Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
03. 09. 2013 00:02
Pravděpodobně se nám pisálek na Novinkách trochu ustřelil... 1,5 EcoBoost od Forda pro rok 2014 bude dle dostupných informací čtyřválec smoking smiley Je to další "vyhnaná malorážka" do 1,5 litru (motivovaná pro asijský trh)... samozřejmě kvalitně montovaný motor z Rumunska grinning smiley
Re: auto
03. 09. 2013 06:00
Jaky rozdil v montazi ocekavas v Rumunsku proti jine zemi? Na takove montazni lince muze pracovat cviceny orangutan. Prijede mu rozpracovany kus na palete, postupne se mu oteviraji prihratky s komponenty ktere ma namontovat, utahovaci momenty resi pouzite naradi. Nakonec kamerovy system proveri zda namontoval vsechno. Prakticky neni mozne udelat zmetek. Realne se zmetkovitost podobnych provozu pohybuje v jednotkach kusu na milion vyrobenych.

Zakladem je stav, kdy jednotlive komponenty jsou vyrobeny s dostatecnou presnosti a je mozne je libovolne kombinovat. Ne jako driv, kdy se vse tridilo do tolerancnich rad a podle toho se nasledne melo vzajemne montovat. Zalezelo jak se honil plan a co bylo jeste "dobre".
avatar Re: auto
03. 09. 2013 09:03
Zajisté (ono to nebude pouze montáž, ale i kus výroby), já předpokládám výsledek úplně stejný jako je situace např. u trysek Bosch... France, Brasil, Turkey.... (a to se nebavím o těch čínských padělcích)... takže teď tu o Budulínkovi smileys with beer
Re: auto
03. 09. 2013 14:18
Povypravej, co se deje ve Francii, Brazilii a Turecku? Pro Bosch jsem pracoval, ale zrovna techto zemi jsem se nepodival. Navstivil jsem radu provozu z oboru automotive a je to vsude cca stejne.
Anonymní uživatel
Re: auto
03. 09. 2013 16:49
Antarfusi, nerozčiluj se. Ono je jaksi českým zvykem njvíc kecat o tom, očem se prostě neví nic.
avatar Re: auto
03. 09. 2013 17:37
Jsem rád, že tu je plno odborníků na automotive... co se konkrétně těch Bosch trysek týče, tak předpokládám, že znáte např. TDIfun-a nebo Richarda z DP... kdy se porovnávaly různé trysky (Bosch, Firad, Fratelli Bosio, Seven atd.) Jak u nich, tak např. u nás v Brně na UNOB, respektive VTUPV Vyškov. Kokrétně se porovnábaly různé vzorky a varianty trysek pro rotačky, tzn. 150 DSLA 502, 520 a 764, jak "díry" v tryskách, tak jehly, samozřejmě se nebavíme o počtu, průměru atd., ale o kvalitě povrchů, odolnosti atd.
A odtud je můj osobní (nezprostředkovaný) názor, že Bosch France, Turkey a Brasil nebyl na dostupném vzorku trysek v daném čase úplně totéž. Samozřejmě, že kvalita byla stále o řád jinde než např. různé čínské Firds nebo čínské "Bosch", ale i zde byl patrný rozdíl napříč spektrem Bosch vzorků... Nic víc nic míň smoking smiley , ale to už jsme hodně za rámcem tohoto fóra...

Možná s těmi motory vyrobenými v Rumunsku budete mít pravdu, možná ne... stejně jako mi nevymluvíte, že Persil u nás je jiný, než o pár km dál v Rakousku grinning smiley Prostě řírení kvality a jakosti je u všech koncernů jaksi závislé na určení pro daný trh... a všude to můžou montovat např. i Mongolové... jako v Koliíně...
avatar Re: auto
03. 09. 2013 18:41
... Atnarfus ... malý příklad ...
kamarád má VW Sharan TDi ... při 30.000 km odešlo turbo ... v záruce mu ve VW dali nové ... odešlo v 70.000 km ...
protože ztratil chuť k životu když nedojel ze Španělska, nechal v Brně udělat repas turba ... má najeto 240.000 a jezdí ...
pointa ... ?
dvě originální turba byla z výrobní linky v Rumunsku ...
smileys with beer



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bessy (03. 09. 2013 18:46).
Re: auto
04. 09. 2013 08:39
Stačí si vzpomenout na Oltcita. První montovaní z FR dílů ješle šly, ale to co bylo vyrobeno komplet v Rumunsku, škoda mluvit. Skončilo to až žalobou od Citroenu u soudu.
Re: auto
09. 10. 2013 16:08
[www.youtube.com]

Jinak projekt byl Václava Krále.

Co se týká Dacie a jiných z Rumunska. Měl jsem Dacii 1300 r. v. 3/1977. Jedna z prvních celkem udělaná v Rumunsku. Ovšem motor - hrůza. Sehnal jsem upravený Gordini R - 12 trochu to opravil, upravil a když jsem s tím jezdil, měl jsem strach jenom z uchycení disku na kolech a z brzd. I toto jsem potom upravil - Z NSR jsem dovezl starší ale orig. a jezdil dál. Příslušníky SNB neštvalo to, že ta dácie jede jak hrom (šla i 190 km/hod) ale na př to, že jsem měl v zadním okně roletku a na ní pomocná brzdová světla. Říkám, že je to dobré pro bezpečnou jízdu na př. v kolonách. Odpověď : možná ano soudruhu řidiči ale není to povoleno a je to za padesát.
Jinak auto z Rumunska - děs a hrůza.
A dovolená v Bulharsku ? Jak jsem byl šťastný, že jsem měl FIAT 125 S a již neměl Dacii. Tam v tom Rumunsku by mě asi jeblo. Co tam se dělo. Kapitola sama pro sebe.confused smiley
avatar Re: auto
09. 10. 2013 20:58
Bessy napsal(a):

> kamarád má VW Sharan TDi ... při 30.000 km odešlo
> turbo ... v záruce mu ve VW dali nové ... odešlo v
> 70.000 km ...
> nechal v Brně udělat repas turba ... má
> najeto 240.000 a jezdí ...
> pointa ... ?
> dvě originální turba byla z výrobní linky v
> Rumunsku ...
> smileys with beer
Já mám na Ochcávce již třetí turbo a letos jsem se modlil, aby zase neodráčelo v HR. Naštěstí to při první dovči odnesla pouze klapka zpětného přívěru, ale měl jsem staženo, podruhé už v poho. Ale najeto 360 000, to už se něco může objevit.

Druga domovina Hvar - Zavala.
Re: auto
22. 10. 2013 15:03
na Galaxy(převlečený Sharan) mám přes 300 tis na originál turbo a žádná známka pískání nebo netáhnoutí vozu hot smiley
avatar Re: auto
22. 10. 2013 18:19
Na Forda slušný thumbs up

Druga domovina Hvar - Zavala.
avatar Re: auto
22. 10. 2013 19:54
Ford?... pokud je to v naftě, tak tam tepe VW TDI... pokud je to Galaxy druhé generace, tak tam je i VW převodovka grinning smiley
Ve verzi TDI 66kW ja ještě megaspolehlivé obtokové turbo...
Nicméně design interiéru se mi od Fordu líbil nejvíce (oproti Sharanu či Alhambře)...
avatar Re: auto
03. 11. 2013 10:23
... tak jsem dnes dopoledne, přes vše šáší kolem ... objevil tohohle krasavce ...
pravda, před pětadvaceti lety to býval pro tuzemce krasavec a král cest a karavanů ... dnes už jen ... yawning smiley
[www.rajce.net]
avatar Re: auto
03. 11. 2013 12:29
Vem Žigula , zapřáhni ponorku ( Wencela ) a hurá na Rujánu , pak dej podlahu dolu a střechu na horu , teple se obleč a odpočívej a na C+E 3500kg neber ohled . Kamarád s touto soupravou jezdil k moři , kde umělé lžičky se ohýbaly v " hicu " .

Zasloužila by si lepší " stání "

Jsou nadšenci , co dokážou ...[search.seznam.cz]
avatar Re: auto
03. 11. 2013 13:04
jj, ponorka ve své době grinning smiley, nejhorší byl "polák N126", ten za "carevnou" poskakoval jak koza...

Mimochodem, když už jste nakousli karavany a přívěsy obecně, tak je od dob komunistických změna, co lze za ŘP skupiny B (bez E) tahat... v rámci harmonizace s EU... pominu-li, že to naši zákonodárci v klíčovém ustanovení v rámci překladu(?) pěkně zprasili thumbs up smiley
avatar Re: auto
03. 11. 2013 13:22
jj, ponorka ve své době grinning smiley, nejhorší byl "polák N126", ten za "carevnou" poskakoval jak koza...

Poláka má asi Mildous .
avatar Re: auto
09. 11. 2013 23:12
Re: auto
10. 11. 2013 08:20
Taky si myslím, že nejpřesnější tankování je od plné do plné. Já to tak dělám a palubák mě ukazuje jen o půl deci lepší spotřebu, což je v pohodě. Dá se jezdit iza míň než udává výrobce. Já mám u G7 1,2 tsi 4,9 a letos z Igrane jsem jel za 4,5.
[jpeg.cz]
avatar Re: auto
10. 11. 2013 14:46
No jo, do Igrane je to z kopečka. Zpátky už byla spotřeba jistě větší. Možná tak až o půl litru.
Re: auto
10. 11. 2013 16:53
Já jsem to měl právě naopak. Tam jsme jeli tři auta, jel jsem poslední, tak jsem je furt doháněl, spotřeba 4,8 a zpátky jsem už jel sám za těch 4,5.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil jirkaa (10. 11. 2013 17:31).
avatar Re: auto
10. 11. 2013 17:47
No jo ..... Volkswagen G7 1,2 tsi nový a sám ....thumbs up , dobrá volba .
Re: auto
10. 11. 2013 18:35
Napsal jsem to blbě, Zpátky jako jedno auto, ale s manželkou, člun s motorem (cca 75 kg) a krámy. S tou volbou ale máš pravdu.
Re: auto
15. 11. 2013 20:48
Pro jirkaa: Tos jel třetinu cesty na laně ? Mám stejný koncernový motor 1.2tsi 77kw v Rapidu a na takovou spotřebu se v žádném případku nedostanu. Taky jsem byl letos v Igrane, tam za 6,6 a zpět za 6,7 ( 4 dospělí a plný kufr). Nejhorší na spotřebu je Chorvatská dálnice. Tady přes republiku po 38 a Rak. dálnici v noci (část v lijáku) jsem jel za 6l/100km ale za světla a po Chovatské dálnici spotřeba šla nahoru, přiznám , že i rychlost. Jezdím na hranici povoleného sem-tam i kapánek víc, to se nedá uhlídat. Karel. confused smileythumbs up smiley
Re: auto
15. 11. 2013 21:07
jirkaa má rychlostní průměr dle palubního počítače 82km/h
My jsme jeli loni z Drašnic s průměrem 102km/h..jeli jsme vše po dálnicích,ale Maďarsko po 86..takže přes obce.
Jak docílil jirkaa takový průměr nevim,snad jel mimo dálnice?
avatar Re: auto
15. 11. 2013 21:12
A to měl ještě karavan a na střeše rakev. A teď tu o Křemílkovi. Ani podle spritmonitor.de to nesouhlasí a že tam jsou taky pohádkáři.
Re: auto
15. 11. 2013 22:01
Nevím proč tam pletete křemílka, lano atd. Fotka z palubáku byla pořízena V Mikulově a ten ukazuje dlouhodobou o půl deci příznivěji, než podle tankování.. Já si spotřebu kontroluji postaru, vždycky tankuji do plné a sedí to. Ten průměr není žádný zázrak, ale jel jsem od Benkovace po Karlovac po staré a pak přes Mureck. Nebude to taky kromě jiných věcí tím, že v G7 je úplně jiný motor než v Rapidu. Mimo jiné jeden z důvodů, proč jsem do něho nešel.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil jirkaa (15. 11. 2013 22:04).
avatar Re: auto
28. 11. 2013 07:49
... kamoš, co má servis si počkal, aby viděl, jak odjíždím ... a jak jsem nastartoval, dostal jsem kartáč ...
" nechat řádně nažhavit ( disesel ), zvláště v zimě winking smiley ... když přijedu na parkoviště, nechat chvilku auto na neutrál, kvůli turbu ... "
... člověk se pořád učí ... yawning smiley
Re: auto
28. 11. 2013 08:11
Bessiku,ty jsi to nevěděl?
Tak to jsme měli probrat na srazu,nebo na Macháči.
Zdarec
smileys with beer
rrn
Re: auto
06. 12. 2013 10:58
Slavkov napsal(a):
-------------------------------------------------------
> jj, ponorka ve své době grinning smiley, nejhorší byl "polák
> N126", ten za "carevnou" poskakoval jak koza...
>
> Mimochodem, když už jste nakousli karavany a
> přívěsy obecně, tak je od dob komunistických
> změna, co lze za ŘP skupiny B (bez E) tahat... v
> rámci harmonizace s EU... pominu-li, že to naši
> zákonodárci v klíčovém ustanovení v rámci
> překladu(?) pěkně zprasili thumbs up smiley

Zde se obracejme jen na znění zákona: § 80a/f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo v případě rozšíření rozsahu nepřevyšuje 4 250 kg (to je to slavné BE, které získáte v autoškole po řádných jízdách a testech a pojezdíte 12 hodin s vozíkem v autoškole-dle mého názo opičárna)!,

čerpáno z:[www.uplnezneni.cz]
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 61
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.