Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

MLJET

Autor Stenly-KE 
Re: MLJET
09. 10. 2010 08:13
...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil housle (30. 01. 2011 19:03).
avatar Re: MLJET
09. 10. 2010 18:50
Tak to môžem zaradiť Mljet medzi favoritov.thumbs up
Veľmi ďakujem najmä za info o hoteli,veľa recenzií som na nete nenašla-ešte raz vďaka!smiling smiley
Re: MLJET
09. 01. 2011 15:38
Dokázal by někdo poradit s ubytováním na Mljetu pro 3 osoby, na klidném místě, nejlépe na samotě, blízko moře. Ať hledám jak hledám, furt se mi nic nezamlouvá.
Re: MLJET
09. 01. 2011 21:09
Ahoj Ischka78
Nie som síce odborníkom na ostrov Mljet boli sme tam prvý raz len vlani ale tých 14 dní bolo ako raji ,boli sme ubytovaný v malej osade Saplunara v apartmáne Posta , môžem ho len odporučiť je naprostý kľud majiteľka príjemná ubytovanie čisté, ak hľadáš ešte vačší kľud a samotu tak za Saplunarou sa nachádza mini osada o počte cca 5 domov Blaca nevedie tam však asfaltka takže by som odporučoval auto s vyšším podvozkom. My sme platili za apartmán v top sezóne 50 euro za noc pre tri osoby. Blízko apartmánu malá piesočnatá pláž s prírodným pieskom cca 15 sek chôdze. S ubytovaním v Saplunara nie je núdza ak objednávaš si to skôr potom už je to problém keďže to tam nie je veľké. Ak niečo by som ešte vedel pomôcť tak sa ozvi.
Re: MLJET
10. 01. 2011 14:58
to Ischka78: sám jsem byl ubytovaný v apartmánech Stermasi na skalnatém pobřeží (výborná restaurace) vzdálených od písčitých pláží cca 15 minut chůze (sestup ze skály po privátním schodišti přímo do moře naproti ostrůvkům Velki a Mali Školj), nicméně potvrzuji Stanlyho - alespoň co se týče polohy, apartmány Posta u menší písečné pláže jsou i podle mého názoru v Saplunaře bezkonkurenční, většina ostatních na protilehlém břehu zátoky, i když jsou také přímo u moře, jsou namačkané vedle sebe a navíc v pozdním odpoledni je pláž před nimi už ve stínu.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Giannino (10. 01. 2011 21:51).
avatar
mdr