do HR člun? Už to objednávám pod stromeček:[www.flixxy.com]
Re: auto
09. 12. 2013 12:15
Zajímavá hračka. Jedno to ale splní určitě - kočkolap.
avatar Re: auto
09. 12. 2013 13:47
... u nás to zajisté zadrhne, že to nepůjde přihlásit ani na DI ani na SPS grinning smiley... jedině venku...

Bessy... mimochodem to biturbo jede jako kráva i v sérii... a když se tomu ještě trochu pomůže... peklo na zemi hot smiley.
avatar Re: auto
26. 12. 2013 17:54
... kamarád připravuje veterány ... od A do Z ... ještě dnes by dojeli na Jadran ...
jen ta klimatizace ... eye rolling smiley
[www.rajce.net]
smileys with beer
avatar Re: auto
15. 01. 2014 15:59
avatar Re: auto
15. 01. 2014 20:51
jj, opět ekoteroristický byznys smoking smiley
Kdo jezdí do Německa do zón, by si to nerisknul, jakmile u nového auta vidí obláček nebo špinavou koncovku, tak už po tobě jdou...
Nicméně hitem se stává lobby pro zavedení i pro zážehové motory grinning smiley
Re: auto
16. 01. 2014 08:29
Už to tady padlo, ale jaká to je ekologie, když nahromaděné saze ve výfuku se pak spálí a stejně vychrlí do ovzduší? Uhlík se tak jednoduše zničit nedá. Je to ekologie naruby. A moc dobrej byznys.
avatar Re: auto
16. 01. 2014 08:45
Zahajskej Je to ekologie naruby. A moc dobrej byznys thumbs up..něco na tom bude
avatar Re: auto
16. 01. 2014 10:41
Ale, ale, bezezbytkové hoření Vám nic neříká? Jak se můžou saze spálit a přitom vychrlit do vzduchu. A jak by najednou mohli projít tím co je napřed zadrželo? Zkuste ze zeptat chemika co se děje s uhlíkem při vyšší teplotě, která se při regeneraci filtru dosáhne. Skutečně nic z auta nevyletí.
avatar Re: auto
16. 01. 2014 10:56
Re: auto
16. 01. 2014 10:57
Až na ten chlorovej smrad nic?
Kolik energie se spotřebuje na výrobu filtru pevných částic. Kolik energie se spotřebuje na jeho likvidaci po ukončení jeho životnosti. Kolik energie se spotřebuje na výrobu serepatiček, aby celý systém DPF fungoval. Dále energie, která se spotřebuje na regeneraci filtru. Mám pokračovat? Je to totéž, jako úsporná žárovka a energie na její výrobu a likvidaci. Těžkej byznys, nic víc.
edit: Ještě doplním po přečtení odkazu výše. Skutečně je problém s regenerací filtru, né vždy jsou splněny podmínky pro její úplné dokončení. Stačí v jejím průběhu šlápnout na plyn, nebo naopak prudce ubrat. Teď si s tím otec prošel. Chybové hlášení a nikdo pořádně nevěděl, co s tím. Nakonec přeprogramování ŘJ, kdy se regenerace provádí častěji po kratší úsek a je klid. Viděl jsem ten hnůj, co byl ve filtru. Následná regenerace byla jako když hodím kus pneumatiky do kamen.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Zahajskej (16. 01. 2014 11:16).
avatar Re: auto
16. 01. 2014 11:54
No jasně a příště vykucháme tlumič výfuku, to bere také část výkonu a co mi je do hluku venku, já uvnitř nic neslyším. A bůhví koli energie stála jeho výroba. A katalyzátor u beznínů a podobně a podobně. Ne při všem se musí nutně ušetřit, záleží jak chceme žít a v jakém prostředí chceme žít. Každý musí začít u sebe. A kdo má argument, že jezdí jenom po městě a krátké trasy a neprovede se mu řádná regenerace, tak ať si proboha nekupuje HDI motor a raději volí benzín. Jenže tohle při výběru auta nikdo nezváží.
A likvidace FAP filtru stojí stejně když se vykuchá a nebo když se nechá dožít a likviduje se na konci životnosti. A jeho pořizovací cena není o moc větší než "odborné" vykuchání.
avatar Re: auto
16. 01. 2014 15:33
MotoMoto napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ... A jeho pořizovací cena není o moc větší než "odborné" vykuchání.

Mile rád si poslechnu, jak je to s cenou u HDI, ale u koncernu VW toto rozhodně neplatí.... a dost pochybuji (dle cen nábojů kol a kde čeho dalšího), že to v případě DPF bude nějak jinak...
avatar Re: auto
16. 01. 2014 15:41
Tak na Peugeota nebo Citroena se ceny pohybují kolem 6000,- Což není až zase tolik, když vezmu, že vykuchání příjde kole 4000 a může s tím mít vlastník auta problémy a těžkosti na technické (snad už se bude i toto kontrolovat).
Je to skutečně o způsobu využití vozu, já jezdím hodně dálky a tak mám i při 220 tisících stále víc jak 40% FAP v pořádku i když jiní musí třeba na 120 tisících měnit za nový. Prostě když je třeba auto do města a na krátké pomalé jízdy tak si naftu nekupuji. Manželce jsem tedy koupil benzín. A je klid.
avatar Re: auto
16. 01. 2014 22:49
A co ji koupíš, až tenhle nesmyslný filtr budou mít i benzínové motory? Jaké auto bude potom vhodné do města? Možná tak elektrické. To je ale na tom, s tou slavnou ekologií, v celkovém součtu, zdaleka nejhůř.
avatar Re: auto
17. 01. 2014 08:39
Nevím o tom, že budou a hlavně jak budou fungovat filtry pro benzín, ale určitě se najde vhodné řešení, třeba elektromobil, tak jak píšeš. Proč ne, je to stejně nejlepší řešení do města.
Ale bohužel, než se to prosadí tak to bude moc dlouho trvat a mě nejspíš bude už zajímat jen invalidní vozík, ale i ten snad bude elektrický.spinning smiley sticking its tongue out
Nejhůř s ekologií je tu u nás všech, tam to vše začíná. Jakmile nás to něco stojí, tak se můžeme zbláznit. A přitom jsou to naše odpadky, náš kouř, náš bordel. A to bude trvat hodně dlouho, než si většina tohle uvědomí. Lehčí je nazývat ekoteroristy a podobně.
avatar Re: auto
17. 01. 2014 20:58
Dokud všechno, co se točí kolem ekologie bude v první řadě sledovat finanční zájmy jistých skupin, nebo jenom jedinců (a nakonec se ukáže, že to vůbec ekolokické není, ale právě naopak - např. ty slavné biopaliva, které zdražily benzín i naftu), tak to nic jiného než ekoterorismus a ekoteroristé prostě není.

A dokud se elektřina nebude výrábět pouze z obnovitelných zdrojů, tak elektromobil nebude v žádném případě ekolgický, ale právě naopak. Je to pouze populistické gesto, protože místo vypuštění "100%" emisí ve městě, které by vypustily klasické motory, vypustíme v současné době např. "120%" emisí někde jinde a někomu jinému pod nosem. Ale hlavně že se nějaká skupinka lidí bude vzájemně poklepákat po rameni, jak jsou oni a ty jejich elektromobily ohleduplné k životnímu prostředí, protože přece nevypouštějí žádné emise.
avatar Re: auto
17. 01. 2014 21:24
Nechci se tu hádat, ale díky čistému způsobu distribuce a přemístění elektrické energie, je v případě rozumné výroby, její využití vcelku nejrozumnější a nejohleduplnější.
To, že něco příjde dráž patří ale k tomu, že tu máme ještě chvilku žít.
Re: auto
17. 01. 2014 22:06
MotoMoto,myslím že měl Peťas na mysli s čeho se vyrábí elektřina....[www.cez.cz]
Vrátím se k těm dpf filtrům.Pokud by záleželo výrobcům automobilů na ekologii tak by do starých aut prodávali tento nový díl za zlomkovou cenu a né za desetitisíce,pak by nastal zvrat a razantně by ubylo těch co jej z auta úplně vypreparují.Myslím že je to jen trik a na ekologii provozu vozidel výrobci nezáleží,prodá jen produkt,který je žádán a odpovídá emisní normě.
avatar Re: auto
17. 01. 2014 22:22
To je trochu nesmysl. Filtry nevyrábí monopolní výrobce a tak určitě neurčuje cenu. Díky konkurenčním výrobcům a díky snahám udělat auto co nejlevnější je cena dána výrobními náklady. Uvědom si, že je více výrobců aut a každý chce prodat a teprve když prodá tak vydělává a když bude nabízet drahé auto oproti konkurenci tak neprodá.
Zlomkovou cenu nemůžeš po výrobci chtít i on potřebuje vydělat, proč by to jinak vyráběl.
Ten systém funguje, léta funguje.
avatar Re: auto
18. 01. 2014 08:25
Ten systém funguje, ale trochu jinak. Výrobce (auta) chce vydělat s nejvíc vydělá, když prodá celé auto. Filtr se, většinou, musí vyměnit u aut, jejichž hodnota už není zrovna moc vysoká (pomineme teď BMW, AUDI, atd, kde to může být klidně i po třech letech, protože už mají nalítané mraky km), řekněme kolem 100tKč a cena filtru může dosáhnout až poloviny této hodnoty. Ve "vyspělých" zemích je to prostě impuls k tomu, že se musí koupit nové auto. Je to prostě další (a že jich v těch autech v poslední době přibývá) "kurvítko", díky kterému se neoplatí opravovat staré auto. :-(
avatar Re: auto
18. 01. 2014 10:32
Asi jsem trochu mimo, ale nechápu co tím chceš vůbec říct. To že někdo chce auto na kterém nebude muset kromě garančky nic opravovat je naprosto v pořádku a pokud na to má, tak si prostě po dvou třech letech koupí nové a tohle prodá. A pak je druhá skupina lidí, kterým nevadí mít auto za nižší pořizovací cenu a s tím, že prostě na tom ten servis a opravy budou muset být a to jen z prostého hlediska mechanického opotřebení dílů.
Ale to neznamená, že by měli automaticky vyhazovat z auta něco co se pokazí ale podle nich tam vlastně být nemusí. Je s podivem, že právě většina z nich klidně dají peníze za různé chipování, tunění a podobné úpravy, ale dát něco za to že se jim nebude čoudit černě (a vím o čem mluvím), to se jim rozhodně nechce.
Takže k Tvým závěrům, každý výrobce je nucen vyrábět a tím i prodávat za co nejméně peněz, protože jinak neprodá. A rozhodně cena výměny FAP filtru není ani desetina běžně ojetého vozu.
avatar Re: auto
18. 01. 2014 11:28
MotoMoto - No když čtu tvoje názory tak asi mimo si opravdu. Stále mluvíš o ceně kolem 6000,- ,ale nejsou pouze Francouzi. Dám ti příklad jak hodně se pleteš. Auto BMW rok výroby 2007 330D cena od 250 000,- a cena filtru 50300,-. U Audi to je podobný. A kde je těch tvejch 10% z ceny? Ty vlastně budeš argumentovat,že to není běžný auto.
A rovnou můžeš vysvětlit proč není úplnej zákaz používání Avie. 1 Avie vyprodukuje to co cca 40 Octavii první generace samozřejmě bez filtru.
Takže vlastně v rámci ochrany životního prostředí se budou sešrotovávat jinak funkční auta jenom kvůli nesmyslnému filtru protože se nevyplatí filtr vyměnit. To už jaksi zeleným pánům v Bruselu nedošlo.
Přirovnal bych to k zakřivení banánu.
BMW
cena



Upraveno 4krát. Naposledy upravil petr70 (18. 01. 2014 11:41).
avatar Re: auto
18. 01. 2014 12:33
Za 1. Avie neměly HDi motory a tak by jsi měl vědět, že tam jde o něco jiného, pokud tedy o vznětových motorech něco víš.
za 2. legální BMW s nestočeným tachometrem z roku 2007 nebude stát pod 500 tisíc, aspoň jsem takový nenašel a tak jsme stále utěch 10%
za 3. nekupuji auto u kterého nejsem schopný finančně utáhnout servis. Je předci blbost si kupovat auto, které v prvopočátku stojí víc jak dva miliony a myslet si že servis bude za pakatel.
Přeci má člověk hlavu a nezáleží jen to co bych chtěl ale na co mám a nejen v prvopočátku při investici, ale i z hlediska údržby.
Když mi někdo nabídne zámek za 50 tisíc a budu vědět, že jeho opravy a údržba bude stát 5 milionů ročně tak to také odmítnu, alespoň já.
A i u aut by měl člověk používat hlavu a ne pak nadávat jak je na to vše drahé a řešit to třeba kastrací.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 70
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.