Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
05. 03. 2013 20:33
Bessy napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ... Ajaxi ... tak to musí být být sakra
> srdeční záležitost, znám to ( Seat Ibiza 1,8 /
> 1993 ... taky jsem jí to slíbil ) ...
> už jenom vzít stan a lihový vařič
> smileys with beer


No jo Ibiza rok narození 1993 ale 110 1977 a tam je ten rozdíl.
Re: auto
06. 03. 2013 11:51
Vidím, že stále převracíš. Najednou to není žabožrout, teď je to Ford a nakonec skončíš u VW nebo škodovky.Nejsi náhodou nějak pomýlený?
avatar Re: auto
06. 03. 2013 20:38
Milej Karle opravdu nevím proč mondeo klekne a octavia ne ,jako klekne Passat (mohl by napsat Bessy )
1. je to materiálem vstřiků
2.konstrukcí vstřiků a čerpadla
3. kvalitou paliva
4. Tím ,že při zvýšení tlaku paliva ,kvůli menší spotřebě a ekologii prostě mechan.části nevydrží tření a vzniklá vůle odepíše celej systém ,kterej je již poddimenzovanej toto snášet.

Kámoš má mondeo 45000km a během 2let tam nasral přez 50000kč repase vstřiků a součástka čerpadla.
Druhej kamarád Passat najeto něco kolem 100000km a taky 2 vstřiky ko.
Dříve odešel vstřik a auto to dojelo na 3válce dnes systém elek. hodí nouzák a v lepšim případě auto dojede do servisu -v horšim což je tak 80% ,už ani nechytne ( palivo protéká rovnou do přepadu a zpět do nádrže a systém se nespustí.
Je to napsané přibližně ne podle příručky nebo google ,tak mě prosím nechytejte za slova.
Když ,někdo bude mít jinej názor rád ho uvítám ať ho napíše ,třeba se poučím ,taky neznám všechno a v případě Mondea kamaráda jsem volal kamaráda do Bosch servisu a řešil to s nim po tel.
Re: auto
06. 03. 2013 21:35
Je zajímavé že auta ve vyspělých zemích nemají tak časté problémy s palivovým systémem.Je to zvláštní,ale auto dovezené z Německa má vstřiky jako nové,kdežto u nás by už byly aspoň jednou vyměněné při stejném nájezdu km.
V té naši malé zemičce nejde o o aby dostal spotřebitel kvalitní pohonné hmoty,ale aby zaplatil co nejvíce např. za litr paliva,které má podprůměrnou kvalitu.
Děje se to právě proto že stát nemá zájem zpřísnit normu(stanovit maximální množství nežádoucích látek) na paliva,protože jej prodá za stejný peníz,kdežto náklady výroby by stouply.
eye popping smiley
A ještě jeden problém nechápu,proč sněmovna neschválila zákon ...myslím proč není trestný čin stočení tachometru.
Patrně v naší zemi se poctivost nevyplácí,naopak lumpi mají zelenou.confused smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kopera (06. 03. 2013 22:08).
avatar Re: auto
07. 03. 2013 08:01
A to o těch lumpech jsi zjistil až teď. Trochu pozdě po skoro 24 letech.
Re: auto
07. 03. 2013 08:12
Hoši, nesouvisí to třeba s tím, že obecně ty common raily jsou poněkud choulostivější, pracují s většími tlaky apod. Až takové zkušenosti nemám, jen se ptám. Stejně i tak obdivuji, že to vydrží někdy dost velký nájezd kilometrů, vzhledem k tomu, co tak malá součástka musí vykonat každý zlomek sekundy.
Re: auto
07. 03. 2013 08:21
Karle souvisí, s CR i s PD.
Re: auto
07. 03. 2013 14:40
kabinet...je to Dacia Logan

Bessy....mechanický,skládací s vysokými zády
avatar Re: auto
07. 03. 2013 18:43
jj, Dacia Logan, tam se toho vleze.
Re: auto
08. 03. 2013 10:19
Doufám, že alespoň v tomto dodrží slib [auto.idnes.cz]
Tom
Re: auto
08. 03. 2013 10:42
S těmi pneu to je jedině rozumný, chválím. Karel si stěžoval na drncání, to měl asi ty 18 smiling smiley
Re: auto
08. 03. 2013 20:27
Vraťme se třeba ještě k těm vstřikovačům. Jejich cena je nemalá, takže které jsou lepší: Delphi, Denso, Continental ( dříve Siemens), Bosch, nejsou ještě jiné? Aby se v tom čert vyznal, pokud odejdou, tak cena za jejich výměnu pomalu dosáhne hodnoty půlky ojetého auta. Třeba repas Denso prý provádí nějaká firma v Kladně, za polovinu ceny nových, ale i tak to není malá částka, asi tak stejná, jako když se mění spojková sada vč, dvouhmoťáku. Ví o tom někdo víc?
avatar Re: auto
08. 03. 2013 20:58
Tak třeba na Octavia TDI PD 2.0 16V se dá koupit nový vstřikovač za cca 7 tis a repas 3 tis.Já mám najeto 190 tis a bez nejmenších problémů.Tankuji ale jen Vervu která je pro tyhle motory jak medicína.

www.benzinaplus.cz/cz/paliva/verva-premiova-paliva/verva-diesel



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Pavel.R (08. 03. 2013 20:59).
avatar Re: auto
08. 03. 2013 21:23
Dovolím si opravu, odkaz nejde spinning smiley sticking its tongue out

[www.benzinaplus.cz]
avatar Re: auto
08. 03. 2013 22:13
Jak píšeš mám s nima dobrou zkušenost Ptáček diesel to je jako s opravou hlav Hlavy Pejšek
Hlavně si to neberte ,že s toho něco mám smiling smiley jen to třeba někomu pomůže .
V Praze Hostivaři taky opravujou hlavy též jsem měl možnost od nich jednu hlavu montovat a byla ok. ,ale bratři Pejškové jsou profici .
Re: auto
09. 03. 2013 19:11
za poslední roky jsem postupně "ojel" passata 1,9tdi 96kw, passata 2,5tdiv6 110kW, volva v70IId5 120kW a v70IIId5 136kw, všechny dovoz jako roční auta z německa, nyní mají postupně najeto určitě okolo 300tis. km a nevím o tom, že by někdo z majitelů měnil trysky, nebo něco podobnýho. A můj recept na spolehlivost = při každým tankování jeden panák aditiva super diesel, nafta cca od r. 2006 v 90% Benzina (pokud to jde tak verva), k tomu kvalitní olej s výměnou max. 15tis. km. Samozřejmě nadávám na cenu, ale ruku na srdce, když jdu občas na pivo, taky si dám to, který mi chutná, ne to nejlacinější . . . : !)-D Trochu se potom usmívám těm chytrákům, kteří natankují laciněji u pumpy no @#$%& a při odjezdu jim jde od radosti z kšeftu kouř od gum . . . a souhlasím s pavlem.r, jedem můj známej lil do zánovního passata PD cokoliv levnýho a výměna trysek přišla na 50tisíc.
avatar Re: auto
09. 03. 2013 20:31
... Marci38 ... invalidní vozík, co popisuješ, to je malina ... ten šupnem i do kufru Seat Ibiza ... do VW Passatu Variant vjedem po šínách i s električákem ... jo jo, kdyby to tak ale nemuselo být, není nad zdraví ... držím pěsti, ať Vám auto chodí k Vaší spokojenosti ...

Martine ... jak píšeš ... 2 vstřiky pár dní, co jsme se loni vrátili z HR ...
v Mikulově jsem ještě nabral plnou a " kvalitnější " naftu na Shellu ... v Chorvatsku jsem tankoval 2x ... a doma po návratu jsem už dojel na tu chorvatskou naftu z jejich OMV ... a VW 2,0 TDi 103 kW klekl ( do té doby bez sebemenšího problému ... )
jak automechanik ( který nám dovezl VW od segry z Itálie .. její manžel má autosalon, je to ukončený leasing se servisní knížkou,
v Itálii No problema ) tak můj známý automechanik ve Vyškově se domnívají, že jsem dojel na nekvalitní naftu ...
ani nechci domyslet, co bych dělal na Hvaru cestou na Humac ... díky Bohu ... je to za nama ...
ovšem měl jsem 6 roků VW Passat 81 kW, nyní mám služebního 96 kW ... a oba bez problémů, jak píše Mirek12 ...
čerpám výhradně zdejší OMV ... od doby opravy těch dvou vstřiků vše OK ... tak asi tak
smileys with beer
Re: auto
09. 03. 2013 21:10
Pánové v našich podmínkách netrpíme na "suchou" naftu s malou mazivostí-nejsme někde ásii. Ani nám tolik nevadí její "zasíření" beztak je to vše z našich produktovodů smíchané a jediný rozdíl je v tom kolik aditiv si který prodejce objedná. Dřív to dávkovali přímo řidiči cisteren. Nyní se to dávkuje např, přímo v Čepru. Ale abych se vrátil, největším nepřítelem motorů a celé palivová soustavy je kontaminace vodou, která je přímo smrtelná u vozů s malým nájezdem.
Re: auto
10. 03. 2013 08:17
Střelím do vlastních řad.Ve včerejším autosalonu představil citroen hybrid na stlačený vzduch.Je to podle mě kardinální nesmysl,popírá to podle mě zákon o zachování energie.Představte si to množství energie,která musí napumpovat vzduch na tlak,který pohne s tunovým autem. Čerpám odsud :[auto.aktualne.centrum.cz] [www.dfens-cz.com] [www.upramene.cz]
Nástupce C4 picassa se mi moc nelíbil,světla divná,šajtrpáka se přestěhovala na podlahu a sloupek palubovky nikde.
jinak jsem se musel zasmát jak moderátor ejakuloval u nové Octavie když jde sklopit přední sedadlo a opěradla zadních sedadel se sklápějí stiskem tlačítka.Tuto výbavu měla i moje Mazda 626 z roku 1984.Všiměte si záběru,kdy dal roletku pod horní dno kufru a pak se o něho opřel rukama.Pěkně se prohlo.U Dacie MPV se snažil nasoukat do kufru a stěžoval si jak to tam křuplo,proč to neskoušel u škodovky ? Objektivita asi měla dovolenou..
avatar Re: auto
10. 03. 2013 13:43
Mě zaujalo toto [www.hybrid.cz] na cestu do práce by to bylo fajn
Re: auto
11. 03. 2013 11:39
Zkušenosti, rady apod.[www.citroeny.cz]
avatar Re: auto
11. 03. 2013 11:57
Kájo už se na to vyser.....................
Re: auto
11. 03. 2013 13:15
A proč? Já jsem tady sdělil v minulosti různé závady škodovek,vč. poznatků a dobrých rad o nich, ale někteří zde neuvedou nic. Samozřejmě mají auta zcela bez závad - to víš,vzpomněl jsem si, asi krátká paměť. Další tzv. diskutující, ale ve skutečnosti má rád pouze monolog, mě srovnává s upírem ( v tu chvíli dostal asi záchvat chorobné mysli), ale že by odpověděl na konkrétní opakovaný dotaz ohledně louží a loužiček pod jeho autem, a jak jim předejít, ani náhodou.Takže jsem si dovolil, zde uvést i závady, které se na těchto diskontech také objevují, ale zde se nepřiznají.
Anonymní uživatel
Re: auto
11. 03. 2013 22:21
Ujel jsem 280 tisíc kilometrů s Fabií 1,2 Mpi, r.v. 2002. Ve 105 tisících km přišlo "přeškolení" na LPG.
V 32 tisících kilometrech odešl vstřikovač, odstraněno v rámci "kulance". Od té doby jen destičky, čelisti, ve 190 tisících spojka. Předesílám, že to auto neustále tahalo přívěs, a protože jsem zhýralec, někdy dvě tuny. V 202 tisících se ozvala rána a v skčíni převodovky byla díra jak dlaň. Ještě to dojelo 70 km domů. Během tří dnů dvorní mechanik sehnal za baku převodovku a jelo se dál. 2x se měnilo ložiskov předním kole, vždy v pravém, v levém stále původní z výroby. Nejporuchovější částí auta byl LP světlomet, frekvence výměn žárovky tlumeného světla byla poněkud vyšší, než by jeden čekal. Dvakrát byl problém s potrubím(vodním) u plynového směšovače, jeden dokonce na Sv.Jure..
V listopadu 2011 jsem fabii předal anestezioložčině tátovi a ten s ní spokojeně jezdí dál, pravda, nemá takový roční proběh jako jsem měl já.
Rozhodně jsem neměl špatné auto.Naopak. Loučil jsem se s ní jak s dítětem, leč šla do dobrých rukou.
Nedám na ni dopustit, na fabii, ale není to jediné dobré auto své třídy.
Teď mám za sebou 25 tis. km v benzínovém Méganu, a jedinou závadou je prasklá nitka na čalounění řidičova sedadla, což jsem způsobil nejspíš já cvočkem džín.Myslím, že válka mezi " koncernisty" a zbytkem světa je hloupost.
Re: auto
12. 03. 2013 08:14
Tomm: Souhlas s tou válkou. Už jsi měnil žárovku v předním světle u toho Megana?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Dejff (12. 03. 2013 08:32).
Re: chvála svému autu
12. 03. 2013 08:47
Tomme, mě se jenom líbí, jak majitelé tzv. nekoncernových aut ( ani nevím, proč se auta mimo VW tak nazývají, třeba náš milovaný PSA je také koncern) nepřiznají žádné problémy, nechtějí se podělit se svými zkušenostmi a když je náhodou oslovíš, aby zde publikovali své zkušenosti, tak jsou tak skromní, že z nich slovo nedostaneš. Např. náš hlavní specialista přes škodovky DARKO, který již nyní dobře ví, jak špatná je nová Octavia III,aniž by ji viděl a hlavně vyzkoušel, vůbec netuší, jaké zásadní problémy má jeho diskontní vehikl. Kdybych to zde na jeho adresu svého času neuvedl , a to je jen zlomek nedostatků, tak má svůj stroj také samozřejmě bez problémů. A to vůbec nemluvím o jakémsi diskžokejovi ELTONOVI, to je případ sám o sobě.
Takže přejmenujme toto vlákno na Chvála svému autu.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (12. 03. 2013 09:22).
Re: chvála svému autu
12. 03. 2013 09:38
V podstate to ani nie je vojna medzi vyznavačmi rôznych značiek. Páčia sa mi príspevky, kedy človek v pár vetách vyjadrí svoj až citový vzťah k autu, ktoré mal či má a to bez ohľadu na značku. Karla M jednoducho baví špárať do ostatných, ale musím povedať, že to robí takým pomerne vtipným spôsobom. Apropo koncernové autá. Keď som sa rozhodol predať svoj Golf IV, 2003, 1,9 TDI, 66 kW s poctivým nájazdom cez 300000 km, strhla sa medzi niektorými mojimi kamarátmi a známymi bitka o to, kto ho kúpi. Keby som im ponúkol napr. rovnako starého francúza s takými km, poklopú sa po čele a urehocú na smrť. Bitku vyhral majiteľ servisu, ktorý mal auto inak na starosti. Na aute pritom zostalo všetko pôvodné a asistenčnú službu som nikdy nepotreboval. Viackrát ma bez náznaku problémov doviezlo do a z Chorvátska. Karel M, som zvedavý na to ako to zvládne Superb II, v lete má premiéru, uvidíme.
Anonymní uživatel
Re: auto
12. 03. 2013 09:39
Djffe, neměnil. Ale 1. je v záruce, 2. mi řekli, že v motorovým prostoru smím sahat jen na to co je žlutý, 3. zatím neprdla, 4. říkali, že když prdne,že mám přijet,neb na to mají grif, takže tusím, že to bude operace.

Jej, to mi připomělo, jak kamarád měl kdysi Oltcita. Tam když jsi chtěl seřizovat ventily, muselo to na zvedák, kola dlů a pak ještě vyrazit takový víka v podbězích.


Pokud jde o přístupnost všeho v mot.prostoru, nedám dopustit na ladu 2107( s tou jsem měl dlouholetou zkušenost).
Tom
Re: auto
12. 03. 2013 10:14
Olcita jsem měl asi 4 měsíce (to už je ale let...) z toho 2 měsíce ho soused opravoval.
Největší shit ze všech aut, co jsem kdy měl angry smiley

Ladu jsem měl 1200 ano, to bylo slušné auto.

Můžeme tu pro srandu vypsat chronologicky auta, jak jsme s nimi jezdili a oznámkovat je jako ve škole smiling smiley
Re: chvála svému autu
12. 03. 2013 10:20
Tomm: Myslím, že na žárovky se záruka nevztahuje, ale o to mě nešlo. Chtěl jsem se zeptat na to, jestli to vyměňování žárovek v nových modelech udělali jinak, protože v Meganech II to prostě sám nevyměníš. Což na dovolené může být opruz.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 60
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.