Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Brno-Vídeň-Jadran v roce 2017 - od str. 16

Autor Vlada 
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
27. 02. 2012 16:18
Pokud bude dalnice (z HR do HR) pres bosenske uzemi, a nejak to k tomu smeruje, tak ten kdo by jen projiždel, žadne doklady ukazovat nebude, leda že by sjel nebo najel na dalnici v BIH...ten ukaže doklady u budky pri placeni mytneho...most na Pelješac se vladnoucim červenym zda moc drahy...jestli se ovšem v sedle udrži...pekne to začali...od 1.3. DPH s 23 na 25%, nižši 10% DPH na turistiku až od 1.1.13..., a hned take podnikatelum (tem zlym vykoristovatelum) ješte +12% na čisty profit (dnes 20%, Česko 19, a Srbsko 10!)...jo, ale 0% když profit nechaš v podniku na investice (chteji te prinutit abys penize nevybiral - počkaji až je budeš jednou prece jen sobe vyplacet...tuuudle, nuuudle)....a pry nikdo ze zamestnancu verejnych a statnich služeb vypoved nedostane...jen jim sniži počet presčasovych hodin...ale zato farmarum podpory snižili hned...aby chudina nerekla, že podporuji velkostatkare...ted maji již 14 dnu zablokovane silnice a mleko v kanalizaci...kdo na ne vydela...asi to zaplati zahranični turiste, než to praskne jako v Recku, a chudina bude ješte chudši.... podnikatele budou takoveto HR zdaleka obchazet...(a propo, v Srbsku postavi američane slunečni elektrarnu o rozloze 10x3 km....jen za par miliard dolaru).



Upraveno 1krát. Naposledy upravil JIRKA Z RI (27. 02. 2012 16:20).
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
28. 02. 2012 08:12
jo kluci chorvatští....a to jste v Evropské unii teprve snad měsíc....



Made in Czechoslovakia - tohle by mělo zajímat každého občana ČR i (a obdobně i Chorvatska)



Mochov východně od Prahy byl dlouhá léta považován za místo,
odkud k českým hospodyňkám plyne mražená česká zelenina.
Pokud dnes do Mochova zavoláte a budete chtít hovořit s někým,
kdo má na starost výrobu, neuspějete. "To musíte volat do Rakouska,
veškerá výroba se přesunula tam, tady je už jenom obchod",
říká do telefonu spojovatelka. A skutečně. Výrobky, které jsou dnes
v obchodní síti stále prodávány
pod značkou Mochov, respektive Mochovská zelenina, mají na
obalu připsáno Made in Austria. Nadnárodní koncern Ardo o přesunu
výroby obchodní partnery Informoval v listopadu loňského roku.

Podobných příběhů najdeme celou řadu, psány jsou jak přes kopírák.
Během letošního roku zcela ukončil v Česku výrobu i koncern
Unilever. V povltavských tukových závodech v Nelahozevsi dostalo
Výpověď přes šest stovek lidí.
Výsledkem je, že všechny rostlinné tuky, které z Nelahozevsi
do českých kuchyní putovaly (Perla, Flora, Rama, Hera) jsou dnes
dováženy z jiných evropských závodů. Týdeník Ekonom se zajímal,
odkud k nám míří například Hera, Tradiční surovina pro vánoční cukroví.
Místem výroby jsou polské Katowice, uvádí mediální zástupce
Unileveru Martina Janebová. Z Polska se na český trh dovážejí i
některé cukrovinky s logem pražské čokoládové hvězdy Orion,
zrozené v roce 1896. Dnes z produkce švýcarského koncernu
Nestlé. Konkrétně Oplatka Delissa.

Tajné informace? U některých firem je cítit, že o tomto tématu se
baví jen velmi nerady. Když chtěl týdeník Ekonom do koncernu Tchibo
informaci o aktuálním místě výroby kávy Jihlavanka, nejprodávanější
kávy na našem trhu (která se kdysi skutečně pražila v Jihlavě,
ale v roce 2005 sevýroba přestěhovala do Vídně), odpověď nedostal. Výrobní
závody máme ve více zemích, ale konkrétní místa nesdělujeme, uvedla PR manažerka české pobočky Tchibo Eva Kadlecová.
Na zaslané otázky nereagoval ani švýcarský koncern Hero, který na český trh
uvádí dětskou výživu pod tradiční značkou Sunar. Z údajů na obalech lze ale dovodit, že aktuálním místem původu je převážně Velká Británie, u některých produktů Španělsko.
Přitom ještě do roku 1999 se Sunar vyráběl v Zábřehu na Moravě. Zákazníci v supermarketech si těchto přesunů většinou ani nevšimnou, protože na obalech informace o původu chybějí či je zde uvedeno pouze Made in EU.
Navíc řadě spotřebitelů je možná ukradené, kde se co vyrábí.
Jedno by jim to ale být nemělo. ,,Kdo tady jednou bude platit daně, z čeho ten stát bude žít a kde lidi seženou práci,když se všechna výroba přesune pryč?" táže se prezident Potravinářské komory ČR Miroslav Toman.

Z těchto důvodů komora chce, aby se informace o místě Výroby na obalech povinně zveřejňovaly. Klamání spotřebitele? Kdo by neznal televizní reklamu o Pepovi ze středočeských Sedlčan? Plísňový sýr prodávaný pod značkou >Sedlčanský Hermelín< je další ze stálic českých ledniček.
Jaké překvapení na zákazníky asi čeká, když zjistí, že některé
šarže pocházejí z Polska. Týdeník Ekonom se opakovaně snažil od zástupců firmy Bongrain získat k celé věci nějaké stanovisko.
Bez úspěchu.
Výrobce přitom nijak neomluví, že polská výroba je výrazně
menšinová a dochází k ní jen tehdy, když česká mlékárna kapacitně nestíhá. Alespoň tak zní neoficiální odpověď jednoho z manažerů. V Polsku se dnes ale částečně vyrábí I některé sýry Lučina, další tradiční produkt sedlčanských mlékáren. Skupina Bongrain v tom ale není sama.
Konkurenční Francouzský koncern Bel, který od roku 2000 vlastní Želetavskou sýrárnu na Třebíčsku, používá podobné praktiky. Část tavených sýrů - chlubících se více než stoletou značkou Želetava - vyrábí na Slovensku. Konkrétně v Michalovcích.

České značky z ciziny, to není jen záležitost potravinářského průmyslu.

Například autobaterie Akuma se dnes vyrábějí v Itálii (veškerou výrobu tam z Mladé Boleslavi přesunul italský koncern Fiamm, který Akumu ovládl v roce 1998).
Tužky pod značkou Koh-I-noor vyrábí impérium rodiny Břízových nejen v Česku, ale i v Rusku, Bulharsku a Číně.
Výroba zápalek Solo se ze Sušice přesunula do Indie, elektrospotřebičů ETA zase do Číny. Altruismus nečekejme.
Vraťme se ale k hypotetickému importu škodovek z Číny. Filiálka Volkswagenu v Šanghaji už vyrábí modely Fabia, Octavia a Superb a v roce 2013 přibude I Yeti.
Čína je už pro Škodovku největším trhem. Letos by tam mělo být prodáno
180 tisíc vozů. Nynější šéf Škodovky Winfried Vahland v minulých dnech
uvedl, že Škodovka bude zvažovat i dovoz levnějších čínských autodílů
pro výrobu v Evropě. Kolik už zbývá k tomu, aby se do Evropy vozily celé čínské škodovky, nejen díly? Mzdové náklady mluví jednoznačně ve prospěch čínských dělníků...

UŽ VÍTE PROČ NAŠI OBČANÉ NEMAJÍ PRÁCI ?????

Omlouvám se, vím, že to sem nepatří, ale reaguji na předchozí příspěvek.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil kabinet302 (28. 02. 2012 08:14).
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
28. 02. 2012 21:20
thumbs upthumbs upthumbs up
I proto tu EU nemusím.
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 02. 2012 15:24
ale toto nieje EU, toto je normalne ekonomicke rozmyslanie: levne nakupit, draze prodat a pozdrzet faktury smiling smiley
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 03. 2012 10:58
Kabinet .. ale ty zahraniční firmy si ty naše prvně museli koupit - vysolit prachy (a někdo jim je prodal zřejmě proto, že to už zde nemohl utáhnout) a pak si o nich snad mohou rozhodovat, třeba kde budou co vyrábět ... nevím co v tom vidíš za problém ... jiné firmy zas sem přivedly svoji výrobu - hlavně auta (i když to se zase mě moc nelíbí) ... tak to prostě dnes funguje

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
18. 03. 2012 19:01
Ahoj chlapci ale i děvčata,třeba to sem nepatří,ale chtěl jsem vědět jestli se letos bude dělat seznam cestovatelů s datumi atp.jako vloni byl to super nápad díky.thumbs up smiley
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
18. 03. 2012 19:06
f



Upraveno 1krát. Naposledy upravil L.K. (07. 01. 2013 20:21).
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
30. 04. 2012 16:14
Nazdar foristi. Mám takový dotaz. Pojedu přes Mikulov do HR. Hraniční přechod do A a potom zA do Slov. projedu bez zastavení. De fakto bych měl stavět až na hranicích Slov Hr.v Rupě. Prosím o Váš názor Děkuji.
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
30. 04. 2012 16:38
A názor nač?
Zatím tu jen oznamuješ, kudy pojedeš. Asi máš pro použití této trasy nějaký důvod a není snad nic, co by bylo třeba dodat.
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
30. 04. 2012 16:52
Ano, stavět tě budou až na hranicích SI/HR. I když, zastavit tě mohou i na území Shengenu.
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
30. 04. 2012 18:49
... jo jo ... myslím, že je to dva roky ... tak nás někdy kolem 03,00 stavěli na A2 kus pod Vídní asi na půlce od Grazu ... byl jsem rozjetý, ale jak jsem při předjíždění zaregistroval plížící se auto rakouské dálniční policie tak jsem to stáhl na 120 ... a on se pověsil na mě ... tak jsem ještě ubral ... ale on čekal až na vyvaděč z dálnice ... pak to střihl přede mne ... a už svítilo světýlko policie ... směroval mě na parkoviště, tam bylo už docela dost aut, hlavně poláků a taky hafo policejních aut ... ti to pořád točili jako na okruhu a vyváděli auta z dálnice ...
řidičák, zelená karta, pasy a čísla pod kapotou motoru ... za 10 minut bylo hotovo ... příjemné osvěžení ... yawning smiley
za chvíli jsem to střihl na 139 km na E66, na maďary po nějakých 100 " jarních " maďarských kilometrech objel Slovinsko a pak už mi jen pro forma zamávali maďaři s chorvaty na Goričanu ... pak šupky na A4 ... a holaj duša yawning smiley
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 05. 2012 09:10
V Mikulově jsem již dvakrát přes hranici projížděl se zastavováním. Na A straně bývalé celnice si policejní panáčkové zastavovali auta Shengen neShengen, jukli dovnitř oknem a odmávli.
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
03. 05. 2012 20:44
Tak o kolik zvednou tu cestarinu ? Včera povídali na HRT. Nejsem v chorvatštině natolik zběhlý, abych rozuměl všemu...Ne že by mě to vzhledem k cíli tolik trápilo, ale stejně.
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
04. 05. 2012 09:11
To ircavoj: Zatím asi sami neví a provádějí se různé analýzy. Více na [www.hrt.hr]
Mike
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
05. 05. 2012 13:14
Zvyšovat by to nemuseli, už tak to maj docela drahé a za chvíli ta cesta příjde dráž, než busem :-(
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
15. 05. 2012 14:23
Vzhledem k tomu, ze se umerne zvdene i pro bus, tak je jim to jedno .-)
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
25. 05. 2012 08:56
Trošku název vlákna poupravím na Praha-Brno ........
Od září bude po celých !!! šest let !!! omezena rychlost na 1/5 dálnice D1 na 80km kvůli opravám. Hotovo by mělo být v roce 2018.
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
25. 05. 2012 13:01
Zato pak se bude lítat , ne ? smiling smiley

Vodice , Martinsicuro, Podgora, Gradac, San Benedetto del Tronto, Drašnice, Podgora, Živogoš?e Blato, Brist
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 06. 2012 08:13
Nově (od středy) je na úrovni Pasohlávek omezení, jezdí se kyvadlově na semafor. Předpoklad dlouhých kolon, hlavně dnes a zítra.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Zahajskej (29. 06. 2012 08:13).
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 06. 2012 08:24
potvrzuji... jsem tam při cestě domů stál asi půl hodiny. Semafor nefungoval, ale řídili ( prdlajs řídili ) to vysílačkou.
Mrcha Zahájskej to stihnul ještě před uzávěrkou drinking smiley
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 06. 2012 19:21
Ahoj, nemáte někdo aktuální informace, jak to u Pasohlávek vypadá? Čeká mě zítra cesta od moře a vypadá to na pěkný špunt. Dá se to nějak rozumně objet? Díky.
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 06. 2012 20:54
... do 07.07.2012 než to u Pasohlávek opraví ... bude vhodné ze směru od Mikulova resp. obráceně vhodné střihnout za Pernou ...
na Horní / Dolní Věstonice ... Strachotín ... Hustopeče a po D2 na Brno ... za Teskem najet na D1, resp. tam, kam potřebuješ ... smiling smiley
[img3chybny-odkaz-rajced0301]
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 06. 2012 21:07

Já bych raději tuto variantu thumbs up
U Wilfersdorfu sjet na silnici B47, projet tři vesnice, přes hraniční přechod Poštorná, projet Břeclaví a po D2 dojet až do Brnayawning smiley
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
29. 06. 2012 21:49
Bessy Bessy to je trasa kousek od Bařinů a sklípku yawning smiley
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 07. 2012 06:24
To omezení má trvat do 7.7.2012?
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 07. 2012 08:08
To krall12: Podle informací z [mapa.dopravniinfo.cz] do 5.7.2012
Mike
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 07. 2012 08:54
Ahoj, snažila jsem se vše pročítat, ale nikde jsem nenarazila na to, kam až vede dálnice v Chorvatsku letos. Posunuli se o kousek? Díky za odpověď Pavka
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 07. 2012 09:06
Pavko, když si klikneš HAC.hr tak tam máš vše o dálnici v HR. A zcela přesně.
Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 07. 2012 09:56
K těm uzavírkám... když už to tady řešíte (me) smiling smiley . Poslední dobou mám dojet, že dle reklamy "jediné informační rádio - impuls" má vždycky tak "aktuální info", že už to ostatním je skoro na nic. Oni už to dopravní informace dávají jen po půl hodině, a když se něco stane před např. 40min. už to v těch 47 neřeknou a je další 45 min v háji... Lidi co jezdí denně D1, nebo brno vyškov, by mohli povídat.... je to škoda. Zdá se mi, že nám chybí fakt aktuální hlášení, když se něco děje... tak mě to napadlo, že k těm pasohlávkám je to vhodné.
avatar Re: Brno-Vídeň-Jadran v roce 2012
01. 07. 2012 10:09
... Coudy, naprostý souhlas ... zavolej na Impuls 605 222 007 o problému na dálnici, tak to oznámí za hodinu, když už se problématické místo zase rozjíždí ... thumbs down
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 228
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.