Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
19. 03. 2011 17:43
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Karel M. napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Pokud se týká hlučnosti, pokud není motor
> vyloženě
> > chladný a nepopojíždím, při normální jízdě
> podle
> > zvuku nepoznám, jestli jedu v naftě nebo
> benzínu.
>
> Tak to doporučuji pořádně pročistit uši. Už jsem
> tu někde psal, že ten zvukový rozdíl je znát i
> luxusnějších aut, než je Octavia.


Uši mám naštěstí dobré.Jezdil jsem i s naftovým Superbem, tam jsem ani v nízkých otáčkách neslyšel rozdíl oproti benzínu.Je to potřeba vyzkoušet a ne bez znalosti kritizovat. Nebýt toho, že jsem měl možnost se svézt se služebními auty, možná bych také do nafty nešel, byl jsem prostě od mala odkojený benzínem.
avatar Re: auto
19. 03. 2011 18:25
Měl jsem převážně benzín a to značky Škoda.Dnes mám Octavii II 2.0 103 KW a jsem max.spokojen.Ty motory jdou hodně rychle dopředu a je to úplně o něčem jiném.Třeba nový Sup.Odkaz níže.smileys with beer
[www.tyden.cz]
avatar Re: auto
19. 03. 2011 19:32
každý auto a palivo má svoje pro a proti. Ale psát, že do kupé, nebo cabria nepadrí diesel je blbost. to může napsat jedině ten kdo takovým autem nikdy nejel...
Re: auto
19. 03. 2011 19:46
srnec napsal(a):
-------------------------------------------------------
> každý auto a palivo má svoje pro a proti. Ale
> psát, že do kupé, nebo cabria nepadrí diesel je
> blbost. to může napsat jedině ten kdo takovým
> autem nikdy nejel...


Konečně rozumný příspěvek
Anonymní uživatel
Re: auto
19. 03. 2011 19:46
No a je to. Já věděl že ta pravda tady někde bude.smileys with beer
avatar Re: auto
19. 03. 2011 20:14
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> mihal306 napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > asi sa este neviezol v sportovom TDi tongue sticking out smiley
>
> grinning smiley No tak tohle připrovnání mě fakt dostalo! Co je
> jako na chrochtácích sportovního? To že nad cca
> 4000 ot, to nejede?! Nebo to, že někde kolem 2000
> ot to jebne veškerý krouťák na kola a o nějaké
> citlivé regulaci plynem si můžu nechat jenom zdát
> (což je "příjemné" hlavně v zimě, kdy to neustále
> hrabe, nebo bliká ESP jak splašené)
ty si vazne nikdy nejazdil na chrochtakovi grinning smiley do 5000ot ho potiahnes v pohode ale nemas potrebu a omielat tu otacky motora... prepac je to k smiechu, a praveze v zime sa mi na tom jazdi lepsie jak na benzine, prave preto ze sa da krasne citlivo vdaka nizkym otackam narabat s plynom.
a to ze v oktavke rupla kluka nema nic spolocne s motorom ale s vyrobcom kluky, btv je to VW motor.
Re: auto
19. 03. 2011 20:37
To Mihal306: souhlas. To, že praskne třeba klika, to se může vyjímečně stát u každého auta, ale určitě to není běžná ani typická závada, to jsem ještě neslyšel kromě závodního auta.
avatar Re: auto
19. 03. 2011 21:46
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jenom bych rád věděl,jakým vozidle jezdíš Ty. Jaké
> máš zkušnosti s naftou a jaké s benzinem. Jak
> využíváš citlivou regulaci plynem a potažmo tedy
> krouťák, jaký máš názor na automatickou převodovku
> a hlavně zapojení 4x4 - stálé nebo přiřazení. To
> by bylo zajímavé znát Tvé názory. Díky. Václav


Nevím, jakou to má souvislost ale prosím.

Mám 3.0 benzín, 4x4, automat.

Za 4x4 lze označit pouze stalý pohon, ostatní je jenom směšná náhražka. S naftou v poslední době jezdím víc než s benzínem (ve služebních autech) a vždycky se nemůžu dočkat toho, až si sednu to sovjeho tichého a klidného auta. Automat je fajn, pokud "myslí" - je to pohodová věc na dennodenní jezdění, ale do auta pro zábavu jedině manuál.

Stačí takhle?
avatar Re: auto
19. 03. 2011 21:47
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
>Je to potřeba vyzkoušet a ne
> bez znalosti kritizovat.

Zkušeností je víc než dost (viz výše), takže si stojím za tím, že ty rozdíly tam jsou a to sakra veliké.
avatar Re: auto
19. 03. 2011 21:58
mihal306 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> ty si vazne nikdy nejazdil na chrochtakovi grinning smiley do
> 5000ot ho potiahnes v pohode ale nemas potrebu a
> omielat tu otacky motora... prepac je to k
> smiechu, a praveze v zime sa mi na tom jazdi
> lepsie jak na benzine, prave preto ze sa da krasne
> citlivo vdaka nizkym otackam narabat s plynom.

Bohužel mám tu čest víc než často (opět viz výše). Tahat chrochtla klidně můžeš až k omezovači, ale jaski to k ničemu není. Jeho nějak rozumně využitelné otáčky jsou od cca 2000 do cca 4000 (a to jenom u některých motorů).

Jak se dá jako citlivě regulovat něco, co skokově vyletí na max. - jinak řečeno jak chceš jako regulovat stav 0-1 (chrochtli jsou něco jako digitální regulace a atmosférický benzín analogová), když mezitím nic jiného není? K čemu je mi jako maximum všeho tam, kde to absolutně nepotřebuji? Tzn. v nízkých otáčkách při klidné jízdě. Naopak když to potřebuješ pořádně protáhnout, tak to za chvíli umírá a musíš řadit. To samé pod cca 2000 ot. - tam se chytají max. šesti a víceválcoví chrochtli, jinak je tam velikááááá 0 všeho.
avatar Re: auto
19. 03. 2011 22:04
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> srnec napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > každý auto a palivo má svoje pro a proti. Ale
> > psát, že do kupé, nebo cabria nepadrí diesel je
> > blbost. to může napsat jedině ten kdo takovým
> > autem nikdy nejel...
>
>
> Konečně rozumný příspěvek

A kde se ztratil? Je tu jenom obyčejná spekulace, která není ničím podložená. Já jsem napsal svůj názor, že chrochtl do cabria nepatří a místo ev. protinázoru je tu jenom tenhle blaf.
avatar Re: auto
19. 03. 2011 22:08
Všem zaslepencům do chrochtáků bych doporučil, aby si protřeli oči od sazí a trochu se porozhlédli kolem. Pak by jste možná zjistili, že ty motory nemají kromě spotřeby nic zajímavého. To, že spotřeba je pro někoho to nejdůležitějží chápu, ale ty ostaní výmysly kolem, kterýma jsou "omlouvány" ostatní negativní vlastnosti a projevy už opravdu ne.

Tahle hysterie nad chrochtly mi v mnohém připomíná to samé, co se člověk dozví od majitelů fobií 1.2htp - supervýkonné auto, které nemá absolutně žádnou chybu, zapnutí klimy a plné naložení nemá žádný vliv jak na spotřebu, tak na jízdní projev, ........

Teď Vám dám zase chvilku pokoj, ať se můžete v klidu ukájet nad superzázračnými vlastnostmi vašich miláčků.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Peťas (19. 03. 2011 22:16).
Re: auto
19. 03. 2011 22:14
Peťas,ty seš vožralej?..nebo hulíš?..už dost běž spát!
avatar Re: auto
19. 03. 2011 23:00
houby.zle zhuleny sme my, nam sa vlastnosti nasich motorov iba zdaju. po piatom jointe mam normalne pocit ze mozem regulovat plyn a pritom pozna len dve polohy moj digitalny motor 0 a 1 to znamena ze bud nejde vobec alebo presmykuje a blika, a hned potom ako pridem na dovcu moj superzazracny motor premeni naftu co usetril na pivo, ked vyprcha THC predam to a kupim si kosacku.
inak predam auto zn. je vlastne uplne nahovno..
uz viem kde soferoval, na pc tam je plyn 0,1 grinning smiley
len pre zaujimavost vsetko sa da regulovat pomocou 0,1 ale ty si vtedy v skole chybal asi
Anonymní uživatel
Re: auto
20. 03. 2011 08:46
Peťas,
máš tedy 330 xi touring. 231 ps, 4x4 r.v. 2001 tedy 10 let starou ojetinu. Jeden dotaz - proč si šel z pětky na trojku? Syn měl někdy před 15 lety také 320 . Já měl pětku. já se v té trojce nesvezl. Na můj vkus malé. Nikdy jsem na to ale nenadával. Pak jsem si koupil sedmičku. Tam jsem byl doma.
Co se týká náhonu 4x4 vyjádřil jsi se přesně jak jsem očekával. - Za 4x4 lze označit pouze stalý pohon, ostatní je jenom směšná náhražka.
Moje reakce - kolikrát si použil 4x4 v životě a hlavně na trase CR - HR a zpět? Řeknu Ti, že mně nesepnul Haldex ani jednou. Prostě směšná náhražka. Já ho mám hlavně když je zima, sníh a jsem na horách. Jinak to není k ničemu. Tedy pouze na spotřebu v negativním směru.
Uznávám že na tak malé auto je combi nutnost. I když já mám velké a také kombi. To je již síla vkusu. Kdyby byla sedmička v T - měl bych ji.
Starší syn má služební Fabii com 1,2 ten 3válec. Denně naložený - vzorky přírodního kamene. A pokud vím, vždy dojel. A jenom oleje, destičky a běžná údržba. Mladší - ten jede v čemkoliv a umí. A hlavně - rozumí tomu. Je schopen si auto rozebrat do šroubku a postavit doslova nové. I když je to veterán. (To auto.)

Pro Tebe by bylo nejlepší asi pustit si Pyšnou princeznu až ten závěr. Dialog krále Miroslava a ševce : .....ševče, před nikým se neponižuj a nad nikoho se nepovyšuj. Oni totiž tady také nejsou žádní blbci. A Ty haníš i to, cos viděl z dáli nebo jen na obrázku.angry smiley A to není hezké.
Ptám se ostatních - kdo z Vás má auto pro zábavu? Já tedy určitě ne. Mně musí auto s odpuštěním sloužit. Za to dostane náležitou péči. Víc mu dát nemohu.
Výraz - pokud automat "myslí" nejsem schopen akceptovat. Nahrazuji : .....pokud je řidič lajdák a nezkontroluje ani olej, např. ........... !!! Automat a tělesně postižení - dokonalá symbioza. Nezatracuj ji. Važ svá slova.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Šatava (20. 03. 2011 09:06).
avatar Re: auto
20. 03. 2011 08:54
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Všem zaslepencům do chrochtáků bych doporučil, aby
> si protřeli oči od sazí a trochu se porozhlédli
> kolem. Pak by jste možná zjistili, že ty motory
> nemají kromě spotřeby nic zajímavého. To, že
> spotřeba je pro někoho to nejdůležitějží chápu,
> ale ty ostaní výmysly kolem, kterýma jsou
> "omlouvány" ostatní negativní vlastnosti a projevy
> už opravdu ne.
>
> Tahle hysterie nad chrochtly mi v mnohém připomíná
> to samé, co se člověk dozví od majitelů fobií
> 1.2htp - supervýkonné auto, které nemá absolutně
> žádnou chybu, zapnutí klimy a plné naložení nemá
> žádný vliv jak na spotřebu, tak na jízdní projev,
> ........
>
> Teď Vám dám zase chvilku pokoj, ať se můžete v
> klidu ukájet nad superzázračnými vlastnostmi
> vašich miláčků.


A co má podle tebe zajímavýho benzínovej motor? Snad jen lepší zvukovej projev. Na soukromý ježdení ted jezdím benzínem, pracovně nafta. jak ksem psal každý má svoje plusy i mínusy.

Ale souhlasím s tebou ohledně Fobií 1,2 HTP yawning smiley
avatar Re: auto
20. 03. 2011 11:22
Tady se nam to pekne "rozjelo". Jeste jednou, at si kazdy jezdi v cem chce ale osobne neznam nikoho kdo by vlastnil auto s dieslem a ani ja sam nemam s dieslem tolik zkusenosti abych ho vylozene odsuzoval, mam najeto vseho vsudy ve trech autech mozna 10-12 miles. Muj nazor je ze HLAVNIM duvodem proc lidi naftaky kupuji je SPOTREBA a cena nafty. Me osobne je diesel motor "proti srsti" a i kdyz jsem napsal ze bych radeji jezdil v hybridu nez v dieselu, za cimz stojim, tak doufam ze se to nestane a "dojezdzim" to v "normalnim" aute....smileys with beer
avatar Re: auto
20. 03. 2011 12:17
Neřešte až bude válka tak dáme popelnice na dřevoplyn a budem řešit to kdo jezdí na hrušku a kdo na smrkyawning smiley
Hlavní je když auto jezdí a nestojí majitele moc peněz za servis a provoz.Je to tady s prominutím jako ve školce když si děti hrajou a dabatujou kdo má lepší hračkusmiling smiley Z mého pohledu když nějakej koráb opravuju tak je to pořád jen špína a práce jen diesel je na špínu horší.Novej auták to je mnoho elektroniky a mnoho problémů a je jedno na co jezdí!
Když se posere tak je každej stejně nahranej a musí do servisu. Tak hlavně ať nás ta naše koráby nenechají na cestě kdekoliv a ať nás nesrazí nějakej blázen co letí jak pako. Stejně většinou jedem všichni předpisově spinning smiley sticking its tongue out ,až na některé kteří mají silná auta a snaží si dokázet že je silnice jejich hlavně lidi co mají papíry ještě mokré a ti kteří mají zastydlou pubertu hot smiley jinak to tady dobře vře je tu živosmileys with beer
avatar Re: auto
20. 03. 2011 13:51
Šatava napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jeden dotaz - proč si
> šel z pětky na trojku?

Zvolil jsem auto, které víc odpovídá denním potřebám a mj. se mi v něm i líp jezdí. A pokud tě ještě třeba zajímá, proč nemám něco novějšího, tak proto, že nástupnické "korejské" modely opravdu nemusím (o penězích to opravdu není).


> Co se týká náhonu 4x4 vyjádřil jsi se přesně jak
> jsem očekával. - Za 4x4 lze označit pouze stalý
> pohon, ostatní je jenom směšná náhražka.
> Moje reakce - kolikrát si použil 4x4 v životě a
> hlavně na trase CR - HR a zpět?

Nevím jak ty, ale já se v průběhu roku víc pohybuju po horách, než na cestě do HR, takže tu 4x4 využívám dost často. Navíc má své nesporné výhody i na sněhu ve městě. Ale ta 4x4 má své opodstatnění i v tom HR, třeba za deště, že?!


> A Ty haníš i to, cos viděl z dáli
> nebo jen na obrázku.angry smiley

Možná jsi nezaregistroval, že se vyjadřuju pouze k tomu, v čem jsem jezdil a mohl to vyzkoušet nejenom z obrázků. A na rozdíl od ostatních se tu vyjadřuju pouze k určitému systému pohonu a nenávážím se konkrétně do určitých lidí (jak to tu většina předvádí - nevím, co si tím chtějí dokázat). To že na plno z nich platí, že" potrefená husa zagdáká" už je jiná věc. :-D


> Výraz - pokud automat "myslí" nejsem schopen
> akceptovat. Nahrazuji : .....pokud je řidič lajdák
> a nezkontroluje ani olej, např. ........... !!!
> Automat a tělesně postižení - dokonalá symbioza.
> Nezatracuj ji. Važ svá slova.

Je plno automatů, které se chovají chatoicky už jako nové, takže jenom o údržbě to opravdu není. Druhou větu moc nechápu, jestli to má být narážka...... Pokud ano, můžu tě ujistit, že mám pro zábavu i auto s manuálem a řazení mi problém opravdu nečiní. A nebo jsi přehlídl, že automat mám, takže ji opravdu nezatracuju, právě naopak.

.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Peťas (20. 03. 2011 14:00).
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:09
Pa'tas nejvíc tady gdáákááš ty yawning smiley grinning smiley.
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:09
srnec napsal(a):
-------------------------------------------------------
> A co má podle tebe zajímavýho benzínovej motor?
> Snad jen lepší zvukovej projev.

Ne snad, ale jednoznačně zvukový projev. Taky je čistější..... Ne, opravdu ty jediné a velice rády omílané emise CO2 nejsou jediným zdrojem znečistění, které motory vypouštějí (a protože zrovna v těch je diesel lepší, tak se všude ve velikém omílají). Taky je jeddnodušší a tedy spolehlivější.

Tohle ale už neplatí pro nové benzínové turbomotory, které jsou na tom složitostí naprosto stejně jako diesely. Ale zase jsou podstatně výkonější, než diesely o stejném obsahu.....

.
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:11
Luděk napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Pa'tas nejvíc tady gdáákááš ty yawning smiley grinning smiley.


Opět jeden velice oduševnělý příspěvěk.......
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:16
FI.89 vidis aj tebe su dizlaky proti srsti a nerozoberas to tu, mne je v podstate jedno kto si co o jakom motore mysli je top jeho nazor ale ked tu bude niekto tak krvopotne odsudzovat ine veci tak preco do neho nerypnut mne je to jedno ja z toho mam akurat zabavu pretoze niekto to stale berie kto ho ma vetsi smiling smiley ja vlastnim aj aj a pouzivam jak potrebujem ale vyhovuje my viac diesel a nieje to koli cene nafty ani koli spotrebe aj ked ta spotreba cloveka tesi a vyhovuje, ale je to koli jazdnym vlastnostiam, ovela lepsie sa mi na tom jazdi, len mi pride vtipne ked niekto napise ze sa neda pracovat s plynom a ze sa neda vytocit do vysokych otacok. a naco ked krutak satci bohate aby svizne a pruzne utiahol iny prevod. neexistuje pevny vztah medzi otackamy motora a rychlostou tobouz nie pri benzine a pri dizli, ked som isiel na 335 e92 tak pri normalnej jazde ten automat drzal otacky medzi 1300 a 1800 a ked som na to slapol tak aj tak sa nejak extra nevysplhal cez 5000, tak vo co go? akurat ta spotreba nesla pod 12l soferoval som uz kadeco a najvic mi vyhovuje 2,0TD samozrejme tie nove. nie z roku 90. tie maju razantny zvuk smiling smiley
musim sa zasmiat nad permanent 4x4 to je jak keby si mal zapnuty sporak nonstop ked si doma aj ked zrovna nevaris, lebo ked si to zapnes len ked potrebujes je to len smesna nahrazka sporaku.
ked idem po dialnici , rovnej ceste atd tak mi je 4x4naprd aj ked je mokro alebo sneh vtedy kedy ho je treba tak haldex spojka okamzite zapoji aj druhu napravu, takze v konecnom dosledku je to to iste, akurat setrim zivotne prostredie.
a petas
tiez sa ti nesmejem ze jazdis na tom na com jazdis len mi je smiestne to co tu pisesa ako silno obhajujes len to svoje a odsudzujes ine smiling smiley nie vsetko samozrejme
Re: auto
20. 03. 2011 14:27
To Šatava,

Václave, již jsem pochopil, proč Peťas chce mít stálý pohon 4 x 4. On totiž jezdí každou zatáčku smykem všech čtyř kol!!!!
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:27
Peťas napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Luděk napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Pa'tas nejvíc tady gdáákááš ty yawning smiley grinning smiley.
>
>
> Opět jeden velice oduševnělý příspěvěk.......


Tak promiň, ale z mého hlediska se tady bavíš celkem o hovně.grinning smiley A ještě ho plamenně obhajuješ.smoking smiley
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:28
petas tohne uz neplati ani pre nove benzinove motory, tej elektroniky je nacpanej vsade tolko ze nikdy nevies co klakne a co sa tyka jednoduchosti tak okrem toho -/+ turbo dve turba je to vzaklade to iste.
za jednoduchy motor povazujem klasiku s karburatorom a rodelovacom tam sa fakt nemalo co pokazit ale ty mas auto z roku 2001 to uz je dost moderny motor akurat - turbo a par cidiel. a voci dizlu - vysokotlake cerpadlo.
avatar Re: auto
20. 03. 2011 14:29
my si tu z neho robime srandu a on jazdi rally. v tom pripade ma vo vsetkom naprostu pravdu.
Re: auto
20. 03. 2011 17:32
Páni, nech si každý samozrejme kúpi, čo chce a na čo má, ale s tvrdením, že do kabria môže patriť aj diesel (srnec) nemôžem súhlasiť. Kabrio je o pocite z jazdy, nebe nad hlavou a vychutnávaní si zvuku benzínového motora - bez ohľadu na spotrebu (kabriom sa nezvykne jazdiť na 6:00 do roboty). Tu diesel nemá svoje miesto.

Naopak, napr. MPV (Sharan, Zafira, Espace...) či SUV by som si s benzínom nekúpil, lebo rozdiel v spotrebe oproti dieselu je pri týchto ťažších autách už markantnejší. A na to osobne nemám, aj keď sny o X6 M existujú...

Ideálom by bolo pre mňa 1 auto na cestu do roboty, resp. dovolenku (stredná trieda, diesel, 150 PS, 40 000 - 50 000 km ročne, manuál/automat) a 1 kabrio (benzín, najlepšie V6, 200 PS, VW Eos, Audi TT, BMW 3 cabrio, CLK Cabrio, Volvo C70 Cabrio, automat, 5000 km ročne).

No jo, človek nemôže mať všetko...

(Ale mám Subaru Impreza 2,0 4-st.automat, pri 130 km/h otáčky 3200) hot smiley

Ešte by som doplnil: Ferdinand Porsche vraj raz povedal: "Posledné auto, ktoré sa vyrobí, bude auto športové". Ja doplním - "...a benzínové".



Upraveno 2krát. Naposledy upravil MildeSorte4 (20. 03. 2011 17:52).
avatar Re: auto
20. 03. 2011 18:15
Luděk napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Peťas napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Luděk napsal(a):
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Pa'tas nejvíc tady gdáákááš ty yawning smiley grinning smiley.
> >
> >
> > Opět jeden velice oduševnělý příspěvěk.......
>
>
> Tak promiň, ale z mého hlediska se tady bavíš
> celkem o hovně.grinning smiley A ještě ho plamenně
> obhajuješ.smoking smiley

Pořád lepší obhajovat nějaký názor (a stát si za ním), než nemít žádný a jenom si honit triko osobním napadáním. ;-|

.
Re: auto
20. 03. 2011 18:27
Karel M. napsal(a):
-------------------------------------------------------
> A kolik já viděl přehřátých Multipel u krajnic, to
> se ani nedá spočítat. Kdyby jich jezdilo více, tak
> nám lemují celé město. A podle čeho poznám fiata
> už z dálky zezadu? Všechno tam problikává jako
> vánoční stromeček. Místo blinkru bliká brzdové
> světlo a naopak. To není náhoda, ale specialita
> typu Bravo/Brava.


mám se smát nebo brečet? Zaníceným patriotismem netrpím a až tě potká toto [www.tipcar.cz] tak se ozvi....Mimochodem problémy se zadnímy světly má notoricky R. Megane/Scenic I . Tím že hodíš špínu na Fiaty mě nenaštveš,já znám Fiaty velice dobře,ty pouze a jenom škodovku,páč bys do cizího auta a to navíc nedejbože benzináka v životě nesedl.
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 189
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.