Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
avatar Re: auto
20. 03. 2011 18:43
mildesorte4 k tym dizlom v kabriu, teba nikdy nenapadlo ze niekomu sa naopak zvuk turbodizlu moze pacit?
ked uz pises ze kabrio je o pozitku z jazdy...
Re: auto
20. 03. 2011 18:51
kabrio v turbodízlu ? To měl můj otec.Jezdil s ním na zahradu a vozil pytle ze senem na vozíčku. Říkalo se tomu kultivátor.A ta "vůně" nespálené nafty když dostal naložíno....



Upraveno 1krát. Naposledy upravil darko (20. 03. 2011 18:51).
Re: auto
20. 03. 2011 19:05
mihal306: Nuž napadlo, ale takých ľudí, myslím, nebude väčšina. Ľudia si kupujú diesle kvôli spotrebe (aspoň teda drvivá väčšina) a kvôli falošnej predstave, že s dieselom budú mať CELKOVÉ náklady na prevádzku auta výrazne nižšie oproti benzínu - tým mám na mysli náklady na sviečky + tesnenie pod hlavou (benzín) oproti vstrekovačom, žhavičom, dvojmotnému zotrvačníku, prípadne turbu (diesel).
Ale s týmito úvahami už smerujem mimo tento web...

Ono, aj Barbara Streisand sa niekomu páči viac ako Claudia Schiffer, ale, ehm, ehm...

Nič v zlom - prečo si si kúpil diesel konkrétne Ty ?
avatar Re: auto
20. 03. 2011 19:15
citaj pozornejsie uz som to pisal ale zase s barbarou streisend uz si zasiel pridaleko grinning smiley taky niesu tongue sticking out smiley
a nevravim o vacsine ale preco by tu ta moznost nemala byt ked niekto chce?
inak keby si sa somnou bavil pred cca 8 rokmi tak ti porozpravam nazor presne jak petas, az na to 4x4 smiling smiley
bol som zazrany benzinista.
Anonymní uživatel
Re: auto
20. 03. 2011 19:20
Zlatí moji. Nesmíme si navzájem vykousat kulky. Ne osobní napadání. Původ je v benzinu nebo v dieselu. Ne to, kdo jaké má konto a potažmo auto.
Jenže Peťas, rozum do hrsti.smileys with beer
1) Prostě kdo má naftu - není člověk. A v cabriu - to je snad pračlověk. To není pravda.
2) Víš stálý 4x4, to je již pouze u starých tereňáků. Každý lepší nový má přiřaditelný. Je to lepší. Podívej jak Haldex zahýbal světem. Kolik automobilek ho již používá.
3) Automat - to mi nejde na rozum. Jsem slabší s tělesnou schránkou a raději bych automat. Tak jsem to myslel v té druhé větě. Ale že nadáváš na automat a sám ho máš u 330ix. To mi nejde do hlavy. Hlavně mi neříkej že BMW má nejlepší automat na světě.
4) Zvuk motoru u c70 - to mne fascinuje. Nafťák a jede to jak kráva. Senzace.
zde si dovolím vložit vítěze Le mans
- Peugeot 908 HDI
Engine 5.5 litre V12 HDI FAP twin-turbo, mid-engined, longitudinally mounted
Transmission 6-speed sequential manual
Fuel Total Diesel


Nemusíte z toho být hned nervozní. No co, co. Nafťák.To jen aby jste se nechovali jako maloměšťáci. grinning smiley
Tím chci naznačit jak daleko jste od pravdy s naftou. Takže si zbrzděte svoje mladické hormony a vychladněte. Rozhodující je přeprava z bodu A do bodu B. A bez problémově. To je můj názor.
Teď bych mohl začít že velké auto je bezpečnější, že do combi se víc vejde .... Ale proč to? Jsem spokojen s tím co mám a je to šmytec.
Re: auto
20. 03. 2011 19:31
kdybychom byli všichni spokojeni s tím co máme,jsou cesty plné Spartaků a Trabantů.Je to samé jako ten, kdo má deset let starý mobil a nový si nekoupí protože mu stačí.Svět je vývoj a pokrok a až na to budu mít,rád si koupím bezpečnější,úspornější a vybavenější auto než mám ted.Osobně bych bral poslední Prius.Po městě ideál a nemusí si někdo za mnou zavírat topení.
avatar Re: auto
20. 03. 2011 20:28
darko: Kdyz uz chces Hybrid tak uz neco lepsiho, Infiniti M35h, 0-60mph 5.1s, 360 hp motor a spotreba 27mpg mesto a 32mpg dalnice...
[forums.vwvortex.com]
Re: auto
20. 03. 2011 20:31
OK, mihal306, Šatava, všetci máme svoj názor, mier. smileys with beer

Radšej si na to vypime, na zdravie !
Re: auto
20. 03. 2011 20:40
To Darko: mohu Tě jen uklidnit: Nemám motor se vstřikováním PD, tedy nemám ani dvouhmotový setrvačník. Takže vím, o čem mluvím. PD je u Octavie II, ale ani tam to není tak špatné, že by něco tak rychle odcházelo, mluvíme o řádech sta tisíc kilometrů, ne desetitisíc, to ta Tvoje herka Multipla už dávno jezdit nebude. Nevím, proč si vysazený na Oktávky, samozřejmě jsem patriot, kupuji české věci v případě, že není jiná věc dostupná v lepším poměru: užitná hodnota/ cena.Asi většina národa jsou debilové, že si kupují škodovky, podívej se na prodeje aut v jednotlivých měsících.Vede Oktávka ( zdaleka není levná), když ještě loni nebo předloni byla na prvním místě Fabia. Nějaký Fiat je tam někde na chvostu, v popředí jsou úplně jiné značky.Samozřejmě každý máme jiné názory na užitnou hodnotu, ale třeba já požaduji od auta prostor pro čtyřčlenou rodinu, co možná nejmenší provozní náklady vč. servisu a přijatelné pohodlí pro cestování i na větší vzdálenosti.Pokud bych preferoval třeba sportovní auto, tak bych samozřejmě zvolil jinou značku.A nestydím se, že jsem v tomto případě patriot, škodovka živí desítky dalších firem a z daní i Tebe.A neříkej, že bych do benziňáku nesedl, když tak blbě plácáš, tak si přečti, co jsem napsal předtím, že jsem měl také benzínovou Oktávku a tudíž mohu srovnávat.A ještě se podívej na protikorozní ochranu, ani první vozy, t.j. již 15 let, nerezaví, pokud nebyly bourány a opravovány.
Trvám na tom, že původní TDI,to mám já, (chápu, že technicky nejsi on - line, takže pokud toto nevím, tak bych raději mlčel) tedy rotační čerpadlo + vstřiky , je prakticky nezničitelné a vydrží klidně půl milionu kilometrů i více, bohužel díky dalším přísnějším emisním limitům se ve dvojkové řadě Oktávky začaly montovat motory se vstřiky čerpadlo - tryska PD, vč dvouhmotového setrvačníku.Je to trochu složitější technika než původní TD, ale i tak nadprůměrně spolehlivá, která při slušném zacházení a neošizeném servisování vydrží bez větších problémů statisíce kilometrů.
Pokud nejsi technicky alespoň trochu v obraze, tak tady raději nepiš takové výkřiky do tmy. A to se týká i hodnocení naftového motoru, který má díky technickému pokroku a vyšší účinnosti proti benzínu v příštím desetiletí před sebou renesanci.
avatar Re: auto
20. 03. 2011 20:41
Benzín vlastně voní a nafta smrdí.Denně dojíždím do práce a třeba Felície 1,3 a podobné které dojedu tak neskutečně smrdí.Smrdí starší auta a je jedno zda je to nafta nebo benzín.Když v garáži nastartuji benzín je to děs.Mám Octavii II v naftě a nesmrdí tolik jako benzín.Je třeba se bavit o nových moderních motorech.Dřív jsem nechtěl nafťáka ani vidět a nakonec jsem opravdu spokojen.smileys with beer
Re: auto
20. 03. 2011 20:59
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> To Darko: mohu Tě jen uklidnit: Nemám motor se
> vstřikováním PD, tedy nemám ani dvouhmotový
> setrvačník. Takže vím, o čem mluvím. PD je u
> Octavie II, ale ani tam to není tak špatné, že by
> něco tak rychle odcházelo, mluvíme o řádech sta
> tisíc kilometrů, ne desetitisíc, to ta Tvoje herka
> Multipla už dávno jezdit nebude. Nevím, proč si
> vysazený na Oktávky, samozřejmě jsem patriot,
> kupuji české věci v případě, že není jiná věc
> dostupná v lepším poměru: užitná hodnota/ cena.Asi
> většina národa jsou debilové, že si kupují
> škodovky, podívej se na prodeje aut v jednotlivých
> měsících.Vede Oktávka ( zdaleka není levná), když
> ještě loni nebo předloni byla na prvním místě
> Fabia. Nějaký Fiat je tam někde na chvostu, v
> popředí jsou úplně jiné značky.Samozřejmě každý
> máme jiné názory na užitnou hodnotu, ale třeba já
> požaduji od auta prostor pro čtyřčlenou rodinu, co
> možná nejmenší provozní náklady vč. servisu a
> přijatelné pohodlí pro cestování i na větší
> vzdálenosti.Pokud bych preferoval třeba sportovní
> auto, tak bych samozřejmě zvolil jinou značku.A
> nestydím se, že jsem v tomto případě patriot,
> škodovka živí desítky dalších firem a z daní i
> Tebe.A neříkej, že bych do benziňáku nesedl, když
> tak blbě plácáš, tak si přečti, co jsem napsal
> předtím, že jsem měl také benzínovou Oktávku a
> tudíž mohu srovnávat.A ještě se podívej na
> protikorozní ochranu, ani první vozy, t.j. již 15
> let, nerezaví, pokud nebyly bourány a opravovány.
> Trvám na tom, že původní TDI,to mám já, (chápu, že
> technicky nejsi on - line, takže pokud toto nevím,
> tak bych raději mlčel) tedy rotační čerpadlo +
> vstřiky , je prakticky nezničitelné a vydrží
> klidně půl milionu kilometrů i více, bohužel díky
> dalším přísnějším emisním limitům se ve dvojkové
> řadě Oktávky začaly montovat motory se vstřiky
> čerpadlo - tryska PD, vč dvouhmotového
> setrvačníku.Je to trochu složitější technika než
> původní TD, ale i tak nadprůměrně spolehlivá,
> která při slušném zacházení a neošizeném
> servisování vydrží bez větších problémů statisíce
> kilometrů.
> Pokud nejsi technicky alespoň trochu v obraze, tak
> tady raději nepiš takové výkřiky do tmy. A to se
> týká i hodnocení naftového motoru, který má díky
> technickému pokroku a vyšší účinnosti proti
> benzínu v příštím desetiletí před sebou renesanci.


Nevím o tom že by Octávie byla české auto. 70 procent dílu pochází z Německa a jiných statu západní evropy. Možná ten znak pochází z Ceska. Já jsem záčínal před 30lety na škodě 100 a to bylo ještě Ceské auto. No a taky mě ještě nikdo nevysvětlil proč je nafták dražší jak benzín.
Re: auto
20. 03. 2011 21:21
Karel M.: nemáš náhodou s tou Oktávkou II na mysli systém CR - common rail ?
Re: auto
20. 03. 2011 21:23
Snad platí daně u nás a určitě je opačný poměr dodavatelských českých firem.
Ale nejlepším měřítkem je stejně trh, tam Oktávka nebo škodovka u nás vede a jaký je velký výběr, ne jak za komančů. To je nejlepší ukazatel - proč třeba nevede třeba Renault nebo Dacia, která má velké a levné auto?
Re: auto
20. 03. 2011 21:31
Karle,pokud máš motor TDI o výkonu 81 kw...AHF nebo ASV je to jedno,dvouhmotový setrvačník máš!smoking smileyJinak celkem souhlas smoking smiley
avatar Re: auto
20. 03. 2011 21:36
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Luděk napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Peťas napsal(a):
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Luděk napsal(a):
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > > -----
> > > > Pa'tas nejvíc tady gdáákááš ty yawning smiley grinning smiley.
> > >
> > >
> > > Opět jeden velice oduševnělý příspěvěk.......
> >
> >
> > Tak promiň, ale z mého hlediska se tady bavíš
> > celkem o hovně.grinning smiley A ještě ho plamenně
> > obhajuješ.smoking smiley
>
> Pořád lepší obhajovat nějaký názor (a stát si za
> ním), než nemít žádný a jenom si honit triko
> osobním napadáním. ;-|
>
> .

No vidíš. Sám si to trefil. Je to jen "nějaký" názor. Ještě by jsi měl dodat, že obyčejného člověka.grinning smileygrinning smiley
Re: auto
20. 03. 2011 21:48
MildeSorte4 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karel M.: nemáš náhodou s tou Oktávkou II na mysli
> systém CR - common rail ?


Mám na mysli PD, tam může být problém při netěsnosti vstřikovací jednotky, že Ti bude přibývat olej v motoru.
avatar Re: auto
20. 03. 2011 21:48
MildeSorte4 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> OK, mihal306, Šatava, všetci máme svoj názor,
> mier. smileys with beer
>
> Radšej si na to vypime, na zdravie !


noo konecne k veci smiling smiley na zdravie smiling smiley
Re: auto
20. 03. 2011 22:04
houby.zle napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karle,pokud máš motor TDI o výkonu 81 kw...AHF
> nebo ASV je to jedno,dvouhmotový setrvačník
> máš!smoking smileyJinak celkem souhlas smoking smiley


Vážně dvouhmoťák nemám, ten se montoval do silnějších verzí - 96 kW
Re: auto
20. 03. 2011 22:27
Fl.89 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> darko: Kdyz uz chces Hybrid tak uz neco lepsiho,
> Infiniti M35h, 0-60mph 5.1s, 360 hp motor a
> spotreba 27mpg mesto a 32mpg dalnice...
>
> [forums.vwvortex.com]-
> MT-First-Drive-Infiniti-M35h-0-60mph-5.1sec


Osobně se domnívám, že hybridy nemají budoucnost a ve spojení s benzínem už vůbec, neboť stejné ,ne-li lepší spotřeby se dosáhne samotným dieselem.Navíc těžké auto o baterky, které také nemají neomezenou životnost a cca po 6 letech se musí vyměnit - a to je sakramensky finančně náročné.Ať se nám to líbí nebo nelíbí, v dalším desetiletí vidím budoucnost v klasických palivech a modernizovaných motorech s co nejmenší spotřebou a také účinností - tedy moderními dieslovými motory.Těžko někdo vymyslí něco lepšího pro běžné ježdění.Mohou ekologové tlachat jak chtějí, auta do "zásuvky" nejsou také ekologická a vodík je také zatím sci-fi.
Anonymní uživatel
Re: auto
21. 03. 2011 07:29
Nic ve zlém. Ve volvu mám nějakou takovou dvojitou spojku. Jenže : já to ani nepoznám když se rozjíždím. Zrovna tak jako nepoznám, že mám jiný benzin než Vy. Že by něco cukalo, škubalo nebo jinak jelo - nevšiml jsem si. Možná to bude tím, že je v papírech napsáno: palivo - benzin 95 oct, pokud použijete palivo jiného oct. čísla, můžete bez problémů. Počitač vyhodnotí a sám upraví spalování dle paliva.
To vy ve Vašich autech nemáte ? Divné" grinning smiley
avatar Re: auto
21. 03. 2011 07:45
Voda nebo nafta
Jinak do Cayenna dal jeden mamlas u nás v práci majiteli levnej benzín 95 oct a auto nejelo cukalo na oct záleží.dnes mám doma zase bílou naftu to je svinstvo do svého neliju tak jedině do dodávky 15let staré
Re: auto
21. 03. 2011 09:49
to KarelM: a proč není škodovka jedničkou třeba ve Francii,nebo v Rusku,kde se dokonce v licenci vyrábí ? V každem státě je nejprodávanější domácí značka,bez ohledu na kvalitu.Můžeš mě o supermegakvalitách turbochrochtu klidně přesvědčovat dál,ale u benzínu zůstanu.
avatar Re: auto
21. 03. 2011 11:09
At si rika kdo chce co chce, ja zustanu u benzinu tak dlouho dokud to pujde, mam rad zvuk motoru kdyz ho muzu "vytocit" do vysokych otacek, "kroutak" moje auto taky ma a podle me proste benzin patri do auta.....smileys with beer
avatar Re: auto
21. 03. 2011 11:18
Stejně nás to všechny nemine výroba nafty smiling smiley
avatar Re: auto
21. 03. 2011 13:08
Ludku nečteš už jsem dával odkaz.smiling bouncing smiley
avatar Re: auto
21. 03. 2011 15:11
No tak se nezlob. Z toho názvu odkazu jsem nepoznal o co jde.tongue sticking out smiley
avatar Re: auto
21. 03. 2011 15:17
Nic se neděje sranda počkej az půjdem na malou do nárže a ono to pojede to se budou mít násoskovésmileys with beer
Anonymní uživatel
Re: auto
21. 03. 2011 16:24
Martine, již jsem psal že i na Cayena mám kontakt. Jak to že Bul.... do toho leje 95 a jezdí. Tedy jeho milovaná. Nevím , třeba kecá. On nebo jeho madam.
Čili toto nebrat jako bernou minci.smileys with beer
Jo a k tomu hybridu : všchno chce svůj čas, svůj vývoj. Za deset let to bude o něčem jiném. Dnes to zatím ještě je v plenkách, něco jako když cucáš hašlerku přes papír nebo sex s preservativem. confused smiley Nic moc !!!!!!grinning smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Šatava (21. 03. 2011 16:30).
Re: auto
21. 03. 2011 19:40
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> houby.zle napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Karle,pokud máš motor TDI o výkonu 81 kw...AHF
> > nebo ASV je to jedno,dvouhmotový setrvačník
> > máš!smoking smileyJinak celkem souhlas smoking smiley
>
>
> Vážně dvouhmoťák nemám, ten se montoval do
> silnějších verzí - 96 kW

Dvouhmota je jak v motoru o výkonu 96 kw tak i ve slabším agregátu o výkonu 81 kw....pouze verze 66 kw dvouhmotu nemá.smoking smiley
avatar Re: auto
21. 03. 2011 20:31
Omyl.Dvouhmotu má i motor 66 kw ALH.smileys with beer
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 54
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.