Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley

Autor StandaM 
Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
16. 02. 2008 21:49
Jsem samouk "kapitán" a zkušenosti získávám postupně a rád se podělím a získám další zkušenosti na tohle téma tj. kotvy,řetězy,lana,bojky,flendry,udržba člunu apod.

myslím si, že nás bude více co to uvítají ....



Upraveno 2krát. Naposledy upravil StandaM (16. 02. 2008 22:03).
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
17. 02. 2008 12:05
Asi všichni víme, že se o tomto hodně debatovalo v tématu zde, možná by nebylo špatné, kdyby admin přenesl "technickou" diskuzi sem, aby tam zůstaly jen záležitosti týkající se míst, kam s člunem jet. Nějaké zkušenosti jsem zapsal i sem.
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
18. 02. 2008 07:22
To byl i tak trochu zamer aby se diskuse z tematu "
Místa, která (ne)navštívit s malým motorovým člunem " presunula sem, ale jak pozoruji zatim se to moc nedari
Re: Kotvení,vyvazovaní nejen malých gumových člunů a další radysmoking smiley
18. 02. 2008 17:15
Tak já se sem přesunuji, ať máš radost :-) Tak třeba se můžu podělit o zkušenost s lodním háčkem. Nejdřív jsem ho neměl a přišlo mi jako hloupost vyhazovat 600 Kč za tyč s háčkem, ale pak jsem si ho koupil a od té doby bych bez něj nevyjel. U břehu je to super nástroj, jak se někam přitáhnout, odněkud odstrčit, někde přidržet, zkoumat hloubku atd. Náklady lze snížit tak, že si pořídíte nějakou násadu na hrábě a koupíte si jen ten vršek s háčkem.

Mimochodem o kolik dražší je Ch. dálnice a trajekty s gumovým člunem na vleku (tzn. vlek 5-6 metrů)? Zatím jsem vozil člun sbalený na přívěsném vozíku, cca 3 metry délky a to stojí o polovinu víc než bez vleku. Ale u trajektu rozlišovali vozík do 3 metrů a větší a na tu větší cenu jsem se tehdy, bohužel, nepodíval.