Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

koupě lodního motoru

Autor mirek b 
Re: koupě lodního motoru
19. 02. 2011 07:19
To Ttom: väčšina gumákov tie diery má, len sú zaslepené, ale to by si určite zbadal. Stačí si kúpiť nerezové oká a skrutky. Aký máš čln?
Re: koupě lodního motoru
19. 02. 2011 10:02
Ttome, silikon se nedává v žádném případě. Na takovéto zatěsnění se používá polyuretanový tmel. Silikon by po čase zařval ale ten polyuretan tam máš navěky. S tím že se ti někdo řek že se to chytá za motor sis dělal legraci né?
Re: koupě lodního motoru
19. 02. 2011 10:19
No to si srandu nedělám !!! Ještě mi to ukazoval na motoru ! jsou to ty díry co jsou v rámu motoru, říkám přišlo mi to divný .... ale nerozumím tomu tak jsem jen namítal že to jako bude vadit tomu lanu při natočení motoru..to že prý nevadí. To je fuk nechci zasírat forum kdyby to dělal každej tak máme za rok 10 000 příspěvků :-)) Jo a všem díky za SZ !!!!! Teď už to snad doladím.
Re: koupě lodního motoru
19. 02. 2011 10:52
to Luky:
jedna se o tmel v kartusi na silikonove bazi, ktery je urceny pro tyto ucely, je UV a morke vode odolny, pruzny apod.
proste namornicky tmel :-)

to Ttom:
zde mas foto, ja musel jit trochu jinam, protoze me tam prekazel stitek
na motor nesmis nic pridelavat, navic je jasne, ze to je hloupost


Re: koupě lodního motoru
11. 08. 2011 13:15
už v tom zase lítáme, haťa paťa ......
Ještě mi pořádně neoschla voda na motoru 5HP a už koukám po silnějším. Člun mám limitován do 10HP (i když na zahraničních fórech píšou, že 15HP bez problémů, jen se výrobce člunu sichruje). Již jsem srozuměn, že se registraci (to jsem původně chtěl) a vinjetě nevyhnu a shánět něco jetého přeštítkovaného se dá, ale lidé jaksi nemají rozum a mají 15HP přeštítkováno na 4HP a úřad není blbej. Pak je ještě varianta motor z nějaké řady, kdy byl 6HP stejný jako 8 a 10HP, jen byl uškrcen vložkou v karbecu. Ale těch je po inzerátech málo a za více peněz. Desítka 2T se dá pořídit již okolo 20.tis.registrovatelná, jenže je hned fuč, dá se i za méně, ale jak se poptám na možnost zápisu na SPS, už se prodávající odmlčí.
Další možnost přidat trochu korunek a nová Selva 9,9 přeštítkovaná na 5xs, nebo Parsun 9,8HP, oba cca 36.tis. Ta Selva je jen jednoválec, předností je váha. O Parsunech a Selvách se hodně psalo, že jsou shit, ale hodně záleží na předprodejním servise a ne jen prodat krabici zalepenou z fabriky. Specielně u Parsunu. Holt penízky si netisknu, chytlo mě to a s jídlem roste chuť.
Tak pánové, do mě ....
Re: koupě lodního motoru
11. 08. 2011 14:19
Zahajskej: Přesně tomu jsem se chtěl vyhnout nákupem 15HP Parsuna jako prvního motoru. Zda se mi to podařilo se dozvím za 2 týdny v Chorvatsku. Zatím mám najeto cca 25 motohodin na Slapech a u nás na vltavě (bydlím u Kralup) a motor slouží dobře a necítil jsem nedostatek výkonu. Na moře ale radši sobě a přítelkyni koupím záchrannou vestu a uložím si číslo na SeaHelp. :-)

Pokud bys chtěl řešit přeštítkování, tak zrovna ta má patnáctka se od 9,9HP (pozor, není totéž co 9,8HP, ta má menší objem) liší prý jen karburátorem.

Vypadá to, že ta plavební nemoc je horší než rakovina ... téměř všichni podlehnou. :-)
Re: koupě lodního motoru
11. 08. 2011 14:51
Zdar, jsme skoro sousedi, já si byl zajezdit na Labe na Mělníku a dobrý. Na moři s rodinkou už to chtělo nějaké kobylky navíc. Jen co jsem motor odsolil, už koukám po silnějším.
Jinak jsem nepostřehl, že by byl na trhu Parsun dvojí, jeden 9,8 a druhý 9,9HP. Asi mám ve zjišťování mezery. Spousty prodejců nabízí jen do 5HP, pak až 15HP a desítky nějak ne.
Tak jdu zase přesejpat net a študovat.
Re: koupě lodního motoru
11. 08. 2011 20:18
" ale hodně záleží na předprodejním servise a ne jen prodat krabici zalepenou z fabriky".
?????? Toto mám chápať ako? Čo stým čínským motorom má ten predajca urobiť? Čo je to predprodejný servis?
Vysvetli mi to prosím, aby som nezomrel sprostý.
Re: koupě lodního motoru
11. 08. 2011 21:32
Četl jsem povídání jednoho prodejce motorů Parsun. Každý motor před prodejem zkouší a kontrolují. Od té doby neměly více reklamací než u jiných značek. Závady typu špatně nastaveného plováku v karburátoru, nedotažený šroub, špatně naladěný karburátor, chybějící kroužek těsnění, špatně nastavená táhla a pod. odstraní dříve, než motor dostane zákazník. Pak je vše OK. S takovým pak už nechodí zákazníci na reklamaci, jako dřív.
Re: koupě lodního motoru
12. 08. 2011 06:45
"Závady typu špatně nastaveného plováku v karburátoru, nedotažený šroub, špatně naladěný karburátor, chybějící kroužek těsnění, špatně nastavená táhla a pod". pre mňa to sú dôvody, aby som takýto motor v živote nekupoval. Pripomína mi to staré dobré časy, keď sme si kupovali výrobky "dodelejdoma". Keď sa tej Selvy bojíš, tak Parsun nekupuj. Kúp si nijaký zachovaný jazdený značkový motor. Porozhliadni sa po inzerátoch (aj v zahraničí). Času do novej sezóny máš dosť.
Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Přihlašte se zde.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 172
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.