darko napsal(a):
-------------------------------------------------------
> to KarelM. : zato tím trpí Škoda Octavia 1.6
> 55kw.Přečti si nejdřív ten vložený
> odkaz.Mimochodem š120 tím netrpěla,protože přetím
> jí zamrzly trubky od motoru k chladiči
Tedy nevím, proč by jí měly zamrznout trubky, pokud byl správně namíchaný fridex? Tu logiku opravdu nechápu, měl jsem ji 17 let(1980 - 1997) a nikdy se nic takového nestalo. To jsi ještě v těch letech čůral do plének. A Tvoje Picasso je opravdu rarita, tam unikne veškerý olej najednou a pokud si toho nevšimneš, tak zadřeš motor. To, že někde vyprskne pár kapek oleje u benzínové Octávky 55 kW, to slyším sice poprvé, ale stejně bych si ji s tímto motorem nekoupil.
Zato Ty máš skvělé auto, ze všech nejlepší, to musela být sranda, když se Ti zas.al motor olejem, určitě jsi byl nadšený, jaký že to máš vynikající vůz. Při Tvé nátuře jsi ho určitě pochválil a samozřejmě i pohladil. A prosím nepiš nic o zamrzající naftě, mě se nic takového nestalo, protože každou zimu tankuji arktickou naftu s příchodem zimy a skončím za cca 14 dní. Jinak ji prodávají u nás u benzinky OMV. Když jsem měl ještě benzínovou Octávku (74 KW), tak jsem to hodně podcenil a benzin mě zamrznul za jízdy při -18 C. Takže ani benzín nemusí být v těch mrazech žádné terno.
Samozřejmě Š 120 nebyla žádný zázrak, Ale s těsností spalovacího prostoru byla na zhruba stejné úrovni jako Tvoje auto - čili tzv. olejnička - mezi výměnou oleje jsem tehdy doléval cca 3 - 4 litry, Ty možná ještě víc.
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Karel M. (18. 02. 2012 18:52).