Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Výbava auta v HR a SLO

Autor forester 
Výbava auta v HR a SLO
26. 05. 2009 23:12
Dobrý den všichni,
nevíte, prosím, jaká je povinná výbava auta v HR a SLO????
Dále bych rád věděl, jestli vozíte v autě hasicí přístroj, případně jaký.
Narazil jsem na netu na nějakou novinku: hasičák
Nejsem odborník. Rád bych si nechal poradit.
Předem děkuji
Re: Výbava auta v HR a SLO
27. 05. 2009 08:52
Já si myslím, že u povinné výbavy v HR a SLO (A, HU, ...) platí to samé, co u slovenských Karet první pomoci - t.j. že podle Vídeňské úmluvy (tuším z r. 1948) platí povinná výbava pouze pro vozy registrované v tom daném státě.
Jestli chceš mít hasičák, kartu, vestu a já nevím co ještě je "povinné", je to jen na tobě a tvém pocitu bezpečí.

smiling smiley smiling smiley smiling smiley
Re: Výbava auta v HR a SLO
27. 05. 2009 11:44
Zdravicko,

ja vozim i u nas tento klasicka 1kilovka

Jistota je bagr a zvlast tam dole, kde to pekne pece. smoking smiley
K tem sprejum mam takovy jakysi neduverivy postoj.

--
TomKa
Re: Výbava auta v HR a SLO
27. 05. 2009 12:01
Kdyby podle Vídeňské dohody platila povinná výbava pouze pro registrované vozy v dané zemi tak proč v A policie vyžaduje vesty???? Za vystoupení z auta nemaje tuto vestu je tučná pokuta.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil dajabenova (27. 05. 2009 13:15).
Re: Výbava auta v HR a SLO
27. 05. 2009 12:14
dajabenova napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Kdyby podle VídeˇNské dohody platila povinná výbava pouze pro registrované vozy v dané zemi tak proč v A policie vyžaduje vesty???? Za vystoupení z auta nemaje tuto vestu je tučná pokuta.


Stejná buzerace, jako na Slovensku !!! Bohužel, větší jazyková bariéra a tudíž těžší obrana..

smiling smiley smiling smiley smiling smiley
avatar Re: Výbava auta v HR a SLO
27. 05. 2009 18:17