Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Pomoc na cestách - autoklub HAK

Autor Karel M. 
Pomoc na cestách - autoklub HAK
13. 07. 2009 08:39
Dovolím si Vás varovat před tzv. pomocí na cestách provozovanou chorvatským autoklubem.Při cestě k moři se najednou z motoru začalo ozývat příšerné skřípění a vrzání a rozsvítila se kontrolka dobíjení.Stalo se to ve SLUNJI naproti překrásným vodopádům.V ten okamžik jsem měl po chuti, z posledních sil jsme se doplížili do města,kde jsem se zeptal na pomoc.Byla mě doporučena dílna HAK, která se nachází za místní benzinkou. I tam se mi podařilo dojet a zastavit před jejich vraty.Otevírací doba do 19.30, bylo 19.15, nikde nikoho.Nu což, přesto mě spadl kámen ze srdce, jsem přece poblíž odborníků. Šel jsem k benzince a požádal obsluhu, ať někoho přivolají. Za půlhodiny přijel člověk, kterému jsem pomohl otevřít kapotu, řekl, že to bude alternátor, ale že se to bude řešit až příští den tak, že se vymontují poškozené díly, dovezou nové a vše se na místě smontuje.Chtěl jsem ho požádat, jestli by nechtěl začít pracovat ještě hned, aby brzy ráno již mohl jet sehnat díly.Bylo mi řečeno, že nemá klíče od dílny. Chtěl nám ještě obstarat ubytování, ale to jsme odmítli. Následovalo přenocování v autě.
Ráno o půl osmé přijel zase jiný člověk s tím, že se v dílně nic dělat nebude, že by to bylo na dlouho, že by se to ani dnes nestihlo, že auto odtáhne do Karlovacu,kde mají i potřebné náhradní díly. S vidinou dalšího přenocování jsem raději souhlasil, byť těch 50 km odtahu stálo cca 2500 Kč.