Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

auto

Autor kenad 
Re: auto
03. 05. 2013 08:20
Tak jsem se v tom pošťoural a poptal správnejch lidiček. Dle Občanského zákoníku je důkazní břemeno vždy na straně "žalobce". Takže rozpor mezi oběma zákony je zřejmý. V případě dotažení celé záležitosti až k soudu, musí ČKP takový spor zákonitě prohrát. Samozřejmě jen v tom případě, pokud žalovaný vozidlo opravdu nevlastní.
Re: auto
05. 05. 2013 16:11
Docela by mě zajímalo, jestli už chytil šutr mezi oči, protože od těch kol to lítá docela dost:
[www.youtube.com]
avatar Re: auto
05. 05. 2013 20:59
ideálne na neše cesty ak to pojde takto ďalej tak si to kúpim smiling smiley
avatar Re: auto
09. 05. 2013 15:59
Tak dnes jsem byl otestovat techniku PDR. Jak jsem viděl, jakou tyč mi rve přes to okno tak mi dvakrát do smíchu nebylo. S výsledkem jsem překvapen a spokojen. Z jednoho pohledovbého úhlu je vidět takový mikrodůlek, ale o tom vím jen já smoking smiley

tady je důlek způsoben neznámým vandalem na parkovišti u marketu.



a tady opraveny důlek ;-)





Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kamil (09. 05. 2013 16:37).
avatar Re: auto
13. 05. 2013 07:02
Skvělá prácethumbs up
Re: auto
26. 05. 2013 15:57
50 .let mercedes benz clubu.Nejstarší klub na europském kontimentu.
foto



Upraveno 3krát. Naposledy upravil Filipak (26. 05. 2013 16:04).
avatar Re: auto
26. 05. 2013 16:45
Ve Stodůlkách potkával jsem je celý týden při cestě do práce yawning smiley
Re: auto
26. 05. 2013 22:59
byl jsem tam s kupatkem 124 ce 230 z roku 1988. Auta tam byly pekny. Mercedes je srdecni zalezitost.
avatar Re: auto
07. 06. 2013 10:18
... jak uvádí Dnevnik.hr ... s velkým zájmem se v Chorvatsku setkalo ... odhalení tváře 3. generace Škoda Octavia ...
původně s podezřením, že jde o kamufláž ... už ale uvěřili, že se jedná o nejrychlejší seriově vyráběnou Škodu Octavii ...
[dnevnik.hr]
Re: auto
13. 06. 2013 21:31
Motoristé uvažuji časem vypreparovat z 1.9tdi pd...dpf.
Zatím ani zmínka o problému,jenže důvěřovat téhle nafukovavací houbě ve výfuku...že vám nezničí motor s tím nerad žiji.
Je zjíštěno že se do motoru vracejí nežadoucí částice které zkracují jeho životnost.
Odložili jste někdo již tento nezdařený výmysl z vozu?
Re: auto
13. 06. 2013 22:44
Za odlozeni tohoto "nesmyslu" bych vesel za koule do pruvanu. Kdyz uz si poridis usporny turbodehet, tak uz ho alespon udrzuj v takovem stavu, aby jsme nemuseli vdechovat ten sajrajt. Ja bych si na svedomi nevzal, ze krevnim recistem nasich deti proudi saze z meho dehtoveho auta. Stale doufam, ze nastane doba, kdy policajti zjevne hulici auta zacnou odstavovat.

DPF nejenom ze zachycuje saze, ale nekdy zaroven pracuje jako katalizator redukujici napriklad NOx a HC. Po demolici filtru tve auto zacne produkovat horsi sajrajt nez 1.9D z roku 80.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil atnarfus (13. 06. 2013 22:58).
avatar Re: auto
13. 06. 2013 23:01
Zrovna u jeho auta je to uplně jedno, 1.9 tdi pd produkuje "velké" saze, které nejsou "tak velikým problémem" a pokud se demontuje, tak se nahraje soft z 1,9 tdi bez dpf. Na nox je tam oxidační katalyzátor zvlášť nebo ne? Jinak by ta auta neprošla emisemi, to že projdou na kouřivost je jiný problém.

Přímovstřikové benzíny taky produkují saze atd atd atd, nevidím to tak černobíle jak atnarfus.
Re: auto
13. 06. 2013 23:12
Technicky to cernobile neni, ale mne proste stve, kdyz nekdo proto aby usetril par tisicovek, rozhazuje lopaty sazi do ulic.
avatar Re: auto
13. 06. 2013 23:14
Tak určitě, tento stav není zdaleka ideální a ideální nikdy nebude sad smiley
avatar Re: auto
13. 06. 2013 23:25
Kamarádi, letos poprvé na střeše potáhnu box Hakr Future 340. Jaké máte zkušenosti s dálničním provozem a boxem na střeše a jaká je optimální rychlost tak, abych nikoho neohrožoval. Díky
Re: auto
13. 06. 2013 23:39
Mam myslim ten samy. Neni problem s nim po dalnici uhanet 130. Jenom uz je to trochu znat na spotrebe. Box samotny se ani nehne, pouze ho musis dobre pridelat na auto a uvnitr pripevnit naklad.
avatar Re: auto
13. 06. 2013 23:50
Děkuji za rychlou odpověď...
Re: auto
14. 06. 2013 14:54
Kopera: klidně ho vypreparuj, resp. nech vypreparovat, to že to sbíra saze je pravd,ale jednou za čas se tnhle filtr musí vypálit a co se asik stane s těma nahromaděnýma sazema? no přece vylítnou z auta najednou na jednom míste(jedné trase)
avatar Re: auto
14. 06. 2013 15:21
LOVA napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Kamarádi, letos poprvé na střeše potáhnu box Hakr
> Future 340. Jaké máte zkušenosti s dálničním
> provozem a boxem na střeše a jaká je optimální
> rychlost tak, abych nikoho neohrožoval. Díky

Přesně tak jak píše Atnarfus, já mám Thule Pacific a ani nevím, že ho vezu pouze spotřeba je vyšší.

___________________________________________________
Baška, Drvenik, 3*Plat, Seget Vranjica, 6*Podaca, Brist, Makarská.
Re: auto
14. 06. 2013 16:25
Saze se ve filtru hromadi a jednou za cas se vypali. Je naprosto mylne domnivat se, ze se snad otevre nejaka klapka a saze se vypusti. Saze jsou prevazne uhlik a ten se ve filtru zoxiduje na CO2.

Nejsem nejaky ekolog, ale zasahy vedouci ke stonasobnemu zvyseni emisi bych citelne trestal.
Re: auto
15. 06. 2013 00:59
Přátelé,když vymysleli ten filtr pevných částic.....mohli ho vyrobit opravdu něco jako "popelník"
Když je plný otevřeš víko a odpad ekologicky zlikviduješ.Myslím si že tento minikontejner by bylo možné v praxi normálně vyprazdňovat,ale zájem výrobců nebyl nakloněn spotřebiteli.
Re: auto
15. 06. 2013 06:53
Doporučuju změnit pneuservis. Dle všeho šrouby dotahují pouze rázovým utahovákem "co to jde", což je samozřejmě špatně a svědčí o velmi nízké úrovni servisu, kam jezdíte. O tom, jak dělají další úkony možná lepší nepřemýšlet.
Fabia se utahuje na 120 Nm plech i alu disky, což je hodnota, kterou musíte povolit bez větších potíží. Ale to musí mechanik vzít do ruky momentový klíč a správně jej nastavit...
Re: auto
15. 06. 2013 13:33
včera a dnes byly nějaké erupce na slunci,nebo co ale mělo to zásadní vliv na majitele přívěsných vozíků.Včera: sjezd z D1 na Víděnskou v Brně- v zatáčce vozík s převráceným nákladem zámkové dlažby.R 46 u Drysic-po dálnici se válela sedací souprava a o kus dál stálo auto s překvapeným řidičem.Dnes: D1 u Holubic -BMW s podvalem vezlo Voyagera a lehl si přes celou dálnici.
Jen spěchejte s těma vozejkama.....
avatar Re: auto
15. 06. 2013 13:58
nizj napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Fabia se utahuje na 120 Nm plech i alu disky, což je hodnota, kterou musíte povolit bez větších potíží. Ale to musí mechanik vzít do ruky momentový klíč a správně jej nastavit...

Tato hodnota platí minimálně u celého koncernu... Škoda,VW, OOOO, Seat...
Pro jednoduchou představu, to znamená cca 12kg působících na metrové páce smoking smiley (24kg na půlmetrové apod.).... a je pravda, že pokud jsou kola takto dotáhnutá (a nikoli na "krev" ), tak je lze bezproblémově povolit i tím klíčem ze standardní výbavy...
Kdo si nechce koupit monenťák (v marketu v akci za cca 400CZK), tak může využít hmotnost svých dětí na rameni páky... výpočet momentu v Nm,je jednoduchý... hmotnost (kg) krát délka ramene páky (m) krát tíhové zrychlení 9,81 (zjednodušeně 10) thumbs up smiley

... a je pravda, že 95% pneuservisů má ty pneumatické utahováky nastavené na mnohem vyšší momentsad smiley...
... u těch elektronů se to časem trochu "zatáhne", zejména pokud jsou na kónusové a ne kulové šrouby
Re: auto
15. 06. 2013 16:11
U celého koncernu neplatí. Je tam řada výjimek, ale můžeme říct, že 120 Nm je hodnota dostačující pro 3/4 vozidel zmíněných značek. Zkuste třeba T5 či Touarega utáhnout na 120 Nm a uvidíte, co se stane grinning smiley
To, že nemalá část mechaniků není schopná určit, jaké šrouby jsou či nejsou pro příslušný typ disku vhodné je další smutný jev, který je v našich pneuservisech vidět. Obdivuju lidi, kteří do podobně "kvalitních" servisů jezdí a ještě tam platí.
avatar Re: auto
15. 06. 2013 19:03
nizj napsal(a):
-------------------------------------------------------
> U celého koncernu neplatí. Je tam řada výjimek, ale můžeme říct, že 120 Nm je hodnota dostačující
> pro 3/4 vozidel zmíněných značek. Zkuste třeba T5 či Touarega utáhnout na 120 Nm a uvidíte, co se stane grinning smiley

Hluboce se omlouvám... na dodávky a "mastodonty" typu Turka, Q7 a další "exoty" jsem zapomněl... a VW tahače také...
Měl jsem na mysli koncernové vozy, jimiž jezdí 95% uživatelů tohoto fóra (kteří mají koncern) veškeré Okty, Fábky, Golfy, Pašíky,Toleda...
U transportéra se dotahuje tuším na 170Nm smileys with beer

Mimochodem, když už to tu pěkně "pitváme", tak ti, kteří si na svoji Oktu, Golfa atd. daly 17" kola (samozřejmě na základě typového listu dopsaná do TP) a nejednalo se o RS, GTI apod, (17" z výroby), tak by si také měli jinak dotáhnout poloosy smoking smiley
Re: auto
15. 06. 2013 20:42
Omlouvat netřeba. Nemyslel jsem to vůči Vám zle, předpokládám, že Vy se v problematice orientujete, spíš jen kvůli čtenářům jsem chtěl doplnit, aby nežili v domění, že každý auto z koncernu je na 120 Nm.
T5 dáváme na 180 Nm, Octavie přidávám na 130... případně ještě navyšujeme dle toho, jak dlouhý trhák jsme museli použít při povolování grinning smiley
Mě jste rozesmál už s tím, že že mají na těch autech 17" zapsané v TP na základě typového listusmiling bouncing smiley
Tak asi víte sám, že ?smiling smiley
Re: auto
20. 06. 2013 22:07
Chci se zeptat: je třeba vždy měnit dvouhmoťák při výměně spojky, nebo jej nechat původní, když se jinak zvukově a třeba i chvěním neprojevuje.Ptám se proto, že ten dvouhmoťák je sám o sobě dost nemalá investice. Mechanici budou samozřejmě tvrdit, že je nejlépe i jej měnit, pokud se mění spojkový mechanismus.
avatar Re: auto
20. 06. 2013 22:46
Většinou se měni společne.
Re: auto
20. 06. 2013 23:33
Ne, výměna setrváku při výměně spojky není bezpodmínečně nutná. Zkrátka je potřeba, aby se mechanik podíval, zda je v pořádku. Říkáte, že mechanik Vám řekne, že je lépe jej vyměnit. Ano, je fakt, že pokud by nebyl v dobrém stavu, dokáže spojku zničit, ale zase říkáte, že neklepe. Najděte mechanika, kterému můžete důvěřovat. Přijde mi zvláštní, že jste ochotný dát svoje auto lidem, o kterých máte pochybnosti.
Varianta ještě je, nahradit Váš setrvák levnější jednohmotou. Sice ztratíte na komfortu a můžou se objevit určité potíže(ne vždy), ale i to je možnost. Zase to ale vede k tomu, že Vám poradí automechanik. Nikoliv robotický měnič dílů z autorizovaného servisu....
Promiňte, ale nemůžete přidávat odpovědi na toto téma. Toto téma bylo již uzavřeno.

Přihlášení uživatelé

Hosté: 99
Zaznamenaný počet uživatelů: 62 během dne 19. 01. 2012
Zaznamenaný počet hostů: 1075 během dne 01. 11. 2018
Nevkládejte prosím nabídky zprostředkování ubytování a odkazy na komerčně zaměřené stránky. Všechny tyto příspěvky budou smazány. Pokud chcete někoho upozornit na výhodné ubytování, můžete použít e-mail. Provozovatel fóra neodpovídá za obsah příspěvků a nenese za ně žádnou odpovědnost.